Koji novi/rabljeni motor

Bandita bi stavio na prvo mjesto, ZR7 na drugo, a potom ove ostale. Iako će ti bilo koji od onih koje si naveo služit svrsi za koju ga kupuješ. Recio er5 svakako ti je nešto malo prikladnija za gradske vožnje od ovih ostalih, ali zato ako pričamo o vanjskoj cesti tu se razlika jako osjeti.
 
Gjuro said:
Btw, onaj tvoj vjetrobran je iz Louisa, ili Givi?
Koliko ti pomogne u odnosu na vožnju bez ikakvoga pomagala?

Vjetrobran na mom Twisteru je Puig, zastupnik je Novema Nova iz Draganića kod Karlovca ( vlasnik je naš forumaš Bravo (y) ). Ugrađen u KMS Karlovac ( naš forumaš Kaze (y) ).

Bez vjetrobrana je vožnja na duže relacije podnošljiva do cca 130 km/h, a sa mojim vjetrobranom do 170 km/h. Moguće je podešavati nagib i donekle visinu. Najmanje turbulencija ima kad je u najnižem položaju, a najbolju zaštitu od vjetra daje kad je otprilike na polovici nagiba. Naravno to su moja iskustva ( 182 cm, kaciga Suomy Buster Classic ).
 
Moj glas za Bandita,inače ne kužim te muke s godišnjim davanjima,ljudi pa to su GODIŠNJA davanja,jednom na godinu,vjerujem da uz racionalnu raspodjelu love ne predstavljaju nikakav problem... :paper:
 
Mislim da je svima jasno da je od nabrojanih Bandit ( :mrgreen:) najbolji motor, ali ako pokretaču ove teme ne treba jači/brži/veći motor, onda mislim da nema potrebe za većim ulaganjem. Er-5 je, ako ga se gleda za ono što je namjenjen, jako dobar motor. Naravno, ako su u planu kakva putovanja u dvoje i slično, tu dolazi slijedeća klasa.
 
ER-5 !! jeftin je  i dobar i pouzdan! a svima koji su mi govorili da je bicikla...ja sam dokazao sa svojih 100 i kusur kila(i metar i šumski vjetar! hahahahha!) dokazao da motor ide bez problema di god hoćeš!

naravno i ja sam mislio zr7!!! ali klasični sa okruglim farom(to mi je fetiš! :LOL:) iloi suzuki bandit n! ali nisam imao para! nemam neka primanja a jedva sam i ovo skrpo sa svojih 23 godine .....i to novog..po,mogla stara sa 10 kilja! i eto imam novog! inače bi starijeg  zr7 vozio ako bih našao..ali za 4000 ojra nisam našao ni jednog dobrog bandita  :( :x :palacdolje:
 
Sve navedeno su dobri i pouzdani motori, ali naravno motor biras po srcu(rijetko ko po pameti) :mrgreen:
Mislim da ti ta razlika u godisnjim davanjima neće predstavljati toliki problem, a bit ce puno zadovoljniji ako budes imao motor koji si želia kupit. I inače, er 5 nije idealan za više vozače, a mislim da nisi naveo svoju visinu....
 
Taman kao Dylan, 181,5 :)

Ljudi puno ste mi pomogli, ali ozbiljno. Uglavnom sad mi je u glavi malo (koliko je to moguće:D) jasnije.
Konačan redoslijed: Bandit 600, ZR-7, ER-ić, Divy ;)

puno hvala na savjetima, ali ako imate još što dodat, samo naprijed ;)
 
ajd da i ja kazem koju, s*obzirom da vozim er5! ja cu pokusati skroz realno da opisem ovaj motor!
kupio sam ga jer love vise nisam imao  (hteo zr7 classic sa okruglim farom)
motor je pouzdan, mali potrosac, ulaganja i davanja su minimalna sa usporedom sa ostalima navedenim (banditisos,zr7.yamaha itd)
mogu reci sto se tice motora stvarno bez graske
najveca mu je mana: zadnja guma 130 (mislim na uski izgled) zadnja kocnica (izgled)
napred jedan disk (ldobro koci ali da je jos jedan da bolje izgleda) malo sitniji motor u odnosu na ostale!
zakljucak: motor odlican ali koliko para toliko i muzike (kad ga parkiras pored nekog veceg tek tada vidis koliko je manji od ostalih)
e meni to najvise smeta ali sam sretan zbog davanja i potrosnje i jeftinih servisa  (y)
 
Saki said:
ajd da i ja kazem koju, s*obzirom da vozim er5! ja cu pokusati skroz realno da opisem ovaj motor!
kupio sam ga jer love vise nisam imao  (hteo zr7 classic sa okruglim farom)
motor je pouzdan, mali potrosac, ulaganja i davanja su minimalna sa usporedom sa ostalima navedenim (banditisos,zr7.yamaha itd)
mogu reci sto se tice motora stvarno bez graske
najveca mu je mana: zadnja guma 130 (mislim na uski izgled) zadnja kocnica (izgled)
napred jedan disk (dobro koci ali da je jos jedan da bolje izgleda) malo sitniji motor u odnosu na ostale!
zakljucak: motor odlican ali koliko para toliko i muzike (kad ga parkiras pored nekog veceg tek tada vidis koliko je manji od ostalih)
e meni to najvise smeta ali sam sretan zbog davanja i potrosnje i jeftinih servisa  (y)

E, to je ono što mene najviše zanima. Oženjeni znaju kako je to kad doma imaš dvoje male djece i ženu koja voli dobro jest :D
Bandit (pogotovo onaj sa poluoklopom od 2000.) mi je najbliži srcu, ali bojim se da će računica a ne srce kupovati...
Al eto, svi koji imaju ER ga hvale, još nisam čuo lošu riječ. Veli mi frend koji inače vozi VN skoro najveći (mislim da je 1600)
da je ERić pravi mali allrounder. Šteti li tako uska zadnja guma stabilnosti u zavoju?

 
ma guma je ok u zavoju, dobro drzi, a i motor nije los, ma ja ga necu hvaliti kao da je najbolji, naravno da su svi navedeni
bolji od njega ali kad racunas da er5 kosta 37000kn (NOVI) onda dobijes dosta motora za te novce, pa koji motor mozes
kupiti za te novce a da je nov, a da bi kupovao nesto bolji od njega i atraktivniji moras na tih 37000kn dodati jos skoro 20000kn
da bi kupio nesto bolje! ja sa sa mojim zadovoljan, pali bez greske a i pre nego sto sam ga kupio sakljupljao sam informacije!
ja samo imam primjedbe na njegov izgled jer je malo mali naspram ostalih nakeda e to a sto se tice kocnica dobro koci bez problema,
a sto se tice odrzavanja jako je jeftin od registracije pa do odrzavanja! ja sam mogu dosta voziti na njemu a da ne silazim, jako je dobar polozaj sjedenja jedino
sto je iznad 130,140km/h vjetar te pici a to zna dosaditi ali meni ne smeta jedino na duze ture ako vozis iznad te brzine
ma kadpogledam ne znam kako bi se vozio kad moram i auto registrirati i odrzavati i tako i motor tako da mi je bolje imati motor
sa najmanjim troskovima pa makar bio i od 500kubika!!
  bolje se voziti nekako nego nikako  (y) (y) (y) :LOL:
 
ne znam sta bi ti jos rekao ako mogu bilo kako mogu pomoci samo pitaj ali najbolje je da bar malo sjednes na njega pa da prosudis (y)