Koji novi/rabljeni motor

Tako nekako i ja razmisljam... imam auto koje treba registrirat, onda radi posla prelazim stvarno puno kilometara,
pa je tu najmanje jedan set guma na godinu-godinu i pol dana, pa trista drugih stvari. Ne znam, ono malo što sam sjeo u salonu na motor stvarno mi ne izgleda premalen, iskreno i draže mi je da je onako uzak jer je po gradu zgodniji. Banditom sam se izmučio izvuć se među auta na cestu, nezgodan je za probijat se kroz gužvu, al na kraju krajeva nije bio moj pa sam stvarno guštao ta dva tjedna :)

Na ljeto ću trebat često vozit turu ŠI-ST, a kad navale turisti gužve su prejebene... tu ionako ne  možeš dić puno preko 80-90, glavno mi je da čehe i poljake mogu zaobilaziti komotno...

Daj reci mi samo kakav ti je na otvorenoj cesti, treba li ga puno "klat" da ide kako spada? Jebemu, računam da su ipak dva cilindra a ne četri...
 
evo iskreno: nema tu klanja posto je dva cilindra nemu nesmeta da se vrti u visoke okretaje (ja ga vrtim 7,8,9)
njemu nista ne smeta ako ga ti vozis 170km/h u šestoj a okretaji su ti na 8, crveno ti je tek imedju 10 i 11
ali njega neces ni moci tu zadrzavati jer te vjetar jebe ako nemas vjetrobran (ja nemam necu ni staviti)
meni je najbolje da ga stalno vozim van grada oko 130km/-140km/h i onda mi je skroz cool. a sto se tice voznja izmedju auta
mo to ti je skroz super jer je okretan i uzak ali opet ima i on kila! a to sto je dva cilindra nista ne brini, provjereno je  (y)
 
Saki said:
evo iskreno: nema tu klanja posto je dva cilindra nemu nesmeta da se vrti u visoke okretaje (ja ga vrtim 7,8,9)
njemu nista ne smeta ako ga ti vozis 170km/h u šestoj a okretaji su ti na 8, crveno ti je tek imedju 10 i 11
ali njega neces ni moci tu zadrzavati jer te vjetar jebe ako nemas vjetrobran (ja nemam necu ni staviti)
meni je najbolje da ga stalno vozim van grada oko 130km/-140km/h i onda mi je skroz cool. a sto se tice voznja izmedju auta
mo to ti je skroz super jer je okretan i uzak ali opet ima i on kila! a to sto je dva cilindra nista ne brini, provjereno je  (y)

Hehe, sve što sam želio čuti :)

jel sam mijenjaš ulje+filter ili sve radi meho?
 
ma sada mi radi meho jer ako mi posalje ulje postarina me vise izadje nego da sipam benzu pa se cak i provozam
sa ekipom do mehe! kazem ti sto se tice kvalitete motor je skroz provjeren eto jedino sto ima te male VIZUELNE nedostatke  (y)
 
Evo jos jedan pozitivan komentarcic u prilog er-500. :)
Ima ga moj kolega, prosao je s njim sve i svasta, a motor i dalje radi kao cager! peglali smo ga i 180 - malo  se trese, ipak nije to motor za te brzine, ali mali moze i poteci, tu se nema sta prigovoriti! za te novce - odlican motor!!! (y)
 
Baš sam sa Pudlom neki dan u Arie(bikers caffe u kvartu),pričao o tom malom viziru kao... i zapravo i je tako! pomoći oće li neće bogzna šta!
imaj muda i vozi!  (y)


i neko j pitao u vezi peglanja da ide.....pa fala bogu ima 50 konja dvocilindraš j....ako hoćš po gradu vozit 60 ide! ko hoćeš izvan grada 130-140 ide bez poblema! to čak više oli...i bez poblema olzi do te brzine......autoput! 175 samnom i curom je sasvim ok ali moro sam si stegnit jaknu(na rukavima i bokovima,spustit mlo kacigu prema dole(shark RSI! a to je više R kaciga! i neodgovara baš tom položaju tijela dok si na nakedu! i tijelo što više prema dolje....i nema problema! nikaku trešnju ja nisam osjetio! :misli: :shock:

meni se motor jko vidio još od prije...i ja sam presretan što ga napokon imam i vozim!

jesam li rekao da je živahniji malo nego KLE500??? pogotovo primjetim u nižim okretajima........kao! ist mašina ali malo jač! ali da baš tolko primjetim nisam vjerovo.

a z izualne nedostatke.....mene j prvo ubolo u oko ŽMIGVCI IZA! koji su ko da su naprvljeni za ZRX 1200(što smo kasnije ja i frend iz DU skontali da i je! :LOL: on je na zrx stavo male žmigavce pa to nizgleda nikako kad j motor glomazan¨¨! pa je vratio stare!
a ja!iza sam lijpo stavio manje i superiška!!



zamjerka!!!! na cajgreu od trcelera i kilometraže riklo jedno svietlo! nki dan konto! u gornjm desnom kutu!  :shock: :x :LOL:
neš ne štima unutra! malo sam lupio rukom! proradilo na turceleru ali sinoćizgasilo se......(ima svijetla radi jer n znam kolko lampica ispod ima......ali vidim da me neš ne smeta za oči  8) ne blješti! kad ono lapica! o heboo gaa!!!)

zašto se to desilo meni nije jasno! :misli:
 
to faber: daj lijepo piši ništa ne razumijem :jesus: :mrgreen:
 
pa er5 i kle500 imaju istu masinu samo er5 ima 5ks vise i bolje vuce-mapa palenja je drugacija
a lampice su meni riknule ja ih zamjenjio nije neki problem! faberu istina je da kad vozis preko 150km/h
da te vjetar previse mlatara pa ti sve mlatara ali meni ne smeta ponekad mi se svidja nekako mi bajkerski  :LOL:
vizir necu ni stavljati nekako me ne lezi (ruzano mi izgleda) motor je za svaku pohvalu, evo odo sad se voziti  (y)
 
Faber said:
Baš sam sa Pudlom neki dan u Arie(bikers caffe u kvartu),pričao o tom malom viziru kao... i zapravo i je tako! pomoći oće li neće bogzna šta!

Ja sam 178cm i meni je pomogao. I to dosta. Uzeo sam Givi, prvi manji model od onog s pomočnim nosačima- znači da se stavi samo na nosač za svjetlo. Brzine do 140km/h su postale puno ugodnije, a iznad toga se ipak trebalo sagnuti ispod. Ako si htio voziti 170km/h, sagneš se i deri. Nije udobno, ali ako žuriš, dobro dođe. Jedino se povečala razina buke, al to je normalno.

Kaj se tiče lampica, i meni su otišle  :misli: to je valjda jedini problem na tom motoru.
 
pa da! jedini problem su lmpice lol!  :LOL:

ajde fala Bogu!!!


Dario?????
o da! j nesmijem servisirt bilo di motor radi fokkin' garancije  :x :palacdolje:
 
pa zamjeni ih sam tako sam i ja, ja samo masinu necu cackati dok je garancije  (y)
 
orginalne su 1,7w i riknile mi tri komada i nigde nisam nasao orginalne ubodne od 1,7w nwgo sam otisao na benzinsku
iu kupio od 2w te su najmanje imali i sad mi malo jace svijetli ali skroz mi bolje tako  (y)
 
Saki said:
orginalne su 1,7w i riknile mi tri komada i nigde nisam nasao orginalne ubodne od 1,7w nwgo sam otisao na benzinsku
iu kupio od 2w te su najmanje imali i sad mi malo jace svijetli ali skroz mi bolje tako  (y)
unutr su kolko znam više tih lampica! pa o sad mi je blještilo u facu....

i da! i na jedn om i na dugom cajgreu u gornjem desnom kutu!  :shock: :misli:
 
sta ja znam meni je sad ok, mada cu mozda uzeti neke u boji  (y)
ali nije problem rastaviti mada moras skidati far da bi skinuo plastiju  :mrgreen:
 
Gjuro said:
Pročitao sam sve to odavno, liku bi najradije platio pivu za dobru preporuku :)

ranije sam (prije ove pauze) vozio uglavnom skutere, nešto malo XT-jku i dva tjedna Bandita 650 :)
Inače nisam neki freak na brzine, R-ovi me ne zanimaju, čisto mi treba ugodno tourersko prometalo.
Ono, da mogu držat stotinjak na sat po magistrali bez muke.
A da će mi dosaditi prije ili kasnije, jasno mi je :)

Zna li ko kakvi su serviseri za Kawasaki/Suzu oko Šibenika/Splita?
100 km/h,pa tu brzinu možeš držati sa bilo čim od navedenog,za što ne xt,100 kmh njemu nije niti najmanji problem,pogotovo novi xt/x ili xt/r,bio ti je test u motoreviji 50.000 km.ni najmanje loš!!!!

moja preporuka od 4 cil bandit,2 cilindra kle 500 malo ti je veči i usto komotnoji od er 5,o vjetrobranskoj zaštiti da nepričamo,1 cilindar xt bilo koji,novi ili stari svi su pouzdani motori

Sretno
 
Ljudi moji bez uvrede ali motor je zajebancija,a za to i sluzi. Kada idem nekamo na put sa moto drustvom ili sam, idem motorom. Za dnevnu voznju dragi moji koristite ili auto ili neki skuter (tko voli)....
Nemojte voziti motore,a onda razglabati o gumama,potrosnji i servisima. Dok si motorista o tome razmisljas otprilike onoliko,koliko i o sudarima i padovima. :wink:
 
bigfoot said:
Ljudi moji bez uvrede ali motor je zajebancija,a za to i sluzi. Kada idem nekamo na put sa moto drustvom ili sam, idem motorom. Za dnevnu voznju dragi moji koristite ili auto ili neki skuter (tko voli)....
Nemojte voziti motore,a onda razglabati o gumama,potrosnji i servisima. Dok si motorista o tome razmisljas otprilike onoliko,koliko i o sudarima i padovima. :wink:

Krivi forum!?
 
bigfoot said:
Ljudi moji bez uvrede ali motor je zajebancija,a za to i sluzi. Kada idem nekamo na put sa moto drustvom ili sam, idem motorom. Za dnevnu voznju dragi moji koristite ili auto ili neki skuter (tko voli)....
Nemojte voziti motore,a onda razglabati o gumama,potrosnji i servisima. Dok si motorista o tome razmisljas otprilike onoliko,koliko i o sudarima i padovima. :wink:
IŠ IŠ , pa koji je tebi,moderator pa jel vidiš ti ovog konja!