koji putni motor za dvoje na duze ture.

a čuj....čovjek je ograničen nekim parametrima. Između tih ograničenja traži najboje moguće rješenje. Da se ja dvoumim i da sam u istoj situaciji, vjerojatno bih se odlučio za KLE-a jer ga ionako ne bi planirao voziti duže od trenutka dobivanja a kategorije. Pegaso je udobniji, ali i skuplji. Po kupnji KLE-a Vlado iz Dubrave bi imao malo posla i suvozačica bi bila zadovoljna. Bez njegove intervencije na sjedalu pegaso bi imao veliku prednost, ali taj trošak sica otplatiš na prvoj registraciji, i na jednom dužem putovanju. U svakom slučaju KLE s korekcijom sjedala. Pored svega pitanje je što čovjek misli pod "Dužim putovanjem". Nekome je 300 km putovanje, nekome je to izlet, nekome je to nezamislivo. Uglavnom za đir do krka ili opatije svaki je dobar. Ipak je tu A2 kategrija.
 
ive_xxx said:
posto mi dans bilo dosadno isao sam pogledat jednog kle-a onak iz dosade tek toliko da osjetim motor..
malo mi je volan blizu i mozda bi sic trebal malo podlozit naprijed ili prosirit..

kaj se tice kocnica i ovjesa istina i bog da nije za obaranje rekorda ali je udoban i ako se pazi moze se stat (naspram mita mi je ovo ko da nema kocnice) malo sam probao po nekom puteljku i liejpo je vuce u svim okretajima iznad 5-6 bas lijepo i fluidno ide sve do 9..

i kaj mi je najbolje, netrese se jako (tipa xt600)

mozda volan promjenit, stavit drugi sic i kao sto sam rekao ukrutit prednje vilice da netonu tak jako ali za ugodnu voznju do nekih 80 kmh nema nikakvih problema..


sad jos sljedi nac vremena i neki motor koji ce uc u moje kriterije stanja i cijene.
Popustiš četri vijka i pomakneš upravljač kak Ti paše!!!! Dobro, kočnice sigurno nisu bolja strana motora , ali jbg ne kupuješ RR . (y)
 
zokx said:
Jedan moj prijatelj koji bi htio kupiti motor jer vozi maxiskuter posudio je KLE za vikend na probu. Išli smo zajedno iz ZG do Opatije napravit đir. Nakon tog iskustva rekao je da je KLE najgora sprava za mučenje, a njegova žena je na povratku skoro plakala od udobnosti. KLE je govno od motora namijenjeno isključivo gradskom eventualno prigradskom prijevozu od točke a do točke b. Nikakvo uživanje u preslaboj zastarjeloj mašini i u lelujavoj ciklistici gumenih prednjih vilica. Ako je za prijevoz za ići na posao i natrag sa što manjim troškovima onda je OK izbor KLE ili u svijetu automobila Golf II dizel, onaj najslabiji SDI.

Neki ne misle isto:
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,6173.msg1437599.html#msg1437599
 
zokx said:
Jedan moj prijatelj koji bi htio kupiti motor jer vozi maxiskuter posudio je KLE za vikend na probu. Išli smo zajedno iz ZG do Opatije napravit đir. Nakon tog iskustva rekao je da je KLE najgora sprava za mučenje, a njegova žena je na povratku skoro plakala od udobnosti. KLE je govno od motora namijenjeno isključivo gradskom eventualno prigradskom prijevozu od točke a do točke b. Nikakvo uživanje u preslaboj zastarjeloj mašini i u lelujavoj ciklistici gumenih prednjih vilica. Ako je za prijevoz za ići na posao i natrag sa što manjim troškovima onda je OK izbor KLE ili u svijetu automobila Golf II dizel, onaj najslabiji SDI.
Daj ponovo pročitaj post 1. Pa normalno da posle maxi skutera KLE nije udoban,nebi mu ni neki RR bil udoban. Po onome kaj je čovjek napisal ,KLE pokriva njegove potrebe . Kaj da mu preporučiš do 35 kw ,enduro sa zaštitom od vjetra . Mogo sam napisat V STROM, HONDU TRANSALP i sl kad izlaze iz željenih okvira i po snazi ,cijeni itd. :shock: :misli:
 
mladen59 said:
Daj ponovo pročitaj post 1. Pa normalno da posle maxi skutera KLE nije udoban,nebi mu ni neki RR bil udoban. Po onome kaj je čovjek napisal ,KLE pokriva njegove potrebe . Kaj da mu preporučiš do 35 kw ,enduro sa zaštitom od vjetra . Mogo sam napisat V STROM, HONDU TRANSALP i sl kad izlaze iz željenih okvira i po snazi ,cijeni itd. :shock: :misli:

Sorry nisam čitao od početka. Odgovorio sam po naslovu a ne po pitanju, jer je jedno s drugim u kontradikciji (putni motor-duže ture-37kw...). Sukladno zadanim kriterijima nema se šta preporučit.
 
jolly the roger said:
zaboravio si napomenuti nikakvu zastitu od vjetra :mrgreen:
to se riješi za par sto kuna

:mrgreen:
 
Lovro Vz said:
to se riješi za par sto kuna

:mrgreen:
jesi se kad vozio na motoru s punim oklopima (tenerka, transalp, kle)? ovaj povišeni vjetrobran je dobar samo da ti ne puše u glavu i djelomično prsa :wink:
 
jolly the roger said:
ovaj povišeni vjetrobran je dobar samo da ti ne puše u glavu i djelomično prsa :wink:
obrnuto je al prilično točno (y)
 
Dominator 500/650, oba su do 47ks, ne znam točno koliko koji jer ima raznih varijanti, za nekakva duža putovanja u dvoje (izuzev autoputa) i varijanta sa 500 ccm zadovoljava, osobno kad sam kupovao premišljao sam se između dominatora i kle-a, dok nisam skužio da i dominator postoji u verziji od 500 kubika, a pošto sam honda fan odlučio sam se za dominatora, uglavnom u prvoj godini sam natukao nekih 15tkm bez ikakvih problema i mogu reći da sam zadovoljan dominatorom.
 
35Kw je ono što diktira uslov...ne znam šta bi to moglo da paše a da objedini sve što bi dečko hteo!?!
Trans Alp bi mu odgovarao i za dužinu puta, komforrnost za dvoje, dovoljnom snagom i brzinom, jeftinočom ali opet ostaje 35Kw!!
 
Lovro Vz said:
yamaha xt660r/x pretpostavljam da nisi ni gledal jer ti ih nitko nije ni predložil, isto ti je A2, dizajnom, ovjesom i kočnicama na razini zadatka (iznad KLE-a) na razini cijene KLE-a a cak mislim i jeftinije. Agregat neproblematičan (isti se ugrađuje u BMW,Apriliju,Yamahu već godinama)greška na TPS se manifestira odmah u početku i u garanciji se izmjeni(ili digneš okretaje)
1 cilindar, puno momenta, dizajn, kočnice...jedini minus ti je skuplja registracija (cca 4 tanka goriva :wink:) i izraženije vibracije
i btw moj je na prodaju jer sam ga lagano "prerasel"
a moga si jednostavno reč ,prodajem motor ,a ne ovako okolo kolo,nije taj motor za duga putovanja iz puno razloga. :LOL: :LOL:
 
Moto Guzzi Breva i Nevada upadaju u razred 35 kW i izuzetno su udobni i vozni, dupe ne žulja niti poslije duže vožnje 8)
 
Mozda Touring TMax ????? Mjesta koliko hoces - i za zenu (punicu po potrebi) a i za pola ormara ( zenina strana ) :misli:
 
Vidim da se tema razvija u krivom smjeru zahvaljujući naslovu.

Ive xxx traži motor za ture od 100-200 km i za to su XT, Pegaso, KLE sasvim OK.

"Duža tura" ne znači svima isto (a ni "putni" motor)   :mrgreen:
 
Super Jura said:
Vidim da se tema razvija u krivom smjeru zahvaljujući naslovu.

Ive xxx traži motor za ture od 100-200 km i za to su XT, Pegaso, KLE sasvim OK.

"Duža tura" ne znači svima isto (a ni "putni" motor)   :mrgreen:
Podržavam (y)

Kaj se klea tiče....vozil sam se s miromaxom po nekoj vukojebini do Japetiča....meni užas(da ne objašnjavam zašto),al sam prošel.
Vozil sam se u dvoje od Karlobaga-Ljubljana-Rateče-Predel-Vršić i doma u zg u jednom danu.Na kom motoru nebi to osjetio.
Sa ženom lani do izvora Zrmanje....vozim se svukud i sve ok.
Jučer s frendom (kupio transalpa) o kojem nitko ne sere da je spor.Baš me zanimalo kak honda ide.....
Start na semaforu kod Sutinskih vrela,pa do iza cementare.Pobegel mi je .......ni milimetra.

Tak da srati je vrlo lako i potrebito s vremena na vrijeme :mrgreen:
 
tvigi said:
Podržavam (y)

Kaj se klea tiče....vozil sam se s miromaxom po nekoj vukojebini do Japetiča....meni užas(da ne objašnjavam zašto),al sam prošel.
Vozil sam se u dvoje od Karlobaga-Ljubljana-Rateče-Predel-Vršić i doma u zg u jednom danu.Na kom motoru nebi to osjetio.
Sa ženom lani do izvora Zrmanje....vozim se svukud i sve ok.
Jučer s frendom (kupio transalpa) o kojem nitko ne sere da je spor.Baš me zanimalo kak honda ide.....
Start na semaforu kod Sutinskih vrela,pa do iza cementare.Pobegel mi je .......ni milimetra.

Tak da srati je vrlo lako i potrebito s vremena na vrijeme :mrgreen:

Odnos KS/kg kod Transalpa i nije tako daleko od KLEa.

A ima nešta i u iskustvu vozača na određenom motoru.
 
tvigi said:
Podržavam (y)

Kaj se klea tiče....vozil sam se s miromaxom po nekoj vukojebini do Japetiča....meni užas(da ne objašnjavam zašto),al sam prošel.
Vozil sam se u dvoje od Karlobaga-Ljubljana-Rateče-Predel-Vršić i doma u zg u jednom danu.Na kom motoru nebi to osjetio.
Sa ženom lani do izvora Zrmanje....vozim se svukud i sve ok.
Jučer s frendom (kupio transalpa) o kojem nitko ne sere da je spor.Baš me zanimalo kak honda ide.....
Start na semaforu kod Sutinskih vrela,pa do iza cementare.Pobegel mi je .......ni milimetra.

Tak da srati je vrlo lako i potrebito s vremena na vrijeme :mrgreen:
TA jest malo mlitav, al zato KLE nema što tražiti pored jednocilindraša...