koji putni motor za dvoje na duze ture.

mladen59 said:
DEČEC , KAJ SI SE NAPIKNUL NA MENE??? kAD SAM JA VOZIL MOTOR ,TI SI SKAKAL IZ JEDNOG JAJA U DRUGO ,I NE DRŽIM NIKAKVA PREDAVANJA SAMO SAM TE ISPRAVIL KOD
JEDNOCILINDRAŠA ,NISAM JA KRIV KAJ JEDNO MISLIŠ A DRUGO PIŠEŠ.  :misli: :misli:
A TI SE ODMAH ZAPJENIO I MOJU ŽENU NE MJEŠAJ U NAŠA PREPUCAVANJA JER TO RADE PRIMITIVCI !!!  :palacdolje: :mrgreen:
to što si stariji ne znači da si pametniji, a i kulture vidim da fali 8)
 
vuki r said:
Aprilia pegaso do 2004.g. zadovoljava sve tvoje prohtjeve i nije skup.  (y)
Definitivno, od svih navedenih..najboljši izbor i odgovara specifikacijama koje momak traži  (y)
 
ive_xxx said:
znaci: pretezno voznja u dvoje, ceste brdovite i zavojite, duze ture od po 100-200km,  pretezno mi je bitno da je suvozacu dobar polozaj.. jer sadasnji motor (cagiva mito) ubija vozaca a kamo li suputnicu.

pucajte.. dal postoji takvo sto uopce.

jel kupuješ motor sebi ili suvozačici, odn, ko daje pare? Ak se suvozačica malo napati bude više cijenila to kaj se ima na čemu napatiti... :mrgreen:
Kupi motor prvo za sebe a 95% kilometraže tak i tak ne bude sa suputnicom..a ako nisi oženjen postoji velka mogućnost da te ostavi pa se budeš po glavi tukel jer em kaj nemaš curu em nemaš ni motor po volji :mrgreen:
 
nije nego je konjaža jer sa A2 kategorijom ne mozes vozit vise od 35kw- 47 KS i omjerom mase i snage vecim od 0,2 kw/kg, a motor moze imat i 2000ccm a i 100ccm tak svejedno
 
Moj prijedlog je definitivno Kawasaki KLE 500. Taj motor je blaža izvedba putng endura, voze ga mnogi. Za sve koji kažu da KLE 500 nije za putovanje odmah da ih demantiram, primjer velikog putnika na KLE 500 je Nikola Mrakovčić ( http://web.vip.hr/nikola.mrakovcic.vip/index.htm ).  No, preinaka sjedala na šire i udobnije je nužna ukoliko se vozi cijeli dan, malo je ipak preuzak, što povećava pritisak na guzu, pa počne bolit.  :wink:

Tehničke karakteristike su baš kako si tražio, ima 33 kW i sa kubikažom od 498 ccm spada u još uvijek prihvatiljivu kategoriju osiguranja, do 500 ccm. Već za klasu 500 ccm-749 ccm osiguranje je skoro duplo skuplje, pa s bonusom od 50% iznosi:

a) 498 ccm (npr. KLE 500)  = cca 700 kn *
b) 649 ccm (npr. Pegaso 650) = cca 1350 kn *

*izvor: kalkulator Euroherc osiguranja

Razlika je i u godišnjem porezu, koji se obračunava po snazi motora. KLE 500 je i tu jeftiniji. Porez u ovoj kategoriji nije velika stavka.

S obzirom da nije namijenjen utrkama ili street fightovima, tako ni ovjes i kočnice nisu trkače, već sasvim dovoljne za lagano krstarenje.

Prednost mu je i povoljna cijena. Uglavnom ih vlasnici paze i maze, pa predstavljaju dobru kupnju jer su održavani.
Npr.: http://www.auti.hr/motocikli/motocikli/oglas-630153/

Još jedan plus za KLE 500, osim što godinama slovi kao iznimno pouzdana mašina: http://www.forum.adventurer.hr/index.php

Najbolje je raspitati se o njemu na internetu, ima priličan broj testova i recenzija. Za početak:
http://www.motopuls.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=1527:kawasaki-kle-500-objavljeno-2005-g-u-br-61-moto-pulsa&catid=155:kawasaki&Itemid=3

Eto. Nadam se da sam pomogao. Znam kako je kad kupuješ motor, prošao sam to i mogu reći da sam nakon puno slatkih muka našao idealnog za mene!  :wink:

Sretno!  (y)






 
jedina dva motora koja momku dolaze uobzir su več  navedeni KLE 500 I PEGASO e sad između ta dva se treba odlučit i jedan i drugi imaju argumente i ZA i PROTIV,i teško je dat neko objektivno mišljenje ,ali sama činjenica da Kava ima 500ccm i plača sve upola pegasa je velik (y)
 
Ivane kupi xj 600 i to je to  :wink:.
Mislim da imas jednu u oglasniku za 2000 eurica!
 
samo svi gledaju konjažu a nitko da gleda di se ta konjaža ostvaruje...dzabe 40-50ks kad ne vuče iz podruma...jedino što je na strani KLE jest jeftinija rega za parsto kuna...
 
Jedino sta ispunjava njegove zahtjeve je Fico  :LOL:
 
MZ 150 za kratke ture,a MZ 251 za duge ture,nadji pravog mestra za platine i neboj se (y)
jeftinije se nemere :mrgreen:
 
koliko sam god proucio sve to skupa navise bi mi odgovarao enduro, kle mi se cini oke.. pegaso sam vozio i cinio mi se fin motor.. cak ni neostavlja osjecaj da se vozi neki teski motor..

najbolji osjecaj koji sam do sad imao od tih motora je xt600 mislim 95-6g. delanec u super moto.. koda vozim 125 a ne 600ccm... jedino kaj mi je na njem supak otpal za 30 km. jer je imao tvrd ovijes.. (decko si sam radio)

ugl. bitno mi je da ulazi u A2 jer kao sto su neki shvatili mislim odvalit po 200 km u jednom smjeru vecinom u dvoje, a i ak idem sam nemora mi zato nakon 50-100 km supak bit strani dio tijela. kle500 koliko sam shvatio mi se cini najbolji izbor, masina pouzdana, potrosnja vise manje mala. rega jeftina.. odrzavanje jeftino.. jer jbg. lako kupit motor, treba ga tocit i odrzavat.

za spucat si guste imam mito 125.. meni je to cisto dovoljno jer motor doslovno vozim koda imam biciklo među nogama i to mi je najbitnije.. neosjeca se masa motora.. a di su zavoji (bez uzbrdica velkih) dok su mi gume bile u dobrom stanju z750 i sl. nisu mi mogli bjezat sve do predjela sa ravnim dijelovima di je onih 100 ks viska ocigledno ode.


btw. mz,tomos i ostala ekipa.. jebeno je za pobregima jer kad ga spucas nekam boli te ona stvar, a to je i najveci gust kad noris po bregima jer nemas brige jel bus sjebo kaj ili ne. a za ostalo.. tu su pravi motori.
 
ja bi ti savjetovao da ipak uzmeš nešto iz klase 600-650cc, pogotovo ako ces se cesto voziti u dvoje...kle moras razvrtiti da ide, pa ces tako ustediti u startu s cijenom i regom, a kasnije ces pusiti na vremenu i kalkulacijama jel mozes nekog pretec ili ne.
 
miha_vg said:
Moj prijedlog je definitivno Kawasaki KLE 500.....


I moj  (y)! Slažem se sa svim što je Miha napisao, pa da ne ponavljam!

Posebno ovo što si rekao da preživiš rupe i naše ceste, KLE je taman za to. Za suvozačicu - provjereno - udoban. Manja rega itd....