koji putni motor za dvoje na duze ture.

jolly the roger said:
TA jest malo mlitav, al zato KLE nema što tražiti pored jednocilindraša...
i nema.....stalno je pored dvo i četverocilindraša :mrgreen:
 
jolly the roger said:
neš me ovo podsjeća na basnu kad je žaba vidjela kako potkivaju konja :jesus: :mrgreen:
ili onu .....svaka rajngla ima poklopac  :jesus: :mrgreen:
 
jolly the roger said:
pazi, priča se o onima s oklopima, ne o xt/dr jednocilindrašima

Da, ali svi imaju više kubika, a i poznato je da jednocilindraši čupaju iz nule.

A npr. trenutni Pegaso je 2 generacije moderniji od KLEa  :wink:
 
jolly the roger said:
TA jest malo mlitav, al zato KLE nema što tražiti pored jednocilindraša...

TA je mlitav za offroad ako nije dobar i ravan makadam da se razvrti...
Ako je ravno, ide TA, ali ako je spora vožnja, kad prebaciš iz prve u drugu
i dodaš full gas, treba mu malo da krene, za razliku od singlova kojima to
i jest prednost... Ali je TA fluidan i pitom i fino linearno razvija snagu, tako
da naše tenerke brzo zaostanu na većim brzinama preko 100 km/h na cesti...
Ono što se meni kod moje tenerke sviđa jest da se mogu voziti uzbrdo u
drugoj na 3000 okretaja...