Kompresor za skidanje variomata

dr.mrgood said:
Super, bravo za njega !

Odoh na neki drugi forum, vi ovdje ste za mene prepametni... Zbogom !

Zbogom!

vickodu said:
I bilo bi ti najpametnije s obzirom da neces da prihvatis savjete nekih ljudi koji imaju malo vise znanja i iskustva od tebe .

(y)
 
tkubasa said:
barba ima i preko 60  :wink:

  :jesus:
           
Imaš pravo ,skoro pa punim 63.Al nema veze ,osječam se ko da imam 45.Ponekad i manje ovisno o situaciji i društvu.Uglavnom ne vodim baš puno računa o tom jer još uvik nemam problema sa kičmom ni ostalim.                                                                                                                      Neka se niko ne usudi postavljat neka "čudna" pitanja,ovo nije forum za to. :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:  :jesus: 
 
dr.mrgood said:
Super, bravo za njega !

Odoh na neki drugi forum, vi ovdje ste za mene prepametni... Zbogom !
Super, bravo za tebe! :mrgreen:

Btw, glede teme-svi ti hobi kompresorcici drukaju do 8 bara i za puno toga napraviti su sasvim OK. Naravno i za odsarafiti maticu variomata, korpe kvacila i sl. (y)
 
barba said:
           
Imaš pravo ,skoro pa punim 63.Al nema veze ,osječam se ko da imam 45.Ponekad i manje ovisno o situaciji i društvu.Uglavnom ne vodim baš puno računa o tom jer još uvik nemam problema sa kičmom ni ostalim.                                                                                                                      Neka se niko ne usudi postavljat neka "čudna" pitanja,ovo nije forum za to. :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:  :jesus:

ti si cijeli čudan ...  :jesus:
 
Sad ,kad smo več tu.         
I ja sam matice variomata  nekad skidao  sa alatom na zrak.Znajući kako se centriraju radilice skutera  pomislio sam da se mogu  izbacit iz centra sa pneu pištoljem (iz prakse znamo da sve polutke i nisu onako "tvrde" kako bi trebale bit na bolcenu od klipnjače) pa sam sebi napravio alat . Pogotovo kad me dopadne nekom mjenjat remen van radione.       
Alat je jednostavno jedan  polukrug od debljeg lima (rigete od 4 mm)koji sam savio oko zupčanika variomata te mu sa strane zavario tri male cjevćice koje odgovaraju rupama na bloku motora.Taj "lim" sam opet probušio na tri mjesta i u njih uvukao "punte" od tri stara šrafcigera ( eto zašto ih ne bacam)  koje ulaze točno u zube variomata.Izmjereno ,otkinuto ,zavareno.Kad to učvrstim na blok mogu bez problema odvidat bilo koju maticu variomata ,čak i onu koju je stegao netko sa pneu pištoljem  i to dok se pištolj nije umirio. Takve nekad znaju i otkinut dio navoja na radilici.Znaju to oni koji dugo vremena rade ovaj posao.           
Nije preporučljivo držat maticu od magneta za kontru baš radi bolcena od klipnjače..Vidio sam radilice van centra nakon takvog "posla".                 
J.bate koji post. Moga san doč do Biograda i natrag.         
 
barba said:
           
Imaš pravo ,skoro pa punim 63.Al nema veze ,osječam se ko da imam 45.Ponekad i manje ovisno o situaciji i društvu.Uglavnom ne vodim baš puno računa o tom jer još uvik nemam problema sa kičmom ni ostalim.                                                                                                                      Neka se niko ne usudi postavljat neka "čudna" pitanja,ovo nije forum za to. :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:  :jesus:

:LOL: :LOL:

(y)
 
dr.mrgood said:
Super, bravo za njega !

Odoh na neki drugi forum, vi ovdje ste za mene prepametni... Zbogom !
           
Gle, imaš samo 21 post a več si uzeo krivu poziciju.Ovo je forum di se ljudi druže (pisanjem) i daju savjete ,onako bez nekog posebnog cilja osim onog da pomognu drugom koji ima manje iskustva.Možeš naučit dosta toga  iz mehanike a i iz ostalog jer imamo forumaše koji se često šale nekad na tuđi račun nekad na svoj.Sve je to dio našeg života koji ne treba shvatit kao tragediju več iz njega izvuč ono korisno i ako treba opet podjelit sa onima koji imaju manje iskustva a u međuvremenu se družit i komunicirat,razmjenjivat iskustva, nasmijat se i tako dalje.         
Ako te interesira taj moj "alat" ,jednom sam  stavio slike na forum skutera ,slikano iz više pozicija. Pogodan jer se ne mora skidat dok cijela operacija  zamjene remena ili variomata ne bude završena.
I nemam baš ništa za zamjerit.  :mrgreen:                (y)
 
nevjerovatno kako svaka tema ode u krajnost....citajuci ove postove imam dojam da se prica o velikim pneu pistoljima koji sluze za skidanje kamionskih sarafa kotaca..... :shock:

radim sa motorima/skuterima cijeli zivot....pritom koristim pneu pistolj..i jos nikada nisam niti jednom imao problema sa skidanjem/zatezanjem matica varijatora....ovdje pricamo o pneu pistoljima od 1/2...u naboljem slucaju oni stiscu oko 125nm...(oni malo kvalitetniji)...dok se oni ekonomicniji mogu pohvaliti udarcem manjim od 100nm...dakle ako se takav pistolj koristi u najsporijoj brzini(kada se stisce)...i ako se uvijek koristi nova matica variatora (kod piaggio grupe to je preporuka)...dovoljno je jedan kratki udarac...i stvar je rijesena...vidjevsi da se radilice kod 50 ccm stiscu izmedju 40-55 nm...dok se kod 125-200 ccm stisce of 80-90nm....dok se kod 400-500 ccm to krece izmedju 120-135 nm...u slucaju 50ccm dovoljno je samo malo osjecaja..i nema opasnosti za radilicu...jer taj udarac pistolja nije nista jaci nego trzaj koji se javlja pri naglijem kretanju...ili pak naglom kocenju u punoj brzini skutera kada je potrebno par sekundi da se ponovno uspostavi pogon na kotac....pri cemu su ti trzaji itekako jaki...moj je savijet da se pistolj moze koristiti...ali preporucljivo je neka skuter bude potpuo hladan da bi se izbjegli problemi ako netko ipak pretjera sa stiskanjem.... (y)
 
Eto,vratili se na iskustvo.
 
kao što rekoh .... poznavanje alata s kojim radiš .... i poznavanje posla koji radiš ...  (y)
 
znaci decko je u pravu

treba mu kompresor i pistolj  :mrgreen:
 
markookram said:
znaci decko je u pravu

treba mu kompresor i pistolj  :mrgreen:

Zašto kompresor? :misli: :neznam:
 
Opet iznova. :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
barba said:
           
Gle, imaš samo 21 post a več si uzeo krivu poziciju.Ovo je forum di se ljudi druže (pisanjem) i daju savjete ,onako bez nekog posebnog cilja osim onog da pomognu drugom koji ima manje iskustva.Možeš naučit dosta toga  iz mehanike a i iz ostalog jer imamo forumaše koji se često šale nekad na tuđi račun nekad na svoj.Sve je to dio našeg života koji ne treba shvatit kao tragediju več iz njega izvuč ono korisno i ako treba opet podjelit sa onima koji imaju manje iskustva a u međuvremenu se družit i komunicirat,razmjenjivat iskustva, nasmijat se i tako dalje.         
Ako te interesira taj moj "alat" ,jednom sam  stavio slike na forum skutera ,slikano iz više pozicija. Pogodan jer se ne mora skidat dok cijela operacija  zamjene remena ili variomata ne bude završena.
I nemam baš ništa za zamjerit.  :mrgreen:                (y)

Barba, svaka cast ! Ali, nije li ucenik uvijek bolji od ucitelja? Ja tvrdim da se na moj nacin nista nece desiti, naravno da je ispravnije napraviti neki alat koji blokira variomat, sto mi i nije neki problem, jer sam profesionalni bravar vec 15 godina. AKo sam mogao napraviti onakav auspuh, valjda mogu i komad prokromskog flaha sa urezanim zupcima. Cas posla. Ovaj moj nacin je samo prva pomoc u nevolji i nije namijenjen za nekoga tko cesto skida variomate. Ali za svakih 5000-6000 km za promjenu rolica je sasvim u redu.

Btw. necije znanje se ne mjeri po broju postova na forumu...
 
Ma sve  (y).              I nemoj nan bižat sa foruma. :LOL:                        (y)
 
Kako san ja praktičar i volin improvizirat, evo moje iskustvo sa kompresoron:
Kompresor je ručni rad ali idemo na ono šta će vas interesirat.
Crijeva su promjera 6mm i neman nikakvih problema sa protokom zraka pod tlakom jer sam poradio malo na "brzim spojevima".
Neki djelovi "brzih spojeva"(unutarnji promjer) su bili 7,5mm, 4mm, 3mm.
Promjer tih djelova koji su bili 3 i 4mm sam povečao na 5mm šta je ispalo dovoljno(više se nije moglo jer je to diktirala debljina materijala).
Pištolji:
Iman dva pištolja, jedan je do 15kg, a drugi do34,5kg.
Pištolj koji je do 15kg sam malo modificirao, otvori se stražnji poklopac(4 imbus vide), tu se nalazi turbina čija pera se šire uz pomoć centrfugalne sile koja nastaje okretanjem turbine kojoj pogon daje zrak pod tlakom iz kompresora(šta su okretaji turbine veći, to je veća sila koju koristi pištolj.
U tom stražnjem dijelu se nalaze kanali kroz koje dolazi zrak pod tlakom.
Kanali su bili širine 1,5mm, a ja san ih povećao na 2,5mm(to sam radio prije god. dana i koliko se sićan to bi bile te dimenzije).
Sad je taj pištolj snažniji od onoga drugoga koji snage do 34,5kg.
Tlak koristin po potrebi
-pituravanje oko 3 bara
-odvidavanje 6, 8 ili 10bara ovisi o potrebi.
To je moje iskustvo, ne znači da je ispravno ali ja tako radin. :D