Kontrola kakvoće benzina

Za to sam čula.
Mislila sam si, jer nemoguće, uvijek točiš istu količinu goriva, isto se voziš, u istim vremenskim prilikama i onda napraviš jedanput 90 a drugi put 130km. A takvog sam goriva natočila svugdje, bez obzira na pumpu. Ne događa se često al se dogodi.
 
snajper said:
Znao sam da se dizel pjeni,ali nisam znao da je to od vode i sumpora.
Uglavnom,točim ja dizela ovaj Božić na jednoj pumpi u Njemačkoj i ovaj se toliko pjenio da mi je trebalo 10 min
da ga natankam do vrha jer pjena nikako da se spusti.
Po tome je i kod njih gorivo u banani.Ne sjećam se o kojoj se pumpi radilo.
Lako moguće da si točio na nekakvoj privatnoj pumpi. Meni se to još nikada nije desilo ,a često sam gore.
 
dali tko zna kaj je s pokretnim labosom, koji je koštal ko svetog Petra (naše love) i Jordanićevom akcijom, gdje je zapelo?
 
mg749ie said:
dali tko zna kaj je s pokretnim labosom, koji je koštal ko svetog Petra (naše love) i Jordanićevom akcijom, gdje je zapelo?

Mislim da ga je dobio Mup u Zg
 
lunjo said:
Za to sam čula.
Mislila sam si, jer nemoguće, uvijek točiš istu količinu goriva, isto se voziš, u istim vremenskim prilikama i onda napraviš jedanput 90 a drugi put 130km. A takvog sam goriva natočila svugdje, bez obzira na pumpu. Ne događa se često al se dogodi.

U 30 godišnjem vozačkom iskustvu mi se vjerojatno dogodilo da sam natočio istu količinu goriva ali da sam se isto vozio što bi valjda značilo u svakom trenutku određenom brzinom na određenom dijelu puta sa točno odvrnutom ručicom gasa u istim vremenskim uvjetima to sigurno nisam i uz najbolju volju. U svim tim godinama nisam uspio napraviti i tako enormnu razliku u potrošnji goriva, a moram priznati vozio sam svašta, rekao bih ćak i takva vozila kojih se niti Grunf ne bi posramio. Ajde ljudi smanjite malo doživljaje sa vodom i potrošnjom jer po toj logici kako pojedinci pričaju neki od od onih koji putuju svugdje i svagdje, a poznajem ih dosta bi ostali u k...u čim bi prešli istočnu ili južnu granicu.  :mrgreen:
 
Manimo motor, tu se naravno ne vozi uvijek isto,moje je radno mjesto najvećim dijelom u autu i uglavnom na istim relacijama i da, točno to mi se dogodilo dva puta u zadnje tri godine, jedamput nakon OMV-a na Zagrebačkoj aveniji a jedamput nakon Ine na Jagićevoj.Točim uvijek za istu sumu novaca i uvijek okrenem brojač kilometara. A to radim otkad sam u podvožnjaku ispod Savske, u ponoć, ostala bez benzina.Auto mi ima 225 000 kilometara i znam ga u dušu.
 
MARKANBOY said:
Brkamo ministarstva. Kaj bi MUP s tim???

Dobili ga forenzicari  :jesus:
 
ak su Vam utočili gorivo loše kvalitete, to trebate dokazati,
i ide ovako. :mrgreen:
orginal računa
mišljenje servisa i mehaničara zašto se je motor ponašao kak se je ponašalo i eventualna šteta- dobro bi bilo i njihovo vještaćenje
mišljenje vještaka - tj vještaćenje ( uzorak iz rezervara motora kao i sa pumpe koje je točeno)
građanska tužba vlasniku benzinske stanice/tvrtki

e sad to traje i košta pa sad vidi dali je to izvedivo 8) uglavnom je na Vama da dokažete da su oni krivci (y)
udruge zaštite potrošaća samo gepaju lovu od države za svoj nerad i isto žive ko bubreg u loju 8)
 
Izvedivo je , iz razloga što u pravilu šteta ne nastaje na jednom motoru već na više . Ako ima nečistoće ,vode ,sumpora.... šteta u pravilu nastaje na svim motorima nove generacije i kvar se javlja na određenom području ako je pumpa muvala ili na više pumpi ako je vozać cisterne muvao .  Postupak dokazivanja i tužbe si dobro opisao, a osnova svega je račun kojeg moraš imati da bi dokazao da si tada tankao.
 
Lolo said:
U 30 godišnjem vozačkom iskustvu mi se vjerojatno dogodilo da sam natočio istu količinu goriva ali da sam se isto vozio što bi valjda značilo u svakom trenutku određenom brzinom na određenom dijelu puta sa točno odvrnutom ručicom gasa u istim vremenskim uvjetima to sigurno nisam i uz najbolju volju. U svim tim godinama nisam uspio napraviti i tako enormnu razliku u potrošnji goriva, a moram priznati vozio sam svašta, rekao bih ćak i takva vozila kojih se niti Grunf ne bi posramio. Ajde ljudi smanjite malo doživljaje sa vodom i potrošnjom jer po toj logici kako pojedinci pričaju neki od od onih koji putuju svugdje i svagdje, a poznajem ih dosta bi ostali u k...u čim bi prešli istočnu ili južnu granicu.  :mrgreen:

Koliko ja znam razlike u gorivu su jako zamjetive samo kod ekstremno jakih auta. Za aute koji su u nekim granicama normale ovo gorivo je dovoljno dobro. Što ne znaći da ne bi bilo bolje da je kvaliteta veća.
 
Plastični prikaz kvalitete......točeno u ZG .....
 
na kojoj si to pumpi točio?
 
a pogodi  :)

 
ina?
 
zaoglas said:
Plastični prikaz kvalitete......točeno u ZG .....

Hoces rec da na svaku litru benzina se dobije 1-2 sake mulja?
 
3alfa3 said:
Hoces rec da na svaku litru benzina se dobije 1-2 sake mulja?

šta ima reć, vidiš da je pokazao...
 
Phobocaster said:
šta ima reć, vidiš da je pokazao...


Onda mi objasni kako to da ja nisam nikad naisao niti na zrnce necistoce, a pretocio sam kroz flashe oko 8000-1000 litara benzina u zadnjih 4-5 godina, a tocio sam iskljucivo na INI (Ksaver, Maksimir i Langic).

Kad bi oneciscenje goriva bilo ovako drasticno, nema sanse da bi auti i motori mogli vozit.

Koliko kilograma toga prodje kroz vozilo koje trosi 10 litara, a radi godisnje (npr) 15.000km? Nema sanse....
 
Ovo je jedan slučaj...pravilo nije...dečko veli da je točio na Ini....ali moš si mislit kak to utječe na bilo koji agregat....i sad da ti ideš tužit tu kompaniju oni će ti nać miljon razloga i izgovora da nisu krivi....
 
zaoglas said:
Ovo je jedan slučaj...pravilo nije...dečko veli da je točio na Ini....ali moš si mislit kak to utječe na bilo koji agregat....i sad da ti ideš tužit tu kompaniju oni će ti nać miljon razloga i izgovora da nisu krivi....

Ne kazem da je slika laznjak, ali svakako nije realno stanje stvari. Ko zna koje sve okolnosti su morale bit zadovoljene da u flasi bude bas toliko smeca....