KRIŽEVCI ?

piranello said:
Kolko god se trudio ja tu vama nešto objasniti, teško i sam sebe nagonim da nešto dalje pišem. Opet ništa lijepo o najposjećenijoj utrci u našem prvenstvu. Nema veze, jer mi to iz jednog od (naj)manjih gradova iz naše države niti ne tražimo jer znamo da smo u brzinskom motosportu miljama ispred svih ostalih. Za naš klub žele voziti svi neovisni vozači jer nudimo u promociji i financiraju ovog sporta najviše. Vjerovatno da smo jedan od većih gradova sa većim proračunom iz kojeg bi sami mogli isfinancirat stazu bi to naravno i učinili, jer sa ovakvim sredstvima bi se novac samo u izgradnju staze trošio sve do drugih izbora. I da, ja nisam nikakav političar niti ikoga podržavam niti simpatiziram.  :mrgreen:

Žao mi je jedne stvar ili više njih.........što nitko, ali baš nitko u ovoj temi, koja nije "budućnost i sadašnjost hrvatskog brzinskog motosporta", nije pisao o odličnoj vožnji, Dominika, Tončija, Prožeka, Rončevića, M. Viška, Mislava i ostalih u klasi 125 SP, Luke, opet Mislava, M. Viška, Prožeka, te Mate, Robija i ostale ekipe iz 600.....pa do ostatka ekipe iz 1000 koju ne čini samo Gajs jer ste se o njemu svi raspisali.
Pa prema tutankamonu ima se love ko u prici.

Ovi u Krizevcima imaju tolko love da ne znaju kud bi s njima pa ju stavljaju u bale umjesto slame. Samo se izgleda nitko nije sjetio donijet odluku o izgradnji staze pa da se lova bolje iskoristi  :misli:
A kaj se tice tvojeg boldanog, moj post si vjerojatno preskocio.
Od kad su me "uzeli" motori sanjam da jednog dana odvozim bar jednu trku u Kž ili bilo gdje. Divim se tim ljudima koji voze i svake godine jedva čekam da pogledam bilo koju utrku uživo.

Ova sezona je bas katastrofa prema broju vozaca, a dio tih "zasluga" donosi i trenutna kriza. Zao mi sta nema neki kup u klasi 125 250 ili 600 pa da se motosport vise promovira i povuce sto vise mladih a mozda i kojeg sponzora.
Osim toga, u Novom Marofu vec postoji staza koja je definitivno sigurnija od bilo koje gradske trke i koja se moze konfigurirati na vise nacina. Ali osim MK Baroker nitko drugi nije organizirao trku brzinaca. Cak se otkazuju i neke SM trke kolko sam vidio na forumu.

A sto se tice ovih glavnih u savezu, mislim da je vrijeme da se te metuzaleme smjeni jer ocito nemaju neku namjeru da se motosport kod nas razvija u pozitivnom smislu  :? Umjesto njih treba postavit ljude kao sto je Saša, koji zive za motosport i koji to vole a ne da gledaju to u svoju osobnu korist.

Kad pogledam sliku u globalu ista situacija je na sve strane, od drzave, HMS-a, fakulteta....da dalje i ne nabrajam, sve ide samo na gore umjesto na bolje  :? Ukratko sve je u qrcu

U prilogu evo par konfiguracija staze u N.M. za brzince  :D
Pozdrav
 
Saša 69 said:
Mislim da griješiš u dvije svari :

1. Iskreno mislim da 90% vozača koji aktivno voze u PH ove godine ne želi vozit gradske utrke već ih vozi jer mora, zbog bodova. Još bi pritom pridodao još nekih 70-tak % onih koji ove godine ne voze.

2. Mislim da klinci iz gradskih jurnjava mogu samo biti dodatno motivirani na jedno .. da se ubiju u gradu vozeči i oponašajući one najbrže u Hrvatskoj. Na Grobniku ili na nekoj stazi kad to pokušaju, barem nemaju skliski asvalt, rinzole, aute itd.. oko sebe.

Naravno, ovo je moje subjektivno mišljenje.
Lako bih se složio sa svime kaj veliš Saša , mada me iskustvo ući da nisu probleme na cesti radili trkači nego upravo suprotno oni koji misle da su "trkači"
 
piranello said:
Kolko god se trudio ja tu vama nešto objasniti, teško i sam sebe nagonim da nešto dalje pišem. Opet ništa lijepo o najposjećenijoj utrci u našem prvenstvu. Nema veze, jer mi to iz jednog od (naj)manjih gradova iz naše države niti ne tražimo jer znamo da smo u brzinskom motosportu miljama ispred svih ostalih. Za naš klub žele voziti svi neovisni vozači jer nudimo u promociji i financiraju ovog sporta najviše. Vjerovatno da smo jedan od većih gradova sa većim proračunom iz kojeg bi sami mogli isfinancirat stazu bi to naravno i učinili, jer sa ovakvim sredstvima bi se novac samo u izgradnju staze trošio sve do drugih izbora. I da, ja nisam nikakav političar niti ikoga podržavam niti simpatiziram.  :mrgreen:

Žao mi je jedne stvar ili više njih.........što nitko, ali baš nitko u ovoj temi, koja nije "budućnost i sadašnjost hrvatskog brzinskog motosporta", nije pisao o odličnoj vožnji, Dominika, Tončija, Prožeka, Rončevića, M. Viška, Mislava i ostalih u klasi 125 SP, Luke, opet Mislava, M. Viška, Prožeka, te Mate, Robija i ostale ekipe iz 600.....pa do ostatka ekipe iz 1000 koju ne čini samo Gajs jer ste se o njemu svi raspisali.

Dino, nitko ne umanjuje trud organizatora, znam da je on veliki i koliko je uloženo ali ne gledaš stvari iz druge perspektive.
Odgovori mi na jedno pitanje.

U nazad 10 godina, što se izmjenilo po pitanju organizacije utrka u Križevcima. Što je sada a da nije bilo prije (osim šikana za koje smo se toliko borili).

Reči ću ti što je izmjenjeno po pitanju vozača. Vozači voze za timove, timovi ulažu ogromne novce, vozači su među najbržima u Alpe Adriji na svim stazama na kojim se vozi. Voze se motori superbrzi, superlagani i superopremljeni motori. Sve je u kompletu za barem pet stepenica više... naravno, za tih par vozača u koje je investirano.
 
Saša 69 said:
Dino, nitko ne umanjuje trud organizatora, znam da je on veliki i koliko je uloženo ali ne gledaš stvari iz druge perspektive.
Odgovori mi na jedno pitanje.

U nazad 10 godina, što se izmjenilo po pitanju organizacije utrka u Križevcima. Što je sada a da nije bilo prije (osim šikana za koje smo se toliko borili).

Reči ću ti što je izmjenjeno po pitanju vozača. Vozači voze za timove, timovi ulažu ogromne novce, vozači su među najbržima u Alpe Adriji na svim stazama na kojim se vozi. Voze se motori superbrzi, superlagani i superopremljeni motori. Sve je u kompletu za barem pet stepenica više... naravno, za tih par vozača u koje je investirano.
Nisam ja ni rekao da ti umanjuješ trud, a ja sam do prošle godine gledao stvar iz baš te perpektive o kojoj ti govoriš i znam kako je to. Ali ove godine sam se uvjerio kolko je ova utrka po pitanju organizacije jako zahtjevna. Kada je sve prošlo i završila je utrka u 1000 koja je najopasnija, mi smo se tamo oko start-cilja veselili ko da smo mi osvojili prvo mjesto jer smo po završetku iste znali da smo odradili dobar posao.
Ja mogu reći da utrku u Križevcima pratim već preko 15 godina i od toga sam 5 godina vozio. Slažem se, nije se napravilo puno iz razloga što se teoretski baš puno toga i ne može napraviti. Ali svake godine je sve više zaštitnih ograda duž cijele staze što nekad nije bio slučaj, rubnjaci su puno bolje sređeni na zavojima, staza je puno bolje označena što znaš i sam. Slijedeće godine će se raditi rotor koji će biti prilagođen utrci i jednim dobrim dijelom staze će se povući novi asfalt. Forsirat ćemo i ideju da se onaj dio, odnosno cesta kod starta proširi za 2 m, te bi onda širina staze na tom dijelu bila 8 m. Mislim da svake godine bar jedan mali pomak ima u organizaciji po pitanju sigurnosti vozača i publike.
 
A ježevi, a traktorske gume, a nezaštićena ograda na ciljnoj, a nemknuti znakovi ... to j ono što sma vidio iz slika. kaj bi bilo da sam bio gore ?

Ja da sam bio gore ne bi potpisao stazu. kaj se stvarno čeka da neki vozač odleti i napikne se n ajednu od onih cijevi ? Predprošle godine je rečeno zadnji put, prošle je rečeno ovo je zadnji put, zar se u 24 mjeseci stvarno nije moglo nači neko drugo rješenje ?

I novi asvalt nije dobar, podići će brzinu cijele staze i samo izazvat još veću opasnost.
 
Saša 69 said:
A ježevi, a traktorske gume, a nezaštićena ograda na ciljnoj, a nemknuti znakovi ... to j ono što sma vidio iz slika. kaj bi bilo da sam bio gore ?

Ja da sam bio gore ne bi potpisao stazu. kaj se stvarno čeka da neki vozač odleti i napikne se n ajednu od onih cijevi ? Predprošle godine je rečeno zadnji put, prošle je rečeno ovo je zadnji put, zar se u 24 mjeseci stvarno nije moglo nači neko drugo rješenje ?
Slažem se s tobom, te stvari se moraju izmjeniti. Vjerovatno postoji neki razlog zašto to nije odrađeno. Pitat ću, pogotovo ovo sa znakovima, dok su visoke ograde koje su trebale biti na stazi vjerovatno umjesto famoznih ježeva i traktorskih guma bile zauzete dolaskom kineskog predsjednika ili kog već u Zagreb. Tu informaciju sam čuo.

Novi asfalt nisam siguran da li će ići duž cijele staze. I tu informaciju ću uskoro znat.
 
Nije trebala ići visoka ograda, mogla je ići i ograda kao i po cijeloj stazi samo sa doljnje strane osigurana sa balama. U ostalom, imaš u klubu zapisnik i pravilnik o uređenju staze, to su svi u organizaciji jako dobro vidjeli. Nije traženo ništa nemoguće.
 
Stalno isti krug, jedni pričaju jedno, a drugi opet svoje. Sale, svi znaju kakve tko motore vozi, koliko timovi ulažu u pojedince kao što su braća Nervo, braća Višak, Tommasini, Perkušić, itd. Ti dečki ako već nastupaju na europskoj razini, PH mogu i ne voziti. To je profesionalizam za koji samo tih par dečki imaju mogućnosti, što od strane roditelja i naravno velikim dijelom od strane svojih timova, pa nešto i od saveza i olimp.odbora. Ali isto tako, pitaj braću Višak ili braću Nervo koliko im znači trka u Križevcima, jedan Marko Višak je od želje vozio sa napuklom ključnom kosti jer nije htio propustiti trku na domaćem terenu, isto tako mislim da bi i Nervići napravili. Vi kao gazde timova također morate odlučititi, dečki voze ili ne voze takve trke, na kraju svi ih puste jer znaju da im je to možda i najdraža trka sezone, zbog publike itd.
A što se tiče klinaca iz gradskih jurnjava, takva situacija se ne izbjegava organizacijom trke u Križevcima i sličnim trkama, takvih je uvijek bilo i bit će. Puno je povodljivih ljudi, klinaca i starijih koji pune crne kronike "oponašajući" trkače, al pogledaj u zadnjih par godina, svako toliko nakon happeninga ili trke na grobniku jedan vozač manje na cesti, vidi dolje trku, napali se i doma pun gas i eto nesreće, mislim da je tako jednako svugdje, tako je i u Osijeku bilo prošle godine. I ta tema nema veze s PH.
 
Saša 69 said:
A ježevi, a traktorske gume, a nezaštićena ograda na ciljnoj, a nemknuti znakovi ... to j ono što sma vidio iz slika. kaj bi bilo da sam bio gore ?

Ja da sam bio gore ne bi potpisao stazu. kaj se stvarno čeka da neki vozač odleti i napikne se n ajednu od onih cijevi ? Predprošle godine je rečeno zadnji put, prošle je rečeno ovo je zadnji put, zar se u 24 mjeseci stvarno nije moglo nači neko drugo rješenje ?

I novi asvalt nije dobar, podići će brzinu cijele staze i samo izazvat još veću opasnost.
Ovo je bit svega, na tome treba radit najviše, pa će možda grad bit koliko toliko siguran i za trkače i za posjetitelje.
 
Vedran_ZG said:
Ti dečki ako već nastupaju na europskoj razini, PH mogu i ne voziti.

Tu si u krivu. Ja da bi omogućio neka sredstva za vozače ili dok sam vozio za sebe, jako bitno ej da vozač ima titulu. Ako je to titula prvaka Hrvatske tim bolje. Luka da nije bila opasnost od Mislava, ne bi vozio ovu utrku. No da je nije vozio Mislav bi nadoknadio sav Lukin trud odvožen proteklih utrka,a te utrke su koštale jako puno novaca. Bez naslova prvaka nema opravdanja za ovogodišnje sponzore i nema motivacije sponzorima da ga gurnu dalje. Ja koliko znam, Luka ni Dominik nisu doveli niti jednog sponzora iz Križevaca koji bi im pomogao oko sezone, koliko znam njihov prelazak iz Križevaca u 1.HMK zagreb je iz razloga jer 1HMK pomaže najboljim vozačima dok Križevci to ne rade. Dakle, o čemu pričamo ?

ALI, da se vozi kup grada Križevaca, i da se ne boduju dečki za prvenstvo, tada ili Luka ne bi vozio Križevce ili bi ih vozio ali na nekom drugom motoru onako sebi za gušt.

Pitaj Miljenka Gojića šta misli o gradskoj utrci na kojoj mu je glavnom vozaču eksplodirala mašina. Toliko je vrtio motor u crveno i toliko je bilo proklizavanja, da za prave utrke složena mašina nije izdržala.
 
Saša 69 said:
Tu si u krivu. Ja da bi omogućio neka sredstva za vozače ili dok sam vozio za sebe, jako bitno ej da vozač ima titulu. Ako je to titula prvaka Hrvatske tim bolje. Luka da nije bila opasnost od Mislava, ne bi vozio ovu utrku. No da je nije vozio Mislav bi nadoknadio sav Lukin trud odvožen proteklih utrka,a te utrke su koštale jako puno novaca. Bez naslova prvaka nema opravdanja za ovogodišnje sponzore i nema motivacije sponzorima da ga gurnu dalje. Ja koliko znam, Luka ni Dominik nisu doveli niti jednog sponzora iz Križevaca koji bi im pomogao oko sezone, koliko znam njihov prelazak iz Križevaca u 1.HMK zagreb je iz razloga jer 1HMK pomaže najboljim vozačima dok Križevci to ne rade. Dakle, o čemu pričamo ?

ALI, da se vozi kup grada Križevaca, i da se ne boduju dečki za prvenstvo, tada ili Luka ne bi vozio Križevce ili bi ih vozio ali na nekom drugom motoru onako sebi za gušt.

Pitaj Miljenka Gojića šta misli o gradskoj utrci na kojoj mu je glavnom vozaču eksplodirala mašina. Toliko je vrtio motor u crveno i toliko je bilo proklizavanja, da za prave utrke složena mašina nije izdržala.
Ma znam sve o tome kad sam stalno tamo, ne kažem ja da podržavam gradske trke, da se razumijemo i ja ih smatram nesigurnim i volio bi da je više pravih staza pa da je zanimljivije. Žao mi je prvenstva i što talenti propadaju svake godine sve više jer je svake godine sve manja konkurencija. Slažem se ovo za prvake, i to za kup natjecanje je dobra ideja, al nažalost puno toga i ostane na dobrim idejama.
 
Saša 69 said:
Tu si u krivu. Ja da bi omogućio neka sredstva za vozače ili dok sam vozio za sebe, jako bitno ej da vozač ima titulu. Ako je to titula prvaka Hrvatske tim bolje. Luka da nije bila opasnost od Mislava, ne bi vozio ovu utrku. No da je nije vozio Mislav bi nadoknadio sav Lukin trud odvožen proteklih utrka,a te utrke su koštale jako puno novaca. Bez naslova prvaka nema opravdanja za ovogodišnje sponzore i nema motivacije sponzorima da ga gurnu dalje. Ja koliko znam, Luka ni Dominik nisu doveli niti jednog sponzora iz Križevaca koji bi im pomogao oko sezone, koliko znam njihov prelazak iz Križevaca u 1.HMK zagreb je iz razloga jer 1HMK pomaže najboljim vozačima dok Križevci to ne rade. Dakle, o čemu pričamo ?

ALI, da se vozi kup grada Križevaca, i da se ne boduju dečki za prvenstvo, tada ili Luka ne bi vozio Križevce ili bi ih vozio ali na nekom drugom motoru onako sebi za gušt.

Pitaj Miljenka Gojića šta misli o gradskoj utrci na kojoj mu je glavnom vozaču eksplodirala mašina. Toliko je vrtio motor u crveno i toliko je bilo proklizavanja, da za prave utrke složena mašina nije izdržala.

Uze mi rijeći iz usta (y) (y)
 
Saša 69 said:
Pitaj Miljenka Gojića šta misli o gradskoj utrci na kojoj mu je glavnom vozaču eksplodirala mašina. Toliko je vrtio motor u crveno i toliko je bilo proklizavanja, da za prave utrke složena mašina nije izdržala.

Žali bože takve tehnike koja se neda u crveno kad ja u vožnji s mojom krampinom koja je cijelo vrijeme bila u crvenom i u blokadi jer nisam mogao ušaltat iz druge brzine,,odvozila je cijelu utrku,,izdurla paljenje guma na svakom zavoju ,,izdurala je blokadu kod boksova na kraju utrke i još upalio leču i došo doma,,toliko o vrhunski složenim trkačim mašinama . . . :jesus: :shock: :mrgreen:
 
Gajs said:
Žali bože takve tehnike koja se neda u crveno kad ja u vožnji s mojom krampinom koja je cijelo vrijeme bila u crvenom i u blokadi jer nisam mogao ušaltat iz druge brzine,,odvozila je cijelu utrku,,izdurla paljenje guma na svakom zavoju ,,izdurala je blokadu kod boksova na kraju utrke i još upalio leču i došo doma,,toliko o vrhunski složenim trkačim mašinama . . . :jesus: :shock: :mrgreen:
Svaka čast!  (y)  :LOL:
 
Gajs said:
Žali bože takve tehnike koja se neda u crveno kad ja u vožnji s mojom krampinom koja je cijelo vrijeme bila u crvenom i u blokadi jer nisam mogao ušaltat iz druge brzine,,odvozila je cijelu utrku,,izdurla paljenje guma na svakom zavoju ,,izdurala je blokadu kod boksova na kraju utrke i još upalio leču i došo doma,,toliko o vrhunski složenim trkačim mašinama . . . :jesus: :shock: :mrgreen:

Hvala svima kaj su ti pomogli, a i tebi... ali nema vas dvojica Gajsa..........
 
piranello said:
Nisam ja ni rekao da ti umanjuješ trud, a ja sam do prošle godine gledao stvar iz baš te perpektive o kojoj ti govoriš i znam kako je to. Ali ove godine sam se uvjerio kolko je ova utrka po pitanju organizacije jako zahtjevna. Kada je sve prošlo i završila je utrka u 1000 koja je najopasnija, mi smo se tamo oko start-cilja veselili ko da smo mi osvojili prvo mjesto jer smo po završetku iste znali da smo odradili dobar posao.
¸

Probaj organizirati najobičniju svadbu pa ćeš vidjeti koliko to truda i muke zahtjeva. :mrgreen:

Btw, isti vikend se vozila međunarodna hard enduro utrka u Klanjcu, mjestu još manjem od vašeg. Vi barem jednim sastankom s lokalnom policijom dogovorite regulaciju prometa a sad zamisli složiti preko 60km staze koja prelazi preko gomile privatnih terena na koje ljudi izlaze sa sjekirama tjerati vozače. Do zadnjeg dana se nije znala točna trasa jer se svaki dan netko novi bunio. Priprema je zahtjevala tri tjedna gotovo svakodnevnog raskrčivanja, košenja i pripremanja još i dva brznska testa. Pregovore sa seljacima uopće ne treba komentirat jer to traje već od dana kada utrka završi pa za slijedeću godinu. Pola sata prije početka utrke kreće jaka kiša, vožnja postaje borba za živu glavu i nitko od domaćina gotovo da ni ne vozi jer je organizacije bila prezahtjevna da bi si dozvolili luksuz vožnje. Ali, htjeli su utrku, dobili je i vrhunski organizirali. Isto kao i vi. Prema tome, to je jedan dio o kojem se uopće ne bi trebali zamarati. Kurtoazno se kroz čestitku svim natjacateljima čestita i organizatoru i to je to.  8)
 
Gajs said:
Žali bože takve tehnike koja se neda u crveno kad ja u vožnji s mojom krampinom koja je cijelo vrijeme bila u crvenom i u blokadi jer nisam mogao ušaltat iz druge brzine,,odvozila je cijelu utrku,,izdurla paljenje guma na svakom zavoju ,,izdurala je blokadu kod boksova na kraju utrke i još upalio leču i došo doma,,toliko o vrhunski složenim trkačim mašinama . . . :jesus: :shock: :mrgreen:

Da, ali ti voziš samo jednu utrku a oni cijelo prventvo. :jesus: :mrgreen:
 
Gajs said:
Žali bože takve tehnike koja se neda u crveno kad ja u vožnji s mojom krampinom koja je cijelo vrijeme bila u crvenom i u blokadi jer nisam mogao ušaltat iz druge brzine,,odvozila je cijelu utrku,,izdurla paljenje guma na svakom zavoju ,,izdurala je blokadu kod boksova na kraju utrke i još upalio leču i došo doma,,toliko o vrhunski složenim trkačim mašinama . . . :jesus: :shock: :mrgreen:

Gajs, ti voziš Suzuki, Tomassini Hondu. nemoj to zaboravit  :mrgreen: