KRIŽEVCI ?

paky said:
Saša mislim da si ipak malo pretjerao u reakcijama, ako imaš nešto reć njemu zovi ga na mobitel, a ne mu tu javno govoriš neke stvari.
Kažu kad dobiješ dijete dobiješ kočnicu, ti imaš kočnicu mi još nemamo  :jesus:  :mrgreen:
Ja ima dvi kočnice ... priznate  :wink: .
 
Vedran_ZG said:
Nažalost od rasprave ništa, a ljudi koji bi to mogli promjenit jednostavno to zanemare i ne dožive, zato je prvenstvo takvo kakvo je i katastrofa. Saša je tu negdje izjavio da bi povratak na gradske trke unazadio motosport, zar nije već ova godina pokazatelj da smo se unazadili, pogledajte broj vozača na trkama! Na grobniku PH 125 voze 2-3 vozača, klasu 600 6-7, a 1000 također 2-5 max. Smiješno ili žalosno, kako si tko uzme. Gradske trke su ako ništa posjećene više nego Grobnik, ljudi se zabavljaju, kvalitetom trka nije naravno ni sluga utrci na stazi, al atmosfera i napetost definitivno postoji. Na sigurnosti se treba naravno poradit, al ako će svi samo govorit nevalja ovo, nevalja ono nikad ništa, pa tako će propast i to prvenstvo.
Unazadili smo se po tom pitanju maksimalno.
 
Unazadili smo se zato jer nema sposobnih ili pak voljnih ljudi koji će nešto napraviti. Da nema Miljenka Gojića i Migo Moto racing teama, da nema mene i Suzuki Racing teama, ne bi imali niti ovih 4-5 visoko rangiranih trkača koje imamo. Ostali bi valjda samo Višak, Aldo, Radman i Nervo koji bi davali svoje novce ali pitanje do kada. Budućnost je u timovima, timovi moraju naći sredstva i pojedinci nekakvo svoje zadovoljstvo u tome da su pridonjeli motosportu. Makar ako su pojedinci sposobni, osigurat će sredstva od sponzora  a ne iz vlastitog džepa. Mislim da novaca koliko smo Miljenko i ja uložili u ovaj sport, da smo sa tim novcima mogli kupiti 10 prvenstva u gradovima ali što bi dobili, gradske trkače a na stranim stazama bi se po pitanju Hrvata događalo ništa. Ovako barem imamo tri-četiri vozača koji su visokorangirani u AA, koji dobivaju financijski suport od Saveza, od Olimpijskog odbora, u koje ulažu sponzori i koji nas predstavljaju vani. Za gradske ludorije slažem se da treba napraviti prvenstvo ili kupove ili bilo što iz čega bi se trebali iskristalizirati neki potencijalni vozači koje bi onda neki tim povukao sa sobom i probio ga dalje. Samo to treba napraviti, ne bi se smjele miješati kruške i jabuke. No i tu imamo problem, fali organizator. Utrke organiziraju Križevci koji su financijski pokriveni od strane grada. Bjelovar je odustao jer su valjda nesposobni to organizirat i financijski se pokrit, ko dalje, od kada Đuro nema veze sa PH, neda se niti njemu preko 1 HMK organizirat Požegu, nemamo niti dobrovoljaca iz Osijeka koji su bili toliko žustro zapeli za to. Očito je sve dobro dok ne dođu financije u pitanje. Dok se god to ne promijeni, ostaje nam jedino prikrpat se jedinom aktuelnom i posloženom prvenstvu i u sklopu njega vozit PH. Ovo sa jednom gradskom gdje onda izađu vozači koji zapravo nemaju nikakve veze sa prvenstvom, to nema veze sa mozgom i takva utrka se ne bi trebala bodovat kao i utrke koje dečki voze na Grobniku, Panoniaringu i Hungaroringu. Bolje da se ili odvoje gradovi kao nagradni kupovi ako ih je malo ili da se odvoje kao prvenstvo ako ih ima više.
 
piranello said:
Naravno da grad ne predstavlja nama nikakvu barijeru u gradnji staze, nego vjerovali ili ne financije. :mrgreen: Vjerujem da kada dođe do toga da će grad u svemu tome dati i svoj poticaj jer ovdje kod nas svi razmišljaju jednako i jako smo ponosni što upravo kod nas postoji taj "inkubator" gdje nastaje najviše talenata za motosport (od motocrossa preko SM-a do brzinaca) u Hrvatskoj u ovo moderno vrijeme. Vjeruj mi, indirektno je to povezano i sa ovom utrkom o kojoj pričamo.


bez uvrede, ali jebeš grad ako nema financije za neki projekt koji bi bio veliki plus za njega, počevši od raznoraznih taksi, rentanja, održavanja utrka i itd :misli:

postoji milion stvari koje grad može odraditi bez ijedne lipe, a to je u biti najveća stavka, zemljište imaju, građevinsku i ostale dozvole ionako izdaje grad, a to je skoRRo 60% posla, pošto su taman prošli lokalni izbori, a staze nema, onda vam valja čekati još 4 godine :mrgreen:

jebiga ja zabrijao u politiku :LOL:
 
Mislim za Banja Luku bio bilo najbolje  riješenje  da se zajedno uklopi sa BH šampionatom! Jer je  ove godine upitna trka  zbog finansiskih teškoća. (y)
 
Mislio sam da neću , ali moram prokomentirati.Prije oko dvije godine neki od ljudi sa foruma će se sjetiti kada sam ratovao sa bandom (i još ratujem) i kada sam tvrdio da će uništiti HR - motosport ljudi poput Grbca , Mikulandre , Rogulića i njihovih pobočnika iz jednog jedinog razloga .A to je revanšizam i bolesne ambicije poistovječivanja sa najvećim svjetskim eventima motosporta.Da bi trčao moraš najprije prohodati mada to oni ne shvačaju.Tada sam predlagao da se tkzv.brzinci po uzoru na kod nas podjeljeno MX i SX podjele na Cestovne moto utrke i brzinske moto utrke.Jesmo li sada na putu da je to ostvarivo? Jesmo.Zašto? Zato jer če na dvije tri organizirane utrke u gradovima ili na večim kartodromima tipa marof stasati masa ljudi u klasama 50 , 125 250 pa čak i 600.Na pistama tipa Grobnik , panonia ili hungaroring izaći će samo najspremniji i oni koji će to zaraditi znanjem i sponzorskom podrškom o kojoj govori Saša.Imati čemo masu utrka na kojima će svi moći voziti , educirati se , i kroz masovnost podići kvalitetu ćemu nas uće strana natjecanja.Sve je opasno pa tako i gradske utrke ,ali treba znati da su prosječne brzine na takvim stazama oko 70-80 dok pista vuće preko 150 u prosjeku tako da je svaka usporedba deplasirana.Ne ukljući li se veći broj ljudi tipa Gojić , Saša ili se vrate Đuro i slični nažalost dečki utrke se pomalo gase je samo ove godine se prepolovilo brojno stanje u šest disciplina o čemu sam govorio pred sezonu a tipovi koji su stali pod Rogulićeve skute tipa mojih sljednika nas uvjeravaju kako je baš ovo sada ono što treba HR motosport.I zato hvala Gajsu kojeg neizmjerno cijenim i apsolutno razumijem njegovu ovisnost o moto utrkama što nam je još jednom omogučio doživljaj igre pobjeđivanja i radi kojeg neki novi klinci postaju ovisni o utrkama.Na nama "konjinama"je da im stvorimo uvjete da mogu sigurno i kvalitetno raditi ono što i neki od nas rade već gotovo trideset godina, a preduvjet za tako nešto je da konačno svane dan kada čemo doživotno maknuti dvanaestoricu veličanstvenih kojima motosport služi umjesto oni njemu.I da zaboravljamo još jednog doajena koji se neda: hvala Kecu Erdecu što i dalje traje kao primjer i uzor mladima.  (y)
 
tutankamon said:
bez uvrede, ali jebeš grad ako nema financije za neki projekt koji bi bio veliki plus za njega, počevši od raznoraznih taksi, rentanja, održavanja utrka i itd :misli:

postoji milion stvari koje grad može odraditi bez ijedne lipe, a to je u biti najveća stavka, zemljište imaju, građevinsku i ostale dozvole ionako izdaje grad, a to je skoRRo 60% posla, pošto su taman prošli lokalni izbori, a staze nema, onda vam valja čekati još 4 godine :mrgreen:

jebiga ja zabrijao u politiku :LOL:
Zasto onda Zagreb ili neki drugi veci grad (osim Rijeke) nema svoju stazu ak je to prema tvojoj racunici tak jeftino za grad  :misli:
 
burnout said:
Zasto onda Zagreb ili neki drugi veci grad (osim Rijeke) nema svoju stazu ak je to prema tvojoj racunici tak jeftino za grad  :misli:
ne obaziri se na njega...on je istrijan ... :mrgreen:
 
burnout said:
Zasto onda Zagreb ili neki drugi veci grad (osim Rijeke) nema svoju stazu ak je to prema tvojoj racunici tak jeftino za grad  :misli:
Trebali samo imat, ali su nas sjebali ovi iz državnog vrha (bivše države). Kad je trebalo dat pinku...kifla. Zapravo ni to ne bi bil ZG, nego Sv Nedelja
 
Bandit said:
Trebali samo imat, ali su nas sjebali ovi iz državnog vrha (bivše države). Kad je trebalo dat pinku...kifla. Zapravo ni to ne bi bil ZG, nego Sv Nedelja
Za to nisam znal, nije me ni bilo  :mrgreen:
Al eto jos jednog primjera da za stazu sagradit nije dosta samo sredit papirologiju  :?
A da bi dobro sjela jedna staza u ovom nasem kraju definitivno bi  :D
 
burnout said:
Za to nisam znal, nije me ni bilo  :mrgreen:
Al eto jos jednog primjera da za stazu sagradit nije dosta samo sredit papirologiju   :?
A da bi dobro sjela jedna staza u ovom nasem kraju definitivno bi  :D
U onoj bivšoj državi bilo je nekih drugih interesa, pa smo mi tak popušili, al su dobili neki drugi :mrgreen:

A prije godinu dana (ili više) kad se Jarno Truli interesiral da bi napravil stazu blizu granica sa SLO, u okolici Bregane, vlasnici zemljišta bili su prebahati i opet sve propalo.
 
Bandit said:
U onoj bivšoj državi bilo je nekih drugih interesa, pa smo mi tak popušili, al su dobili neki drugi :mrgreen:

A prije godinu dana (ili više) kad se Jarno Truli interesiral da bi napravil stazu blizu granica sa SLO, u okolici Bregane, vlasnici zemljišta bili su prebahati i opet sve propalo.

Truli je htjeo stazu pravit i u oklici Splita al tovarska posla izgleda sprijecise  :mrgreen:
 
piranello said:
Ajde ljudi ako niste nikad vozili bilo koju trku, a pogotovo gradske nemojte pisati kolko se brzina šalta i slično.

:jesus:

maRRko-vtc said:
Svaka čast Gajsu, stvarno je dečko luud, jednostavno je pre jak za njih. Vozio je u 1. cijelo vrijeme i sramotio druge...Bravooo
racing 18 said:
Gajsa može samo značiti nešto atraktivno i pored hendikepa dečko vozi ko zmaj ,koristiti se jednom brzinom i tako se igrati "konkurencijom"

Ako lažu oni, lažem i ja.

:mrgreen:
 
Rahela said:
Je, pogotovo na dobroj fori sa startnim semaforom  :palacdolje:
Organizacija je organizacija a semafor i druge finte to ne budem komentirao jer nije ovo niti prvi a niti zadnji puta da se ratuje u rukavicama,ali zato ima boga!
 
burnout said:
Zasto onda Zagreb ili neki drugi veci grad (osim Rijeke) nema svoju stazu ak je to prema tvojoj racunici tak jeftino za grad  :misli:


svaki grad u HR ima neki svoj interes u nečemu, kod mene se ne isplati dati zemljište za stazu jer se na tom mjestu može okrenut lova sa 100 drugih stvari, turizam itd

Zagreb nema mjesta za ništa, a staza treba biti i van grada, a za to su idealne neke selendre tj mali gradovi :mrgreen:


ako misliš da je papirologija i teren pljuga, odi pitat u svoju gradsku upravu koliko bi te došlo sređivanje papirologije i sve šta ide uz nju :wink:



Bandit said:
Trebali samo imat, ali su nas sjebali ovi iz državnog vrha (bivše države). Kad je trebalo dat pinku...kifla. Zapravo ni to ne bi bil ZG, nego Sv Nedelja

niste bili podobni :LOL:

ili je u to vrijeme bila "podgorka" na remontu :wink:
 
moto man said:

Mislim da griješiš u dvije svari :

1. Iskreno mislim da 90% vozača koji aktivno voze u PH ove godine ne želi vozit gradske utrke već ih vozi jer mora, zbog bodova. Još bi pritom pridodao još nekih 70-tak % onih koji ove godine ne voze.

2. Mislim da klinci iz gradskih jurnjava mogu samo biti dodatno motivirani na jedno .. da se ubiju u gradu vozeči i oponašajući one najbrže u Hrvatskoj. Na Grobniku ili na nekoj stazi kad to pokušaju, barem nemaju skliski asvalt, rinzole, aute itd.. oko sebe.

Naravno, ovo je moje subjektivno mišljenje.
 
Ove sve teme uvik idu u nedogled. Pitanje je samo: da li je bolje imati masovnost u ovoj disciplini ili dva trkača koji nešto rade u AA kupu?

Mislim da bi trebalo biti i jedno i drugo. Činjenica je da je ovo skup sport i ovde se ne radi samo o sudjelovanju nego i o pitanju na koji način sudjelovati.

Nije to kao plivanje pa da je manje više svima isto (iako ni tu nije).

Po meni bi trebalo ići na masovnost te da se nekim mlađim pojedincima izađe u susret kroz savez.

Činjenica je da ovo sada ne valja. A budući da je recesija tu mislim da se neće ništa tako brzo ni rješiti.

Moje mišljenje je da je upravo nastup na Enduranceu i sve što se oko toga zbivalo (za što su zaslužni Đuro i Mile) dobro doprinjelo popularizaciji cestovnog motociklizma i svega što je iz toga proizašlo.

Rezultat u svakom sportu je odraz konkurencije i mislim da bez mase nema ničega. Ili nastupi u AA kupu ali ipak mislim da nam treba jače PH.


 
Fireblade2 said:
Moje mišljenje je da je upravo nastup na Enduranceu i sve što se oko toga zbivalo (za što su zaslužni Đuro i Mile) dobro doprinjelo popularizaciji cestovnog motociklizma i svega što je iz toga proizašlo.

Daj malo argumentiraj to mišljenje...
 
Kolko god se trudio ja tu vama nešto objasniti, teško i sam sebe nagonim da nešto dalje pišem. Opet ništa lijepo o najposjećenijoj utrci u našem prvenstvu. Nema veze, jer mi to iz jednog od (naj)manjih gradova iz naše države niti ne tražimo jer znamo da smo u brzinskom motosportu miljama ispred svih ostalih. Za naš klub žele voziti svi neovisni vozači jer nudimo u promociji i financiraju ovog sporta najviše. Vjerovatno da smo jedan od većih gradova sa većim proračunom iz kojeg bi sami mogli isfinancirat stazu bi to naravno i učinili, jer sa ovakvim sredstvima bi se novac samo u izgradnju staze trošio sve do drugih izbora. I da, ja nisam nikakav političar niti ikoga podržavam niti simpatiziram.  :mrgreen:

Žao mi je jedne stvar ili više njih.........što nitko, ali baš nitko u ovoj temi, koja nije "budućnost i sadašnjost hrvatskog brzinskog motosporta", nije pisao o odličnoj vožnji, Dominika, Tončija, Prožeka, Rončevića, M. Viška, Mislava i ostalih u klasi 125 SP, Luke, opet Mislava, M. Viška, Prožeka, te Mate, Robija i ostale ekipe iz 600.....pa do ostatka ekipe iz 1000 koju ne čini samo Gajs jer ste se o njemu svi raspisali.