KRIŽEVCI ?

husaberg said:
bolje se vratite onoj temi koju je Saša spomenuo
nema ništa bez gradskih utrka i nema ništa od profesionalizma u PH
troškove tzreba svesti na minimum a ne vozit utrke po europi
malo je onih koji si to mogu priuštit a i usporedite brojnost publike na Gribniku i u gradovima kad se vozi PH
na zadnjoj utrci u Bjelovaru u klasi 600 nisu svi ni mogli startat kolko je bilo vozača a isto tako i ova usporedba Križevci i Grobnik šta se tiče vozača

Mislim da je tako, U Alpe Adriu bi trebali ici oni koji si to mogu priustiti ili oni kojima tim to moze priustiti. Jedino sto bi to znacilo da PH treba maknuti iz kalendara AA, a to ce biti malo teze i to je povratak motosporta 10-tak godina u nazad i to u trenutku kada imamo cak dvoje nasih vozaca koji su vodeci u ukupnom AA poredku.
 
paky said:
Saša mislim da si ipak malo pretjerao u reakcijama, ako imaš nešto reć njemu zovi ga na mobitel, a ne mu tu javno govoriš neke stvari.
Kažu kad dobiješ dijete dobiješ kočnicu, ti imaš kočnicu mi još nemamo  :jesus:  :mrgreen:
U pravu si, ja sam odjednom dobil dvije kočnice, i vjeruj mi, to promijeni čovjeku prioritete.

No mislim da Sašina priča počinje ovdje http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,72308.0.html

no kako sam i sam nakon teške ozljede već nakon dva mjeseca pokušaval sjesti na motor i voziti, razumijem i Gorana...

tu sam stvarno podjeljen s razmišljanjima pa nebi komentirao dalje. Piranellov post govori sve, Goranov nastup (za njegovu dušu) bacio je u sijenu
bit "Križevaca", ljude koji su se ubili oko priprema i ostale vozače.
Pričajmo malo i o njima :wink:
 
freebikercroatia said:
No mislim da Sašina priča počinje ovdje http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,72308.0.html

Sašina priča počinje tada naravno, počinje od svih telefonskih poziva od strane njegovog oca (koji će me valjda i danas zvati i pitat koji kreten je pustio Gajsa da vozi trku) pa od strane njegove sestre i prijatelja.... moja priča počinje od tada naravno no pošto 99% forumaša uopće ne kuži o čemu je riječ, ja ću naravno ponovo ispast ljubomoran i zavidan na Goranov uspjeh, ali nema veze, navikne se čovijek sa vremenom  :wink:

No da završimo... nije se ništa fala bogu desilo, i Goran se izguštao kao vjerojatno niti jedan dan u ovih 2 godine od nezgode. Ostanimo na tome.
 
paky said:
Saša mislim da si ipak malo pretjerao u reakcijama, ako imaš nešto reć njemu zovi ga na mobitel, a ne mu tu javno govoriš neke stvari.
Kažu kad dobiješ dijete dobiješ kočnicu, ti imaš kočnicu mi još nemamo   :jesus:  :mrgreen:

Osobno bih volio da mi to objasniš. Jer kako si napisao, ispada da Saša ima dijete.

Saša, a fešta? :mrgreen: :mrgreen:

 
Doći će i to kad nebude neko završil u hitnoj jer tam mu nebude spasa zbog tih utrka pod nazivom "bitno da se održi".
 
ovo nije bilo rađeno pod motom "bitno da se održi" nego je uloženo puno truda i volje...  i zato ne laprdaj
 
Moze jedno off pitanje:

Ako netko tko vozi DUNLOP kup ili bilo koje trke amaterski zeli odvoziti trku u Krizevcima i za tu trku izvadi jednodnevnu licencu (kao "wild card"). Da li taj moze dalje nastaviti voziti amaterske trke, ili se nakon te trke zbog licence tretira kao "profesionalni" vozac i ne smije vise vozit trke za amatere.

Pozdrav
 
flanjka said:
problem je u tome kaj on nikad nebude ozdravio, može mu biti malo bolje od ovoga ali nikad više on nebude zdrav   :wink:

užas je to kaj je napravio i naravno da nema od nikoga podršku za to i nije to nikakav njegov povratak niti ništa takvo ali on je takav kakav je i ovo mu je možda trebalo da ima poticaja i motivacije dalje se truditi na terapijama i operacijama   :wink:

da nije takav ko zna dal bi i do tud sa ozdravljenjem dogurao, probajte to gledati s te strane   :wink:
mislim da nakon ovako dobro objasnjenja nema vise smisla raspravljati o gajsu...napravil je kaje napravil..ni meni nije drago kaje takav isel riskirat i vozit al to je njegova odluka i ima moju podrsku u svemu sto radi..  8)
 
supermotomen said:
Doći će i to kad nebude neko završil u hitnoj jer tam mu nebude spasa zbog tih utrka pod nazivom "bitno da se održi".


(y)


jelka said:
ovo nije bilo rađeno pod motom "bitno da se održi" nego je uloženo puno truda i volje...  i zato ne laprdaj


koga briga za trud i volju kad su sigurnosni uvjeti ispod nule :misli: :misli: :misli:


u potpunosti se slažem sa Sašom i treba ukinuti te gradske utrke, čak se masovno propagira neka spika kako nije cesta pista, a upravo se tu dešava suprotno :palacdolje:

od kad mi je frend najebo u Oroslavju, gade mi se te gradske utrke :palacdolje:

samo još da se nešto zna :wink: taj moj frend i dalje obožava gradske i lud je za njima, a meni kao gledatelju je lijepo za gledanje, ali gađenje mi se javlja u slučaju nedobog situacije.
 
Saša 69 said:
Mislim da je tako, U Alpe Adriu bi trebali ici oni koji si to mogu priustiti ili oni kojima tim to moze priustiti. Jedino sto bi to znacilo da PH treba maknuti iz kalendara AA, a to ce biti malo teze i to je povratak motosporta 10-tak godina u nazad i to u trenutku kada imamo cak dvoje nasih vozaca koji su vodeci u ukupnom AA poredku.
A kaj nebi bilo bolje predložit da se i Marof ubaci u kalendar, s obzirom da je do 12 vozača maksimum po klasama u PH, ta staza bi bila ok, navodno će ju još proširit, al i bez toga, mislim da je sigurnija nego gradska trka, nebi bila specijalno brza, al tehnički zahtjevna pa bi bilo ljudima sigurno zanimljivo gledat koliko je tko tehnički potkovan od naših vozača, vozio si Sale i ti tamo, i dosta dečki iz PH (Jug, Dampa, Erceg, Perkušić, braća Višak, Kemo, Katalenić, Vugra itd.), dosta njih je reklo da bi se moglo i ako se mogu vozit Križevci zašto nebi mogli i Marof koji je ipak staza, koliko god "velika" da je. Drugo AA je stvarno skupa za nekoga, neki dečki doslovce žive i rade samo za te trke, a znamo svi da za jedan vikend treninga, kvalifikacija i trke trebaju najmanje 3 para guma ako hoćeš neki rezultat, da ne pričamo o troškovima prijevoza i ostalog, pogotovo van Hrvatske i kaj se onda desi, boriš se za poziciju sa svojim rivalom a između njih 2 još 5 stranaca koji nemaju veze s PH i nedao Bog netko te sruši, polomiš se, napraviš štetu i ogroman trošak a zašto... Ili organizirat PH u sklopu Happeninga, isto tako zasebna klasa, bez stranih vozača, a tko hoće vozit Alpe Adriju nek vozi.
 
Da ima kod vodećih ljudi u hrvatskom motosportu znanja, volje i želje napraviti kvalitetnije prvenstvo brzinaca, vjerujte da bi se dalo. Ali politika "ne talasaj" i "svatko svoju fotelju čuva" nije podobna za išta.
Bez obzira na tradiciju, naše gradske trke su ispod svakog nivoa sigurnosti. I vanm svake pameti. :mrgreen:
Neš ti trke brzinaca klase 1000 kad cijelu stazu prođe u prvoj brzini...a u klasi 600 su im vjerojatno trebale dvije... :mrgreen:

Grobnik, Marof, Glavica...i jedno gostovanje GP Banja Luka.
Dalje ne želim govoriti, jer se buju neke stare prdonje našle uvrijeđene.

Nek ostanu na gradskim utrkama supermoto, nek ostanu slabije klase, nek ostanu i oldtimeri (možda ne baš sve klase). Al maknite ove prebrze motore sa staze koje za njih nisu prikladne ni malo.

Ili, recite mi još jednu svjetsku stazu gdje se vozi državno prvenstvo u samo jednoj ili dvije brzine. :mrgreen:
 
Ajde ljudi ako niste nikad vozili bilo koju trku, a pogotovo gradske nemojte pisati kolko se brzina šalta i slično. Probajte, pa nam onda iz prve ruke pišite komentare i doživljaje sa staze. Da su gradske trke opasne znaju i vrapci na grani, no neka mi netko odgovori zašto se onda još uvijek vozi formula u Monte Carlu ili WTCC u Pao-u?? Zar je to manje opasno???  :misli:

Kaj nema ni jedna lijepa i dobra stvar sa te utrke u Križevcima koju ste vi koji ste bili tamo doživjeli, vidjeli i slično. Pišite malo i o tome. Neki od vas nisu tamo ni bili u publici, niti su ikad vozili utkre, a najveći su kritičari. Naravno, kad se gradska utrka gleda iz 3. lica (iz publike) da to izgleda strašno ali u oćima dečkiju koji tu stvar voze, krote, bore se i slično vjerute mi nije baš tako. Njima to ne izgleda tako strašno jer ne bi se niti pojavili, odnosno prijavili za trku.

Svi bi mi voljeli kada bi uz Grobnik imali još pokoju pistu, ma može biti i pistica. Kada bi gosp. Rauš uz sve napore za dobivanjem dozvola i koncesija uspio proširiti Marof, kada bi se na još nekom mjestu duž Lijepe naše napravila staza. Glavica se i meni sviđa kao staza ali u ovom stanju kakvom je sada nije ništa manje opasna od Križevaca. Svi znamo kako je završila zadnja utrka tamo.

Vjerujte mi jednu stvar, ako će se bilo gdje i ako bilo gdje postoji više ideja, želja i volje da se izgradi staza to je onda u Križevcima. Svi se nadamo da će se tako nešto u što skorijoj budućnosti i ostvariti, a do tada budite malo suzdržaniji sa komentarima prema trci u Križevcima jer samim time pljujete po ljudima koji su danim se mučili da bi se trka održala, a za to ne traže niti jednu riječi hvale!

 
grobnik je toliko siguran da tamo nikad nitko se nije ozlijedio i nije poginuo ?
nađite koliko je vozača stradalo na gradskim utrkama a koliko na grobniku
gdje god se utrke vozile svuda su opasne
ali to neka komentiraju oni koji su barem odvezli jednu utrku
 
piranello said:
Ajde ljudi ako niste nikad vozili bilo koju trku, a pogotovo gradske nemojte pisati kolko se brzina šalta i slično. Probajte, pa nam onda iz prve ruke pišite komentare i doživljaje sa staze. Da su gradske trke opasne znaju i vrapci na grani, no neka mi netko odgovori zašto se onda još uvijek vozi formula u Monte Carlu ili WTCC u Pao-u?? Zar je to manje opasno???  :misli:

Kaj nema ni jedna lijepa i dobra stvar sa te utrke u Križevcima koju ste vi koji ste bili tamo doživjeli, vidjeli i slično. Pišite malo i o tome. Neki od vas nisu tamo ni bili u publici, niti su ikad vozili utkre, a najveći su kritičari. Naravno, kad se gradska utrka gleda iz 3. lica (iz publike) da to izgleda strašno ali u oćima dečkiju koji tu stvar voze, krote, bore se i slično vjerute mi nije baš tako. Njima to ne izgleda tako strašno jer ne bi se niti pojavili, odnosno prijavili za trku.

Svi bi mi voljeli kada bi uz Grobnik imali još pokoju pistu, ma može biti i pistica. Kada bi gosp. Rauš uz sve napore za dobivanjem dozvola i koncesija uspio proširiti Marof, kada bi se na još nekom mjestu duž Lijepe naše napravila staza. Glavica se i meni sviđa kao staza ali u ovom stanju kakvom je sada nije ništa manje opasna od Križevaca. Svi znamo kako je završila zadnja utrka tamo.

Vjerujte mi jednu stvar, ako će se bilo gdje i ako bilo gdje postoji više ideja, želja i volje da se izgradi staza to je onda u Križevcima. Svi se nadamo da će se tako nešto u što skorijoj budućnosti i ostvariti, a do tada budite malo suzdržaniji sa komentarima prema trci u Križevcima jer samim time pljujete po ljudima koji su danim se mučili da bi se trka održala, a za to ne traže niti jednu riječi hvale!



ako ste grad :misli: onda vam nije nikakav problem donijeti odluku o gradnji staze, a hvala bogu imate mjesta u okolici (y)

ako nisi znao, formula se vozi i u Valenciji po gradu, ali malo pogledaj one branike i zaštite, a malo pogledaj dve bale sjena kod vas, i kad budeš odvozio formulu ili WTCC onda i piši o njima (y)

niko ne pljuje po ljudima koji stoje iza tog projekta :misli: pljujemo po (ne)sigurnosti staze :misli:
 
tutankamon said:
ako ste grad :misli: onda vam nije nikakav problem donijeti odluku o gradnji staze, a hvala bogu imate mjesta u okolici (y)

ako nisi znao, formula se vozi i u Valenciji po gradu, ali malo pogledaj one branike i zaštite, a malo pogledaj dve bale sjena kod vas, i kad budeš odvozio formulu ili WTCC onda i piši o njima (y)

niko ne pljuje po ljudima koji stoje iza tog projekta :misli: pljujemo po (ne)sigurnosti staze :misli:
Ja nisam niti reko da su te utrke više ili manje opasne. Reko samo da su i one opasne pa se voze, a veliki sam ljubitelj upravo tih utrka, a pogotovo WTCC-a i ne pljujem po njima. Dapače voli bih i to probat! (y) Ovo o dvije bale sijena ne bih želio ni komentirati, a ograda je svake godine sve više i svake godine je staza po tom pitanju bolje osigurana.

Naravno da grad ne predstavlja nama nikakvu barijeru u gradnji staze, nego vjerovali ili ne financije. :mrgreen: Vjerujem da kada dođe do toga da će grad u svemu tome dati i svoj poticaj jer ovdje kod nas svi razmišljaju jednako i jako smo ponosni što upravo kod nas postoji taj "inkubator" gdje nastaje najviše talenata za motosport (od motocrossa preko SM-a do brzinaca) u Hrvatskoj u ovo moderno vrijeme. Vjeruj mi, indirektno je to povezano i sa ovom utrkom o kojoj pričamo.

Zrina nam je svim frend i jedan je od najboljih i najkvalitetnijh vozača koji su ikad vozili u nas i to ne samo po kvaliteti njega kao vozača, nego i svih mogućih ljudskih osobina. Ovdje je tema Križevci i trka koje sa održava dugi niz godina, a ne Oroslavlje gdje je Zrina 2006. nažalost stradao. Za brzince se je utrka vozila samo tada. Vjerujem da su se i ljudi tamo dobro namučili u organizaciji, no te sporne šikane su bile nažalost kobne po Zrinu jer nisu bile povezane niti su izgledale kao što to zadnjih par godina izgleda u Križevcima. 
 
jelka said:
ovo nije bilo rađeno pod motom "bitno da se održi" nego je uloženo puno truda i volje...  i zato ne laprdaj
U svaku utrku je uloženo jako puno truda, ali oko sigurnosti ni najmanje.  (y)
 
Svi vi koji imate nekaj protiv organizacije bilo koje utrke u gradu i protiv sigurnosti svega toga.
Organizirajte jednu gradsku utrku, koja če biti po vašim kriterijima dovoljno sigurna za vozače i za publiku.
I pokažite drugim organizatorima kak se to radi pa nek oni slijede vaš primjer.



Svaka čast dečkima u Križevcima.  (y)
Konačno se prikupio malo veči broj vozača na jednoj utrci.
 
supermotomen said:
U svaku utrku je uloženo jako puno truda, ali oko sigurnosti ni najmanje.  (y)
Najlakše je samo tak lupat i reći!!! Ne slažem se s tobom jer da je tako utrke ne bi ni bilo. Svaka staza mora zadovoljit neke propisane uvjete da bi dobila zeleno svijetlo za utrku.
 
Nažalost od rasprave ništa, a ljudi koji bi to mogli promjenit jednostavno to zanemare i ne dožive, zato je prvenstvo takvo kakvo je i katastrofa. Saša je tu negdje izjavio da bi povratak na gradske trke unazadio motosport, zar nije već ova godina pokazatelj da smo se unazadili, pogledajte broj vozača na trkama! Na grobniku PH 125 voze 2-3 vozača, klasu 600 6-7, a 1000 također 2-5 max. Smiješno ili žalosno, kako si tko uzme. Gradske trke su ako ništa posjećene više nego Grobnik, ljudi se zabavljaju, kvalitetom trka nije naravno ni sluga utrci na stazi, al atmosfera i napetost definitivno postoji. Na sigurnosti se treba naravno poradit, al ako će svi samo govorit nevalja ovo, nevalja ono nikad ništa, pa tako će propast i to prvenstvo.