KTM 1190 Adventure R

bu2rider said:
pa koliko shavatih iz gornih navoda da ce biti opcija 19/17 sto je ok.... (y) (y)
ako se po jutu dan poznaje bice ovo opasna motorcina naravno :021: :021:
Ps jedino mislim da ce cijena biti oxoxo veca nego sa sadasnji model :misli: :misli:

Navodno, u zapadnoj Europi, 14.000,- EUR.  :shock:
 
ZoltanBB said:
Pa, ako je vjerovati prvim dojmovima, stvarno bi mogao biti dobar posao...  (y)


Tech Specs of the 1190 Adventure R are:

- Detuned 75 degree V-twin from RC8
- 150 HP at 10'000 RPM
- 230 kg with a full tank of 24 liters
- 21 inch front wheel, 18 inch rear wheel
- Seat hight 840 mm
- Dual 300 mm discs front brake
- 265 mm disc rear brake
- Traction control with 2 modes: Sport/Road (full power), Offroad/Rain (power limited to 100 HP)
- ABS, with offroad mode (i.e. no ABS on rear brake, limited slip of front wheel possible)
- Ride by wire

Ride impressions:

- Engine is fantastic, smooth power at bottom end, mighty punch in midrange, endless power at high RPM
- Engine is miles ahead of current 990, much better at bottom end, lots more power
- Slight vibes above 7500 RPM
- Power delivery at high RMP similar to Multistrada, but much better at low RPM and midrange
- Suspension is top-notch, handling is excellent, steering very precise

The bike was ridden by the editor in chief of "Motorrad", together with Philipp Habsburg, development manager of KTM. Habsburg says the goal is to build the best adventure bike in its class, period. There will be also an 1190 Adventure (without the "R"), with 19/17 inch wheels and less travel, which is more road orientated. Both bikes will be unveiled at the EICMA show in Milan (November 15 to 18) and be available at dealers in March 2013.
ZoltanBB said:
Navodno, u zapadnoj Europi, 14.000,- EUR.  :shock:

Ako je je pola od ovoga istina, zaista će pomesti konkurenciju  :shock:

Jedva čekam EICMA  (y)
 
Navodno budu dvije verzije , obicna ce imati prednji kotac od 19 cola....za snagu mislim da ce biti ista, ali nisam 100% siguran.
 
To bi vec moglo bit vrlo zanimljivo, jer npr ja ne ocekujem nikakav offroad ozbiljniji od makadama na koji slucajno naidem a itekako ocekujem ponasanje u zavojima a vjerujem da vecina potencijalnih kupaca ionako ne trazi ozbiljnu pilu za teren u toj klasi.
 
990 je savršena dokazana pila, neznam zašto moraju pratiti druge motore po pitanju kubikaže, ionako to nije motor na kojem trebaš ići 300... a sumnjam i da će po izgledu biti bolji od 990ke
 
Author said:
990 je savršena dokazana pila, neznam zašto moraju pratiti druge motore po pitanju kubikaže, ionako to nije motor na kojem trebaš ići 300... a sumnjam i da će po izgledu biti bolji od 990ke
Zato sta je to trendi
A najvaznije.
Lova je u toj klasi.

Pod hitno povecat rezervar na 30 ltr

Send from my Mobitelnik
 
cosmic said:
I to vozeći paralelno uz cestu. :mrgreen:


©

hahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahaahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahah
dobraaaaaa
(y) (y) (y)
 
Author said:
990 je savršena dokazana pila, neznam zašto moraju pratiti druge motore po pitanju kubikaže, ionako to nije motor na kojem trebaš ići 300... a sumnjam i da će po izgledu biti bolji od 990ke

Ako ne pratiš trendove - gubiš dio tržišnog kolača, a dok ima mjesta za poboljšanja - nije savršen  :wink: :mrgreen:
 
Frane said:
Ma bolji je 990 :mrgreen: ovaj nekako više naginje asfaltu, ali ovo je za svaku pohvalu...
Čisto sumnjam. Od čega je to načinjen? Od kartine??  :misli:
 
bogami s opcijom 21 i 19 naprijed moz da biras, jedno je sigurno ovo ce na svim podlogama da naginje do fudastera i to opako
 
KTM 990 sa 115 ks je jedini koji moze pratiti Ducatija,sto ce biti sa 150 ks ? Zvjer na kotacima...
 
makazica said:
Ma koji to KTM može pratit Multistradu? Adv? Teško.
Super Duke ili Supermoto 950? Možda ali teško.

Vjerujem da je mislio na 990 SMT jer on je bio u testu s multistradom.
 
Jako interesantan uradak samo kaj mislim da bu i cijena bila isto jako interesantna i u skladu sa performansama... 
 
Do sada kod KTM-a to stvarno nije bilo upitno, mislim time na završnu obradu i kvalitetu same strojčine...bavarac a i japanac će dobiti pravog konkurenta...
 
Završni prijenos?? Lanac?? To će odbit mnoge koji se misle između svete krave i konkurencije, al će pridobit one kojima je važniji ovjes i "dirty" reputacija. O težini da ne govorimo. Pa to je lakše od aktualnog 990. :misli:
Vidit ćemo...


©