KTM 1190 Adventure R

a joj,  pa što si nam se odmah nadurila  :eek:hne:
 
crni konjanik said:
O.K. razuvjerili ste me što se tiće kvalitete KTM, mislim na Vas koji vozite KTM, vjerujem da Vi ipak  bolje znate nego novinari, ali nije mi jasno što vozite KTM-a ako su Vam servisi skupi, potrošnja goriva visoka i kvarovi unaprijed programirani, riješite se brige i kupite Japanca, samo toči i vozi. Brišem KTM definitivno sa liste želja.
ktm nije za svakoga, u svim drugim slučajevima tu je master... ovaj riža...
Jednom ktm uvijek ktm. Ktm ready to race
 
spori_lori said:
990 masina je jako osjetljiva. ima standardne boljke kao sto su regler, tps, senzor radilice, oce sliniti na dihtunzima izmedu bloka i cilindra..
dihtunzi nemaju pravilo, elektronika jebucka oko 45000..
tak nekak..
Ako ga hladnog gasiras, bregaste se oce potrositi..
ugl, to je iz 100000 km sa 950, 990, 990... sva tri supermota.
Biće problem u supermotu :misli: :mrgreen:


©
 
kad sam ja kupovao motor daleke 2006 znao sam sve o ktm-ima al sa svim tim sta sam znao koliko se to često zna pokvarit nisam mogao ni da gledam nešto drugo jer voznja s ktm u odnosu na istu klasu japanac je kao da se voziš s recimo s jednim bmw-om ili s zastavom 750, 101, yugo ma kojom oćeš ovisno dali uzmes yamahu, hondu ili suzuki  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

znači ktm, jak, lagan, extra uzitak, razlika u ovjesu, kočnice, položaj  sve ti je to ama bas isto s bmw i zastavom

nemam pojma za ove novije ktm-e al koliko procitam popravljaju se jako u kvaliteti, makar mi se ovaj od 150ks bas i ne sviđa al za cestovni SM ili enduro još više tu ja im ne vidim ama baš nikakvu konkurenciju  (y)
 
jessy said:
ktm nije za svakoga, u svim drugim slučajevima tu je master... ovaj riža...
Jednom ktm uvijek ktm. Ktm ready to race

...samo za dokazane muškarčine pune adrenalina :mrgreen:
 
za senzore i regler: seruckaju.. riknu tu i tam.
raspitajte se malo. vidjet cete. meni su rikavali.. al popravak bude oko 400-500kn.

moja ocjena je jaaako visoka. nisam rekao da je motor los. samo da se boljke znaju i da je servis jeftin. a da se ne shvatimo krivo, ja sad cekam 2014, i nadam se 1190sm.. do onda bu blizu 150000 na 9xx supermotu.
mene svi koji poznaju, znaju da nebi ni besplatno vozio drugi motor pored mog stroja.
 
crni :0648: konjanik said:
...samo za dokazane muškarčine pune adrenalina :mrgreen:
hehehe  :mrgreen: (y)
to ti je frende narančasta droga kad se jednom navučeš...
 
gsxr 1000 k5 puca rama.
zlatni dukati nemre zavrstiti maxi test da ne pukne.
yamaha r1 tps rikava
motori imaju boljke, za neke ima rijesenje, za neke ne..
ktm ima za sve i sto jessy kaze, RTR ne moze biti bez neke cijene. sm 990 raspara hypermotarda 1100, zivlji je na gas od dorsodura 1200(reko motociclismo), bmw supermoto je krava.. nemre sve to bez nekog danka..
 
spori_lori said:
za senzore i regler: seruckaju.. riknu tu i tam.
raspitajte se malo. vidjet cete. meni su rikavali.. al popravak bude oko 400-500kn.

moja ocjena je jaaako visoka. nisam rekao da je motor los. samo da se boljke znaju i da je servis jeftin. a da se ne shvatimo krivo, ja sad cekam 2014, i nadam se 1190sm.. do onda bu blizu 150000 na 9xx supermotu.
mene svi koji poznaju, znaju da nebi ni besplatno vozio drugi motor pored mog stroja.

Ali tvrdiš da nije savršen, sram te bilo  :mrgreen:
 
Treba pitati "Putnika" da detaljno napiše što je i na koliko km mjenjao na svom KTM-u, mislim da je on namjerodavniji. :wink:
 
mene zanima kak bu se ponasao twin od 1190ccm i 150ks... to ce cupati zbice
 
mislim da treba vidjeti sta mjenjaju svi vlasnici.. ak je njegov motor imao npr neki peh pa je masina riknula, to nije standard..
 
crni konjanik said:
Treba pitati "Putnika" da detaljno napiše što je i na koliko km mjenjao na svom KTM-u, mislim da je on namjerodavniji. :wink:

Najkompetentniji je broju km, ali to sigurno nisu prosječni uvijeti koje prolazi večina KTMa 990 Adv  :wink:
 
Super Jura said:
Najkompetentniji je broju km, ali to sigurno nisu prosječni uvijeti koje prolazi večina KTMa 990 Adv  :wink:
ak oces prosjek, uzorak mora biti velik. a ne jedan koj je najludi od svih ikad :)
 
spori_lori said:
nisam rekao da je motor los. samo da se boljke znaju i da je servis jeftin.

(y)  (y)

btw, dosta dobar popis poznatih boljki za 950/990 adv:

http://www.ktm950.info/how/ktm_950_issues.html

za one jako doslovne: to naravno ne znaci da se svi problemi moraju dogoditi na svakom primjerku, niti da ce novi adventure imati iste probleme...

ono sto sam siguran - osim ako ne izadje V2 800 ccm motor od 180 kg sposoban za off, svejedno napravila ga Aprilia, Ducati, KTM ili BMW, ja nemam sto kupiti jednom kad ovog izvozim...

 
kupi 1190 adv R.
ja cu 1190 sm - ako bude R
i onda 2017 bumo pricali kak je proslo prvih 100000 na tim lavovima :)
 
lb said:
...
ono sto sam siguran - osim ako ne izadje V2 800 ccm motor od 180 kg sposoban za off, svejedno napravila ga Aprilia, Ducati, KTM ili BMW, ja nemam sto kupiti jednom kad ovog izvozim...

R2 800 na malom GSu ne igra?
 
Super Jura said:
R2 800 na malom GSu ne igra?

siguran sam da je to jako dobar motor, ali osim što brijem na V2, nekako bi htio nešto više divlje od 800 GS, no, pustimo moja maštanja  :mrgreen:
 
Vidjet cemo kad dode sta ce bit, na offroad ocito ne cilja sa 150ks a motoru tog tipa ni sa 100ks ne fali snage nego mogucnosti nagiba. Ja sam maknuo centralni nogar i pinove fuzica al sad struze bocni nogar i fuzici suvozaca, jednostavno nema kam dalje. A 100ks mi niti jednom nije bilo malo. Smt/smr/suđuk sve 1.liga i ubojice sa 150ks al ovo mi se cini samo zato jer je konkurencija pocela trpat 130 i vise ks u tu klasu.