KTM 1190 Adventure R

Ktm se popravio sto se tice potrosnje, i kvaliteta je bolja nego sto je bila, stvarno bi mogao biti vodeci u klasi.
 
crni konjanik said:
Ktm se popravio sto se tice potrosnje, i kvaliteta je bolja nego sto je bila, stvarno bi mogao biti vodeci u klasi.
odakle ti te informacije ?
 
cosmic said:
Čisto sumnjam. Od čega je to načinjen? Od kartine??  :misli:

990 se deklarira na 207kg... (suh) tako će bi i ovaj nov tj koje kilo teži.

cosmic said:
Završni prijenos?? Lanac?? To će odbit mnoge koji se misle između svete krave i konkurencije, al će pridobit one kojima je važniji ovjes i "dirty" reputacija. O težini da ne govorimo. Pa to je lakše od aktualnog 990. :misli:
Vidit ćemo...
©

Kardan kažeš...

2wfqn8w.jpg


markookram said:
odakle ti te informacije ?

:shock: :shock: :mrgreen:
 
Eto desi se to i El presidenteu...ali ipak mislim da u predsjednički ured neće KTM bez obzira na ove "male probleme svete krave"...
 
Frane said:
990 se deklarira na 207kg... (suh) tako će bi i ovaj nov tj koje kilo teži.

Kardan kažeš...

2wfqn8w.jpg


:shock: :shock: :mrgreen:
Nisan mislija na to lomljivo govno. :mrgreen:





©
 
cosmic said:
Nisan mislija na to lomljivo govno. :mrgreen:





©


Ma znam da nisi ali sada su sve krave ovog foruma osuđene na istu sudbinu...čekaj samo dok se uhvate ovog događaja sa slikice...
 
crni konjanik said:
Da mislio sam na 990 smt.
Kaj si vozil smt i multistradu kad tak olako tvrdiš

crni konjanik said:
Ktm se popravio sto se tice potrosnje, i kvaliteta je bolja nego sto je bila, stvarno bi mogao biti vodeci u klasi.
Imaš vezu u razvojnom odjelu ktm a ili kaj
 
jessy said:
Kaj si vozil smt i multistradu kad tak olako tvrdiš
Imaš vezu u razvojnom odjelu ktm a ili kaj
Ti si pravi pametnjakovic, jesi li ikad uzeo koje drugu literaturu osim Moto pulsa i Motorevije, ja sam pretplacen na nekoliko Njemackih Moto casopisa, pa samo prenosim sto tamo navode, Ktm 990SMT je prema casopisu TourenFahrer 02/2012 nakon polovice odradenog testa od 50.000 km bio izvanredan, bez bilo kakvog kvara, samo redovito odrzavanje i tri puta promjena guma. Ne lupetaj bezveze. :jesus:
 
crni konjanik said:
Ti si pravi pametnjakovic, jesi li ikad uzeo koje drugu literaturu osim Moto pulsa i Motorevije, ja sam pretplacen na nekoliko Njemackih Moto casopisa, pa samo prenosim sto tamo navode, Ktm 990SMT je prema casopisu TourenFahrer 02/2012 nakon polovice odradenog testa od 50.000 km bio izvanredan, bez bilo kakvog kvara, samo redovito odrzavanje i tri puta promjena guma. Ne lupetaj bezveze. :jesus:
Alo dečko lakše malo, lijepo od tebe da si predplaćen na nekoliko njemačkih Moto časopisa da možeš prosvijetliti neuki balkanski puk, i da ti je ktm prirasao srcu, ali kad buš vozil multistradu i smt a, i kad sa smt napraviš 42000 km u 2,5 god i iz vlastitoga žepa platiš servise i održavanje i eventualne kvarove onda se bumo spominali, pa nebumo lupali bezveze kaj je koji novinar napisal.
 
crni konjanik said:
Ktm 990SMT je prema casopisu TourenFahrer 02/2012 nakon polovice odradenog testa od 50.000 km bio izvanredan, bez bilo kakvog kvara, samo redovito odrzavanje i tri puta promjena guma. Ne lupetaj bezveze. :jesus:
Pa bilo bi i žalosno da nešto krepa do 25t km na motoru od 100t kn.
:wink:
 
jessy said:
Alo dečko lakše malo, lijepo od tebe da si predplaćen na nekoliko njemačkih Moto časopisa da možeš prosvijetliti neuki balkanski puk, i da ti je ktm prirasao srcu, ali kad buš vozil multistradu i smt a, i kad sa smt napraviš 42000 km u 2,5 god i iz vlastitoga žepa platiš servise i održavanje i eventualne kvarove onda se bumo spominali, pa nebumo lupali bezveze kaj je koji novinar napisal.

moraš ga razumjeti, ipak on vozi T-Max  :shock: :LOL:
 
990 masina je jako osjetljiva. ima standardne boljke kao sto su regler, tps, senzor radilice, oce sliniti na dihtunzima izmedu bloka i cilindra..
dihtunzi nemaju pravilo, elektronika jebucka oko 45000..
tak nekak..
Ako ga hladnog gasiras, bregaste se oce potrositi..
ugl, to je iz 100000 km sa 950, 990, 990... sva tri supermota.
 
O.K. razuvjerili ste me što se tiće kvalitete KTM, mislim na Vas koji vozite KTM, vjerujem da Vi ipak  bolje znate nego novinari, ali nije mi jasno što vozite KTM-a ako su Vam servisi skupi, potrošnja goriva visoka i kvarovi unaprijed programirani, riješite se brige i kupite Japanca, samo toči i vozi. Brišem KTM definitivno sa liste želja.