tiki
Active member
Nakon probe prvog 690 (cestovnog) i drugog 690 (enduro), ponadao sam se da će KTM napraviti i 690 Adventure, jer na 640 ADV mi se dopadalo sve osim agregata (na vibracije se privikneš, ali na povratku s plaže ti se nekad jako žuri i već je mrak i kasno, a strah te pojuriti po autoputu, da se agregat ne uništi).
Od 690 A nije bilo ništa, idealan motor "za na plažu" je bio 990, ali su ga prestali proizvoditi.
I sad, nakon ne znam više koliko godina (i oko pola godine "skrivanja prototipova"), počeli su pokazivati KTM Adventure 790 R, koji bi trebao biti "kraj svijeta", pa nestrpljivo očekujem da to remek djelo inženjeringa vidim u stvarnosti.
Filmić iz podruma hotela na Sardiniji: https://www.youtube.com/watch?v=rOL6vp0ERTg
Austrijski Motorrad Magazin ima više slika, ovdje su tri: https://www.motorrad-magazin.at/galerie?gal=b93256443c6927eea35be601af1efcb7&rank=1#b
U Kalničkoj šumi postoji jedno mjesto gdje se treba spustiti kroz vododerinu koja je dodatak dubokom V usjeku (izgleda kao duboka špura od traktora, ali samo je jedna) i tamo se hoda iznad motora s obje strane i zapinje u zemlju tako da se sklapaju fuzići (nogodržači), pa bi bilo zabavno tamo navući probnog vozača, radi probe prolaska ovih izbočina u kojima je gorivo i koje su nešto što na ADV motociklima još nisam vidio.
Vjerojatno će za one koji zapinju čizmama u panjeve (jesam) ili su u stanju skliznuti sa sredine puta i upasti u traktorsku špuru (jesam) biti bolji manji spremnik goriva, ali mi se dopada ova ideja snižavanja težišta, jer razlika između 5 i 25 litara goriva na mom ADV se osjeti onda kad je to najmanje potrebno.
Od 690 A nije bilo ništa, idealan motor "za na plažu" je bio 990, ali su ga prestali proizvoditi.
I sad, nakon ne znam više koliko godina (i oko pola godine "skrivanja prototipova"), počeli su pokazivati KTM Adventure 790 R, koji bi trebao biti "kraj svijeta", pa nestrpljivo očekujem da to remek djelo inženjeringa vidim u stvarnosti.
Filmić iz podruma hotela na Sardiniji: https://www.youtube.com/watch?v=rOL6vp0ERTg
Austrijski Motorrad Magazin ima više slika, ovdje su tri: https://www.motorrad-magazin.at/galerie?gal=b93256443c6927eea35be601af1efcb7&rank=1#b
U Kalničkoj šumi postoji jedno mjesto gdje se treba spustiti kroz vododerinu koja je dodatak dubokom V usjeku (izgleda kao duboka špura od traktora, ali samo je jedna) i tamo se hoda iznad motora s obje strane i zapinje u zemlju tako da se sklapaju fuzići (nogodržači), pa bi bilo zabavno tamo navući probnog vozača, radi probe prolaska ovih izbočina u kojima je gorivo i koje su nešto što na ADV motociklima još nisam vidio.
Vjerojatno će za one koji zapinju čizmama u panjeve (jesam) ili su u stanju skliznuti sa sredine puta i upasti u traktorsku špuru (jesam) biti bolji manji spremnik goriva, ali mi se dopada ova ideja snižavanja težišta, jer razlika između 5 i 25 litara goriva na mom ADV se osjeti onda kad je to najmanje potrebno.