KTM 990 SMT

Odradio sam u danu nekih cca 700 km ovu jesen i cak ni sa sport postavkama ovjesa nije niti malo neudoban. Ma motor za 6 ako mene potate.
 
vickodu said:
Zeni motor se kupuje po njezinim zeljama ..ja svoga vec imam a ona ga ne moze vozit jer je previsok  :mrgreen:

Onda dobro ali to što ti imaš ženu koja oće vozit naked od 180 ks ne znači da je to motor za pičkice, samo je malo prilagođen da ga i one mogu vozit.. kad si vidio trebu na 05 god  8)

A tek LC8 SM serija je za pičkice isto kao šta je ultra classic electra glide za stuntere  :mrgreen:
 
SMrules said:
Onda dobro ali to što ti imaš ženu koja oće vozit naked od 180 ks ne znači da je to motor za pičkice, samo je malo prilagođen da ga i one mogu vozit.. kad si vidio trebu na 05 god  8)

A tek LC8 SM serija je za pičkice isto kao šta je ultra classic electra glide za stuntere  :mrgreen:

O vidio trebu sa 60 kg da ga vozi  :mrgreen:a gledao i stunt sa elektrom vise puta  :mrgreen: :mrgreen:
 
@djuka: e to sam htio cuti,em za visinu,em da mogu sve,jbg hocu motor i za turu udvoje i za poderat slidere,a tu je izbor jako uzak
 
A ti vickudu idi jebi u Adv temu sa svojim
a ne cekaj...
jedini si ti jelen kupio to drle u lijepoj nasoj  :jesus:
 
Stršljen said:
A ti vickudu idi jebi u Adv temu sa svojim
a ne cekaj...
jedini si ti jelen kupio to drle u lijepoj nasoj  :jesus:
Ima ih jos par  :jesus:
Stršljen said:
@djuka: e to sam htio cuti,em za visinu,em da mogu sve,jbg hocu motor i za turu udvoje i za poderat slidere,a tu je izbor jako uzak

Ti si s deranjem zavrsio..sad ti taman pase jedan skuteric 50ccm
 
Znam,jedan u tebe,jedan u afrike i bice dva u Špice
:lolcry: :lolcry: :lolcry:
 
Stršljen said:
Znam,jedan u tebe,jedan u afrike i bice dva u Špice
:lolcry: :lolcry: :lolcry:

U afrike nema nijedan  :mrgreen:
 
Neki dan sam vozio po prvi put jednog SMT-a. Konkretan đir od Stona do Makarske.

a8yqupyq.jpg


ze4ejyde.jpg


Ukratko... Za jedan "putni"  motor, ide na zadnji kao endurača. (y)

©

 
Uzimam novu gumu prednju koju tvrdocu da stavim S ili M ajmo iskusnjaci  :mrgreen:

 
Primijetio sam da smt vise grije od fazera koji sam prije imao i da se ranije pali ventilator. Nakon minute voznje nakon hladnog starta vec imam 6 crtica na displayu. Stanem na stopu i za manje od minute se pali ventilator i temperatura ide na 8 ili 9 crtica. Promijenio sam rashladnu tekucinu i odzracio sistem po uputama iz manuala. Islo je 2 litre tekucine, a u uputama pise da ide 2.2 litre.

Dal je to normalno?
 
Vlajs said:
Primijetio sam da smt vise grije od fazera koji sam prije imao i da se ranije pali ventilator. Nakon minute voznje nakon hladnog starta vec imam 6 crtica na displayu. Stanem na stopu i za manje od minute se pali ventilator i temperatura ide na 8 ili 9 crtica. Promijenio sam rashladnu tekucinu i odzracio sistem po uputama iz manuala. Islo je 2 litre tekucine, a u uputama pise da ide 2.2 litre.

Dal je to normalno?
Dal si podigao prednji kraj motora kad si uljevao antifriz?
Ktm baš nevoli amatersko prčkanje, jer održavanje je nešto zahtjevnije od japanaca. Traži stručnost ali mehaničara koji ne šarafe samo japance nego su specijalizirani za ktm.
 
Smt  češće pali ventilator od drugih motora pogotovo četverocilindraša, a pogotovo u sporoj gradskoj vožnji i pogotovo u ovo doba godine. Imao sam prije smt, fazera pa govorim iz vlastitog iskustva.
 
Podigao sam prednji kraj pola metra, kako kaze i manual. Servisiranje ktm-a nije nikakav bauk ako imas service manual. Sve je to slicno.  ::)

Mene je samo brinula to grijanje, ali mislim da je to ipak nazalost normalno...
 
I meni je zapelo za oko to jest vise za jajca da se SMT onako malo vise grije ali taj gradski problem rjesavam voznjom skutera po gradu.
Hocu reci vjerojatno je normalno jer i ja imam sve navedene simptome....
 
I ja taj problem na velikom motoru rješavam skuterom ali... :mrgreen: Naime, nedavno sam bio prisutan kad se nešto slično dogodilo na par godina staroj Multistradi. Bilo mi je interesantno pratiti razvoj priče jer mi se čini da se i na mom starom Dukcu temperatura počela brže penjati u istim gradskim uvjetima. Da ne duljim, za probu je promjenjeno sve moguće i na kraju je problem bio u djelomično zaštopanim kilerima koji nisu dozvoljavali redovan protok. Nakon čišćenja radilo je OK ali su morali biti zamjenjeni.
 
mate said:
I ja taj problem na velikom motoru rješavam skuterom ali... :mrgreen: Naime, nedavno sam bio prisutan kad se nešto slično dogodilo na par godina staroj Multistradi. Bilo mi je interesantno pratiti razvoj priče jer mi se čini da se i na mom starom Dukcu temperatura počela brže penjati u istim gradskim uvjetima. Da ne duljim, za probu je promjenjeno sve moguće i na kraju je problem bio u djelomično zaštopanim kilerima koji nisu dozvoljavali redovan protok. Nakon čišćenja radilo je OK ali su morali biti zamjenjeni.

Zašto?
 
Zato što, da bi očistio, moraš koristiti agresivnu tekućinu koja pojede jadni mali tanki kiler. :mrgreen: