vickodu said:Zeni motor se kupuje po njezinim zeljama ..ja svoga vec imam a ona ga ne moze vozit jer je previsok
SMrules said:Onda dobro ali to što ti imaš ženu koja oće vozit naked od 180 ks ne znači da je to motor za pičkice, samo je malo prilagođen da ga i one mogu vozit.. kad si vidio trebu na 05 god 8)
A tek LC8 SM serija je za pičkice isto kao šta je ultra classic electra glide za stuntere
Iznimka potvrđuje pravilo!!vickodu said:O vidio trebu sa 60 kg da ga vozi a gledao i stunt sa elektrom vise puta
Još da ga je kupioStršljen said:A ti vickudu idi jebi u Adv temu sa svojim
a ne cekaj...
jedini si ti jelen kupio to drle u lijepoj nasoj :jesus:
Ima ih jos par :jesus:Stršljen said:A ti vickudu idi jebi u Adv temu sa svojim
a ne cekaj...
jedini si ti jelen kupio to drle u lijepoj nasoj :jesus:
Stršljen said:@djuka: e to sam htio cuti,em za visinu,em da mogu sve,jbg hocu motor i za turu udvoje i za poderat slidere,a tu je izbor jako uzak
Stršljen said:Znam,jedan u tebe,jedan u afrike i bice dva u Špice
:lolcry: :lolcry: :lolcry:
Dal si podigao prednji kraj motora kad si uljevao antifriz?Vlajs said:Primijetio sam da smt vise grije od fazera koji sam prije imao i da se ranije pali ventilator. Nakon minute voznje nakon hladnog starta vec imam 6 crtica na displayu. Stanem na stopu i za manje od minute se pali ventilator i temperatura ide na 8 ili 9 crtica. Promijenio sam rashladnu tekucinu i odzracio sistem po uputama iz manuala. Islo je 2 litre tekucine, a u uputama pise da ide 2.2 litre.
Dal je to normalno?
mate said:I ja taj problem na velikom motoru rješavam skuterom ali... Naime, nedavno sam bio prisutan kad se nešto slično dogodilo na par godina staroj Multistradi. Bilo mi je interesantno pratiti razvoj priče jer mi se čini da se i na mom starom Dukcu temperatura počela brže penjati u istim gradskim uvjetima. Da ne duljim, za probu je promjenjeno sve moguće i na kraju je problem bio u djelomično zaštopanim kilerima koji nisu dozvoljavali redovan protok. Nakon čišćenja radilo je OK ali su morali biti zamjenjeni.