KTM 990 SMT

Tvornica preporucuje 10w/50 za temp iznad 0 C i 5w/40 za hrabre koji se voze ispod 0 C. Mozda sam nesto bitno zaboravio naglasiti, a to je da imam othoren auspuh. Osim u extra uvjetima potrosnja ulja mi je oko 1 l. a vidim da je tako i vecini pa smatram da to nije problem.
Ne znam zasto bi bilo bitno da li je to onda Motul ili Castrol ili Ina delta???

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk

 
Čak i Motul preporučuje 7100 a nikako 300V. Mogli bi se sad uvući u polemiku oko ulja kojoj nema kraja. Bolje je i maslinovo od nikakvog. Ti radi kako hoćeš. U servisnoj knjižici je takva preporuka, dakle nije stvar da su se vezali uz jednog uljara. V2 agregati su specifični. Malo pročešljaj ktm forume i iskustva pa ćeš vidjeti da u lc8 nitko ne stavlja 300v
 
Ako ništa drugo, bacas  lovu sa tim motulom , a ništa bolje ne radiš mašini. Imho. A inače se slažem sa jessy-em. Moj KTM ima nešto preko 60tkm na motorex u i nije mu ništa.
 
Pa kazem da u manualu pise 10w/50, a Motul 300 V to je.
Zasto onda ne bi isao u lc8 agregate?
Ne zelim pametovati jer se ne kuzim dovoljno da bi mogao nego cisto pitam.

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk

 
djuka007 said:
Pa kazem da u manualu pise 10w/50, a Motul 300 V to je.
Zasto onda ne bi isao u lc8 agregate?
Ne zelim pametovati jer se ne kuzim dovoljno da bi mogao nego cisto pitam.

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk
Pogledaj motulovu stranicu. Za huskvarnu, ktm i još neke modele razvili su 7100  koji je jeftiniji od 300v.
Uostalom nazovi Špicu neka ti objasni pa napiši ovdje baš me zanima. A to što piše 10w50 ili 10w60 to je oznaka za multigradna ulja i označava temperaturnu primjenu.
Bitni su esteri i dodci koji se stavljaju u ulje.
Za moj Fjr koji ima 150 ks preporuka je 5100 koje je upola jeftinije od 300v jer je polusintetika. I vrti se max 10000 o/min.
I to preporuka od motula i nekoliko mehaničara s kojima sam razgovarao. 300v je vrhunsko sintetičko ulje koje je razvijeno za visokotutažne četverocilindraše
 
E sad si me zainteresirao toliko da cu stvarno saznati detalje i napisati ih u ovu grupu.
Cisto za tvoju znatizelju tvoj SMT je u Vodicama i radi kao sat. Zadnji put kad sam ga sreo izgledao je kao da ima 6 ktm, a ne 60...

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk

 
djuka007 said:
E sad si me zainteresirao toliko da cu stvarno saznati detalje i napisati ih u ovu grupu.
Cisto za tvoju znatizelju tvoj SMT je u Vodicama i radi kao sat. Zadnji put kad sam ga sreo izgledao je kao da ima 6 ktm, a ne 60...

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk
Znam da je u Vodicama prodao sam ga tamo i vidio ga par puta.
Ljetujem u Pirovcu.
 
E onda placas pivu ovo lito...jerbo liti sam ti priko puta...u Murteru...

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk

 
djuka007 said:
E onda placas pivu ovo lito...jerbo liti sam ti priko puta...u Murteru...

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk
(y) :piva:
 
Jessy ne smije u Vodice da ga Bukara ne ulovi.  :mrgreen:

Sto se tice Spice i Motula, evo sad vec vozim sestog ili sedmog Husaberga/Ktm-a, i jedino ulje s kojim sam imao problema odnosno da je proklizavalo kvacilo je bilo 300V i jos jedno, ne sjecam se naziva, moguce 7100 ili 6 i nesto ali bas kaonovo ulje koje ima estere koji sprijecavaju proklizavanje. Sa 300V mi se isto dogodilo na dva GSXRa, oba nova.
 
Ne znam zašto za katem ne koristite motorex...  :misli:
Kakav crni motul.. Ili zeleni nebitno..
 
gianni said:
Vise puta si primjetio proklizavanje, i opet koristio isto ulje :misli:

Ne, dode novi motor i odmah promjenim ulje, to za cestovne, a kod ovih hard endura se u par navrata dogodilo da bi poslao motor kod Spice zbog necega pa mi usput i promjeni ulje. Zasto ne probati kad je vec unutra, lako ga nakon voznje izbacim.
300V je radilo super na staroj R1, iako je tad bila nova :mrgreen: , sjecam se da sam uvijek imao sa sobom bocu od Fructis sampona za kosu jer s Yamahom nema voznje dalje od kafica bez dodatnog ulja.  :jesus:
 
Evo i ja da se upisem, da kazem da mi isto trosi kao i vama..sipam motorex power synt u njega..oko 4l na servisu i litar kupim vazda da dopunjavam jer trosi..
 
dovla said:
Ne znam zašto za katem ne koristite motorex...  :misli:
Kakav crni motul.. Ili zeleni nebitno..

(y) (y) (y) (y)

Motorex prije nije bio nesto,,,ali sad +++
 
Pozdrav ktm ekipa, u potrazi sam za motorom i upao mi je u oko jedan Smt iz Šibenika. Dali itko od vas zna nešto o ovom motoru.
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/ktm-smt-990-cm3-oglas-17412208
Hvala unaprijed na informacijama.
 
Ktm990sm said:
Pozdrav ktm ekipa, u potrazi sam za motorom i upao mi je u oko jedan Smt iz Šibenika. Dali itko od vas zna nešto o ovom motoru.
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/ktm-smt-990-cm3-oglas-17412208
Hvala unaprijed na informacijama.
Znamo svašta. Prvi vlasnik tog motora je član foruma: Protector. Dok je bio kod njega bio je mažen i pažen, i više od toga. Prodan je sa puuno više opreme nego je na njemu sada. Šta se kasnije događalo sa motorom ne znam, ali mislim da je ovo treći vlasnik.