KTM 990 SMT

mate said:
Nakon čišćenja radilo je OK ali su morali biti zamjenjeni.


Fini trosak moram rec....  :mrgreen: :mrgreen:

Nevezano za tebe, dvocilindras "mesnatijih" performansi je termodinamicki vise opterecen od cetverocilindrasa iste zapremnine i slicne ili iste snage, tako da je za ocekivati s te strane vece grijanje, pogotovo u gradskom drkeljenju.
 
Kineski termoprekidači pale ventilator već na 85C...  :wink:
 
Vlajs said:
Primijetio sam da smt vise grije od fazera koji sam prije imao i da se ranije pali ventilator. Nakon minute voznje nakon hladnog starta vec imam 6 crtica na displayu. Stanem na stopu i za manje od minute se pali ventilator i temperatura ide na 8 ili 9 crtica. Promijenio sam rashladnu tekucinu i odzracio sistem po uputama iz manuala. Islo je 2 litre tekucine, a u uputama pise da ide 2.2 litre.

Dal je to normalno?
thermostat ?
 
Dosadasnja iskustva na KTMovima i blizancima, nekih 5-6 termostata, pokazuju da on radi li ne radi. Nema izmedu. :)
 
1290 SMT / Superduke touring?

http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/ktm-1290-super-duke-tourer-spied/25938.html
BWKCmCm.jpg
 
:slinavac:
 
bomba (y)
 
Ovo će bit ubica svih...

http://www.revzilla.com/common-tread/ktm-1290-smt?utm_content=03_article_2&utm_source=RevZilla&utm_medium=email&utm_campaign=20091206_common_tread_digest_12%2F6
 
Direktor said:
Ovo će bit ubica svih...

http://www.revzilla.com/common-tread/ktm-1290-smt?utm_content=03_article_2&utm_source=RevZilla&utm_medium=email&utm_campaign=20091206_common_tread_digest_12%2F6
(y)
 
Pitanjce za znalce...dakle zadnjih cca 2,5 g sam ponosan vlasnik motora iz teme i do sada smo skupa presli nekih 20 000 km uglavnom otvorene ceste na vikend putovanjima od par sto kilometara do tjednih putesestija od dvije, tri tisuce kilometara. Dakle motor je iskljucivo na otvorenoj cesti jer uz njega imam i skuter za gradske voznje.
Motorom sam vise nego zadovoljan i apsolutno nemam nikakvih mehanickih problem, e sad dolazi onaj OSIM, sto je motor sklon potrosnji ulja. Potrosnja se krece od litre do litre i po između servisa dakle unutar 7500 km. Ulje koje koristim od prvog dana je po preporuci ovlastenog servisa motul V300.
Po forumima vidim da potrosnja ulja i nije nepoznanica ovim dvocilindrasima ali opet mi se nekako cini puno. Nedavno mi je poznanik savjetovao da bi se promjenom ulja stvar mozda popravila pa reko da to provjerim i tu.
Ajd znalci udri po tipkovnici jer od mehanike jedino sto znam je put do KTM servisa, a vidim da ovdje ima znalaca u rangu servisera formule 1.

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk

 
Sve lc8 mašine troše ulja. Puno. I griju se. Jako. I moj, i od frenda i od svih ljudi koje sam pitao do sad. Ja koristim motorex.
 
Nisam siguran, ali sigurno litru na 7500km. Meni je to bio shock nakon fazera koji nije trošio ni  kap, ali šta ćeš... Tako je kako je...
 
Baš tako. I nemoj slučajno neke aditive spat u ulje. Troši ulja, ali ide bez greške. Dok samo troši, neka mu!
 
djuka007 said:
Ajd znalci udri po tipkovnici jer od mehanike jedino sto znam je put do KTM servisa, a vidim da ovdje ima znalaca u rangu servisera formule 1.
Fulao si podforum, svi znalci su u BMW GS temi...  :mrgreen: :jesus:
 
Koliko vidim ktm preporucuje za taj motor gradaciju 5W 40 (ako se vozis ispod 0 stupnjeva) i 10W 50 (iznad 0 stupnjeva).

To ulje koje stavljas 300V postoji u oba dvije gradacije koje sam napisao. Probaj stavit gusce ulje ako stavljas ovo 5w40.
 
Motul 300V nije ulje za lc8 agregat. Ne znam ko ti je to preporučio. Je sam sa svojim SMT napravio 65000 km sa Silkolene pro 4 plus 10w50. Od Motula jedino 7100 10w60.
Meni je trošio max litru na 7500 km, s time kad sam imao otvoreni auspuh htio je cugnuti i više