Evo , reklamacija o kojoj sam pisao je riješena, kupac zadovoljan. Jučer smo još provjerili da nije problem u bočnim i zadnjem kuferu, nedostaci od prije su otklonjeni, motor ponovo proban i problem je i dalje bio tu. Montirana je nova guma, i sada je sve u redu.
Dakle, ovo je jedan primjer kako se reklamacija riješava:
- Ovisno o tome kako se problem manifestira, prekontrolirati montažu i balans
- Utvrditi da li na motoru postoje kakvi aftermarket proizvodi ( kuferi , maske itd.. ) koji mogu uzrokovati problem te ih ukloniti i probati motor
- Otkloniti određene tehničke nedostatke ako ih ima ( otpuštene matice, ležaji kotača, volana, itdd.. )
Ako nakon toga problem i dalje postoji, guma se mora zamijeniti novom.
Konkretno u ovom slučaju, da je postupak servisa bio drukčiji , kucu bi problem sigurno bio riješen puno prije i lakše, a meni ušteđeno dosta vremena i novca. Dakle, da podsjetim, kupac je došao u servis i kazao imam problem, a onisu zvali i kazali šalji gumu. Da su nazvali i kazali, imamo problem nakon montaže novih guma, pregledali smo ponovo balans i sam rad, uklonili kufere sa motora, bilo je odvidano to i to, sve smo stegli , a problem i dalje postoji, ja bi isti sekund odmah bio poslao drugu gumu.