Kupnja AIRBRUSH-a


Kak misliš procjediš?

AitoAir je možda oko 10% gušći od standardne AB boje (procjena od oka) ali daleko rjeđi od ostalih akrila koje imam.

Pretpostavljam da kad koristiš ove obične akrile ciljaš da budu što pokrivniji u startu, da u razrjeđivanju ne izgube previše na pokrivnost?

tnx

Jakov
 
btw

za vas koji čekate: roba mi je na carini, bit će ocarinjena danas ili sutra, malo se otegnulo ali mislim da neće još dugo...
 
uzmes najlonsku čarapu i procjedis...prije toga naravno razrijedis s dest.vodom....

opcenito ovi akrili sta ja imam su jako slabo pigmentirani.pa su sami po sebi i dosta prozirni...da slozim guscu boju malo...
 
GSXRmanijak said:
uzmes najlonsku čarapu i procjedis...prije toga naravno razrijedis s dest.vodom....

opcenito ovi akrili sta ja imam su jako slabo pigmentirani.pa su sami po sebi i dosta prozirni...da slozim guscu boju malo...

Kod brandname boja (Maimeri, Lukas, Schmincke...) na svakom akrilu imaš oznaku pokrivnosti. To je onaj kvadratić:
prozirni ili bijeli kvadratić - transparentna boja;
polucrni kvadratić - lazurna/polupokrivna boja,
crni kvadratić - pokrivna boja.

Ne znam za ove boje iz knjižara, ali moguće je da imaju takvu oznaku. Možda ti bude pomoglo da znaš kaj da očekuješ od boje kad prođe čarapu... (petica za ideju ;))

npr. http://www.maimeri.it/FineArts/colorprod.asp?mnu=0202 ali ove su možda ipak malo preguste.

Gušća boja - začepljenje. Eventualno da probaš s nečijim 0,5 ili 0,7?


Jakov

 
ja takodjer procjedim svoje boje iako su namjenjene za airbrush...auto air takodjer trebas-makar po forumima to pisu!

0.5 je jako velika dizna za neki ozbiljniji i detaljni rad...mislim...moze se dobiti detalj ali puno teze nego sa o.2 i 0.3 npr...sve se moze i sve je
u ruci!

fluidni akrili od Goldena i njihovi razrjedjivaci slove kao top klasa!!!
normalno skupi su ali kazu da se isplati jer se od jedne tube dosta dobije...neznam...nisam probao a vjerojatno ni necu..

Vanja
 
ne znam da li vas muce kompresori (home made). rado cu vam pomoci jer je to jedino u sta se bas razumin. a malo mi je neugodno jer vi svi djelite svoja iskustva sa diznama,bojama i drugim a ja ne mogu nikako pomoc. eto to je jedini nacin na koji mogu pridonjeti razvitku AB-a.


pozdrav
 
pupe said:
ne znam da li vas muce kompresori (home made). rado cu vam pomoci jer je to jedino u sta se bas razumin. a malo mi je neugodno jer vi svi djelite svoja iskustva sa diznama,bojama i drugim a ja ne mogu nikako pomoc. eto to je jedini nacin na koji mogu pridonjeti razvitku AB-a.


pozdrav

Sva iskustava su dobrodosla!!!  Eto ja odmah imam ptianje za tebe?  Imam kompresor skroz mali koji bi mogao posluzit za airbrush. e a na njemu je regulator zraka (ili tlacna sklopka neznam) koj je nastelan na nekih 150 psi-a

To je previse za airbrush pa me zanima kak to mogu smanjiti a da nesto ne strgam :mrgreen:?
 
V_max said:
ja takodjer procjedim svoje boje iako su namjenjene za airbrush...auto air takodjer trebas-makar po forumima to pisu!

0.5 je jako velika dizna za neki ozbiljniji i detaljni rad...mislim...moze se dobiti detalj ali puno teze nego sa o.2 i 0.3 npr...sve se moze i sve je
u ruci!

fluidni akrili od Goldena i njihovi razrjedjivaci slove kao top klasa!!!
normalno skupi su ali kazu da se isplati jer se od jedne tube dosta dobije...neznam...nisam probao a vjerojatno ni necu..

Vanja

Penny_lane je kupila Golden, ali ne fluid nego bas njihovu boju za AB u kompletu - 10 transparentnih tonova po 28 ml za četristotinjak kuna. Mislim da je to više ngo poštena cijena...
Uskoro će mi stići i Medea boje u kompletu jer su neki izrazili želju da isprobaju.

0,2 i 0,5 - nebo i zemlja, jasna stvar. Ali za kombiniranje 2 pištolja mislim da je optimalno imati oba.

Inače, Schmincke AeroProfessional AB boje imaju naznaku 0,15 mm - njih valjda ne traba filtrirati.  :misli:

Jakov


 
pupe said:
ne znam da li vas muce kompresori (home made). rado cu vam pomoci jer je to jedino u sta se bas razumin. a malo mi je neugodno jer vi svi djelite svoja iskustva sa diznama,bojama i drugim a ja ne mogu nikako pomoc. eto to je jedini nacin na koji mogu pridonjeti razvitku AB-a.


pozdrav

Navodno je kompresor sa klime idealan radi tišine rada...
 
filtriraju se iz vise razloga a jedan od vecih je grusanje boje unutar same boce...posebni pri vrhu!

pa kada sipas boju u airbrush upadne suhi komad i nastane belaj!

2 PUPE:
lafe...home made je uvijek isplatljiviji...kad tad ce ti se netko javiti...ja sebi trazim motor od frizidera da mogu zamjeniti ovaj
glasni kompresorski od 92dB!!!

vanja
 
V_max said:
filtriraju se iz vise razloga a jedan od vecih je grusanje boje unutar same boce...posebni pri vrhu!

pa kada sipas boju u airbrush upadne suhi komad i nastane belaj!

Mudro zboriš.  8) Treba filtrirati boju. Mozda pocnem prodavati i hulahop  :mrgreen:

Brand name kompresori (Werther, Iwata, Badger...) su sigurno skuplja varijanta, ali kad uzmeš u obzir da ni jedan nije preko 60 dB i ne čine se kao promašena investicija :) Naravno, postoje i ljudi (kao ja) koji nisu nikad sastavili ništa što radi  :misli: pa pribjegavaju gotovim rješenjima...

Jakov


 
sad ja dolazim do pitanja koliko je to 60db? nikako mi nije jasno....koliko ima dvotaktna pila????
sramota me to pitat ali...eto!
 
Hypercube said:
Sva iskustava su dobrodosla!!!  Eto ja odmah imam ptianje za tebe?  Imam kompresor skroz mali koji bi mogao posluzit za airbrush. e a na njemu je regulator zraka (ili tlacna sklopka neznam) koj je nastelan na nekih 150 psi-a

To je previse za airbrush pa me zanima kak to mogu smanjiti a da nesto ne strgam :mrgreen:?

Tlacna sklopka obicno nema manometar (barometar, tlakomjer itd.) po tome ces znat o cemu je rijec. tlacna sklopka sluzi za gasenje odnosno paljenje motora kompresora. ona obicno ima nekakav vijak pomocu kojeg nastinas tlak gasenja motora. ona je "programirana" da se pali na nekakvu razliku tlaka. znaci ako je tlak gasenja motora npr. 5 bar a tlak paljenja na 4, onda kad povecas tlak gasenja na npr.6 bara ona ce upalit motor na 5 bara. pomocu nje ne mozes stelit izlazni tlak. nju nastimaj da se pali na 2.5-3 bara. nema veze kad ce se gasit.
E, ako je regulator zraka onda se to vec moze sredit. On obicno ima manometar. na vrhu postoji jedan vijak. obicno ima plastican vrh promjera 2-3 cm. na njemu bi trebalo pisat na koju ga stranu treba okrecat da bi se povecao tj. smanjio pritisak. ako je to to onda bi taj plasticni vrh treba bit nazubljen i u jednom od tih zubaca je zavidan vijak. to je nekakav osigurac da se regulator radi tresnje motora ne rastima. e sad taj vijak odvidas i taj plasticni dio okreces i stelis pritisak na onoliko koliko ti treba.
inace sam veoma los u opisivanju stvari priko poruka, al nadm se da sam pomoga. ako ne objasnit cu jos jednom.

a sta se tice kompresora od klime... ne znam. nisn ga nikad koristija. lakse je nac stari frizider nego staru klimu. a motor od frizidera je jako tih.

pozdrav
 
dakle na obicni kompresor se moze staviti motor od frizidera...spojit ga na "elektroniku" od kompresora a sklopka ce i dalje isto palit
gasit motor...tako sam makar ja sve to skuzio-ispravi me ako grijesim!

mene zanima samo...kako odrzavato onda taj motor?kako ulje uljevati?
jer vidio sam na forumima da oni na isto crijevo kroz koje on zrak vuce stave filter...ali isto tako skinu ga i ubace kasikicu
ulja da podmazu motor...jel se tako radi?

dali znas mozda koliko kosta novi motor za frizider?

thx

vanja
 
Faber said:
sad ja dolazim do pitanja koliko je to 60db? nikako mi nije jasno....koliko ima dvotaktna pila????
sramota me to pitat ali...eto!

sirena hitne pomoci na 3 metre 140 dB
uzljetanje aviona na 100 metara 110-120 dB
pneumatski cekic 90-110 dB
dalje ne znam.
 
Faber said:
sad ja dolazim do pitanja koliko je to 60db? nikako mi nije jasno....koliko ima dvotaktna pila????
sramota me to pitat ali...eto!

Vrtna kosilica ti je oko 95 dB, frižider ti je oko 50 db (Gorenje :))
 
V_max said:
dakle na obicni kompresor se moze staviti motor od frizidera...spojit ga na "elektroniku" od kompresora a sklopka ce i dalje isto palit
gasit motor...tako sam makar ja sve to skuzio-ispravi me ako grijesim!

mene zanima samo...kako odrzavato onda taj motor?kako ulje uljevati?
jer vidio sam na forumima da oni na isto crijevo kroz koje on zrak vuce stave filter...ali isto tako skinu ga i ubace kasikicu
ulja da podmazu motor...jel se tako radi?

dali znas mozda koliko kosta novi motor za frizider?

thx

vanja

Prvo ne isplati se kupovat novi motor. da kosta 50 kuna ne isplati se. nades u smecu frizider i skines motor. vjerojatno znas kako izgleda. ono malo crno.

inace ljudi kupe takav kompresor kakav imas pa stave motor od frizidera. al je bi ti preporucija da nabavis bocu od vatrogasnog aparata i kupis sklopku, separator, i sve sta treba, malo varis brusis pituras i eto. sta se tice ulja neki stavljaju jos jedan separator na izlazu iz motora da im odvalja ulj koje motor izbacuje pa onda to ulje vrat kroz usis. u pravilu on ne bi smija trosit puno ulja mozda 0,5-1 mililitar godisnje. zavisi koliko radis. al ako crkne za besplatno nabavis drugi.

pozdrav
 
kupe kompresor pa stave motor od friga??čemu hebo te? :shock:
ma al motor od frižidera nedaje isti pritisak.....
inače ja sma ko klinjo koristio za pumpat gume na biciklu,tačkama i motoriću  :LOL:



ok sad sam dobio otprilike "sliku" u glavi tih decibela  (y)