K'vrapcu sta je ovo sa polovnim motorima i skuterima?

Nema potrebe za novim accountom 😊 nekom ne odgovara sto sam napisao, neko se slaze samnom, neko se ne slaze, neko ne konta, sve u svemu forum sluzi za raznorazne teme, pitanja i rasprave.

I opet tvrdim i tvrdit cu i dalje, da nema smisla da neprovjeren motor star 20 godina kosta 60-70% cijene toralno novog, sa 0 kilometara nasljednika.
 
Nema potrebe za novim accountom 😊 nekom ne odgovara sto sam napisao, neko se slaze samnom, neko se ne slaze, neko ne konta, sve u svemu forum sluzi za raznorazne teme, pitanja i rasprave.

I opet tvrdim i tvrdit cu i dalje, da nema smisla da neprovjeren motor star 20 godina kosta 60-70% cijene toralno novog, sa 0 kilometara nasljednika.
Nisi ti otkrio Ameriku, svi to znamo, samo je pitanje hoces li tvrdit ili se vozit.😜
 
Jos ni na jednom motoru nisam izgubio. Ne znam zasto bih ga ja prodavao ispod cijene ako su trzisne cijene takve da ga mogu prodati uz zaradu. Isto tako necu ga nikada ni oglasiti da bude najjeftiniji u oglasniku iako bih mozda i tako zaradio na njemu, cisto da mi se ne javljaju pametnjakovici sa pitanjem "sta nije u redu sa motorom pa je tako jeftin?". Zasto bih ja gubio novac i komplicirao si zivot samo da bi me netko potapsao po ramenu i rekao mi "Znas, svaka cast, imas realnu cijenu motora koji prodajes." ?
Ako se kome ne svidja ili mu je skupo, neka si kupi novoga u salonu.
Svaka cast. Ja sam bas na svakoj vozilici koju sam kupio izgubio novaca, odnosno prodao sam za manje nego sto sam platio. Mozda zato jer nikada nisam skidao kilometrazu.
 
  • Like
Reactions: Feis123
Kazes da ja jesam?
Nisam frende, ja sam samo „cigan“ iz Hercegovine pa se znam cjenkati i kad kupujem i kad prodajem. Osim toga nije mi problem srediti opce stanje motora a ni kozmeticke sitnice koje u stvari i prodaju motor.
 
  • Haha
Reactions: Paf
Nije sramota ni zaradit ni izgubit, kako se taj put karte posloze. Nevjerojatno je koliko jedan Motuov Shine&Go mjenja percepciju....😜 Kilometre na motoru nikad nisam ni taknuo, na autima jesam ali to je bilo jos na faksu.😇
 
  • Like
Reactions: WraGG
Megane-a sam uzeo za primjer, jer ima smisla. Npr, jer Megane trenutno ima najbolje 1.5 dci motore, koje cak i Mercedes ubacuje u nove A i B klase. Trenutno najzahvalnijih motor na trzistu sto se tice odrzavanja. Kum koji privatno radi kao automehanicar, odrzava Megane za jednu Taxi kucu i covjek kaze da je fascinantno, da ta auta predju po 460 000 kilometara gradske voznje, gdje ih svakodnevno vozaju 3 razlicite osobe u 3 smjene i da nikada taj auto nije imao problem na motoru i djelovima motora... ja kada vidim yamahe koje prolaze isto toliko i da ih svakodnevno vozaju 3 razlicite osobe, onda cu reci da nema smisla. Kod ljudi je i dalje ostalo misljenje koje se prenosi sa koljena na kljeno npr da se mercedes ne kvari i da moze po milijun kilometara odraditi, pa i dalje drze cijene kao pola garsonjere. A nitko ne gleda na cinjenicu, da taj mercedes, kao i sva ostala auta koriste djelove istih proizvodjaca, poput tandem pumpe, pumpe goriva ... samo tandem pumpa kosta minimalno 2500 eura, a njena izdrzljivost je na 200 000 kilometara, sve ostalo je pitanje vremena kada ce se pokvariti.

Isto za BMW GS, kada pricaju o njemu, ljudi kao da pricaju o svetom gralu, a citav GS se proizvodi u kini, a svabe ga samo sklapaju. Pa onda podje prica kako svabe nadgledju proizvodnju. U blizini mog grada imaju 2 firme, koje rade neke djelove za audi i BMW, znam da se na nekim stvarima podkrada, zbog zarade i koliko vidim i dalje posluju.

Sto se opet na kraju svodi na to, da ne vrijedi prica koja je bila nekada da poznati proizvodjaci mogu drzati velike cijene nakon xx godina jer su provjereni. Ne mogu drzati jer danas sva vozila imaju masu nove tehnologije koja se pravi u kini i ista ima svoj vijek trajanja o odnosu na godine ili kilometrazu, a isti dio kada se pokvari, treba se zamjeniti novim dijelom koji drzi paprene cijene.
Da, da, jasno mi je,to je to. 👍
 
Pa i ja mislim da se netko zajebaje da motor star 20+ godina vrijedi 60-70% cijene novog nasljednika iz salona sa 0 kilometara na satu 😎
Frend mi baš uzeo old timera Yamaha 550 1981 , cca 2200 eurića :) kako sad to svrstati pod tvoju računicu?
Btw. On je skroz zadovoljan kupnjom i meni se isto sviđa motor.
 
  • Love
Reactions: enduro
Jbg imao sam i ja golfa 2, presao bio 740 000 kada sam ga prodao jednom.....
Krajem devedesetih sam imao fiat tipo 1.9 td digitalac sa 300 000 + km, susjed golfa 2 d, 600 000 km, kaze on meni prodaj to sranje to nista ne vredi, a na tipu nista dirano, na golfu TRI POLU GENERALNE I JOS STO SRANJA, jos reci da je golf bio D i svi ce ti vjerovati. Pardon tema je skuter...
 
Krajem devedesetih sam imao fiat tipo 1.9 td digitalac sa 300 000 + km, susjed golfa 2 d, 600 000 km, kaze on meni prodaj to sranje to nista ne vredi, a na tipu nista dirano, na golfu TRI POLU GENERALNE I JOS STO SRANJA, jos reci da je golf bio D i svi ce ti vjerovati. Pardon tema je skuter...
Imao i ja Tipa 1.9td..strasan auto G2 je Yugic za njega po svemu a pogotovo po performansama (y)
 
Kad bude kupovna moć takva da si svatko tko poželi probati voziti motor može otići u dućan i kupiti novi tada će i cijene rabljenih otići nizbrdo i hrpa onih koji se još prodaju za neke novce će završiti na otpadu. A dotad možemo tamburati po temi kak je nešto (pre)skupo i da ne vrijedi te novce. Ponuda i potražnja formira cijene a ne stvarna vrijednost.
 
80-ih je doci do motora bila lutrija, 90-ih smo sanjali ovome sto pises, 2000-ih je to doslo zajedno s jeftinim kreditima i polovne si mogao baciti u Savu. Onda prva veca kriza i povratak. Sve su to prirodni ciklusi kao i globalno zatopljenje odnosno mini ledeno doba koje nam stize.😜
 
Krajem devedesetih sam imao fiat tipo 1.9 td digitalac sa 300 000 + km, susjed golfa 2 d, 600 000 km, kaze on meni prodaj to sranje to nista ne vredi, a na tipu nista dirano, na golfu TRI POLU GENERALNE I JOS STO SRANJA, jos reci da je golf bio D i svi ce ti vjerovati. Pardon tema je skuter...
I vec tada su imali pocincanu karoseriju koja nije hrđala.