Megane-a sam uzeo za primjer, jer ima smisla. Npr, jer Megane trenutno ima najbolje 1.5 dci motore, koje cak i Mercedes ubacuje u nove A i B klase. Trenutno najzahvalnijih motor na trzistu sto se tice odrzavanja. Kum koji privatno radi kao automehanicar, odrzava Megane za jednu Taxi kucu i covjek kaze da je fascinantno, da ta auta predju po 460 000 kilometara gradske voznje, gdje ih svakodnevno vozaju 3 razlicite osobe u 3 smjene i da nikada taj auto nije imao problem na motoru i djelovima motora... ja kada vidim yamahe koje prolaze isto toliko i da ih svakodnevno vozaju 3 razlicite osobe, onda cu reci da nema smisla. Kod ljudi je i dalje ostalo misljenje koje se prenosi sa koljena na kljeno npr da se mercedes ne kvari i da moze po milijun kilometara odraditi, pa i dalje drze cijene kao pola garsonjere. A nitko ne gleda na cinjenicu, da taj mercedes, kao i sva ostala auta koriste djelove istih proizvodjaca, poput tandem pumpe, pumpe goriva ... samo tandem pumpa kosta minimalno 2500 eura, a njena izdrzljivost je na 200 000 kilometara, sve ostalo je pitanje vremena kada ce se pokvariti.
Isto za BMW GS, kada pricaju o njemu, ljudi kao da pricaju o svetom gralu, a citav GS se proizvodi u kini, a svabe ga samo sklapaju. Pa onda podje prica kako svabe nadgledju proizvodnju. U blizini mog grada imaju 2 firme, koje rade neke djelove za audi i BMW, znam da se na nekim stvarima podkrada, zbog zarade i koliko vidim i dalje posluju.
Sto se opet na kraju svodi na to, da ne vrijedi prica koja je bila nekada da poznati proizvodjaci mogu drzati velike cijene nakon xx godina jer su provjereni. Ne mogu drzati jer danas sva vozila imaju masu nove tehnologije koja se pravi u kini i ista ima svoj vijek trajanja o odnosu na godine ili kilometrazu, a isti dio kada se pokvari, treba se zamjeniti novim dijelom koji drzi paprene cijene.