Kymco da li preporucujete?

Zaminija je 63 za 39  :mrgreen:
 
Bob Rock said:
????Kaže na Kymco stranicama da je firma osnovana u Tajvanu 1963, a 70-ih su počeli radit motore..ili motorčeke :mrgreen:. Odakle ti ta godina 1939?
Te godine ih je Japan okupirao pa su radili po licenci :mrgreen:
 
TomCat_Ri said:
Ja sam pri kupnji birao izmedju Gilere Nexus i Kymca Xciting i mogu reci da mi je drago da sam izabrao Kymco. Stovise, ponosan sam sto vozim tako kvalitetan i lijep stroj. Ne bih ga mjenjao niti za jednog talijana, pouzdan je 101%, nista se ne kvari, toci i vozi filozofija, podrska distributera je prvoklasna (a cak se usudim reci da Cro Futura kao distributer postavlja nove, vise granice). Drugim rijecima, mozes nabaviti sve, do zadnjeg vijka, šalju cak i na kucnu adresu pouzecem... a zapravo, nista ti ne treba jer se nista ne kvari. Kymco je ZAKON! Ostalo su samo zaostala, zadrta i balkanska laprdanja bez pokrica!   :wink:
ti definitivno radis u kymco servisu/mrezi.....Za ne mislis da malo pretjerujes svojim izjavama...Pogotovo ovom zadnjom.....Vec kad toliko velicas kymco...dealere...te "neke nove vise granice"...kako objasnjavas da jedan bendiks za usrani 50 ccm kymco skuter kosta 820 kuna...a za piaggio 50 ccm kosta 275 kuna..... :x Samo ti i dalje vozi kymco....cini se meni da je tebi zao cim si ga doveo kuci.... :jesus: Piaggio je 1950 prodavao vespe na veliko....a ovi tajvanci nisu ni postojali jos...i ti se nasao usporedivati. Sve bi bilo ok sa tvojim postom....da nisi napisao ovu zadnju recenicu. Ajde mi reci koji je agregat bas od kymca.??? Koje cu cijene plastika....i ostalog "potrosnog" materijala...Oces reci da je cijena rucice zadnje kocnice(kymco agility 50) od 169 kuna u redu...?? Dok za bilo koji piaggio kosta niti sto kuna..???  Da ne nabrajam dalje........ :palacdolje:
 
Cjene djelova su im uzasno velike bez razloga To je u njh po sistemu prodaj jeftino motor a kasnije zakolji na djelovima  :palacdolje: :palacdolje:
 
vickodu said:
Cjene djelova su im uzasno velike bez razloga To je u njh po sistemu prodaj jeftino motor a kasnije zakolji na djelovima  :palacdolje: :palacdolje:
nisu be z razloga....placas i put koji naprave magarci do europe....natovareni kymco dijelovima... :LOL:
 
Mora bit da za svaki dio kupuju posebnog magarca  :LOL:
 
bmw m 5 said:
ti definitivno radis u kymco servisu/mrezi.....Za ne mislis da malo pretjerujes svojim izjavama...Pogotovo ovom zadnjom.....Vec kad toliko velicas kymco...dealere...te "neke nove vise granice"...kako objasnjavas da jedan bendiks za usrani 50 ccm kymco skuter kosta 820 kuna...a za piaggio 50 ccm kosta 275 kuna..... :x Samo ti i dalje vozi kymco....cini se meni da je tebi zao cim si ga doveo kuci.... :jesus: Piaggio je 1950 prodavao vespe na veliko....a ovi tajvanci nisu ni postojali jos...i ti se nasao usporedivati. Sve bi bilo ok sa tvojim postom....da nisi napisao ovu zadnju recenicu. Ajde mi reci koji je agregat bas od kymca.??? Koje cu cijene plastika....i ostalog "potrosnog" materijala...Oces reci da je cijena rucice zadnje kocnice(kymco agility 50) od 169 kuna u redu...?? Dok za bilo koji piaggio kosta niti sto kuna..???  Da ne nabrajam dalje........ :palacdolje:

Definitivno ne radim u Kymcu niti imam veze sa takvom strukom. A to sto sam rekao za "neke nove granice" koje postavlja Kymco... evo ti primjer. Za tri krepane LED diode zadnjeg fara u garanciji Kymco ti iz Tajvana posalje kompletan zadnji far (LED plocu sa 26 LEDica, sjenilo fara, lecu i vijke) i jos ti pod normativ pisu 2 sata besplatnog rada iako je dosta 45 minuta za zamjenu cijelog fara (treba razmontirati straznji kraj zbog nosaca kofera). Pozivam te da vidis kako izgleda remen prijenosa na 7500 km... (kao nov iz ducana), vozit ce mozda i 20,000 sto mozes vidjeti samo na T-Maxu koji je liga za sebe. Dodji vidjeti kako Kymco sa karburatorom upali bez verglanja po zimi na udaru bure od -15 stupnjeva Celzija... i da ne nabrajam dalje. A servisno odrzavanje mi je smjesno jeftino, sa rukama ispod 600 kn. Pa ti seri po Kymcu prijatelju. Za mene je Kymco Mercedes a medju gospodom se ne pita dal filter zraka kosta 50 kn vise ili manje. Osim toga, i to se mjenja tek svakih 10,000 km. Ponovit cu ti jos jednom, KYMCO JE ZAKON (a ovom konstatacijom ni na koji nacin ne omalovazavam konkurentne proizvode).
 
A kako bi to trbali poslat zadnji lampu u komadima pa da je sam sastavljas  :misli: :misli: :misli: Sto hoces rec da djelovi dolaze s tajvana i da ih nema uvoznik na lageru  :misli: :misli: :misli: Medu svima se pita cjena i medu klosarima i medu gospodom
 
definitivno podrzavan Kymco...otac vozi DJ Refined 50 vec dosta godina, 35000km
je prisa, ne svidja mi se dizajn ali sta se tice masine neman komentara stvarno...
nije servisiran uopce otkad je kupljen, mozda jedino remen, nikad nije bilo problema s masinom,
stoji po dva tri miseca u garazi i upali isprve kad ga izvadimo..a sta se tice dizajna ovaj
Super 9 mi pari skroz dobar...vjerojatno su se i poboljsali puno od DJ modela...
Jebiga ljudi s opravdanjem imaju predrasude prema daleko istočnim stvarima a to je sve zbog kineza :D
Tajvan, Kina, Koreja blabla sve osin Japana stavljaju u isti koš :) Kymco je jeftin i kvalitetan
provjereno...di ces bolje kombinacije :)
 
TomCat_Ri said:
Definitivno ne radim u Kymcu niti imam veze sa takvom strukom. A to sto sam rekao za "neke nove granice" koje postavlja Kymco... evo ti primjer. Za tri krepane LED diode zadnjeg fara u garanciji Kymco ti iz Tajvana posalje kompletan zadnji far (LED plocu sa 26 LEDica, sjenilo fara, lecu i vijke) i jos ti pod normativ pisu 2 sata besplatnog rada iako je dosta 45 minuta za zamjenu cijelog fara (treba razmontirati straznji kraj zbog nosaca kofera). Pozivam te da vidis kako izgleda remen prijenosa na 7500 km... (kao nov iz ducana), vozit ce mozda i 20,000 sto mozes vidjeti samo na T-Maxu koji je liga za sebe. Dodji vidjeti kako Kymco sa karburatorom upali bez verglanja po zimi na udaru bure od -15 stupnjeva Celzija... i da ne nabrajam dalje. A servisno odrzavanje mi je smjesno jeftino, sa rukama ispod 600 kn. Pa ti seri po Kymcu prijatelju. Za mene je Kymco Mercedes a medju gospodom se ne pita dal filter zraka kosta 50 kn vise ili manje. Osim toga, i to se mjenja tek svakih 10,000 km. Ponovit cu ti jos jednom, KYMCO JE ZAKON (a ovom konstatacijom ni na koji nacin ne omalovazavam konkurentne proizvode).
ovo je stvarno fenomenalno...pali bez verglanja....Definitivno moj slijedeci izbor ce biti kymco..... :LOL:
 
bmw m 5 said:
ovo je stvarno fenomenalno...pali bez verglanja....Definitivno moj slijedeci izbor ce biti kymco..... :LOL:

tomcat definitivno ne radi u kymcu, i ono sto je napisao puno znaci, posto je zadovoljni korisnik najprestiznijeg kymco skutera sto ga automatski stavlja u poziciju da moze prigovarati ako za to ima osnove.

Mi prodajemo kymco od 1996. godine, kad sam kretao u posao, nisam ni sam bio siguran u sto se upustam, ali vrlo brzo sam shvatio da je kymco nesto sto mozes ponuditi najboljem prijatelju najrscanije i biti ciste savjesti jer ga neces zaje*ati. Kymco mozda nije najbolji po performansama, o estitici ne bih, jer o ukusima se ne raspravlja, ali je definitivno najpouzdaniji proizvodjac na trzisu. Najpouzdaniji u smislu da ima najmanje reklamacija od svih marki skutera upravo na kymcu, bilo je prije par godina o tome i u jutarnjem listu, ali i u stranim casopisima.
Tko jednom kupi kymco, u pravilu ostaje vjeran kymcu, barem je tako slucaj kod nas. U pocecima nakon sto bi netko uzeo drugi ili treci skuter kod nas, rekao bih ljudima, kad dodjete do desetog, tog cemo vam pokloniti. Vjerovao ili ne, imam ljudi koji su vec na 8-9 komada, prvo je uzeo sebi 50cc, pa uzme sebi novi, pa zeni drugi, pa sebi opet novi ali 125cc, pa mu sin polozi, pa uzme njemu, pa sebi 250 ili 500, pa skuzi da mu je 500 previse, pa se vrati na 200cc...

S druge strane, kazes da su dijelovi skuplji nego za piaggio. To je istina, i to stoji, no s druge strane, dijelovi su puno kvalitetniji i puno dulje traju, znaci imas puno manje troskova servirisanja, a na dulji rok i razlika u cijeni ide u prilog kymcu.

Na primjer, disk plocice su kod kymca duplo skuplje nego u piaggiu, ali traju najmanje cetiri puta dulje. Slicno je i s remenom, koji za 50cc dodje 200kn u kymcu, a za piaggio znatno manje. Ali, nadji jedan skuter s piaggio masinom koji ce nakon 15000kn imati remen kao nov? PRomijenio bi ga najmanje tri puta do onda, a kad na to dodas cifru za majstorske ruke, izracunat ces da su te disk plocice za piaggio mozda i vise nego duplo skuplje u konacnici nego za kymco.

Sve ovo sto sam napisao je provjereno i stojim iza toga, i moze se vrlo lako elaborirati. Ponavljam, slazem se da su dijelovi skuplji na zalost, ali s druge strane i puno su dugotrajniji i pouzdaniji o cemu na kraju krajeva moze posvjedociti i gotovo 10.000 hrvata koji su do sad povjerenje poklonili kymcu otkad se prodaje na hrvatskom trzistu.

Na kraju, evo snapshota napravljenog u malom losinju prije mjesec dana  - KYMCO FEVER ZX s 71.954 km, a to je skuter sa starom generacijom masine, ova aktualna od 50cc AC je doslovno nepokvarljiva, a potrosni dijelovi za kymco traju i traju. Neka se slobodno javi covjek ovdje na forumu koji je imao kymco skuter od 50cc da je morao ikad mijenjati disk plocice??

kymcozx.jpg


Imamo i jednog sad vec i prijatelja, jer se nije tesko sprijateljiti s ljudima kojima prodajemo kymco posto su uglavnom svi zadovoljni (naravno, ima uvijek i nezadovoljnika, sto je normalno i trudimo se da ih je cim manje), koji je sa Venoxom 250 napravio preko 100.000 km, i taj motocikl vozi i dalje. I njemu se cinio originalni lanac za venoxa preskup, ali kaze da nikad nece imati bolji motor od venoxa.

Ne kazem da je kymco savrsen i da neme i drugih kvalitetnih brandova, ali covjek je pitao da li preporuciti kymco, pa mogu mirne duse reci kao covjek koji prodaje kymco skoro 15 godina i usput prodajem i prodavao sam i druge marke - da apsolutno ga preporucujem ako trazis vrlo pouzdan skuter za razumnu cijenu i uz iskusnu ekipu koja pruza podrsku na istom broju telefona od 1996.
   
A ako je kymco globalno dovoljno dobar da BMW od njih kupuje pogonski stroj za G450X, ako je Kymco dovoljno dobar da najprestizniji proizvodjaci ATV-a kao sto su Arctic Cat, Can-Am i Kawasaki od KYmca kupuju ATV-ove i prodaju ih pod svojim brandom, ako je dovoljno dobar da MAlaguti kupuje od kymca pogonske strojeve, ako je dovoljvno dobar da se prodaje u 80 zemalja svijeta, onda mislim da nema razloga da netko kaze da nije dobar, a da to ne argumentira.

I da, najvise volimo citirati temu s ovog foruma o kymco xcitingu, jer je to tema koja najslikovitije prikazuje o cemu se radi. Ima se sto citati, cca 75 strana, ali jako puno govori o kymcu, i kao sto je netko rekao, poslije toga treba procitati temu o nexusu.
 
meni je na malom skuteru piaggiu remen trajao 16500 km i još je bio ok ali sam ga nakon 5,5 godina ipak promijenio
danas isti skuter ima 25 tkm i nisu mijenjanje disk pločice
na velikom piaggiu mi na 15.000 km nisu htjeli mijenjati remen dok nisam inzistirao
na 28 tkm prednje disk pločice na njemu još uvijek nisu mijenjane a vidio je i Splita i Zagreba i svega

žao mi je što nisam slikao par piaggio skutera koji imaju preko 50 tkm na brojaču

to možemo gledati kroz prizmu čovjeka koji vozi piaggio, no i kao prepucavanje, ali to ne vodi ničemu, i jedino bitno je:

1. da Kymco nudi proizvode koji su sve traženiji, da stupa u suradnju s renomiranijim markama, da često mijenja modele i osluškuje tržište
2. da zajedno s ostalim brandovima koji isto postupaju kvalitativno upotpunjuje tržište i nudi svima nama uvijek nešto više i nešto bolje

i ono što je isto bitno:

članovi foruma koji voze kymco imaju na forumu kvalitetne i nenametljive teme i vrlo su entuzijastični
i  Djenka ih očito prati uz adekvatnu podršku i pravodobne informacije

(y)

da li bi ja Kymco preporučio - da, onome kome se skuter sviđa estetski, bi, zašto da ne (y)
pa ne govorimo o Baotianu već o brandu koji se dokazao kod nas što se tiće kvalitete još generacijama skutera prije 10 godina :)
nemojmo ići logikom da nešto ne valja jer je novije na tržištu - onda nitko ne bi vozio mnoge dalekoistočne marke automobila npr. :wink:


jednako tako, nemojmo postupati ko jedan trgovac Hyundaia koji je pred Mimarom kasnih devedesetih meni izjavljivao da je Hyundai toliko kvalitetan da komotno može nositi značku Mercedesa - to nije način za prezentaciju kvalitetnog proizvoda :wink:
 
Liberty  (y)
Inače, meni su Tomcatove reakcije izvrsne - malo je žustriji u svojim izjavama, ali šta će čovjek, mlad je  :LOL:

Ono što ostaje kao istina je da je kymco sasvim ok skuter i sasvim u klasi talijana i japanaca, koliko god to nekim ljudima teško išlo u glavu...

Glede cijena rezervih djelova, kome se gubi vrijeme evo mu kompletan katalog svih modela sa cijenama koje su (koliko sam primjetio po onome sto je meni mijenjano - jedna plastika koju su pukli klinci u ulici), vrlo bliske hrvatskima.
http://www.kymco-ersatzteile.de/shop/catalog/default.php?cPath=101
 
Istina jest da sam entuzijastican u vezi Kymca ali ako se malo prevrti moje postove lako je uociti da nikad ne pljujem po konkurenciji i nikad ne pisem neargumentirano. Uglavnom, poanta mojeg izlaganja ovdje jest, a to covjeka koji je ovaj thread i otvorio mozda najvise i zanima, da ja sada u pola jedan ujutro mogu mirne duse krenuti na svom Kymcu iz Rijeke za Split a da uopce ne pomislim da bih negdje mogao stati ili imati problema. Bitno je samo mjenjati ulje i svjecicu a remen i filter zraka ne treba ni gledati. Jesam li napisao da nakon 6500 km rolice izgledaju kao nove i da nema ni traga njihovu cetvrtastom trosenju? Povlacim se, Djenka je napisao sve sto se trebalo procitati.  (y)
 
djenka said:
tomcat definitivno ne radi u kymcu, i ono sto je napisao puno znaci, posto je zadovoljni korisnik najprestiznijeg kymco skutera sto ga automatski stavlja u poziciju da moze prigovarati ako za to ima osnove.

Mi prodajemo kymco od 1996. godine, kad sam kretao u posao, nisam ni sam bio siguran u sto se upustam, ali vrlo brzo sam shvatio da je kymco nesto sto mozes ponuditi najboljem prijatelju najrscanije i biti ciste savjesti jer ga neces zaje*ati. Kymco mozda nije najbolji po performansama, o estitici ne bih, jer o ukusima se ne raspravlja, ali je definitivno najpouzdaniji proizvodjac na trzisu. Najpouzdaniji u smislu da ima najmanje reklamacija od svih marki skutera upravo na kymcu, bilo je prije par godina o tome i u jutarnjem listu, ali i u stranim casopisima.
Tko jednom kupi kymco, u pravilu ostaje vjeran kymcu, barem je tako slucaj kod nas. U pocecima nakon sto bi netko uzeo drugi ili treci skuter kod nas, rekao bih ljudima, kad dodjete do desetog, tog cemo vam pokloniti. Vjerovao ili ne, imam ljudi koji su vec na 8-9 komada, prvo je uzeo sebi 50cc, pa uzme sebi novi, pa zeni drugi, pa sebi opet novi ali 125cc, pa mu sin polozi, pa uzme njemu, pa sebi 250 ili 500, pa skuzi da mu je 500 previse, pa se vrati na 200cc...

S druge strane, kazes da su dijelovi skuplji nego za piaggio. To je istina, i to stoji, no s druge strane, dijelovi su puno kvalitetniji i puno dulje traju, znaci imas puno manje troskova servirisanja, a na dulji rok i razlika u cijeni ide u prilog kymcu.

Na primjer, disk plocice su kod kymca duplo skuplje nego u piaggiu, ali traju najmanje cetiri puta dulje. Slicno je i s remenom, koji za 50cc dodje 200kn u kymcu, a za piaggio znatno manje. Ali, nadji jedan skuter s piaggio masinom koji ce nakon 15000kn imati remen kao nov? PRomijenio bi ga najmanje tri puta do onda, a kad na to dodas cifru za majstorske ruke, izracunat ces da su te disk plocice za piaggio mozda i vise nego duplo skuplje u konacnici nego za kymco.

Sve ovo sto sam napisao je provjereno i stojim iza toga, i moze se vrlo lako elaborirati. Ponavljam, slazem se da su dijelovi skuplji na zalost, ali s druge strane i puno su dugotrajniji i pouzdaniji o cemu na kraju krajeva moze posvjedociti i gotovo 10.000 hrvata koji su do sad povjerenje poklonili kymcu otkad se prodaje na hrvatskom trzistu.

Na kraju, evo snapshota napravljenog u malom losinju prije mjesec dana  - KYMCO FEVER ZX s 71.954 km, a to je skuter sa starom generacijom masine, ova aktualna od 50cc AC je doslovno nepokvarljiva, a potrosni dijelovi za kymco traju i traju. Neka se slobodno javi covjek ovdje na forumu koji je imao kymco skuter od 50cc da je morao ikad mijenjati disk plocice??

kymcozx.jpg


Imamo i jednog sad vec i prijatelja, jer se nije tesko sprijateljiti s ljudima kojima prodajemo kymco posto su uglavnom svi zadovoljni (naravno, ima uvijek i nezadovoljnika, sto je normalno i trudimo se da ih je cim manje), koji je sa Venoxom 250 napravio preko 100.000 km, i taj motocikl vozi i dalje. I njemu se cinio originalni lanac za venoxa preskup, ali kaze da nikad nece imati bolji motor od venoxa.

Ne kazem da je kymco savrsen i da neme i drugih kvalitetnih brandova, ali covjek je pitao da li preporuciti kymco, pa mogu mirne duse reci kao covjek koji prodaje kymco skoro 15 godina i usput prodajem i prodavao sam i druge marke - da apsolutno ga preporucujem ako trazis vrlo pouzdan skuter za razumnu cijenu i uz iskusnu ekipu koja pruza podrsku na istom broju telefona od 1996.
   
A ako je kymco globalno dovoljno dobar da BMW od njih kupuje pogonski stroj za G450X, ako je Kymco dovoljno dobar da najprestizniji proizvodjaci ATV-a kao sto su Arctic Cat, Can-Am i Kawasaki od KYmca kupuju ATV-ove i prodaju ih pod svojim brandom, ako je dovoljno dobar da MAlaguti kupuje od kymca pogonske strojeve, ako je dovoljvno dobar da se prodaje u 80 zemalja svijeta, onda mislim da nema razloga da netko kaze da nije dobar, a da to ne argumentira.

I da, najvise volimo citirati temu s ovog foruma o kymco xcitingu, jer je to tema koja najslikovitije prikazuje o cemu se radi. Ima se sto citati, cca 75 strana, ali jako puno govori o kymcu, i kao sto je netko rekao, poslije toga treba procitati temu o nexusu.
poznata mi je ovo shema..."mi prodajemo kymco od 1996...." Ista stvar je sa recimo hyundai automobilima...Pocetkom 90 tih...slovili su za jeftino...pouzdano auto....sa jos jeftinijeim odrzavanjem....sto je izgleda politika tih istocnjaka. Pogledaj danas....vise jeftini nisu....dijelovi su skupi za poluditi...pouzdani jos jesu(zato jer jos nisu toliko sofisticirani sto se elektronike tice...pa nema sta crknuti)....ista stvar je sa kymcom..i ostalim istocnjacima. Nije mi jasno kad kazes da su dijelovi skuplji...a da dulje traju.? Kakve to veze ima ako netko padne....?? Komade se mora naruciti.....i motor osposobiti...ili su kymco otporni i na padove... :mrgreen: ?  Onaj kymco fever...sa 71 i kusur tkm...? Da...i ? Sad bih ja trebao otici u radionu i poslikati instrument tablu liberty-ja 50 ccm...starog 3 godine sa 54.000 km na satu.....? Ne pada mi napamet....jer to je kod piaggia normalna pojava....te nije potrebno isticati takve sitnice. Kako stojis sa servisima....rokom isporuke rezervnih dijelova kojih nemas na lageru..? Kako stojis sa strucnom literaturom(servisnim manualima....on line...na primjer) ? Ili to nije potrebno...jer se ti motori ne kvare ? Spominjes disk plocice ? Ako je proizvodjac "heng tong" onda netreba reci nista vise....jer u zadnjih par godina to montira i piaggio grupacija....i to je jedini dio motora koji me nervira...Traju...jako dugo te plocice...ali zato skripe ko blesave...i koce slabo.Kao i kociona klijesta iste firme....Procitaj  moj odgovor....u pocetku teme....rekoh da je kymco ok....bez puno politiziranja. Reagirao sam na post tvoga sticenika...koj je poceo dizati kymco u nebesa..."netreba ovo" "netreba remen mijenjati"..."ostalo su balkanska laprdanja bez osnova"....U najmanju ruku ponasa se kao da vozi "bentley"...Da skratim..kymco je ok skuter.....ali nemoze se mjeriti sa europskom konkurencijom....koliko god vi pisali o tome. Svatko ima pravo na svoj izbor i svoje misljenje....Opet ponavljam...dobar je...ali nije odlican..kao sto neki to pokusavaju dokazati. Za dobiti potpunu sliku o tome...treba malo zaviriti i u radione..jer i tamo su ljudi....koji se srecu sa problemima svaki dan....a ne samo kupci...od kojih velika vecina nezna nista drugo osim upaliti skuter...i voziti. I onda po njihovim pricama ispada da je kymco skuter nekvarljiv...da mu netrebaju cak niti servisi(osim ulja)...itd.
 
bmw šta ti nisi zna da se sa kmice nemože pasti?? :misli:  :mrgreen:
a te kočnice heng tong su katastrofa,mislim da su ugrađivane na mog zipa,kočenje je katastrofa,mislim da je to 1.investicija u koju trebaš uložit kad kupiš skuter  :palacdolje:
 
djenka said:
S druge strane, kazes da su dijelovi skuplji nego za piaggio. To je istina, i to stoji, no s druge strane, dijelovi su puno kvalitetniji i puno dulje traju, znaci imas puno manje troskova servirisanja, a na dulji rok i razlika u cijeni ide u prilog kymcu.

Na primjer, disk plocice su kod kymca duplo skuplje nego u piaggiu, ali traju najmanje cetiri puta dulje. Slicno je i s remenom, koji za 50cc dodje 200kn u kymcu, a za piaggio znatno manje. Ali, nadji jedan skuter s piaggio masinom koji ce nakon 15000kn imati remen kao nov? PRomijenio bi ga najmanje tri puta do onda, a kad na to dodas cifru za majstorske ruke, izracunat ces da su te disk plocice za piaggio mozda i vise nego duplo skuplje u konacnici nego za kymco.

to nije dobro jer to znaći da ne koče
da koče bi se trošile
anyway niko nije rekao da kymco loš ali brate mili nije savršen, meni osobno se prvenstveno ne sviđa dizajnerski
a ovom ostalom nebi jer nepoznam nikog ko vozi kymco
europe FTW :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
Da skratim..kymco je ok skuter.....ali nemoze se mjeriti sa europskom konkurencijom....koliko god vi pisali o tome. Svatko ima pravo na svoj izbor i svoje misljenje....Opet ponavljam...dobar je...ali nije odlican..kao sto neki to pokusavaju dokazati. Za dobiti potpunu sliku o tome...treba malo zaviriti i u radione..jer i tamo su ljudi....koji se srecu sa problemima svaki dan....a ne samo kupci...od kojih velika vecina nezna nista drugo osim upaliti skuter...i voziti. I onda po njihovim pricama ispada da je kymco skuter nekvarljiv...da mu netrebaju cak niti servisi(osim ulja)...itd.

Ne razumijem zašto se ljudi ovako uspjene u raspravama, i pomalo mi je glupo u njima sudjelovati jer u biti obavljam posao za zastupnika kymca, ali opet - zivciraju me argumenti pojedinaca  :mrgreen:... Kako rekoh Tomcat je u svojem načinu izražavanja malo entuzijastičan i ne bih se složio sa svim stvarima koje je napisao, ali poanta da je kymco sasvim ok ostaje.

Glede pločica za kočenje, kome se ne sviđa cijena kymcovih orginala, ima izbora - Malossi, SBS, EBC pa biraj...

Ono što mene zanima je da bmw m5, kad već o tome piše, objasni zašto smatra da kymco nije u klasi europskih skutera - konkretno pretpostavljam da misli na piaggio grupaciju. Molio bih samo da iz priče izbaciš dio o dizajnu jer je to stvarno vrlo subjektivna kategorija :hello:

P.S. Šta će ti sve te trotočke (...) ???? Zvučiš kao Malcomov najbolji prijatelj  :jesus:
 
mv_agusta said:
to nije dobro jer to znaći da ne koče
da koče bi se trošile
anyway niko nije rekao da kymco loš ali brate mili nije savršen, meni osobno se prvenstveno ne sviđa dizajnerski
a ovom ostalom nebi jer nepoznam nikog ko vozi kymco
europe FTW :mrgreen:
pa nijedan skuter nije savrsen,pa vi navikli da vozite talijanske skutere i njemacka auta i da guzite balkanske cure i to netreba nikad promijenit jel,bar rupu promijente ako necete prevozna sredstva.., :D :D :D :D
 
GoranST said:
Ne razumijem zašto se ljudi ovako uspjene u raspravama, i pomalo mi je glupo u njima sudjelovati jer u biti obavljam posao za zastupnika kymca, ali opet - zivciraju me argumenti pojedinaca  :mrgreen:... Kako rekoh Tomcat je u svojem načinu izražavanja malo entuzijastičan i ne bih se složio sa svim stvarima koje je napisao, ali poanta da je kymco sasvim ok ostaje.

Glede pločica za kočenje, kome se ne sviđa cijena kymcovih orginala, ima izbora - Malossi, SBS, EBC pa biraj...

Ono što mene zanima je da bmw m5, kad već o tome piše, objasni zašto smatra da kymco nije u klasi europskih skutera - konkretno pretpostavljam da misli na piaggio grupaciju. Molio bih samo da iz priče izbaciš dio o dizajnu jer je to stvarno vrlo subjektivna kategorija :hello:

P.S. Šta će ti sve te trotočke (...) ???? Zvučiš kao Malcomov najbolji prijatelj  :jesus:
zasto nisu u klasi europskih skutera ? Neda mi se sad objasnjavati...ali imao sam prilike zaviriti u unutrasnjost masine bet and win 250....Probaj i ti ...pa ce ti biti sve jasno.... 8) Pocevsi od 2 ventilske tehnologije.....Pa do sistema podmazivanja masine..Naravno da se nema tu sta kvariti..kad je masina tehnoloski zastarjela i jednostavna...A da ne pricamo o ovjesu i kocnicama........te upotrebljenim materijalima..........