Te godine ih je Japan okupirao pa su radili po licenciBob Rock said:????Kaže na Kymco stranicama da je firma osnovana u Tajvanu 1963, a 70-ih su počeli radit motore..ili motorčeke . Odakle ti ta godina 1939?
ti definitivno radis u kymco servisu/mrezi.....Za ne mislis da malo pretjerujes svojim izjavama...Pogotovo ovom zadnjom.....Vec kad toliko velicas kymco...dealere...te "neke nove vise granice"...kako objasnjavas da jedan bendiks za usrani 50 ccm kymco skuter kosta 820 kuna...a za piaggio 50 ccm kosta 275 kuna..... :x Samo ti i dalje vozi kymco....cini se meni da je tebi zao cim si ga doveo kuci.... :jesus: Piaggio je 1950 prodavao vespe na veliko....a ovi tajvanci nisu ni postojali jos...i ti se nasao usporedivati. Sve bi bilo ok sa tvojim postom....da nisi napisao ovu zadnju recenicu. Ajde mi reci koji je agregat bas od kymca.??? Koje cu cijene plastika....i ostalog "potrosnog" materijala...Oces reci da je cijena rucice zadnje kocnice(kymco agility 50) od 169 kuna u redu...?? Dok za bilo koji piaggio kosta niti sto kuna..??? Da ne nabrajam dalje........ alacdolje:TomCat_Ri said:Ja sam pri kupnji birao izmedju Gilere Nexus i Kymca Xciting i mogu reci da mi je drago da sam izabrao Kymco. Stovise, ponosan sam sto vozim tako kvalitetan i lijep stroj. Ne bih ga mjenjao niti za jednog talijana, pouzdan je 101%, nista se ne kvari, toci i vozi filozofija, podrska distributera je prvoklasna (a cak se usudim reci da Cro Futura kao distributer postavlja nove, vise granice). Drugim rijecima, mozes nabaviti sve, do zadnjeg vijka, šalju cak i na kucnu adresu pouzecem... a zapravo, nista ti ne treba jer se nista ne kvari. Kymco je ZAKON! Ostalo su samo zaostala, zadrta i balkanska laprdanja bez pokrica! :wink:
nisu be z razloga....placas i put koji naprave magarci do europe....natovareni kymco dijelovima...vickodu said:Cjene djelova su im uzasno velike bez razloga To je u njh po sistemu prodaj jeftino motor a kasnije zakolji na djelovima alacdolje: alacdolje:
bmw m 5 said:ti definitivno radis u kymco servisu/mrezi.....Za ne mislis da malo pretjerujes svojim izjavama...Pogotovo ovom zadnjom.....Vec kad toliko velicas kymco...dealere...te "neke nove vise granice"...kako objasnjavas da jedan bendiks za usrani 50 ccm kymco skuter kosta 820 kuna...a za piaggio 50 ccm kosta 275 kuna..... :x Samo ti i dalje vozi kymco....cini se meni da je tebi zao cim si ga doveo kuci.... :jesus: Piaggio je 1950 prodavao vespe na veliko....a ovi tajvanci nisu ni postojali jos...i ti se nasao usporedivati. Sve bi bilo ok sa tvojim postom....da nisi napisao ovu zadnju recenicu. Ajde mi reci koji je agregat bas od kymca.??? Koje cu cijene plastika....i ostalog "potrosnog" materijala...Oces reci da je cijena rucice zadnje kocnice(kymco agility 50) od 169 kuna u redu...?? Dok za bilo koji piaggio kosta niti sto kuna..??? Da ne nabrajam dalje........ alacdolje:
ovo je stvarno fenomenalno...pali bez verglanja....Definitivno moj slijedeci izbor ce biti kymco.....TomCat_Ri said:Definitivno ne radim u Kymcu niti imam veze sa takvom strukom. A to sto sam rekao za "neke nove granice" koje postavlja Kymco... evo ti primjer. Za tri krepane LED diode zadnjeg fara u garanciji Kymco ti iz Tajvana posalje kompletan zadnji far (LED plocu sa 26 LEDica, sjenilo fara, lecu i vijke) i jos ti pod normativ pisu 2 sata besplatnog rada iako je dosta 45 minuta za zamjenu cijelog fara (treba razmontirati straznji kraj zbog nosaca kofera). Pozivam te da vidis kako izgleda remen prijenosa na 7500 km... (kao nov iz ducana), vozit ce mozda i 20,000 sto mozes vidjeti samo na T-Maxu koji je liga za sebe. Dodji vidjeti kako Kymco sa karburatorom upali bez verglanja po zimi na udaru bure od -15 stupnjeva Celzija... i da ne nabrajam dalje. A servisno odrzavanje mi je smjesno jeftino, sa rukama ispod 600 kn. Pa ti seri po Kymcu prijatelju. Za mene je Kymco Mercedes a medju gospodom se ne pita dal filter zraka kosta 50 kn vise ili manje. Osim toga, i to se mjenja tek svakih 10,000 km. Ponovit cu ti jos jednom, KYMCO JE ZAKON (a ovom konstatacijom ni na koji nacin ne omalovazavam konkurentne proizvode).
bmw m 5 said:ovo je stvarno fenomenalno...pali bez verglanja....Definitivno moj slijedeci izbor ce biti kymco.....
poznata mi je ovo shema..."mi prodajemo kymco od 1996...." Ista stvar je sa recimo hyundai automobilima...Pocetkom 90 tih...slovili su za jeftino...pouzdano auto....sa jos jeftinijeim odrzavanjem....sto je izgleda politika tih istocnjaka. Pogledaj danas....vise jeftini nisu....dijelovi su skupi za poluditi...pouzdani jos jesu(zato jer jos nisu toliko sofisticirani sto se elektronike tice...pa nema sta crknuti)....ista stvar je sa kymcom..i ostalim istocnjacima. Nije mi jasno kad kazes da su dijelovi skuplji...a da dulje traju.? Kakve to veze ima ako netko padne....?? Komade se mora naruciti.....i motor osposobiti...ili su kymco otporni i na padove... ? Onaj kymco fever...sa 71 i kusur tkm...? Da...i ? Sad bih ja trebao otici u radionu i poslikati instrument tablu liberty-ja 50 ccm...starog 3 godine sa 54.000 km na satu.....? Ne pada mi napamet....jer to je kod piaggia normalna pojava....te nije potrebno isticati takve sitnice. Kako stojis sa servisima....rokom isporuke rezervnih dijelova kojih nemas na lageru..? Kako stojis sa strucnom literaturom(servisnim manualima....on line...na primjer) ? Ili to nije potrebno...jer se ti motori ne kvare ? Spominjes disk plocice ? Ako je proizvodjac "heng tong" onda netreba reci nista vise....jer u zadnjih par godina to montira i piaggio grupacija....i to je jedini dio motora koji me nervira...Traju...jako dugo te plocice...ali zato skripe ko blesave...i koce slabo.Kao i kociona klijesta iste firme....Procitaj moj odgovor....u pocetku teme....rekoh da je kymco ok....bez puno politiziranja. Reagirao sam na post tvoga sticenika...koj je poceo dizati kymco u nebesa..."netreba ovo" "netreba remen mijenjati"..."ostalo su balkanska laprdanja bez osnova"....U najmanju ruku ponasa se kao da vozi "bentley"...Da skratim..kymco je ok skuter.....ali nemoze se mjeriti sa europskom konkurencijom....koliko god vi pisali o tome. Svatko ima pravo na svoj izbor i svoje misljenje....Opet ponavljam...dobar je...ali nije odlican..kao sto neki to pokusavaju dokazati. Za dobiti potpunu sliku o tome...treba malo zaviriti i u radione..jer i tamo su ljudi....koji se srecu sa problemima svaki dan....a ne samo kupci...od kojih velika vecina nezna nista drugo osim upaliti skuter...i voziti. I onda po njihovim pricama ispada da je kymco skuter nekvarljiv...da mu netrebaju cak niti servisi(osim ulja)...itd.djenka said:tomcat definitivno ne radi u kymcu, i ono sto je napisao puno znaci, posto je zadovoljni korisnik najprestiznijeg kymco skutera sto ga automatski stavlja u poziciju da moze prigovarati ako za to ima osnove.
Mi prodajemo kymco od 1996. godine, kad sam kretao u posao, nisam ni sam bio siguran u sto se upustam, ali vrlo brzo sam shvatio da je kymco nesto sto mozes ponuditi najboljem prijatelju najrscanije i biti ciste savjesti jer ga neces zaje*ati. Kymco mozda nije najbolji po performansama, o estitici ne bih, jer o ukusima se ne raspravlja, ali je definitivno najpouzdaniji proizvodjac na trzisu. Najpouzdaniji u smislu da ima najmanje reklamacija od svih marki skutera upravo na kymcu, bilo je prije par godina o tome i u jutarnjem listu, ali i u stranim casopisima.
Tko jednom kupi kymco, u pravilu ostaje vjeran kymcu, barem je tako slucaj kod nas. U pocecima nakon sto bi netko uzeo drugi ili treci skuter kod nas, rekao bih ljudima, kad dodjete do desetog, tog cemo vam pokloniti. Vjerovao ili ne, imam ljudi koji su vec na 8-9 komada, prvo je uzeo sebi 50cc, pa uzme sebi novi, pa zeni drugi, pa sebi opet novi ali 125cc, pa mu sin polozi, pa uzme njemu, pa sebi 250 ili 500, pa skuzi da mu je 500 previse, pa se vrati na 200cc...
S druge strane, kazes da su dijelovi skuplji nego za piaggio. To je istina, i to stoji, no s druge strane, dijelovi su puno kvalitetniji i puno dulje traju, znaci imas puno manje troskova servirisanja, a na dulji rok i razlika u cijeni ide u prilog kymcu.
Na primjer, disk plocice su kod kymca duplo skuplje nego u piaggiu, ali traju najmanje cetiri puta dulje. Slicno je i s remenom, koji za 50cc dodje 200kn u kymcu, a za piaggio znatno manje. Ali, nadji jedan skuter s piaggio masinom koji ce nakon 15000kn imati remen kao nov? PRomijenio bi ga najmanje tri puta do onda, a kad na to dodas cifru za majstorske ruke, izracunat ces da su te disk plocice za piaggio mozda i vise nego duplo skuplje u konacnici nego za kymco.
Sve ovo sto sam napisao je provjereno i stojim iza toga, i moze se vrlo lako elaborirati. Ponavljam, slazem se da su dijelovi skuplji na zalost, ali s druge strane i puno su dugotrajniji i pouzdaniji o cemu na kraju krajeva moze posvjedociti i gotovo 10.000 hrvata koji su do sad povjerenje poklonili kymcu otkad se prodaje na hrvatskom trzistu.
Na kraju, evo snapshota napravljenog u malom losinju prije mjesec dana - KYMCO FEVER ZX s 71.954 km, a to je skuter sa starom generacijom masine, ova aktualna od 50cc AC je doslovno nepokvarljiva, a potrosni dijelovi za kymco traju i traju. Neka se slobodno javi covjek ovdje na forumu koji je imao kymco skuter od 50cc da je morao ikad mijenjati disk plocice??
Imamo i jednog sad vec i prijatelja, jer se nije tesko sprijateljiti s ljudima kojima prodajemo kymco posto su uglavnom svi zadovoljni (naravno, ima uvijek i nezadovoljnika, sto je normalno i trudimo se da ih je cim manje), koji je sa Venoxom 250 napravio preko 100.000 km, i taj motocikl vozi i dalje. I njemu se cinio originalni lanac za venoxa preskup, ali kaze da nikad nece imati bolji motor od venoxa.
Ne kazem da je kymco savrsen i da neme i drugih kvalitetnih brandova, ali covjek je pitao da li preporuciti kymco, pa mogu mirne duse reci kao covjek koji prodaje kymco skoro 15 godina i usput prodajem i prodavao sam i druge marke - da apsolutno ga preporucujem ako trazis vrlo pouzdan skuter za razumnu cijenu i uz iskusnu ekipu koja pruza podrsku na istom broju telefona od 1996.
A ako je kymco globalno dovoljno dobar da BMW od njih kupuje pogonski stroj za G450X, ako je Kymco dovoljno dobar da najprestizniji proizvodjaci ATV-a kao sto su Arctic Cat, Can-Am i Kawasaki od KYmca kupuju ATV-ove i prodaju ih pod svojim brandom, ako je dovoljno dobar da MAlaguti kupuje od kymca pogonske strojeve, ako je dovoljvno dobar da se prodaje u 80 zemalja svijeta, onda mislim da nema razloga da netko kaze da nije dobar, a da to ne argumentira.
I da, najvise volimo citirati temu s ovog foruma o kymco xcitingu, jer je to tema koja najslikovitije prikazuje o cemu se radi. Ima se sto citati, cca 75 strana, ali jako puno govori o kymcu, i kao sto je netko rekao, poslije toga treba procitati temu o nexusu.
djenka said:S druge strane, kazes da su dijelovi skuplji nego za piaggio. To je istina, i to stoji, no s druge strane, dijelovi su puno kvalitetniji i puno dulje traju, znaci imas puno manje troskova servirisanja, a na dulji rok i razlika u cijeni ide u prilog kymcu.
Na primjer, disk plocice su kod kymca duplo skuplje nego u piaggiu, ali traju najmanje cetiri puta dulje. Slicno je i s remenom, koji za 50cc dodje 200kn u kymcu, a za piaggio znatno manje. Ali, nadji jedan skuter s piaggio masinom koji ce nakon 15000kn imati remen kao nov? PRomijenio bi ga najmanje tri puta do onda, a kad na to dodas cifru za majstorske ruke, izracunat ces da su te disk plocice za piaggio mozda i vise nego duplo skuplje u konacnici nego za kymco.
bmw m 5 said:Da skratim..kymco je ok skuter.....ali nemoze se mjeriti sa europskom konkurencijom....koliko god vi pisali o tome. Svatko ima pravo na svoj izbor i svoje misljenje....Opet ponavljam...dobar je...ali nije odlican..kao sto neki to pokusavaju dokazati. Za dobiti potpunu sliku o tome...treba malo zaviriti i u radione..jer i tamo su ljudi....koji se srecu sa problemima svaki dan....a ne samo kupci...od kojih velika vecina nezna nista drugo osim upaliti skuter...i voziti. I onda po njihovim pricama ispada da je kymco skuter nekvarljiv...da mu netrebaju cak niti servisi(osim ulja)...itd.
pa nijedan skuter nije savrsen,pa vi navikli da vozite talijanske skutere i njemacka auta i da guzite balkanske cure i to netreba nikad promijenit jel,bar rupu promijente ako necete prevozna sredstva..,mv_agusta said:to nije dobro jer to znaći da ne koče
da koče bi se trošile
anyway niko nije rekao da kymco loš ali brate mili nije savršen, meni osobno se prvenstveno ne sviđa dizajnerski
a ovom ostalom nebi jer nepoznam nikog ko vozi kymco
europe FTW
zasto nisu u klasi europskih skutera ? Neda mi se sad objasnjavati...ali imao sam prilike zaviriti u unutrasnjost masine bet and win 250....Probaj i ti ...pa ce ti biti sve jasno.... 8) Pocevsi od 2 ventilske tehnologije.....Pa do sistema podmazivanja masine..Naravno da se nema tu sta kvariti..kad je masina tehnoloski zastarjela i jednostavna...A da ne pricamo o ovjesu i kocnicama........te upotrebljenim materijalima..........GoranST said:Ne razumijem zašto se ljudi ovako uspjene u raspravama, i pomalo mi je glupo u njima sudjelovati jer u biti obavljam posao za zastupnika kymca, ali opet - zivciraju me argumenti pojedinaca ... Kako rekoh Tomcat je u svojem načinu izražavanja malo entuzijastičan i ne bih se složio sa svim stvarima koje je napisao, ali poanta da je kymco sasvim ok ostaje.
Glede pločica za kočenje, kome se ne sviđa cijena kymcovih orginala, ima izbora - Malossi, SBS, EBC pa biraj...
Ono što mene zanima je da bmw m5, kad već o tome piše, objasni zašto smatra da kymco nije u klasi europskih skutera - konkretno pretpostavljam da misli na piaggio grupaciju. Molio bih samo da iz priče izbaciš dio o dizajnu jer je to stvarno vrlo subjektivna kategorija :hello:
P.S. Šta će ti sve te trotočke (...) ???? Zvučiš kao Malcomov najbolji prijatelj :jesus: