Kymco da li preporucujete?

Ne da mi vrag mira pa cu ti odmah dati protuargument. Usporedi Kymco Xciting koji stoji godinu dana na kisi i suncu sa Beverly Cruserom pa vidi kako izgleda Kymco za kojeg kazes da nema kvalitetne materijale a pogledaj kako gadno zahrđa krom na Bevu. Zasto Kymco nije konkurentan europskom skuteru? Zasto sto ima naprijed dva diska i sustav integralnog kocenja a Nexus nema? Ili zato sto ima amortizer za otvaranje sjedala a talijan nema kao i prilagodljivi oslonac za ledja, LED štop, svjetlo pod sicem kao i 12V punjac...?! Tvoja konstatacija da Kymco nije dorastao europskom skuteru je cisto zaostalo balkansko uvjerenje kao sto u Bosni imaju kult štovanja Wolksvagena koji je najobicniji šrot od auta... običan "narodni auto".
 
TomCat_Ri said:
Ne da mi vrag mira pa cu ti odmah dati protuargument. Usporedi Kymco Xciting koji stoji godinu dana na kisi i suncu sa Beverly Cruserom pa vidi kako izgleda Kymco za kojeg kazes da nema kvalitetne materijale a pogledaj kako gadno zahrđa krom na Bevu. Zasto Kymco nije konkurentan europskom skuteru? Zasto sto ima naprijed dva diska i sustav integralnog kocenja a Nexus nema? Ili zato sto ima amortizer za otvaranje sjedala a talijan nema kao i prilagodljivi oslonac za ledja, LED štop, svjetlo pod sicem kao i 12V punjac...?! Tvoja konstatacija da Kymco nije dorastao europskom skuteru je cisto zaostalo balkansko uvjerenje kao sto u Bosni imaju kult štovanja Wolksvagena koji je najobicniji šrot od auta... običan "narodni auto".
95 posto toga ima x9....
x9 je vrhunski maxi,ali opet nije top ponuda... :wink:
kad hyundai priđe milijun kilometara kao didov mi golf 2 ,ja se selim u koreju  :mrgreen:
 
TomCat_Ri said:
Ne da mi vrag mira pa cu ti odmah dati protuargument. Usporedi Kymco Xciting koji stoji godinu dana na kisi i suncu sa Beverly Cruserom pa vidi kako izgleda Kymco za kojeg kazes da nema kvalitetne materijale a pogledaj kako gadno zahrđa krom na Bevu. Zasto Kymco nije konkurentan europskom skuteru? Zasto sto ima naprijed dva diska i sustav integralnog kocenja a Nexus nema? Ili zato sto ima amortizer za otvaranje sjedala a talijan nema kao i prilagodljivi oslonac za ledja, LED štop, svjetlo pod sicem kao i 12V punjac...?! Tvoja konstatacija da Kymco nije dorastao europskom skuteru je cisto zaostalo balkansko uvjerenje kao sto u Bosni imaju kult štovanja Wolksvagena koji je najobicniji šrot od auta... običan "narodni auto".
wow...koji argumenti...dupli disk ? uticnica 12 v ? svjetlo ispod sica ?......Molim te lijepo..... :LOL: Neznas vise sta reci...Tu se toliko pjenis...a do prije tri godine taj je skuter imao jedan disk naprijed...i dobos kocnicu iza...A sto se wolksvagena tice....Vjerujem da nebi imao nista protiv da postanes ponosni vlasnik jednog golfa r 32...ili gti-a...Zato je i golf 6 izabran za svjetski auto 2009 godine...Ne zelim s tobom vise diskutirati....jer maltis praznu slamu....Vozi se i dalje sa svojim kymcom...i uzdisi kada prodes kraj nekog talijanskog skutera(koji je imao uticnicu 12 v ispod sica jos 2004 godine... :mrgreen:)......Ja pricam o TEHNICKIM  detaljima masine...sa ti meni furas neke led-gluposti....i slicno....
 
bmw m 5 said:
wow...koji argumenti...dupli disk ? uticnica 12 v ? svjetlo ispod sica ?......Molim te lijepo..... :LOL: Neznas vise sta reci...Tu se toliko pjenis...a do prije tri godine taj je skuter imao jedan disk naprijed...i dobos kocnicu iza...A sto se wolksvagena tice....Vjerujem da nebi imao nista protiv da postanes ponosni vlasnik jednog golfa r 32...ili gti-a...Zato je i golf 6 izabran za svjetski auto 2009 godine...Ne zelim s tobom vise diskutirati....jer maltis praznu slamu....Vozi se i dalje sa svojim kymcom...i uzdisi kada prodes kraj nekog talijanskog skutera(koji je imao uticnicu 12 v ispod sica jos 2004 godine... :mrgreen:)......Ja pricam o TEHNICKIM  detaljima masine...sa ti meni furas neke led-gluposti....i slicno....

A moj m5, pa čitaš li ti što pišeš... tomact pretjeruje, ali koji su tvoji argumenti? Da je loše što je Bet&Win u mašini imao rješenja koja se ne kvare  :LOL: :LOL:... možda su bolja piaggiova rješenja koja su miješala ulje i gorivo (leader 200, master 460). Koji crni doboš (usput - hrvatski se kaže bubanj)? Pa već je B&W kojeg spominješ imao dva diska, xciting ima tri oduvijek.
Ovu priču o Golfu GTI ne vrijedi niti komentirati, da imaš 19 godina razumio bih, ovako ne zna čovjek dal' bi se smijao ili plakao.

Ova cijela tema je otišla u kua i kao nebrojeno puta do sada pokazuje da skuter podforumu kronično fali moderator.
 
gorane u dahu cekam tvoj post u kojem ces iskazati svoje misljenje/iskustvo   (y)
 
GoranST said:
A moj m5, pa čitaš li ti što pišeš... tomact pretjeruje, ali koji su tvoji argumenti? Da je loše što je Bet&Win u mašini imao rješenja koja se ne kvare  :LOL: :LOL:... možda su bolja piaggiova rješenja koja su miješala ulje i gorivo (leader 200, master 460). Koji crni doboš (usput - hrvatski se kaže bubanj)? Pa već je B&W kojeg spominješ imao dva diska, xciting ima tri oduvijek.
Ovu priču o Golfu GTI ne vrijedi niti komentirati, da imaš 19 godina razumio bih, ovako ne zna čovjek dal' bi se smijao ili plakao.

Ova cijela tema je otišla u kua i kao i nebrojeno puta do sada pokazuje da skuter podforumu kronično fali moderator.
ti kupi kiu pa ćeš dobit 25 godina garancije  :LOL:
 
bmw m 5 said:
Kako stojis sa strucnom literaturom(servisnim manualima....on line...na primjer) ?  

Stoje odlično. Sve sam nabavio i sam servisiram motor. Znači amateru fino objašnjeno.

Još jedan plus za Kymco i to XC. Redovito obilazim susrete i malo sa pristojne udaljenosti promatram kako ljudi gledaju na XC. Puno, ali baš puno ljudi ga obilazi, zagleda (dakle na moto susretima gdje je 95% motocikala i to većina RR), onda kad se približim počinje brdo pitanja i sl.



 
bmw m 5 said:
zasto nisu u klasi europskih skutera ? Neda mi se sad objasnjavati...ali imao sam prilike zaviriti u unutrasnjost masine bet and win 250....Probaj i ti ...pa ce ti biti sve jasno.... 8) Pocevsi od 2 ventilske tehnologije.....Pa do sistema podmazivanja masine..Naravno da se nema tu sta kvariti..kad je masina tehnoloski zastarjela i jednostavna...A da ne pricamo o ovjesu i kocnicama........te upotrebljenim materijalima..........

Meni je bitno da mi je motor uvijek u top formi, a ne kao moja prošla Aprilia da neće upaliti kad je oblačno i da se neki vrag uvuče u motor pa ništa ne štima, a bude i dana kad sve radi. Jeste to bilo dražesno, ali kad kreneš putovati bitno ti je da je motor pouzdan. E sad, da li on ima 100 ventila po cilindru i sustav podmazivanja kao neki američki ultra laki jurišni tenk, koga briga... 
 
Kymco je sasvim OK skuter i ako ti se sviđa i imaš odgovarajući servis u blizini kupuj  (y)

Nije mi jasno kako se ove teme u pravilu pretvore u rasprave ostali vs italija i na kraju završi s VW-om  :palacdolje:
Očito su ovi koji voze Kymca zadovoljni istim a neki ga ne bi kupili ni za živu glavu i ne vidim di je tu problem, odakle takva želja jednima i drugima da komentirate nešto što ne samo da ne vozite nego i ne želite voziti??
Osobno imam Piaggio i ne bi imao ništa protiv da imam i Kymco, ovaj novi Xciting 300R zbilja dobro izgleda  (y)
 
markookram said:
gorane u dahu cekam tvoj post u kojem ces iskazati svoje misljenje/iskustvo   (y)
Imaš ih dosta u temi o xcitingu, uglavnom pozitivna  :wink:.
Napravio sam 8500km u godinu dana i zadovoljan sam. Općenito mi se ne da pretjerano hvaliti svojeg konja jer sigurno nije ni bezgrešan ni savršen, a ovakva prepucavanja u koja se ova tema pretvorila su mi glupa. Naravno da svaki skut ima svoje dobre i loše strane, neki više neki manje ali kad počneš čitati 'argumente' koji s koristima za korisnika nemaju nikakve veze ili koji jednostavno nemaju veze s mozgom, jednostavno ne mogu odoljeti javiti se :).
 
Mene samo zanima sto je lose u tome sto neka masina nema najnovija tehnicka rjesenja? Sta fali karburatoru? Mozda 2-3 konja. Strasna stvar. Pa NASA-in Space Shuttle jos uvijek koristi 086 i 286 procesore jer su pouzdani i ne griju se.
 
P.S. Šta će ti sve te trotočke (...) ???? Zvučiš kao Malcomov najbolji prijatelj  :jesus:
[/quote]



ovo mi je vic dana...hahhahah :LOL: :LOL:
 
zato je "malcomov prijatelj" najbolji forumaš godine i jedan od najvećih znalaca na forumu,a da ne govorin kao prijatelju i čoviku... :wink: dok ovi galebari pametuju sakrivajući se iza raznoraznih nickova  :palacdolje:
 
Sta si ti danas nabrijan, pa daj nam ti nesto pametno reci, a da nije o golfu.
 
GoranST said:
A moj m5, pa čitaš li ti što pišeš... tomact pretjeruje, ali koji su tvoji argumenti? Da je loše što je Bet&Win u mašini imao rješenja koja se ne kvare  :LOL: :LOL:... možda su bolja piaggiova rješenja koja su miješala ulje i gorivo (leader 200, master 460). Koji crni doboš (usput - hrvatski se kaže bubanj)? Pa već je B&W kojeg spominješ imao dva diska, xciting ima tri oduvijek.
Ovu priču o Golfu GTI ne vrijedi niti komentirati, da imaš 19 godina razumio bih, ovako ne zna čovjek dal' bi se smijao ili plakao.

Ova cijela tema je otišla u kua i kao nebrojeno puta do sada pokazuje da skuter podforumu kronično fali moderator.
da....fali moderator....Jer je onaj tomcat..ili kako vec se zove zapoceo vrijedati izjavama "balkanska laprdanja bez osnova.." Vec kad se pravi pametan neka snosi posljedice. Ja nikoga nisam uvrijedio...On je....a i ti si na dobrome putu....Btw...vise bi ti u avataru odgovarao onaj drugi lik..njegov prijatelj...Ima zanimljivo ime.... :LOL:
 
nexus je izašao na tržište 2003 godine, ima 3 diska, integralno kočenje, 12v utićnicu pod sicom, onaj amortizer sica koji ga podiže, daljinsko otvaranje sica

di je kymco bio 2003 :misli:

samo za napomenu svemoćni t-max je tada imao samo jedan disk naprijed :wink:
 
ja bi ti savjetovao da uzmeš kymco  sido na njemu ima mjesta ispod sjedala zaštita od vjetra,udoban za vozača i suvozačaa u mašinu se nerazumim recimo kad bi biro između nexusa 300 i kymco x citing izabrao bi kymco
 
bmw m 5 said:
da....fali moderator....Jer je onaj tomcat..ili kako vec se zove zapoceo vrijedati izjavama "balkanska laprdanja bez osnova.." Vec kad se pravi pametan neka snosi posljedice. Ja nikoga nisam uvrijedio...On je....a i ti si na dobrome putu....Btw...vise bi ti u avataru odgovarao onaj drugi lik..njegov prijatelj...Ima zanimljivo ime.... :LOL:
A hebat ga sad, koliko vidim lako se pališ pa se neću niti truditi objasniti što mi je žalosno u tvom pristupu raspravi - posebno ako se uzme u obzir da si izabran za forumaša godine  :?.

mv_agusta said:
di je kymco bio 2003 :misli:
u tajvanu, kao i danas.

mv_agusta said:
samo za napomenu svemoćni t-max je tada imao samo jedan disk naprijed :wink:
i opet bio bolji od nexusa  :jesus: :LOL:

banley said:
ja bi ti savjetovao da uzmeš kymco  sido na njemu ima mjesta ispod sjedala zaštita od vjetra,udoban za vozača i suvozačaa u mašinu se nerazumim recimo kad bi biro između nexusa 300 i kymco x citing izabrao bi kymco
banely, ne govori gluposti... ti si sigurno djelatnik kymca hrvatska.  :LOL:
 
ja nisam djelatnik kymco nego sam sidio na kymco a nexusa 250 sam vozio i nesviđa mi se kad okrenem volan da mi karoserija cijela pleše ili lijevo ili desno jedino runner  200 vxr od gilera mi se sviđa