ne kuzim tvoje prozivke, da poslujemo od 1996. godine i ponosni smo na to. Servisi, dijelovi, service manuali... nasa mreza je opsrkbljena sa svime naravno, ne moras se bojati, tko jednom s nama pocne raditi, ne odustaje tako lako, kad je piaggio preuzeo apriliu, i stavio je u svoju mrezu, to je znacilo da dileri moraju birati - neki su otisli u piaggio mrezu, a neki s bogmec otkantali apriliu i ostali s nama.
Sto se tice kocnice, ne znam otkud ti to da skripe?? NIkad se nisam susreo niti s jednom reklamacijom za skripu kocnica na kymcu u sve ove godine sto radimo! Za razliku od piaggia kad ga ti toliko spominjes (ne kuzim kud si bas uzeo piaggio/kymco komparaciju), prodajemo i Derbi na cijem GP1 250 se doslovno svaki drugi kupac zali na nesnosno skripanje kocnica.
NAravno, Derbi koristi piaggio tehnologiju.
Kad smo vec krenuli u tu pricu, radi se o razlicitim konceptima i pristupu istom poslu - Kymco radi pouzdane i ekonomicne skutere provjerenom tehnologijom i bez puno eksperimentiranja.
S druge strane, imas Piaggio grupu u koju spada i Derbi, koji puno vise polazu na nove tehnologije i na vozne performanse.
Trziste ne bi moglo funkcionirati dobro niti bez jednih niti bez drugih, po mome misljenju, i treba postivati razlicitosti.
Osobno, meni je najdrazi skuter iz Piaggio grupe Liberty 50/125/200. Zracno hladjenje, mala tezina, izdzljiv i pouzdan skuter. To je za mene skuter. Naravno, drazi mi je od njega KYmco PEople S 50/200, sve nabrojano za piaggio vrijedi i za kymco, ali zavrsna obrada na kymcu je bolja, prostora je vise i cijena je i dalje niza
NE volis kymcove kocnice, a upravo kocnice u zadnjm testovima uvijek recenzenti isticu kao veliku prednost kymca, osim zavrsne obrade, kvalitete izrade i pouzdanih agregata. U velikom paralelnom testu svih skutera s visokim kotacima na trzistu, Kymco People S 250 istaktnut je kao skuter sa
NAJBOLJIM KOČNICAMA, NAJBOLJOM ZAVRŠNOM OBRADOM I NAJBOLJIM UBRZANJEM u konkurenciji takvih modela od Piaggia, Yamahe, Aprilie, Honde, Malagutija i ostalih. Zanimljivo, ali trziste nije prihvatilo taj model, i tu dolazimo do onog dijela price o dizajnu, gdje su talijani nenadmasni