Kymco da li preporucujete?

banley said:
ja nisam djelatnik kymco nego sam sidio na kymco a nexusa 250 sam vozio i nesviđa mi se kad okrenem volan da mi karoserija cijela pleše ili lijevo ili desno jedino runner  200 vxr od gilera mi se sviđa
Opet neki galebar koji govori za kymca. Čujem da kymco ima tajnu nagradnu igru za ove galebare - tko više gadi talijane a govori pozitivnije za kymca dobije tjedan dana provoda na tajvanu u društvu odabranih 18-godišnjakinja. Ili godišnjaka... prema osobnim preferencijama...  :evil_laugh: :evil_laugh:

Uostalom kako znaš da xciting ne pleše kad ga nisi vozio, ocijenio si to po širini stražnje gume ili...?
 
GoranST said:
Opet neki galebar koji govori za kymca. Čujem da kymco ima tajnu nagradnu igru za ove galebare - tko više gadi talijane a govori pozitivnije za kymca dobije tjedan dana provoda na tajvanu u društvu odabranih 18-godišnjakinja. Ili godišnjaka... prema osobnim preferencijama...  :evil_laugh: :evil_laugh:

Uostalom kako znaš da xciting ne pleše kad ga nisi vozio, ocijenio si to po širini stražnje gume ili...?
ja samo kažem da bi ja prije uzeo kymco nego nexusa meni se nexus nesviđa
a kad bi ja biro do 40 000 kn nebi uzeo ni kymco ni gileru nego hondu sh 300 jer honda ima 27 ks a piaggio i kymco 22,5 velika razlika a mene samo zanima krajnja brzina i ubrzanje što ova dva modela nemaju
 
GoranST said:
A hebat ga sad, koliko vidim lako se pališ pa se neću niti truditi objasniti što mi je žalosno u tvom pristupu raspravi - posebno ako se uzme u obzir da si izabran za forumaša godine  :?.
u tajvanu, kao i danas.
i opet bio bolji od nexusa  :jesus: :LOL:
banely, ne govori gluposti... ti si sigurno djelatnik kymca hrvatska.  :LOL:
Ovako...da zavrsim ovu raspravu...Ja se ne palim...krivo shvacas.... Pogledaj temu od pocetka...Covjek je pitao kakav je kymco ? Ja sam odgovorio...KYMCO JE OK...A onda uleces ti....sa tvojim postom punim podcijenjivanja i podrugivanja..."ah..pitaj ti nase majstore"....i te glupe fore....Na tvoj post...stize osokoljen tomcat sa svojim podcijenjivanjem i uvredama. I sad ja tebe pitam...tko je ovoj raspravi pristupio pogresno ? Zar da ja dopustim da mene netko ovako javno provocira i omalovazava...??? A ne kuzim sta tebe briga sto sam ja forumas godine ? Sta bih ja trebao po tebi raditi kao takav? Ja sam na ovom forumu da pomazem koliko mogu...i da kazem svoje misljenje...svidjelo se to nekome ili ne. Ja jos uvijek tvrdim da ja kymco ok...ali boze mili....nemozes ga dizati u nebesa..po niti jednom aspektu. A ti i dalje provociraj svojim "dvosmislenim" citatima. Mene vise neces....I onda meni kazes s obzirom na moje godine...dali bi se smijao ili plakao...Placi....moj ti je savjet...jer imas veelikog razloga za to. To je sve od mene u ovoj temi.
 
banley said:
ja nisam djelatnik kymco nego sam sidio na kymco a nexusa 250 sam vozio i nesviđa mi se kad okrenem volan da mi karoserija cijela pleše ili lijevo ili desno jedino runner  200 vxr od gilera mi se sviđa

wtf?? meni se to ne događa
 
pa to je normalno, to se događa na svakom vozilu
 
banley said:
ja bi ti savjetovao da uzmeš kymco  sido na njemu ima mjesta ispod sjedala zaštita od vjetra,udoban za vozača i suvozačaa u mašinu se nerazumim recimo kad bi biro između nexusa 300 i kymco x citing izabrao bi kymco

Zar nisi do nedavno pikirao T Maxa, ako me pamcenje drzi?

banley said:
a znaš na šta mislim kad si na mistu kad okreneš volan pa karoserija ide gore dole to se meni ne sviđa

:shock: :misli:

---

A sad malo vezano za temu. Zanimljivo je kako ovakve teme uvijek ovako zavrse. Ocito je da ima zadovoljnih kupaca Kymca, ima i onih koji ga favoritiraju, i oni koji ga ne voze i nece nikada voziti. Neki opravdano, neki neopravdano. Osobno, spadam u ovu zadnju kategoriju (nemam ga u planu posjedovati), ali cujte, osobno uvijek tesko prihvacam novo (cak i nove modele omiljenih proizvođaca), tako da... svatko ima svoje misljenje... mogu postovati to da netko drugi vozi Kymco... U svijetu automobila usporedio bih ga sa recimo Hyundaijem... a moj bi odabir bio takav da bih rađe 10ak godina starog npr. E36/E39 ili nesto slicno nego nov Hyundai... ali cisto da se razumijemo, nisam od onih koji dize Njemacko u nebesa... recimo i nisam miljenik VW... ne kazem da su losi, samo ih ne volim... iskustvo je pokazalo (bar meni) da kao sto je npr. BMW u svijetu automobila, to je i Japanac u svijetu motocikala/skutera (pa donekle i Piaggio - talijan). Na kraju, kupiti Kymco ili ne? Odluci sam, jer ova rasprava ne vodi nigdje... zakljuci koliko si zahtjevan korisnik, za sta ti treba, dali su ti performanse, zavrsna obrada i pouzdanost zadovoljavajuce... i odluci...
 
bmw m 5 said:
Ovako...da zavrsim ovu raspravu...Ja se ne palim...krivo shvacas.... Pogledaj temu od pocetka...Covjek je pitao kakav je kymco ? Ja sam odgovorio...KYMCO JE OK...A onda uleces ti....sa tvojim postom punim podcijenjivanja i podrugivanja..."ah..pitaj ti nase majstore"....i te glupe fore....Na tvoj post...stize osokoljen tomcat sa svojim podcijenjivanjem i uvredama. I sad ja tebe pitam...tko je ovoj raspravi pristupio pogresno ? Zar da ja dopustim da mene netko ovako javno provocira i omalovazava...??? A ne kuzim sta tebe briga sto sam ja forumas godine ? Sta bih ja trebao po tebi raditi kao takav? Ja sam na ovom forumu da pomazem koliko mogu...i da kazem svoje misljenje...svidjelo se to nekome ili ne. Ja jos uvijek tvrdim da ja kymco ok...ali boze mili....nemozes ga dizati u nebesa..po niti jednom aspektu. A ti i dalje provociraj svojim "dvosmislenim" citatima. Mene vise neces....I onda meni kazes s obzirom na moje godine...dali bi se smijao ili plakao...Placi....moj ti je savjet...jer imas veelikog razloga za to. To je sve od mene u ovoj temi.

Tomcat je krivo upao u raspravu, s tim se slažem, ali za to postoje moderatori i/ili prijava istima. Ako misliš da sam ja u svom prvom postu ciljao na tebe, nešto si gadno pogrešno shvatio. Pod majstorima sam podrazumijevao ljude koji, bez da imaju iskustva s nečim, omalovažavaju druge proizvode - to se uostalom moglo zaključiti iz mog teksta... valjda.
To što si ti forumaš godine meni nije važno ali je netko spomenuo, pa mi je blilo čudno da si s takvim očitim iskustvom (forumaškim) i životnim krenuo u onu prilču 'uzdiši dok prolaze talijani' i 'kupio bi GTI-a'. Možeš se ljutiti ili ne ali meni je takav razgovor... djetinjast.

Tu i tamo sam imao namjeru zdravo podjebavati a sad... sto ljudi sto ćudi  :neznam:  :mrgreen:
Kako bilo, ako si nešto u mojim postovima shvatio kao uvredu, ja se evo ispričavam.
 
biker4life said:
Zar nisi do nedavno pikirao T Maxa, ako me pamcenje drzi?

:shock: :misli:

-
da sigurno bi t maxa da imam love on ispunjava moje zahtijeve ali tribam skupit para i nači polovnog za 8000 eura 2008 godište do 15 000 km
Ja sam jednom novo kupio i više nikad
 
GoranST said:
Tomcat je krivo upao u raspravu, s tim se slažem, ali za to postoje moderatori i/ili prijava istima. Ako misliš da sam ja u svom prvom postu ciljao na tebe, nešto si gadno pogrešno shvatio. Pod majstorima sam podrazumijevao ljude koji, bez da imaju iskustva s nečim, omalovažavaju druge proizvode - to se uostalom moglo zaključiti iz mog teksta... valjda.
To što si ti forumaš godine meni nije važno ali je netko spomenuo, pa mi je blilo čudno da si s takvim očitim iskustvom (forumaškim) i životnim krenuo u onu prilču 'uzdiši dok prolaze talijani' i 'kupio bi GTI-a'. Možeš se ljutiti ili ne ali meni je takav razgovor... djetinjast.

Tu i tamo sam imao namjeru zdravo podjebavati a sad... sto ljudi sto ćudi  :neznam:  :mrgreen:
Kako bilo, ako si nešto u mojim postovima shvatio kao uvredu, ja se evo ispričavam.
ja ne prijavljujem nikoga...Mogu se jos uvijek obraniti...pogotovo od takvih....Sta ti je pak cudno ?? Oces reci da talijani nisu majstori za design?? Sto se autiju tice(alfa brera..npr)..i motora(ducati 916)...Sama imena poput pininfarine i giugiaro-a sve ti govore...Dio tog umijeca prenijeli su i na skutere....ruku na srce. Zato sam to napomenuo. A sta fali golfu gti..?? Ja bih ga rado imao. Imao sam gti dvojku...trojku...rado bi i peticu. To apsolutno nije dijetinjast auto...200 ks nije djetinjasto...Tebi je..??  :misli: Btw...netko je prije mene takoder spomenuo wv....a da nezna o cemu prica...ja sam samo replicirao i to je sve. Nemoras se meni ispricavati....nisam zlopamtilo... 8)
 
bmw m 5 said:
wow...koji argumenti...dupli disk ? uticnica 12 v ? svjetlo ispod sica ?......Molim te lijepo..... :LOL: Neznas vise sta reci...Tu se toliko pjenis...a do prije tri godine taj je skuter imao jedan disk naprijed...i dobos kocnicu iza...A sto se wolksvagena tice....Vjerujem da nebi imao nista protiv da postanes ponosni vlasnik jednog golfa r 32...ili gti-a...Zato je i golf 6 izabran za svjetski auto 2009 godine...Ne zelim s tobom vise diskutirati....jer maltis praznu slamu....Vozi se i dalje sa svojim kymcom...i uzdisi kada prodes kraj nekog talijanskog skutera(koji je imao uticnicu 12 v ispod sica jos 2004 godine... :mrgreen:)......Ja pricam o TEHNICKIM  detaljima masine...sa ti meni furas neke led-gluposti....i slicno....

Kymco sam proizvodi vise od 70% dijelova za svoje skutere, i ima slicnu filozofiju kao Honda, koja je prije isto radila sama vecinu stvari, kroz svoju mrezu OEM proizvodjaca koje je kupila i kod kojih kontrolira kvalitetu. Koliki postotak dijelova se proizvodi u samim pogonima europskih skutera?
ISto tako je i s disk plocicama - one su proizvod kymca, kao i vecina drugih dijelova, zato i jesu kvalitetniji nego da ih radi neki OEM no name proizvodjac.

Sto se tice tehnickih detalja masine, sprdas se nar acun Bet&Wina 250, ali serijski Bet&Win ce oprati svakog beverlyja na kojeg naidje, pa ti reci sto god hoces onda o zastarjeloj tehnologiji.

NAravno da svi grijese, ali KYmco greske ispravlja, za razliku od piaggia. Na 125 cc piaggio masinama bendix je totalni shit i rikava sve u 16. Naravno, ta masina je na trzistu vec 10-ak godina, ali i dalje im je bendix isti kao i prvog dana, tj. u ku*cu... Takvih primjera ima jos. Kymco u prvoj generaciji nove masine zna imati djecjih bolesti, sto je normalno, no vec nakon par mjeseci pogreske su otklonjene. Kod Piaggia se zna da je bendix na 125cc slabasan, zna se da se mijesa gorivo i ulje, zna se da uticnica od 12V pocucla struju... ali problemi se ne rjesavaju, ops - rijese se tako da na novije modele ne stave uticnicu :)
 
bmw m 5 said:
poznata mi je ovo shema..."mi prodajemo kymco od 1996...." Ista stvar je sa recimo hyundai automobilima...Pocetkom 90 tih...slovili su za jeftino...pouzdano auto....sa jos jeftinijeim odrzavanjem....sto je izgleda politika tih istocnjaka. Pogledaj danas....vise jeftini nisu....dijelovi su skupi za poluditi...pouzdani jos jesu(zato jer jos nisu toliko sofisticirani sto se elektronike tice...pa nema sta crknuti)....ista stvar je sa kymcom..i ostalim istocnjacima. Nije mi jasno kad kazes da su dijelovi skuplji...a da dulje traju.? Kakve to veze ima ako netko padne....?? Komade se mora naruciti.....i motor osposobiti...ili su kymco otporni i na padove... :mrgreen: ?  Onaj kymco fever...sa 71 i kusur tkm...? Da...i ? Sad bih ja trebao otici u radionu i poslikati instrument tablu liberty-ja 50 ccm...starog 3 godine sa 54.000 km na satu.....? Ne pada mi napamet....jer to je kod piaggia normalna pojava....te nije potrebno isticati takve sitnice. Kako stojis sa servisima....rokom isporuke rezervnih dijelova kojih nemas na lageru..? Kako stojis sa strucnom literaturom(servisnim manualima....on line...na primjer) ? Ili to nije potrebno...jer se ti motori ne kvare ? Spominjes disk plocice ? Ako je proizvodjac "heng tong" onda netreba reci nista vise....jer u zadnjih par godina to montira i piaggio grupacija....i to je jedini dio motora koji me nervira...Traju...jako dugo te plocice...ali zato skripe ko blesave...i koce slabo.Kao i kociona klijesta iste firme....Procitaj  moj odgovor....u pocetku teme....rekoh da je kymco ok....bez puno politiziranja. Reagirao sam na post tvoga sticenika...koj je poceo dizati kymco u nebesa..."netreba ovo" "netreba remen mijenjati"..."ostalo su balkanska laprdanja bez osnova"....U najmanju ruku ponasa se kao da vozi "bentley"...Da skratim..kymco je ok skuter.....ali nemoze se mjeriti sa europskom konkurencijom....koliko god vi pisali o tome. Svatko ima pravo na svoj izbor i svoje misljenje....Opet ponavljam...dobar je...ali nije odlican..kao sto neki to pokusavaju dokazati. Za dobiti potpunu sliku o tome...treba malo zaviriti i u radione..jer i tamo su ljudi....koji se srecu sa problemima svaki dan....a ne samo kupci...od kojih velika vecina nezna nista drugo osim upaliti skuter...i voziti. I onda po njihovim pricama ispada da je kymco skuter nekvarljiv...da mu netrebaju cak niti servisi(osim ulja)...itd.

ne kuzim tvoje prozivke, da poslujemo od 1996. godine i ponosni smo na to. Servisi, dijelovi, service manuali... nasa mreza je opsrkbljena sa svime naravno, ne moras se bojati, tko jednom s nama pocne raditi, ne odustaje tako lako, kad je piaggio preuzeo apriliu, i stavio je u svoju mrezu, to je znacilo da dileri moraju birati - neki su otisli u piaggio mrezu, a neki s bogmec otkantali apriliu i ostali s nama.

Sto se tice kocnice, ne znam otkud ti to da skripe?? NIkad se nisam susreo niti s jednom reklamacijom za skripu kocnica na kymcu u sve ove godine sto radimo! Za razliku od piaggia kad ga ti toliko spominjes (ne kuzim kud si bas uzeo piaggio/kymco komparaciju), prodajemo i Derbi na cijem GP1 250 se doslovno svaki drugi kupac zali na nesnosno skripanje kocnica. NAravno, Derbi koristi piaggio tehnologiju.

Kad smo vec krenuli u tu pricu, radi se o razlicitim konceptima i pristupu istom poslu - Kymco radi pouzdane i ekonomicne skutere provjerenom tehnologijom i bez puno eksperimentiranja.
S druge strane, imas Piaggio grupu u koju spada i Derbi, koji puno vise polazu na nove tehnologije i na vozne performanse.
Trziste ne bi moglo funkcionirati dobro niti bez jednih niti bez drugih, po mome misljenju, i treba postivati razlicitosti.
Osobno, meni je najdrazi skuter iz Piaggio grupe Liberty 50/125/200. Zracno hladjenje, mala tezina, izdzljiv i pouzdan skuter. To je za mene skuter. Naravno, drazi mi je od njega KYmco PEople S 50/200, sve nabrojano za piaggio vrijedi i za kymco, ali zavrsna obrada na kymcu je bolja, prostora je vise i cijena je i dalje niza :)

NE volis kymcove kocnice, a upravo kocnice u zadnjm testovima uvijek recenzenti isticu kao veliku prednost kymca, osim zavrsne obrade, kvalitete izrade i pouzdanih agregata. U velikom paralelnom testu svih skutera s visokim kotacima na trzistu, Kymco People S 250 istaktnut je kao skuter sa NAJBOLJIM KOČNICAMA, NAJBOLJOM ZAVRŠNOM OBRADOM I NAJBOLJIM UBRZANJEM u konkurenciji takvih modela od Piaggia, Yamahe, Aprilie, Honde, Malagutija i ostalih. Zanimljivo, ali trziste nije prihvatilo taj model, i tu dolazimo do onog dijela price o dizajnu, gdje su talijani nenadmasni :)

 
Ko ima najbolje kocnice ,najbolju zavrsnu obradu i najbolje ubrzanje je vrlo subjektivno misljenje
 
i još puno pure i mlika za prestić neke stvari...
nisan ni ja zatucana seljačina al ako si ikad doživija sudare ode spomenutih auta sve bi ti bilo jasno...
još se sićan sudara golfa 3 i novog Clia(iako se renault smatra uvaženom markom  :?)
golf stane na pješačkom a clio se zaprdi pun gas njemu odozada...
golfu malo naciknut zadnji branik
clio samljeven do šofer šajbe(DOSLOVNO),unutra trudnica sa drobom do zubiju,a uz sve to ni airbag se nije upalija(kojeg je imala!!)...
i ja kažem njemac ili golf ja san seljačina koja nema veze i slipo viruje u "prave marke"...ne govorin to zato jer ja imam golfa,nego općenito,al zbog takvih stvari san se i odlučija za kupnju)
druga stvar-on topic:tu se spominju plastike i to...šta dođe "meštar" kucne prstom 2 puta i kaže super,baš dobre plastike...
jel možda iko ode pao sa 50-60kmh najmanje pa a ocijeni plastike....
ja ne govorim rekla-kazala al ja san se prošlo proliće zalipija sa 30kmh u škodu favorit frontalno-bez kočenja i šta...osta trag na blatobranu veličine par cm,a u trenutku udarca se skroz savija i nije puka....šta bi bilo sa keewajom možemo samo nagađat... :wink:
 
vickodu said:
Ko ima najbolje kocnice ,najbolju zavrsnu obradu i najbolje ubrzanje je vrlo subjektivno misljenje

da, zato je motopuls i organizirao test 12 skutera (ako se dobro sjecam), sa 12 razlicitih vozaca koji su upisivali ocjenu za pojedine kategorije, i tako su dosli ipak do prilicno reprezentativnog uzorka, tj. ocjene. Mislim da bolje od toga ne moze, da li se slazes?
 
Ne ne slazem se jer "slucajno " znam kao ide sa novinarima i njihovim "objektivnim" misljenjem .Protiv Kymka nemam nista protiv kao ni protiv Piaggia ali dizati ga u nebo sto neki rade nema smisla.S druge strane je cinjenica da derete na djelovima a prica da ih rjede treba mjenjat itd je prica za malu djecu Da idem davat tolike novce za skuter to bi bio japanac
 
vickodu said:
Ne ne slazem se jer "slucajno " znam kao ide sa novinarima i njihovim "objektivnim" misljenjem .Protiv Kymka nemam nista protiv kao ni protiv Piaggia ali dizati ga u nebo sto neki rade nema smisla.S druge strane je cinjenica da derete na djelovima a prica da ih rjede treba mjenjat itd je prica za malu djecu Da idem davat tolike novce za skuter to bi bio japanac

uvazavam tvoje misljenje, no japanci ipak imaju najskuplje dijelove :)
 
Vjerovatni i imaju ali se kod njih ne dogada da je recimo regulator napona za npr B/W250 3 puta skuplji nego potpuno indetican regulator drugog brenda. Mislim da je najbolji primjer Talijansko trziste koje je najvece na svjetu kod koji je ipak japšanac naprodavaniji skuter bez obzira na mnoge talijanske brendove 
 
djenka said:
ne kuzim tvoje prozivke, da poslujemo od 1996. godine i ponosni smo na to. Servisi, dijelovi, service manuali... nasa mreza je opsrkbljena sa svime naravno, ne moras se bojati, tko jednom s nama pocne raditi, ne odustaje tako lako, kad je piaggio preuzeo apriliu, i stavio je u svoju mrezu, to je znacilo da dileri moraju birati - neki su otisli u piaggio mrezu, a neki s bogmec otkantali apriliu i ostali s nama.

Sto se tice kocnice, ne znam otkud ti to da skripe?? NIkad se nisam susreo niti s jednom reklamacijom za skripu kocnica na kymcu u sve ove godine sto radimo! Za razliku od piaggia kad ga ti toliko spominjes (ne kuzim kud si bas uzeo piaggio/kymco komparaciju), prodajemo i Derbi na cijem GP1 250 se doslovno svaki drugi kupac zali na nesnosno skripanje kocnica. NAravno, Derbi koristi piaggio tehnologiju.

Kad smo vec krenuli u tu pricu, radi se o razlicitim konceptima i pristupu istom poslu - Kymco radi pouzdane i ekonomicne skutere provjerenom tehnologijom i bez puno eksperimentiranja.
S druge strane, imas Piaggio grupu u koju spada i Derbi, koji puno vise polazu na nove tehnologije i na vozne performanse.
Trziste ne bi moglo funkcionirati dobro niti bez jednih niti bez drugih, po mome misljenju, i treba postivati razlicitosti.
Osobno, meni je najdrazi skuter iz Piaggio grupe Liberty 50/125/200. Zracno hladjenje, mala tezina, izdzljiv i pouzdan skuter. To je za mene skuter. Naravno, drazi mi je od njega KYmco PEople S 50/200, sve nabrojano za piaggio vrijedi i za kymco, ali zavrsna obrada na kymcu je bolja, prostora je vise i cijena je i dalje niza :)

NE volis kymcove kocnice, a upravo kocnice u zadnjm testovima uvijek recenzenti isticu kao veliku prednost kymca, osim zavrsne obrade, kvalitete izrade i pouzdanih agregata. U velikom paralelnom testu svih skutera s visokim kotacima na trzistu, Kymco People S 250 istaktnut je kao skuter sa NAJBOLJIM KOČNICAMA, NAJBOLJOM ZAVRŠNOM OBRADOM I NAJBOLJIM UBRZANJEM u konkurenciji takvih modela od Piaggia, Yamahe, Aprilie, Honde, Malagutija i ostalih. Zanimljivo, ali trziste nije prihvatilo taj model, i tu dolazimo do onog dijela price o dizajnu, gdje su talijani nenadmasni :)
od kad su tebi kocnice marke "AJP" piaggio tehnologija..??  :shock: Derby je spanjolski proizvod(osim masine).Spanjolci rade karoseriju...i opremaju ga svojim kocionim sistemima. I nadi mi bet and win koji ce "oprati" beverly-ja 250. Probao sam oba motora...vise puta....Uglavnom....mozes ti do sutra ovdje dizati kymco u nebesa. Dok sam ja ziv koreanac ili tajvanac u moje dvoriste nece uci..... (y)
 
Evo je čovjek više manje sve pametno rekao, pa ono...

biker4life said:
A sad malo vezano za temu. Zanimljivo je kako ovakve teme uvijek ovako zavrse. Ocito je da ima zadovoljnih kupaca Kymca, ima i onih koji ga favoritiraju, i oni koji ga ne voze i nece nikada voziti. Neki opravdano, neki neopravdano.
...
Na kraju, kupiti Kymco ili ne? Odluci sam, jer ova rasprava ne vodi nigdje... zakljuci koliko si zahtjevan korisnik, za sta ti treba, dali su ti performanse, zavrsna obrada i pouzdanost zadovoljavajuce... i odluci...