Kymco Downtown

Meni je prva 3 tanka bilo 4.8, 4.9 i 5.0l a da nisam presao 60km/h  :wink:
Temperature ispod nule i nova masina = drama od potrosnje.

Kako god, kad vidim koliko konkurencija trosi, zadovoljan sam, jer to je prosjek
i Piaggio 250/300cc ekipe sa skoro 10ks manje.

Mudro cu izostaviti podatak da mi je Kawasaki samo par decilitara vise.
:wink: :wink:
 
Vjerojatno ima na ebayu i za $3.

Za svakoga po nesto.
 
Alex33 said:
Ne trebam.To je odavno riješeno (sudar sam imao početkom rujna 2010) a imao sam i kasko.U međuvremenu sam i Givija stavio, koji mi je puno bolji od originala jer mi zrak ne struji taman oko ušiju.Ipak su tajvanci većinom veliki kao pigmejci, pa je u biti DT napravljen za maximalnu visinu 170cm.E da, usput da ti napišem da sam zadovoljan sa Malosijem 2000 i rolicama od 24gr.Ubrzanje je puno bolje od originala,a sa dvojicom nije onako trom kod preticanja.Vuče ko lud sve do nekih 100-110km/h.

Samo provjeravam..
Rolice koje dobijes sa multivarom su 21gr, 23x18mm?
 
kukac said:
krasan skuter  (y) (y)

Sta ti znas.. nisi ga nikad ni vidio uzivo.. a nije te ni obisao vec 3-4 puta sigurno..!  (y)
 
Jel nekome mozda zanimljiv naslon za suvozaca?

fij_shad909.jpg


peu.jpg


Sorry, nemam bolju fotku.
Nije bagatela (oko 500kn), ali je uuuudooobnooo i kvalitetno slozeno.  (y)

 
Mkay, samo brzinski report!

Prosli tjedan sam u 4 dana odradio cca 2200km, (1) Osijek-Split-Makarska, (2) Makarska-Dubrovnik-Zadar, (3) Zadar-Sibenik-Zadar i (4) Zadar-Osijek.
U prvom danu je bilo cca 2h autoceste (Osijek-Popovaca), u drugom danu ne bi stigao do mraka do Zadra da nisam isao autocestom od Makarske do
Zadra.

Ostalo su bile lokalne ceste.
Potrosnja 3,5-4,2l (autocesta do 130km/h), a po lokalnim cestama me vise-manje nitko nije nigdje obisao, cesto je bio gas do kraja na uzbrdicama itd.
Skuter je sve stoicki podnio, a necu ni pricat koliko sam se ja manje umarao nego na Kawsakiju, unatoc 34-36°C prosjeku.

Zahvala KZ 900 forumašu za odlican smjestaj u blizini Makarske  (y)

Zahvala i fjaki iz Dubrovnika za foto session u njegovom selu i čašicu brzinskog druženja, morao sam
poslom brzo dalje pa nismo imali vremena za kakav djir/pifu.  :?

Fotke malo kasnije, a i nema ih bas puno..

Evo samo potrosnji:
smezis.jpg


p.s. Ako se netko jos vozi na serijskim Kendama, ne pumpajte prednju preko 1.9 bara ako ste natovareni iza inace hvatate
zeca na vecim nagibima..  :wink: 2 puta sam se skoro istovario bez nekog pretjerivanja zbog proklizavanja prednjeg kotaca.
Spusteno na 1.9 ne samo da je bolje drzalo, skuter je bio i znatno udobniji za voznju.
(y)
 
Jos jedna sitnica, nagurao sam multivar u skuter.
Da sam ga platio koliko inace kosta, rekao bi da sam bacio pare..  :mrgreen:

Shvacam da nekome tko je vozio serijski skuter (koji krece sa 5500okr) ovo pravi veliku razliku, ali nakon
Dr Pulley slidera od 14gr u serijskom variomatu, ovo je zanemariva razlika u performansama, a skuter se
vrti na 8000 okr na full gasu, a do sad je bio na daleko ugodnijih 6500 okr.

Razlike u ubrzanju su cca 11 sec (serijski) vs 9 sec (dr pulley + kofercina + vjetrobrancina) vs 8 sec (multivar).
Jedini problem je sto je sad skuter neupotrebljiv za bilo sto drugo osim za utrke od semafora do semafora i to
definitivno nije za mene. Normalni startovi po gradu su 6500-7000 okr. Puno buke za normalan start.
O potrosnji goriva ne smijem ni razmisljati.

Jedini plus koji vidim u ovoj kombinaciji je da multivar jako lijepo drzi okretaje konstantnima i da brzo reagira na
pomake gasa, pa bi mogao sa dr pulley sliderima raditi bolje nego originalni variomat, no i to cemo tek saznati.

Definitivno cu ici na 2-3 grama teze klizace od trenutnih (20gr) rolica.

U međuvremenu, evo video:
http://youtu.be/u4-kSTWnCTU

Ako ne bude zeljenih rezultata, netko sa foruma ce ga dobiti jeftino.  (y)

p.s. Sa 9000km na urici, slideri se nisu gotovo nista potrosili, variomat je kao nov, remen moze proci isto prakticki pod novi.
 
Blago onome tko ima ovakve ceste u svom dvoristu..  (y)

2wlxd2e.jpg
 
Bilo je prsno i leđno u vlastitom znoju, na zalost davno sam se vratio nazad, a
nisam bas imao vremena za.. kako je rekao Fjaka.. "točanje"?  :mrgreen:

Iduci put, kad budem u manjoj poslovnoj guzvi.
U svoju obranu, umocio sam se jednom u more u Zadru na povratku!

 
Cortez said:
Bilo je prsno i leđno u vlastitom znoju, na zalost davno sam se vratio nazad, a
nisam bas imao vremena za.. kako je rekao Fjaka.. "točanje"?  :mrgreen:

Iduci put, kad budem u manjoj poslovnoj guzvi.
U svoju obranu, umocio sam se jednom u more u Zadru na povratku!
dobra kilometraža  (y)
sljedeći put malo manje poslovno  :wink:
 
Neka, nije mi zao, i ovako je bio mrak djir, ali me htjelo ubit 2x između Dubrovnika i Makarske
pustanjem gripa na prednjem kotacu, u relativno malim nagibima..

Napisao sam vec, ali jos cu jednom, tko jos ima originalne Kende gore na skuteru,
NE VISE od 1,9 bar-a pumpati naprijed!
 
Na biciklu ne moze nista osim Schwalbe-a.  :mrgreen:
Onaj tko nije probao ne zna sto propusta.

Ove Kende su najbolje gume koje sam do sada na raznim vozilima imao kao
prvu ugradnju, realno su i vise nego upotrebljive, ali im treba da se zagriju.