Kymco Downtown

Ako je nekoga svrbilo da li je bolji Givi ili Biondi vjetrobran za Downtowna, evo jednog misljenja:
c62dhu4mykl469orz994.jpg


Thread je tu:
http://www.kymcoforum.com/index.php?topic=7551.0

..a Biondi se moze kupiti.. posaljete mi PM.  :wink:
 
Dakle novi XC400 stiže negdje krajem travnja, početkom svibnja.Kako ga ja uzimam moj DT300 ide na bubanj.Prodao bih ga onda kada mi dođe novi xc400,ali ukoliko ima netko da bi mojega uzeo prije (u što sumnjam) lako se i to dogovorimo.Moj DT ima izguštanih 34000km  :LOL: ali pazite sad,za cijenu od 20000kn dajem skuter  koji je u top stanju,sa kuferom givi maxia od 56l.Sve je ispravno i u savršenom stanju.Uz skuter dajem ceradu za isti,drugu masku u istoj boji motora,retrovizor, sportski variator,prednji blatobran,original vjetrobran ( na skuteru je givi koji je 5cm višlji) zaštitnu plastiku auspuha, te kompletnu ispravnu mašinu sa felgom,gumom,ispuhom i amortizerima (za zamjenu treba cca 3h tako kompletne mašine).Mašina koja je gore ima 5000km i montirana je ovo ljeto gore jer nisam imao vremena čekati zamjenski dio (osovinu variatora koja je pukla), a dovežena je iz Italije sa skutera koji je bio razbijen kao nov (totalka).Original mašina koja je sada dolje ima 30000km i u potpunosti je ispravna (ima i novi remen) i zmjenjen je taj dio koji je pukao na varijatoru.Za nekoga tko bi ga duže vozio ovo je super prilika.Eh da,motor je bijeli metalik.
 
Neznam sta da kazem na ovaj zadnji post.....kao prvo "super" sta je minjana masina.....a kao drugo isporuka dijelova se vidim jako ubrzala kada si kupio novu masinu umisto samo da pricekas novi dio......kymco je dobar skuter ali radi ovakvih stvari daleko je jos od najboljih i radi ovakvih stvari u moju kucu vise nece nikada sve da je i gratis.
 
Neznam ja sta da napisem za tvoj post.Ako nemas nista pametno za pisat,onda bolje niti da ne pises nista.Masinu sam promijenik jer mi je bila prilika i jer je bila skoro nova a moja je imala 30000km.Komad je dosao u roku od par dana,ali je kymco modificirao dimenziju tih nekih klizaca,i nismo znali kako to rijesiti jer su komadi kaljeni pa se ne moze tokariti.Kako ja ne mogu bez motora ljeti ne mogu ni dan,otisao sam u trst i kupio drugu polovnu masinu.Vidis,ja sam disjelove za Apriliu cekao mjesec i pol dana, pa ne pljujem po njima.Nitko nije idealan,pa ni ta firrma koju ti trenutno koristis,ako nesto i koristis.
 
Respect za kilometrazu ali svejedno zbog klizaca koji je kaljen pa se ne može tokariti mijenjati masinu je 'malo neozbiljno'
 
Da je to ozbiljan skuter nebi trebao razmisljati o drugom motoru nakon puno vise a ne 30000 km......kao sto rekoh imao sam xcitinga 500......kod se u hr-u neke stvari ne izmjene u moju kucu vise nece......:p
 
Neki razmisljaju o novom skuteru/motoru svaku sezonu, i to nema nikakve veze s tim koliko je dobro ono
sto trenutno voze. Entuzijastima je to jasno samo po sebi, ali pozeri se obicno zaustave kad dodju do vozila
koje drugi smatraju najboljim.
 
Milanche nekima novac nije problem,i ugrabe priliku da se mogu voziti drugi dan,a ne da budu bez motora dva tjedna usred ljeta.Kvarovi se dešavaju i najboljima.Ja sam samo naveo šta prodajem, a vi odma udri po Kymcu.Ako vam ne valja, ne čitajte ovu temu.
 
Alex33 said:
Milanche nekima novac nije problem,i ugrabe priliku da se mogu voziti drugi dan,a ne da budu bez motora dva tjedna usred ljeta.Kvarovi se dešavaju i najboljima.Ja sam samo naveo šta prodajem, a vi odma udri po Kymcu.Ako vam ne valja, ne čitajte ovu temu.
meni valja,i ja ga imam  (y)
 
Ekipa ako ikoga zanima spreman sam udomiti svog Downtowna. Došlo do nekih neplaniranih odlazaka pa da ne stoji. Ako je tko zainteresiran neka se slobodno javi...
isprika adminima ako sam pogriješio rubriku.

 
Pozdrav,

Prije 6 mjeseci kupio san novi Kymco Downtown 300i i nakon cca. 300 prijeđenih km pojavio mi se problem gašenja skutera prilikom ''naglog'' dodavanja gasa. Primjetio sam da se to najčešće događa dok je skuter još hladan. Po stranim Kymco forum-ima sam vidio da se slično događalo jednom vlasniku, ali nitko nije dao odgovor koji bi rješio problem. Forumaši su predlagali da se rezervar ne tanka do vrha, pa resetiranje pomoću gasa..., ali meni nije ništa pomoglo.
Problem sam prijavio na prvom servisu (na 700km), no serviser je rekao da je problem u ''lošem'' benzinu??? Kako mi se motor i dalje gasio tijekom vožnje (prilikom preticanja u gradu, nisam izazvao sudar), obratio sam se zastupniku, koji me je ponovno poslao serviseru na ''detaljnu'' provjeru. Navodno je motor resetiran (skidanjem baterije), testiran, te serviser ga nakon toga vozio cca. 100 km bez ikakvih problema. Nakon tog servisa učestalost gašenja se smanjila, ali još uvijek se događa. Molim savjet!
 
idi vrati kramp i neka ti vrate pare... ako mogu prodavati nesto onda moraju biti spremni i popusiti kitu kad se dodgode ovakve stvari  :palacdolje: :palacdolje:
 
nova stvar mora biti 100% ispravna...imaš potrošačka prava ,..samo ih mi ne znamo koristiti...nek ti daju drugi..ti si pošteno platio..ili poslušaj klavijaturistu Milanša.. (y)
 
Zahvaljujem na potrošačkom pravu, ali ja bih stručni (tehnički) savjet, ukoliko netko razumije u čemu je problem. Da li je problem u injektorima, ECU, svijećica...
 
Deja78 said:
Zahvaljujem na potrošačkom pravu, ali ja bih stručni (tehnički) savjet, ukoliko netko razumije u čemu je problem. Da li je problem u injektorima, ECU, svijećica...

Sa "strucnim savjetom" na ovom forumu mozes jedino ostat bez garancije.
Ono sto ti treba je dobar ovlasteni servis.
 
dobar i temeljit ovlašteni servis...mislim da ti je Marcel dosta dobar,ali ako ni on nije riješio problem u potpunosti mislim da bi trebali da ti zamjene skuter jer očigledno je da ti nisu isporučili u potpunosti ispravnu robu..dešava se.A mislim da Kymco nije nigdje napisao u uputstvima "nemojte nikad naglo dodavati gas jer ćete ostati bez akceleracije"..budi uporan,ako treba sjedni na motor sa serviserom pa nek te uvjeri kako je sve "cool"..(normalno postoji mogućnost da će se baš tada beštija ponašati kako treba..)Ovaj kvar koji imaš je dosta opasan za sigurnost u prometu i čudim se  aljkavosti Kymco zastupništva i servisera :palacdolje: welcome to Croatia