Hvala ti na savjetu samo me zanima da si pojasnim' znaci obe kocnice stisnute do kraja gas preko 3000 i polako pustam motor da krene.Cortez said:Redovno ciscenje kvacila rjesava problem, ali i nesto sto nije realno za preporuciti, ali ce isto pomoci..
Obje kocnice do kraja, digni okretaje na oko 3000 i pocni polako pustati kocnice da skuter lagano krene, ali
ne brze od brzine hoda.. i lagano variranje gasa u isto vrijeme. Takva 2-3 stani-kreni i problem je rijesen.
Od puno gradske voznje ovo se pojavi i meni, ali vec jedno jurcanje na otvorenoj cesti ce isto tako popraviti
situaciju.
Ako te tjesi, ovo nema veze sa Downtownom, dogadja se na vecini skutera.
U pravu si kad sam na otvorenoj cesti nista se ne dogadja.lovrito said:Hvala ti na savjetu samo me zanima da si pojasnim' znaci obe kocnice stisnute do kraja gas preko 3000 i polako pustam motor da krene.
lovrito said:Hvala ti na savjetu samo me zanima da si pojasnim' znaci obe kocnice stisnute do kraja gas preko 3000 i polako pustam motor da krene.
milanche said:Kakva Kenda kakvi bakraci,na biciklu može
54 said:nemam primjedbu na ni jednu Kendinu gumu koja je prva ugradnja na bilo kojem Kymcu , meni su te gume odlicne dok Maxsis su smece do jedna , ako naletis na pljuvacku proklize toliko su dobre na kisi .
Alex33 said:A šta ćeš se ti vratiti na original? :misli:
Alex33 said:Ma šta sad?Prodaješ i njega, a toliko si ga hvalio?
Cortez said:Drustvo.. imam skoro 14.000km na skuteru.. i razlog prodaje nema nikakve veze s njim, nisam ga nigdje
ni oglasio, ali ako netko ponudi dobru lovu, necu odbiti. Moja stvar ako i mjenjam motore svaka 3 mjeseca
(jos malo pa ce godinu biti zapravo..).
U medjuvremenu bi ipak rijesio multivar, jer mi realno ne treba za moj stil voznje, a bezveze ce skupljat
prasinu.. skuter rijesiti najmanj