Kymco People GT300i

evo jos fotki: http://kymco.hr/index.php/novosti/273-teaser-slike-prije-people-gti-trailera

a danas bi trebao osvanuti i trailer... pa da bude brijacina  :cool:
 
beberly said:
a gle jedino kaj preostaje čekat 350
svaka čast Cortezu, na moju visinu od 186 i 80kg, ne mogu reći da je Beverly neudoban i skučen
osim tvrđeg sica
al opet Cortez je više vozio motora od mene, pa ne želim pametovat
ja dajem svoj doživljaj kad sam vozio svoj 250 i probao novi 300

I meni je stariji Bev 200/250 bio komforniji od novog.. mozda mi se samo cini, ali takav dojam
sam stekao u tih par kratkih voznji.
 
Danas sam se cijeli dan druzio sa Gti-jem pa mogu napisati svoje dojmove u par redaka.
Agregat je cista brutala, guma slajfa na kretanju, izbacuje se na bok po serpentinama. Medjuubrzanje je nestvarno dobro, a poseban sut ima izmedju 85 i 90 na sat.

Kocnice su isto vrhunske, troklipne, zadnja guma je u bloku bez problema, i jako se lijepo i precizno doziraju. Kad kocis, osjecaj je suveren, mocan... siguran si da ces stati na tocki koju naciljas pogledom, da tako kazem.

Iako je po izgledu "naked", vjetra nema do 110 km/h. Ipak na 140 hoce iscupat kacigu sa glave.

Max. brzina koju sam postigao zalegnut na volan je 162 km po satu.

Ciklistika je vrhunska a svoj limit doseze u zavoju pri 120 km/h kada prednji kraj pocinje mjesiti i plivati. Pomalo neugodno al nista opasno za imalo iskusnijeg vozaca.

Kao minus navodim Maxxis gume koje su nedorasle snazi agregata i kocnica, malo prtljaznog prostora cak i sa koferom u serijskoj opremi, zatim, agregat dosta grije noge suvozacice, i sitna rupa tj neravnomjernost u ubrzanju izmedju 40 i 85 km po satu sto bi ispeglao Malossi Multivar.

Simpaticno mi je to sto je poklopac prijenosa plastican sto reducira masu istog.

Sve u svemu, ocjena 9/10. Probao sam i novi Beverly al on nema sanse protiv GTi-a u niti jednom segmentu. I dizajn mu je previse gay.

 
TomCat_Ri said:
Danas sam se cijeli dan druzio sa Gti-jem pa mogu napisati svoje dojmove u par redaka.
Agregat je cista brutala, guma slajfa na kretanju, izbacuje se na bok po serpentinama. Medjuubrzanje je nestvarno dobro, a poseban sut ima izmedju 85 i 90 na sat.

Kocnice su isto vrhunske, troklipne, zadnja guma je u bloku bez problema, i jako se lijepo i precizno doziraju. Kad kocis, osjecaj je suveren, mocan... siguran si da ces stati na tocki koju naciljas pogledom, da tako kazem.

Iako je po izgledu "naked", vjetra nema do 110 km/h. Ipak na 140 hoce iscupat kacigu sa glave.

Max. brzina koju sam postigao zalegnut na volan je 162 km po satu.

Ciklistika je vrhunska a svoj limit doseze u zavoju pri 120 km/h kada prednji kraj pocinje mjesiti i plivati. Pomalo neugodno al nista opasno za imalo iskusnijeg vozaca.

Kao minus navodim Maxxis gume koje su nedorasle snazi agregata i kocnica, malo prtljaznog prostora cak i sa koferom u serijskoj opremi, zatim, agregat dosta grije noge suvozacice, i sitna rupa tj neravnomjernost u ubrzanju izmedju 40 i 85 km po satu sto bi ispeglao Malossi Multivar.

Simpaticno mi je to sto je poklopac prijenosa plastican sto reducira masu istog.

Sve u svemu, ocjena 9/10. Probao sam i novi Beverly al on nema sanse protiv GTi-a u niti jednom segmentu. I dizajn mu je previse gay.

Super hvala ti na ovome...  (y) 
 
... po meni osobno trenutno najkvalitetniji i nezasluženo zapostavljen proizvod.Samo onaj ko ga osobno proba može donositi neke zaključke pa smo stoga uspjeli unatoč svemu i pri kraju sezone dobaviti testni model vlasništvo Globala Plus i osim u Splitu sad se može probati i u Skutermotu Zg , 1.Stara Peščenica 45 , 01-2340-393 od utorka pa nadalje.Klasična procedura , potrebna vozačka,kacigu ima i za posudit.... (y) .
 
retriver said:
... po meni osobno trenutno najkvalitetniji i nezasluženo zapostavljen proizvod.Samo onaj ko ga osobno proba može donositi neke zaključke pa smo stoga uspjeli unatoč svemu i pri kraju sezone dobaviti testni model vlasništvo Globala Plus i osim u Splitu sad se može probati i u Skutermotu Zg , 1.Stara Peščenica 45 , 01-2340-393 od utorka pa nadalje.Klasična procedura , potrebna vozačka,kacigu ima i za posudit.... (y) .

Hvala  (y) Ako mi ne uspije dobit probnu vožnju u Ludbregu javim se vama i prvom prilikom dolazim....
 
milanche said:
uopce ih ne vidim nazalost na cesti,od Beverlya i Nexusa  :mrgreen: :mrgreen:

Istina.. nije se primio kao npr Downtown.

Steta, jer vecina People-a nije ni probala.. a nakon probne voznje mnogi bi
zaboravili talijane.

Skuter je divota..
p.s. Diler u Pozegi ima test vozilo (koje se i prodaje trenutno).
 
Preporuka za skuter za onoga ko voli takav tip skutera.
Neznam kako je u ostalim gradovima ali u st-u kymco slabo kotira i nema ih bas.
 
Probao sam tog GT 300 i odličan je,šteta sto se ne prodaje u nas,koliko se sjećam u ITA je prodaja sasvim respektabilna.
 
Ja sam kupio dotični nagdje u 5 mjesecu. Što reći, stani, kreni juri. Vjerovatno ja tako i sa drugim skuterima ali zašto ovaj. Prije svega vizualno mi je ljepši od kojekavog Beverlya i sl.(doduše to je subjektivno), drugi dio je što ima ravnu podnici koja mi treba za poneku stvar koju mogu dodatno staviti na nju i ono najvažnije kada sam ga probao to je bilo to. Ništa drugo nije dolazilo u obzir. Udobniji od Beverlya (meni) i sličnih. Da, probao sam i DT ali mi je People više odgovarao za grad jer sam tamo 99% vremena. Gradske vožnje gas kočnica ne troši više od 3.5L. Iako ne puše previše mislim da bi bilo bolje kada bi imao malo viši vjetrobran ali to se da riješiti tipa Biondi i sl. Također kada bi kofer bio koju litru veći nigdje sreći kraja. I točka na i bi bila ako bi se mogli nabaviti bočni koferi koji bi pasali na njega i eto mi idealnog skutera. Ima li netko ideju kako staviti bočne kofere sa strane?
LP
m
 
mgros said:
Ja sam kupio dotični nagdje u 5 mjesecu. Što reći, stani, kreni juri. Vjerovatno ja tako i sa drugim skuterima ali zašto ovaj. Prije svega vizualno mi je ljepši od kojekavog Beverlya i sl.(doduše to je subjektivno), drugi dio je što ima ravnu podnici koja mi treba za poneku stvar koju mogu dodatno staviti na nju i ono najvažnije kada sam ga probao to je bilo to. Ništa drugo nije dolazilo u obzir. Udobniji od Beverlya (meni) i sličnih. Da, probao sam i DT ali mi je People više odgovarao za grad jer sam tamo 99% vremena. Gradske vožnje gas kočnica ne troši više od 3.5L. Iako ne puše previše mislim da bi bilo bolje kada bi imao malo viši vjetrobran ali to se da riješiti tipa Biondi i sl. Također kada bi kofer bio koju litru veći nigdje sreći kraja. I točka na i bi bila ako bi se mogli nabaviti bočni koferi koji bi pasali na njega i eto mi idealnog skutera. Ima li netko ideju kako staviti bočne kofere sa strane?
LP
m

Mislim da jos nitko nema komplet nosaca za bocne.. ali zato povecavanje zapremine zadnjeg nije problem..  :wink: