Kymco People GT300i

Grangers said:
Sad bi te joke ispravio - radi se o utezima variomata


..koji mogu biti rolice ili slideri, a ovdje se radi konkretno o 14g Dr Pulley sliderima.
 
Cortez said:
U svakom slucaju, ako ikako mozes, sjedni, provozaj.. ja vjerujem da bi 90% Beverly
ownera reklo (iako mozda ne javno) da je People bolji skuter.. iako se sigurno ne bi
svi odmah mjenjali..

Da, morat ću očito... Imam u blizini oba dealera. Piaggio u Vž-u, a Kymco u Ludbregu tako da ču nazvat i predbilježiti se...
Mada ipak sad nakon tvog pročitanog reviewa mislim da bih ipak trebao pričekati taj novi Beverly 350 i onda konačno odlučit, s obzirom da mi se ne žuri nikud, a i dizajn mi je poprilično bitan... Jel dolazi taj novi Bev 350 uopće??
 
M@tt said:
Da, morat ću očito... Imam u blizini oba dealera. Piaggio u Vž-u, a Kymco u Ludbregu tako da ču nazvat i predbilježiti se...
Mada ipak sad nakon tvog pročitanog reviewa mislim da bih ipak trebao pričekati taj novi Beverly 350 i onda konačno odlučit, s obzirom da mi se ne žuri nikud, a i dizajn mi je poprilično bitan... Jel dolazi taj novi Bev 350 uopće??


Valjda dolazi.. ali ne ocekujem da ce mjenjati bilo sto drugo na skuteru osim masine,
a ja ne bi odabrao bev-a u ovoj kombinaciji ni da ima 28ks kao People, ima tu jos puno
drugih stvari, a meni najbitnija je da sam se na Bev-u osjecao skuceno vise nego na
svom mini Agility-u 125.


Bev 500 je druga prica..
 
Cortez said:
Valjda dolazi.. ali ne ocekujem da ce mjenjati bilo sto drugo na skuteru osim masine,
a ja ne bi odabrao bev-a u ovoj kombinaciji ni da ima 28ks kao People, ima tu jos puno
drugih stvari, a meni najbitnija je da sam se na Bev-u osjecao skuceno vise nego na
svom mini Agility-u 125.


Bev 500 je druga prica..

Kako skučeno? Misliš da je premalo mjesta? Možda zbog toga jer je na kymcu ravna podnica a na bevu ne? Btw. koliko imaš kg i koje si visine?  :mrgreen:
 
M@tt said:
Kako skučeno? Misliš da je premalo mjesta? Možda zbog toga jer je na kymcu ravna podnica a na bevu ne? Btw. koliko imaš kg i koje si visine?  :mrgreen:


Ravna podnica je dio 'problema'.. meni je sic na bev-u preblizu upravljacu (ili obrnuto), sic
postavljen tako da me gura naprijed (da klizim prema upravljacu) i sve u svemu imam
stalno osjecaj da sjedim na samom "špicu" sica i da bi se trebao pomaknuti jos bar 10cm
vise unazad (a realno sjedim na cijelom sicu i naslonjen na naslon za ledja).


Isti problem sam recimo imao i na Malaguti Passwordu.


Ravna podnica na kymcu pomaze da mozes noge namjestiti gdje hoces (i sakriti ih od
propuha npr..) ali vise mjesta za noge (koljena) ima jer je cijela instrumentalna tabla sa
upravljacem vise postavljena (ili je sic nizi, nesto od toga).


Kad bi se pogledao u ogledalu (izlog trgovine..) na Bev-u, izgledalo je kao da sjedim u
prvoj (prednjoj) trecini skutera.. ne vidim razlog za toliko guranje vozaca naprijed.


Mjesta realno ima dovoljno, ali je nepotrebno skucen prostor..
Moje dimenzije su 180cm i 88-90kg.
 
Cortez said:
Ravna podnica je dio 'problema'.. meni je sic na bev-u preblizu upravljacu (ili obrnuto), sic
postavljen tako da me gura naprijed (da klizim prema upravljacu) i sve u svemu imam
stalno osjecaj da sjedim na samom "špicu" sica i da bi se trebao pomaknuti jos bar 10cm
vise unazad (a realno sjedim na cijelom sicu i naslonjen na naslon za ledja).

Hm... poprilično zabrinjavajuće, shvatio sam što si htio reći... hvala
 
M@tt said:
Hm... poprilično zabrinjavajuće, shvatio sam što si htio reći... hvala

Provozaj.. mozda tebi to ne bude smetalo.
Jednog ownera sam pitao da li mu to smeta pa kaze bas naprotiv, to je i htio jer je polozaj
nesto vise napadacki/agresivniji, sto pogoduje zivljoj voznji.. a lik ne ide nikad van iz grada
pa mu te nijanse razlike u komforu nista ne znace.
 
milanche said:
Kako netko reče,Cortez je placenik od strane Kymco.hr bande!!  :jesus: :jesus: :021:


Bilo bi lijepo da mi netko plati za reviewe.. ali nista od toga.. cak i gorivo ide iz mog djepa..
i opet se isplati.  :021: :021:


Bar znam sto kupiti kad dodje vrijeme za kupovinu.
Oce netko ER6? ;)
 
evo samo da najavim znatizeljnicima da se obecani mali People GTi 300 trailer kuha :)

evo i dvije slike da vam zagolicamo mastu:)

http://www.srdjanhulak.com/images/razno/IMG_0114.jpg (filmska^^)
http://www.srdjanhulak.com/images/razno/IMG_0111.jpg

1280px...
 
druzio sam se malo duze od 3 sata (10 dana) pa mogu se s dosta toga slozit sta je cortez napisa ALI zadnja kocnica mi nije nikako legla i za moj ukus je snaznija nego sta bi trebala bit dok mi je prednja odlicna....potrosnju sam 2 puta mirija pun tank 138 km pa tankanje ravno 5 L moram priznat da sam se iznenadio jel sam misli da ce puno vise progutat s obzirom kako sam ga vozio , minus pokazivacu koji nije bas neko olicenje preciznosti i kapacitetu rezervara koji je mali....zastita od vitra ? hm neznam cortez koliki si al meni neiskace od prosjeka nista bolji ni losiji od konkurencije...ovjes je odlican udoban ali nije za vece brzine do 120 je ok priko toga pocne plivat...max brzina je 155 po satu...skuter ide ko sam djavo kad se odvrne gas guzica u bok odleti redovito  :mrgreen: 
Nisam nikad bio poklonik skutera s velikim kotacima GT me u nekim stvarima ugodno iznenadio prije svega udobnoscu , ubrzanjem i potrosnjom .
 
54 said:
druzio sam se malo duze od 3 sata (10 dana) pa mogu se s dosta toga slozit sta je cortez napisa ALI zadnja kocnica mi nije nikako legla i za moj ukus je snaznija nego sta bi trebala bit dok mi je prednja odlicna....


Bolje ovako nego da je obrnuto.. prejaka prednja + neiskusan vozac = problemcic, ali
bojim se da je tako samo zbog nekoristenja prednje i da ce prednja sigurno jos ojacati
sa koristenjem.


Na testnom Downtownu kad je dosao do mene zadnjih plocica vise nije bilo, nakon samo
6000km, a prednja kocnica je hvatala ipak nesto jace nego na People-u. Ljudi se boje
prednje kocnice na nepoznatom vozilu..



54 said:
potrosnju sam 2 puta mirija pun tank 138 km pa tankanje ravno 5 L moram priznat da sam se iznenadio jel sam misli da ce puno vise progutat s obzirom kako sam ga vozio , minus pokazivacu koji nije bas neko olicenje preciznosti i kapacitetu rezervara koji je mali....zastita od vitra ? hm neznam cortez koliki si al meni neiskace od prosjeka nista bolji ni losiji od konkurencije...


Referenca za zastitu od vjetra na skuteru tog tipa mi je Geopolis 400 koji stiti svuda i sve,
na kojemu se moze komotno voziti 120km/h sa dignutim vizirom na jetici i pricati sa
suvozacem bez dizanja glasa jer buke nema.. People je od toga daleko samo za jedan
20-25cm vjetrobran.


Problem sa vecinom tih 16" uskih skutera je da piri na noge koliko god ih uvukao iza oplata
(ako se uopce moze..khmkhmBeverlykhm...), a People ne pati od tog problema.


Zastitu gornjeg dijela tijela zbog nepostojanja vjetrobrana ne ocekujes.. a stiti zapravo
vrlo dobro sve do ramena, sto recimo nije slucaj sa opet.. Beverly-em na kojemu piri svuda.


p.s. 180cm sam..


54 said:
ovjes je odlican udoban ali nije za vece brzine do 120 je ok priko toga pocne plivat...max brzina je 155 po satu...skuter ide ko sam djavo kad se odvrne gas guzica u bok odleti redovito  :mrgreen: 
Nisam nikad bio poklonik skutera s velikim kotacima GT me u nekim stvarima ugodno iznenadio prije svega udobnoscu , ubrzanjem i potrosnjom .


Eto, to napisah i ja.. People-a sam probao jer se eto.. pruzila prilika, iako mi realno nije
bio u razmatranju za kupovinu.. ali me na kraju iznenadio vise nego Downtown.. no i
dalje je DT za mene bolji izbor.


Slazem se i ovo oko ovjesa.. iako to plivanje nije u ovjesu nego u okviru, i javlja se samo
u solidnim nagibima ili kad se otvara veca kolicina gasa u zavojima na preko 120.


Na ravnom, sve do samog kraja, ne pliva gotovo nista ni na preko 150.
 
Joooooooooooooooooooj,  tolko hvalospjeva na kymcov račun da ču očito morat odabrat njega...  :misli:
Ali Beverlyev dizajn: Joooooooooooooooooooj  :0648: ....

Na sto muka...
 
M@tt said:
Joooooooooooooooooooj,  tolko hvalospjeva na kymcov račun da ču očito morat odabrat njega...  :misli:
Ali Beverlyev dizajn: Joooooooooooooooooooj  :0648: ....

Na sto muka...


Moglo je biti i gore..
I ovo je nekad bio People..


k_people_250_280px.jpg

:mrgreen:
 
M@tt said:
Joooooooooooooooooooj,  tolko hvalospjeva na kymcov račun da ču očito morat odabrat njega...  :misli:
Ali Beverlyev dizajn: Joooooooooooooooooooj  :0648: ....

Na sto muka...

a gle jedino kaj preostaje čekat 350
svaka čast Cortezu, na moju visinu od 186 i 80kg, ne mogu reći da je Beverly neudoban i skučen
osim tvrđeg sica
al opet Cortez je više vozio motora od mene, pa ne želim pametovat
ja dajem svoj doživljaj kad sam vozio svoj 250 i probao novi 300

ja bi isto uzeo 350
al nešto me počelo vući na er6f Cortez je upoznat  (y)

tako da će novi 350 čekat

tak i ti, već si napisao da nije sila
pa polako isprobavaj
ja vjerujem da je People bolji od Beverly-a prvo po jačini, pa onda valjda po nekim druim stvarima

al jebi ga kad Beverly digići tako lijepo sklepaju dizajn
da zaboravim na dječje bolesti, kak znaju reći
i na kašnjenje snage za konkurencijom
 
beberly said:
tak i ti, već si napisao da nije sila
pa polako isprobavaj
ja vjerujem da je People bolji od Beverly-a prvo po jačini, pa onda valjda po nekim druim stvarima

al jebi ga kad Beverly digići tako lijepo sklepaju dizajn
da zaboravim na dječje bolesti, kak znaju reći
i na kašnjenje snage za konkurencijom

Mislim da ću otić probat i jednog i drugog ali da ču na kraju ipak pričekat taj famozni Bev 350 i onda odlučit...