54 said:
druzio sam se malo duze od 3 sata (10 dana) pa mogu se s dosta toga slozit sta je cortez napisa ALI zadnja kocnica mi nije nikako legla i za moj ukus je snaznija nego sta bi trebala bit dok mi je prednja odlicna....
Bolje ovako nego da je obrnuto.. prejaka prednja + neiskusan vozac = problemcic, ali
bojim se da je tako samo zbog nekoristenja prednje i da ce prednja sigurno jos ojacati
sa koristenjem.
Na testnom Downtownu kad je dosao do mene zadnjih plocica vise nije bilo, nakon samo
6000km, a prednja kocnica je hvatala ipak nesto jace nego na People-u. Ljudi se boje
prednje kocnice na nepoznatom vozilu..
54 said:
potrosnju sam 2 puta mirija pun tank 138 km pa tankanje ravno 5 L moram priznat da sam se iznenadio jel sam misli da ce puno vise progutat s obzirom kako sam ga vozio , minus pokazivacu koji nije bas neko olicenje preciznosti i kapacitetu rezervara koji je mali....zastita od vitra ? hm neznam cortez koliki si al meni neiskace od prosjeka nista bolji ni losiji od konkurencije...
Referenca za zastitu od vjetra na skuteru tog tipa mi je Geopolis 400 koji stiti svuda i sve,
na kojemu se moze komotno voziti 120km/h sa dignutim vizirom na jetici i pricati sa
suvozacem bez dizanja glasa jer buke nema.. People je od toga daleko samo za jedan
20-25cm vjetrobran.
Problem sa vecinom tih 16" uskih skutera je da piri na noge koliko god ih uvukao iza oplata
(ako se uopce moze..khmkhm
Beverlykhm...), a People ne pati od tog problema.
Zastitu gornjeg dijela tijela zbog nepostojanja vjetrobrana ne ocekujes.. a stiti zapravo
vrlo dobro sve do ramena, sto recimo nije slucaj sa opet.. Beverly-em na kojemu piri svuda.
p.s. 180cm sam..
54 said:
ovjes je odlican udoban ali nije za vece brzine do 120 je ok priko toga pocne plivat...max brzina je 155 po satu...skuter ide ko sam djavo kad se odvrne gas guzica u bok odleti redovito
Nisam nikad bio poklonik skutera s velikim kotacima GT me u nekim stvarima ugodno iznenadio prije svega udobnoscu , ubrzanjem i potrosnjom .
Eto, to napisah i ja.. People-a sam probao jer se eto.. pruzila prilika, iako mi realno nije
bio u razmatranju za kupovinu.. ali me na kraju iznenadio vise nego Downtown.. no i
dalje je DT za mene bolji izbor.
Slazem se i ovo oko ovjesa.. iako to plivanje nije u ovjesu nego u okviru, i javlja se samo
u solidnim nagibima ili kad se otvara veca kolicina gasa u zavojima na preko 120.
Na ravnom, sve do samog kraja, ne pliva gotovo nista ni na preko 150.