lakat zavoj!

cosmic said:
Malo po zadnjoj brenzi pomaže dodatno nagnut motor, ujedno smanjujući brzinu.

©

Gledao sam nedavno dokumentarac "Twist of the wrist" o vožnji motora gdje bivši profi vozač Keith Code ovo savjetuje ali uz uvjet da se gas konstantno drži kroz cijeli zavoj...još nisam isprobao...
 
mario045 said:
    kontra upravljanje pomaze da ga lakse zalegnes ali stisnit kumplug ti garantira da ces zavrsit u ogradi ako imas srece na pasnjaku...

Skoro svi znamo teoriju ali treba trenirati

Kvačilo je jedno od boljih rješenja i prilično je jadnostavno ali treba uvježbati taj refleks

Kad se stisne kvačilo sav raspoloživi grip koji ima guma koristi se samo za nagib.....
 
ili jednostavno voziš 10km/h sporije i miran si  (y)
 
jučer slična situacija, samo što u pitanju nije bio samo zavoj nego kombi koji izletava u zavoju

išao doma iz ivanca, znači nekih taman 45-50 km vožnje, kiša samo što nije počela (počela je taman dok sam bio nekih 5 km od doma), vjetar puše do te mjere da me pri većoj brzini nosi van s ceste, 3 pive u sebi, reklo bi se taman za nateravanje, 2 prethodna dana radio 24 sata, naspavan relativno malo i odlučio sam požuriti jer mi se stvarno nije vozilo po kiši
najgore od svega što mi je iza bila cura i 10ak km mi se nadrkavala neka ASTRA (još sada ne mogu vjerovati koja lick ima muda s tim krampom raditi takve gluposti), poremečeni pacijent preticao usporedno samnom, neznam kako je uspio i da li je živ, jer sam se ja par puta jedva provukao, bilo je dosta prometa, ali vožnja stvarno na nož, odjednom mi je nestao dok sam još pojačao tempo i u tome trenutku tamo u nekom selu blizu Nedeljanca mi izletava kombi, ne mogu tvrditi ni da je on kriv jer sam ja fkt pretjerao, ali kriv je u tome jer dok me vidio se mogao malo pomaknuti jer je imao i biciklističku stazu i baš je izletio van na relativno preglednom dijelu ceste (sredina zavoja i prije toga duga ravnina koju on vidi cijelu), znači morao me vidjeti bez obzira što sam ja imao solidnu brzinu, i još što je najgore izlazi mi čak i preko crte na cestu, radi luk ko da ima iza 15 metarsku prikolicu nakačenu :LOL:
milijun misli mi je bilo u glavi u tom trenutku, kočiti ili ne (mislim da bi mi ostalo solidna brzina u trenutku udarca da sam išao kočiti), cura iza, one 3 pive, ma svašta :mrgreen:
pošto se radilo o blagom zavoju i s druge strane se moglo proči odlučio sam zalegnuti motor pa što bude i uspio ga izbječi i ispraviti da ne zalegnem previše, odlučio sam se ne razračunavati s njim jer sam i ja usrao, ali mislim da su centimetri igrali ulogu da ga ne strugnem :mrgreen:
 
MOONSHIELD said:
jučer slična situacija, samo što u pitanju nije bio samo zavoj nego kombi koji izletava u zavoju

išao doma iz ivanca, znači nekih taman 45-50 km vožnje, kiša samo što nije počela (počela je taman dok sam bio nekih 5 km od doma), vjetar puše do te mjere da me pri većoj brzini nosi van s ceste, 3 pive u sebi, reklo bi se taman za nateravanje, 2 prethodna dana radio 24 sata, naspavan relativno malo i odlučio sam požuriti jer mi se stvarno nije vozilo po kiši
najgore od svega što mi je iza bila cura i 10ak km mi se nadrkavala neka ASTRA (još sada ne mogu vjerovati koja lick ima muda s tim krampom raditi takve gluposti), poremečeni pacijent preticao usporedno samnom, neznam kako je uspio i da li je živ, jer sam se ja par puta jedva provukao, bilo je dosta prometa, ali vožnja stvarno na nož, odjednom mi je nestao dok sam još pojačao tempo i u tome trenutku tamo u nekom selu blizu Nedeljanca mi izletava kombi, ne mogu tvrditi ni da je on kriv jer sam ja fkt pretjerao, ali kriv je u tome jer dok me vidio se mogao malo pomaknuti jer je imao i biciklističku stazu i baš je izletio van na relativno preglednom dijelu ceste (sredina zavoja i prije toga duga ravnina koju on vidi cijelu), znači morao me vidjeti bez obzira što sam ja imao solidnu brzinu, i još što je najgore izlazi mi čak i preko crte na cestu, radi luk ko da ima iza 15 metarsku prikolicu nakačenu :LOL:
milijun misli mi je bilo u glavi u tom trenutku, kočiti ili ne (mislim da bi mi ostalo solidna brzina u trenutku udarca da sam išao kočiti), cura iza, one 3 pive, ma svašta :mrgreen:
pošto se radilo o blagom zavoju i s druge strane se moglo proči odlučio sam zalegnuti motor pa što bude i uspio ga izbječi i ispraviti da ne zalegnem previše, odlučio sam se ne razračunavati s njim jer sam i ja usrao, ali mislim da su centimetri igrali ulogu da ga ne strugnem :mrgreen:

I ja volim potegnuti gdje se može ali 3 pive, druga osoba s tobom na motoru kojoj ugrožavaš život.....vožnjom "na nož", mrtav umoran i skoro pijan....

Bravo!!!

Nekima stvarno treba doživitno uzeti vozačku i spasiti mu život  :palacdolje:

 
tomo3 said:
Kod takvih manevara pomaze kontraupravljanje i stisnuti kuplung. To se da dobro uvjezbati.
:shock:, ni slučajno to radit!
pustit gas, zaleć, pogled u zavoj, a ne van i neko je spomenio boga  :mrgreen:
 
... siguran sam da se svakome dogodilo bar jednom da precijeni zavoj,
osobito na nepoznatom terenu, a ne mora uopće biti "lakat",

- mene je više  :shock: par puta iznenadio kontra-nagib, pa je bilo, uhhhhhh  :shock:

  :mrgreen: :LOL:
 
Da samo jedan , ima zavoja koji izgledaju ko da si na valovima a vjetar puše iz različitih smjerova. Drži volan čvrsto i otploviš u kuruzu dok kažeš keks  :LOL:
 
mojzzr1400 said:
I ja volim potegnuti gdje se može ali 3 pive, druga osoba s tobom na motoru kojoj ugrožavaš život.....vožnjom "na nož", mrtav umoran i skoro pijan....

Bravo!!!

Nekima stvarno treba doživitno uzeti vozačku i spasiti mu život  :palacdolje:
još jedan forumski pametnjaković i dušebrižnik s pylom koja ide 300, a vozi se po propisima (samo nekad voli potegnuti gdje se može), sjaši i odi nekom drugom solit pamet (y)
a za tvoj info, ja s 3 pive puhnem ispod dozvoljene granice, 0,30-0,40, s 4 malo preko, što je s odstupanjem ponovo ispod granice, testirano preko nekoliko puta što od strane policije, što u firmi gdje su na meni testirali alkotester dok su radnici tvrdili da puhnu 0,70 od jedne pive ujutro pa mi je direktor dao da ga istestiram (y)

mojzzr1400 said:
Skoro svi znamo teoriju ali treba trenirati

Kvačilo je jedno od boljih rješenja i prilično je jadnostavno ali treba uvježbati taj refleks

Kad se stisne kvačilo sav raspoloživi grip koji ima guma koristi se samo za nagib.....
bravo majstore, trebao bi trenirati dečko u motogp-u i sbk ili u najmanju ruku zamijeniti keca da naučiš domaće dečke kako će imati čim više gripa u zavoju držanjem kuplunga, vidim pun si narodnih mudrosti (y)
 
Neš ti takvog lakta!  :LOL:  :mrgreen:

Nego, ima dva prava lakta na D8 između Starigrada i Karlobaga, dosad su me svaki put iznenadili :no:
Jedan je stvarno gadan, ima ga i po netu među opasnim zavojima, a jedan je "varalica" par km prije ako ideš prema sjeveru :palacdolje:
Kad njih prođem, tek onda po plinu kak se spada  :wink:
 
Skripter said:
Neš ti takvog lakta!  :LOL:  :mrgreen:

Nego, ima dva prava lakta na D8 između Starigrada i Karlobaga, dosad su me svaki put iznenadili :no:
Kad njih prođem, tek onda po plinu kak se spada  :wink:

... čitaj malo pažljivije ;)

napisao sam "blaga krivinica", fino pregledna, ali sa kontra nagibom  (y)

( mene je iznenadila prošle godine jedna kod Lipika, a čini mi se da to ima samo kod nas :no: )
 
MOONSHIELD said:
jučer slična situacija, samo što u pitanju nije bio samo zavoj nego kombi koji izletava u zavoju

išao doma iz ivanca, znači nekih taman 45-50 km vožnje, kiša samo što nije počela (počela je taman dok sam bio nekih 5 km od doma), vjetar puše do te mjere da me pri većoj brzini nosi van s ceste, 3 pive u sebi, reklo bi se taman za nateravanje, 2 prethodna dana radio 24 sata, naspavan relativno malo i odlučio sam požuriti jer mi se stvarno nije vozilo po kiši
najgore od svega što mi je iza bila cura i 10ak km mi se nadrkavala neka ASTRA (još sada ne mogu vjerovati koja lick ima muda s tim krampom raditi takve gluposti), poremečeni pacijent preticao usporedno samnom, neznam kako je uspio i da li je živ, jer sam se ja par puta jedva provukao, bilo je dosta prometa, ali vožnja stvarno na nož, odjednom mi je nestao dok sam još pojačao tempo i u tome trenutku tamo u nekom selu blizu Nedeljanca mi izletava kombi, ne mogu tvrditi ni da je on kriv jer sam ja fkt pretjerao, ali kriv je u tome jer dok me vidio se mogao malo pomaknuti jer je imao i biciklističku stazu i baš je izletio van na relativno preglednom dijelu ceste (sredina zavoja i prije toga duga ravnina koju on vidi cijelu), znači morao me vidjeti bez obzira što sam ja imao solidnu brzinu, i još što je najgore izlazi mi čak i preko crte na cestu, radi luk ko da ima iza 15 metarsku prikolicu nakačenu :LOL:
milijun misli mi je bilo u glavi u tom trenutku, kočiti ili ne (mislim da bi mi ostalo solidna brzina u trenutku udarca da sam išao kočiti), cura iza, one 3 pive, ma svašta :mrgreen:
pošto se radilo o blagom zavoju i s druge strane se moglo proči odlučio sam zalegnuti motor pa što bude i uspio ga izbječi i ispraviti da ne zalegnem previše, odlučio sam se ne razračunavati s njim jer sam i ja usrao, ali mislim da su centimetri igrali ulogu da ga ne strugnem :mrgreen:

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,223745.100.html

kammov krug se odnosi na grip gume
 
ja sam nedavno proletio skroz kratak S zavoj koji sam kasno vidio da se zatvara a brzina je bila neprilagođena, uz kočenje prošao ravno, sva sreća da nitko nije naletio. jbg. dobro je ak nekaj dobro izvuces iz toga osim glave  :mrgreen:
 
Ma svako od nas se zahebo , samo je stvar jel iz toga naučio ili ne ;)
 
Dvaput sam zbog panike i kočenja "u laktu" završil preko crte (oba puta desni zavoji). Srećom, pa nije bilo nikog u suprotnoj  traci :wink:

Samo lagano po zadnjoj (kočnici, ne gumi :mrgreen: ) ili smanjiti gas, oboriti motor i s gasom van iz zavoja  (y)
 
Eeee, ovaj zavoj je mene kostao usranih gaca :mrgreen:  (Plominka,skretanje za Brestovu)

https://www.google.hr/maps/@45.157988,14.214783,3a,75y,90t/data=!3m4!1e1!3m2!1stduXCVesKHFgBEntL1by6Q!2e0


U trenutku kad sam dosao do branika sa lijeve strane,skuzio sam da sam se malo zajebao :)  ,te poceo u sebi govoriti "eko me...eko me....gotov san...."  :mrgreen: ,i vec zamisljao motor u onim stjenama. 

Uglavnom,otpustio sam malo gas,zalegnuo jos vise,i.....naucio strugati cizmama.  :LOL: 
 
mojzzr1400 said:
Skoro svi znamo teoriju ali treba trenirati

Kvačilo je jedno od boljih rješenja i prilično je jadnostavno ali treba uvježbati taj refleks

Kad se stisne kvačilo sav raspoloživi grip koji ima guma koristi se samo za nagib.....
A kad se vozi sa otpustenim kvacilom onda ti stoji samo 10-20% gripa na raspolaganju ????? :misli: