je u pravu siangelo.ma said:s ovakvim stvarima se opasno i zayebavat, mlađi-neiskusniji bi mogli i pokušat pa da im ne padne na pamet.
eto gaICE TIGER said:je u pravu si
Ja kad uletim u tako nepregledan zavoj saltam u nizu i ako sam prebrz sa gasom kontroliram motor. Ne diram niti kocnice niti kvacilo. Na nepoznatoj cesti sa puno zavoja je ionako preporucljivo voziti u nizim brzinama bas zbog takvih iznenadjenja. Ko u takvoj situaciji vozi motor u 5 ili 6 , ne gine mu jarak
angelo.ma said:eto ga
ajde da malo pokušam pojasnit zašto ne kvačilo.
moramo o motoru najprije znat par sitnica da bi razumili šta nam se dešava i šta bi tribali uradit. kod dugog međuosovinskog razmaka imamo stabilan i trom motor koji širi putanju i pogodan je za velike brzine, a kod kraćeg međuosovinskog razmaka, nervozan i agilan motor koji lako pada u zavoj i ako tome još dodamo zatvoreniji kut vilice dobijemo motor koji zatvara putanju i kao stvoren za poligon. kao u svemu tako i s motorima za široke mase radi se kompromis, a na nama je da to iskoristimo.
kočenje u nagibu s prednjom ispravlja motor, dok sa zadnjom ne ali postoji opasnost proklizavanja ako se pretjera.
sad kad znamo par osnovnih stvari ulazimo u taj famozni lakat, triba pribacit u nižu ili dvi(zavisi u kojoj ste ušli) pustit gas, gledat u najdalju točku u zavoju i zaleć, ako situacija dozvoljava može se i pod kočinicom ući al u trenutku kad se osjeti da motor pruža otpor i počinje se ispravljat, kočinicu treba pustit. ako je ne mislite pustit onda je najbolje pogled vratit naprijed, ispravit motor, leć na obe kočinice i ciljat najmekši dio van ceste .
e sad da se vratimo na upitnik zašto ne stiskat kvačilo? zato šta ne stiskanjem kvačila u kombinaciji sa onim šaltanjem niže do dvi dobije kočenje mašine, a time fluidno i neagresivno usporavamo stražnji kotač, a samim tim i motor, u tom trenutku stražnji lančanik preko lanca mjenja kut stražnje vilice, odnosno izdiže zadnji kraj, mjenja se težište i u istom momentu prednji se spušta. tom radnjom se dobiva manji međuosovinski razmak i zatvoreniji kut vilice, a već sam objasnio šta to znači. kontra upravljanje neću niti spominjat jer to i cure znaju
kvačilo preporučam stisnit u onoj opciji kad tražite najmekši dio van ceste
elektricar86 said:A ti Madjar ne laprdaj tu s ton slikon,nego si dojdi po limenku.
Modesty40 said:tu san i ja skoro u stijeni završila, pretičući neke koferaše
al je pasala kava na Vidikovcu posli
isprobano - radiangelo.ma said:eto ga
ajde da malo pokušam pojasnit zašto ne kvačilo.
moramo o motoru najprije znat par sitnica da bi razumili šta nam se dešava i šta bi tribali uradit. kod dugog međuosovinskog razmaka imamo stabilan i trom motor koji širi putanju i pogodan je za velike brzine, a kod kraćeg međuosovinskog razmaka, nervozan i agilan motor koji lako pada u zavoj i ako tome još dodamo zatvoreniji kut vilice dobijemo motor koji zatvara putanju i kao stvoren za poligon. kao u svemu tako i s motorima za široke mase radi se kompromis, a na nama je da to iskoristimo.
kočenje u nagibu s prednjom ispravlja motor, dok sa zadnjom ne ali postoji opasnost proklizavanja ako se pretjera.
sad kad znamo par osnovnih stvari ulazimo u taj famozni lakat, triba pribacit u nižu ili dvi(zavisi u kojoj ste ušli) pustit gas, gledat u najdalju točku u zavoju i zaleć, ako situacija dozvoljava može se i pod kočinicom ući al u trenutku kad se osjeti da motor pruža otpor i počinje se ispravljat, kočinicu treba pustit. ako je ne mislite pustit onda je najbolje pogled vratit naprijed, ispravit motor, leć na obe kočinice i ciljat najmekši dio van ceste .
e sad da se vratimo na upitnik zašto ne stiskat kvačilo? zato šta ne stiskanjem kvačila u kombinaciji sa onim šaltanjem niže do dvi dobije kočenje mašine, a time fluidno i neagresivno usporavamo stražnji kotač, a samim tim i motor, u tom trenutku stražnji lančanik preko lanca mjenja kut stražnje vilice, odnosno izdiže zadnji kraj, mjenja se težište i u istom momentu prednji se spušta. tom radnjom se dobiva manji međuosovinski razmak i zatvoreniji kut vilice, a već sam objasnio šta to znači. kontra upravljanje neću niti spominjat jer to i cure znaju
kvačilo preporučam stisnit u onoj opciji kad tražite najmekši dio van ceste
po mogucnosti u grmlje i na debeli sloj opalih listova ispodangelo.ma said:ako je ne mislite pustit onda je najbolje pogled vratit naprijed, ispravit motor, leć na obe kočinice i ciljat najmekši dio van ceste .
nemam pojma, ovo sam skinio sa neta, idem sad isprovat :jesus:strasilo said:koliko puta moraš isprobati ovu tvoju teoriju dok zaista ne uspiješ ? ... :jesus:
Sasa10 said:po mom skromnom vozackom iskustvu, ja bi rekao, da kad uletis u lakat zavoj nepripremjen, tj prebrz, samo pustis gas, zalegnes do kraja i molis boga da ne proklizes....nikakve kocnice, saltanje nize itd, jer ionako nema vremena za to...
elektricar86 said:A sta ces bolje napraviti?
Uletis u zavoj....skuzis da si prebrz za svoje mogucnosti...useres se....MALO popustis gas.....jos bolje zalegnes(ako si dovoljno priseban i hrabar za to),i nadas se da gume nece kliznuti.