lakat zavoj!

s ovakvim stvarima se opasno i zayebavat, mlađi-neiskusniji bi mogli i pokušat pa da im ne padne na pamet.
 
angelo.ma said:
s ovakvim stvarima se opasno i zayebavat, mlađi-neiskusniji bi mogli i pokušat pa da im ne padne na pamet.
je u pravu si  (y)
Ja kad uletim u tako nepregledan zavoj saltam u nizu i ako sam prebrz sa gasom kontroliram motor. Ne diram niti kocnice niti kvacilo. Na nepoznatoj cesti sa puno zavoja je ionako preporucljivo voziti u nizim brzinama bas zbog takvih iznenadjenja. Ko u takvoj situaciji vozi motor u 5 ili 6 , ne gine mu jarak
 
Vidim da svako ima svoj zavoj, evo ga i moj onda, Istra, prema Rijeci poslje Marčane...
https://www.google.hr/maps/@44.988936,13.969547,3a,75y,203.67h,81.16t/data=!3m4!1e1!3m2!1s5gfUrdwYXif0z2kHbotdoA!2e0?hl=hr

Pise 50 na znaku, a di ces u tak lijepi zavoj 50? 80 ili 90... I ulazim u zavoj a motor ne zeli u zavoj, a bog te! Pa reko sto je ovo? I nekak se ja tu uspio iskobeljati uz pomoc srece sto niko nije iz drugog smjera naisao... Nakon mjesec dana opet na istom mjestu idem ja gledat sto je to, nije mi nikak dalo mira i onda pomalo propeljam i vidim da je unutarnja traka u zavoju razlomljena na dva dijela, jedan je vislji drugi nizi, a ja sam bas po tom nagnutom dijelu izmedju visljeg i nizeg usao u zavoj, eto, pa ak neko ide tuda, nek obrati pažnju...
 
ICE TIGER said:
je u pravu si  (y)
Ja kad uletim u tako nepregledan zavoj saltam u nizu i ako sam prebrz sa gasom kontroliram motor. Ne diram niti kocnice niti kvacilo. Na nepoznatoj cesti sa puno zavoja je ionako preporucljivo voziti u nizim brzinama bas zbog takvih iznenadjenja. Ko u takvoj situaciji vozi motor u 5 ili 6 , ne gine mu jarak
eto ga  (y)
ajde da malo pokušam pojasnit zašto ne kvačilo.
moramo o motoru najprije znat par sitnica da bi razumili šta nam se dešava i šta bi tribali uradit. kod dugog međuosovinskog razmaka imamo stabilan i trom motor koji širi putanju i pogodan je za velike brzine, a kod kraćeg međuosovinskog razmaka, nervozan i agilan motor koji lako pada u zavoj i ako tome još dodamo zatvoreniji kut vilice dobijemo motor koji zatvara putanju i kao stvoren za poligon. kao u svemu tako i s motorima za široke mase radi se kompromis, a na nama je da to iskoristimo.
kočenje u nagibu s prednjom ispravlja motor, dok sa zadnjom ne ali postoji opasnost proklizavanja ako se pretjera.
sad kad znamo par osnovnih stvari ulazimo u taj famozni lakat, triba pribacit u nižu ili dvi(zavisi u kojoj ste ušli) pustit gas, gledat u najdalju točku u zavoju i zaleć, ako situacija dozvoljava može se i pod kočinicom ući al u trenutku kad se osjeti da motor pruža otpor i počinje se ispravljat, kočinicu treba pustit. ako je ne mislite pustit onda je najbolje pogled vratit naprijed, ispravit motor, leć na obe kočinice i ciljat najmekši dio van ceste  :mrgreen: .
e sad da se vratimo na upitnik zašto ne stiskat kvačilo? zato šta ne stiskanjem kvačila u kombinaciji sa onim šaltanjem niže do dvi dobije kočenje mašine, a time fluidno i neagresivno usporavamo stražnji kotač, a samim tim i motor, u tom trenutku stražnji lančanik preko lanca mjenja kut stražnje vilice, odnosno izdiže zadnji kraj, mjenja se težište i u istom momentu prednji se spušta. tom radnjom se dobiva manji međuosovinski razmak i zatvoreniji kut vilice, a već sam objasnio šta to znači. kontra upravljanje neću niti spominjat jer to i cure znaju  :mrgreen:
kvačilo preporučam stisnit u onoj opciji kad tražite najmekši dio van ceste  (y)
 
angelo.ma said:
eto ga  (y)
ajde da malo pokušam pojasnit zašto ne kvačilo.
moramo o motoru najprije znat par sitnica da bi razumili šta nam se dešava i šta bi tribali uradit. kod dugog međuosovinskog razmaka imamo stabilan i trom motor koji širi putanju i pogodan je za velike brzine, a kod kraćeg međuosovinskog razmaka, nervozan i agilan motor koji lako pada u zavoj i ako tome još dodamo zatvoreniji kut vilice dobijemo motor koji zatvara putanju i kao stvoren za poligon. kao u svemu tako i s motorima za široke mase radi se kompromis, a na nama je da to iskoristimo.
kočenje u nagibu s prednjom ispravlja motor, dok sa zadnjom ne ali postoji opasnost proklizavanja ako se pretjera.
sad kad znamo par osnovnih stvari ulazimo u taj famozni lakat, triba pribacit u nižu ili dvi(zavisi u kojoj ste ušli) pustit gas, gledat u najdalju točku u zavoju i zaleć, ako situacija dozvoljava može se i pod kočinicom ući al u trenutku kad se osjeti da motor pruža otpor i počinje se ispravljat, kočinicu treba pustit. ako je ne mislite pustit onda je najbolje pogled vratit naprijed, ispravit motor, leć na obe kočinice i ciljat najmekši dio van ceste  :mrgreen: .
e sad da se vratimo na upitnik zašto ne stiskat kvačilo? zato šta ne stiskanjem kvačila u kombinaciji sa onim šaltanjem niže do dvi dobije kočenje mašine, a time fluidno i neagresivno usporavamo stražnji kotač, a samim tim i motor, u tom trenutku stražnji lančanik preko lanca mjenja kut stražnje vilice, odnosno izdiže zadnji kraj, mjenja se težište i u istom momentu prednji se spušta. tom radnjom se dobiva manji međuosovinski razmak i zatvoreniji kut vilice, a već sam objasnio šta to znači. kontra upravljanje neću niti spominjat jer to i cure znaju  :mrgreen:
kvačilo preporučam stisnit u onoj opciji kad tražite najmekši dio van ceste  (y)

:naklon:
 
Modesty40 said:
tu san i ja skoro u stijeni završila, pretičući neke koferaše  :mrgreen:

al je pasala kava na Vidikovcu posli  :LOL: :LOL:

zaista neodgovorno od koferaša da parkiraju u zavoju ... :no:
 
angelo.ma said:
eto ga  (y)
ajde da malo pokušam pojasnit zašto ne kvačilo.
moramo o motoru najprije znat par sitnica da bi razumili šta nam se dešava i šta bi tribali uradit. kod dugog međuosovinskog razmaka imamo stabilan i trom motor koji širi putanju i pogodan je za velike brzine, a kod kraćeg međuosovinskog razmaka, nervozan i agilan motor koji lako pada u zavoj i ako tome još dodamo zatvoreniji kut vilice dobijemo motor koji zatvara putanju i kao stvoren za poligon. kao u svemu tako i s motorima za široke mase radi se kompromis, a na nama je da to iskoristimo.
kočenje u nagibu s prednjom ispravlja motor, dok sa zadnjom ne ali postoji opasnost proklizavanja ako se pretjera.
sad kad znamo par osnovnih stvari ulazimo u taj famozni lakat, triba pribacit u nižu ili dvi(zavisi u kojoj ste ušli) pustit gas, gledat u najdalju točku u zavoju i zaleć, ako situacija dozvoljava može se i pod kočinicom ući al u trenutku kad se osjeti da motor pruža otpor i počinje se ispravljat, kočinicu treba pustit. ako je ne mislite pustit onda je najbolje pogled vratit naprijed, ispravit motor, leć na obe kočinice i ciljat najmekši dio van ceste  :mrgreen: .
e sad da se vratimo na upitnik zašto ne stiskat kvačilo? zato šta ne stiskanjem kvačila u kombinaciji sa onim šaltanjem niže do dvi dobije kočenje mašine, a time fluidno i neagresivno usporavamo stražnji kotač, a samim tim i motor, u tom trenutku stražnji lančanik preko lanca mjenja kut stražnje vilice, odnosno izdiže zadnji kraj, mjenja se težište i u istom momentu prednji se spušta. tom radnjom se dobiva manji međuosovinski razmak i zatvoreniji kut vilice, a već sam objasnio šta to znači. kontra upravljanje neću niti spominjat jer to i cure znaju  :mrgreen:
kvačilo preporučam stisnit u onoj opciji kad tražite najmekši dio van ceste  (y)
isprobano - radi  (y)  :LOL:

sva sreca, pogodio sam na dijelu gdje je na cestu spojen poljsko/sumski putic  :LOL: :mrgreen: tak da sam ostal na kotacima i 10 minuta heklao tabletice zbog adrenalina  :LOL: :mrgreen:
 
Sve je to lipo ovako procitat ali u praksi mislim da ce moj bit prvi jarak ili livada ako nebude prilagodena brzina:D:D
 
bravo tonci
kad prilagodiš brzinu uvjetima na cesti možeš i uspravno kroz lakat
 
angelo.ma said:
ako je ne mislite pustit onda je najbolje pogled vratit naprijed, ispravit motor, leć na obe kočinice i ciljat najmekši dio van ceste  :mrgreen: .
(y)  po mogucnosti u grmlje i na debeli sloj opalih listova ispod :mrgreen:



 
može se tu još puno toga al ovo je neka opća teorija koja bi mogla bit korisna prosječnom korisniku motora pa nisam htio radit pomutnju, za one koji znaju ovo im ne treba, a oni koji ne nadam se da će pomoć, ako ništa da razumiju kako motor funkcionira.
sad lipo na magistralu i trenirat na poznatim zavojima da radnja uđe u rutinu  (y)
 
koliko puta moraš isprobati ovu tvoju teoriju dok zaista ne uspiješ ? ...  :jesus: :LOL:
 
po mom skromnom vozackom iskustvu, ja bi rekao, da kad uletis u lakat zavoj nepripremjen, tj prebrz, samo pustis gas, zalegnes do kraja i molis boga da ne proklizes....nikakve kocnice, saltanje nize itd, jer ionako nema vremena za to...
 
Mene uvjek prca desni lakat prema dolje, nikak riješiti taj problem  :(
 
Sasa10 said:
po mom skromnom vozackom iskustvu, ja bi rekao, da kad uletis u lakat zavoj nepripremjen, tj prebrz, samo pustis gas, zalegnes do kraja i molis boga da ne proklizes....nikakve kocnice, saltanje nize itd, jer ionako nema vremena za to...

Upravo to!      :mrgreen: 
 
elektricar86 said:
A sta ces bolje napraviti? 

Uletis u zavoj....skuzis da si prebrz za svoje mogucnosti...useres se....MALO popustis gas.....jos bolje zalegnes(ako si dovoljno priseban i hrabar za to),i nadas se da gume nece kliznuti.

Ajmo logicno (mozda mi je logika totalno u krivu - dopustam, jer sam teska amatercina po pitanju voznje motora  (y) )

Koliko ce brzina biti smanjena u tom djelicu sekunde odpustanja gasa? 1 kmh? 2-3 kmh? Jel to presudno za zavrsit zavoj kako treba? Koliko si metara prosao dok si spustio brzinu za tih par km/h koje si mogao pametnije iskoristit?
A oduzimanjem gasa, destabilizirao si motor i mislim da si na tome vise izgubio nego sto si dobio spustajuci brzinu za 2-3 km/h.