lakat zavoj!

3alfa3 said:
Ajmo logicno (mozda mi je logika totalno u krivu - dopustam, jer sam teska amatercina po pitanju voznje motora  (y) )

Koliko ce brzina biti smanjena u tom djelicu sekunde odpustanja gasa? 1 kmh? 2-3 kmh? Jel to presudno za zavrsit zavoj kako treba? Koliko si metara prosao dok si spustio brzinu za tih par km/h koje si mogao pametnije iskoristit?
A oduzimanjem gasa, destabilizirao si motor i mislim da si na tome vise izgubio nego sto si dobio spustajuci brzinu za 2-3 km/h.

Oduzimanjem gasa (ali malo,ne do kraja) se brzina dosta smanji,i motor padne u zavoj,e sad,to ponekad moze i dobro rezultirati (sta se mene tice 2 puta),a ponekad i lose(sta se mene tice 1 put).  :mrgreen: 
Taj jedan put(kad sam kliznuo),sam oduzeo gas do kraja,brzina je bila mala,a zavoj lakat,sta da ti kazem,totalno neiskustvo,a ni sada bas neznam puno vise :mrgreen: .

Uglavnom,ako imas ti nekih iskustva, slobodno napisi,sta si i kako napravio. 
 
Amateri, poput mene ce prekasno shvatit da su precijenili svoje mogucnosti, tj. podcijenili zavoj. I zato povuci 5-6 poteza, spusti ovo, povuci ono, misli na Aninu guzicu.... too much.

Znam da ja kada shvatim da ce biti sranja, uglavnom sam vec u zavoju i nemam vremena ni upisat se od straja :)

Kada je kriza u zavoju, Ni slucajno pustiti gas jer tada teziste prelazi naprijed i prednji kraj bude tezi, tj. prednja guma pocinje popustati i putanja se siri i napravis si samo veci problem. (Netko je ovo daleko bolje objasnio)

Zato OBAVEZNO pokusam opustiti ruke, spustiti glavu i tijelo JOS VISE u zavoj (motor, naravno) i drzati gas! Obicno i popustim gas lagano, ali to je nesvjesno i nije preporucljivo.

Prakticki, opusti ruke i spusti se nize.

Ride safe :)
 
a šta san rekla tri stranice prije...ako i postiš gas, upri guzicom kontra i opusti Izbačeni lekat, jedino tako ćeš kontrolirat putanju, pogled obavezno što dalje u zavoj ... mah, radite šta vas volja  :mrgreen:

uglavnom, u ovim krajevima nema mekog slijetanja..ili si U stijeni ili Na stijeni,
pa se i nije za zaYebavat previše  8)
 
vjerovao ili ne, položaj na motoru je bitan za prolaženje zavoja, bilo kakvog...ali bolje da ti to neko muško objašnjava ja se ionako samo vozikam  :mrgreen:

i ne govori se o idealnoj putnje nego o tome da dovoljno kontroliraš samozajebanu situaciju i ne prijeđeš u suprotni trak i ne ubiješ sebe i još ponekog  :mrgreen:

napuštam raspravu u kojoj sam sudjelovala u dobroj namjeri i ispričavam se ako sam nečiji ego nabudila  8)
 
u tom trenutku odlaska ravno sam stvarno tražio dio koji je najmekši kako je rekao naš angelo  :shock: ,ali onda sam odlučio nešto i poduzeti , sad se pokušavam sjetiti uglavnom sam pokušao pustit gas i stati na kočnice kad sam uvidio da ne pomaže  :mrgreen: :wink: onda sam se sjetio twist of the wrist dugoooo je to trajalo  :LOL: :LOL: zatim sam odlucio pogledati daleko u zavoj i dao gas te ga kontraupravljanjem spustio do kraja...  (y)

i najvažnije PREŽIVIO! :D


Modesty40 said:
vjerovao ili ne, položaj na motoru je bitan za prolaženje zavoja, bilo kakvog...ali bolje da ti to neko muško objašnjava ja se ionako samo vozikam  :mrgreen:

i ne govori se o idealnoj putnje nego o tome da dovoljno kontroliraš samozajebanu situaciju i ne prijeđeš u suprotni trak i ne ubiješ sebe i još ponekog  :mrgreen:

napuštam raspravu u kojoj sam sudjelovala u dobroj namjeri i ispričavam se ako sam nečiji ego nabudila  8)

teta ni slučajno nemoj da te obeshrabre samo nastavi u istom tonu  (y)

PS: položaj sam počeo primjenjivati u zadnje vrijeme puno više i vidim da je dosta lakša kontrola motocikla!
Samo ne kužim još do kraja sva ta oslanjanja na ruke,dupe i sl  :misli:
 
Na 9:25
https://www.youtube.com/watch?v=jQClsZoaUOY


Na 9:20
https://www.youtube.com/watch?v=rvUu_JlR5U0
 
Kad uzimaš kacigu sa police....obavezno uzeti i pamet !!  Pa ni lakat zavoj neće biti problem  :0648:
 
ktm08 said:
Na 9:25
https://www.youtube.com/watch?v=jQClsZoaUOY


Na 9:20
https://www.youtube.com/watch?v=rvUu_JlR5U0

Ovaj je bogami zajeban...ako je prema Karlobagu, a predpostavljam da je, di je točno da ne moram punit gaće drugi tjedan?? Idem po prvi put...
 
ktm08 said:
Na 9:25
https://www.youtube.com/watch?v=jQClsZoaUOY


Na 9:20
https://www.youtube.com/watch?v=rvUu_JlR5U0
kad se vozi kako bog zapovida nema puno iznenađenja, motor je napet, a vozač je spreman i refleksi su mu na radnoj temperaturi  (y). problem nastaje kad ekipa vozi uspavano i jednolično, pa kad naleti na situaciju glava zna da nešto triba uradit al tijelo ne sluša.
 
Borinjo said:
Ovaj je bogami zajeban...ako je prema Karlobagu, a predpostavljam da je, di je točno da ne moram punit gaće drugi tjedan?? Idem po prvi put...

od Karlobaga prema Starigradu  :wink:
 
angelo.ma said:
kad se vozi kako bog zapovida nema puno iznenađenja, motor je napet, a vozač je spreman i refleksi su mu na radnoj temperaturi  (y). problem nastaje kad ekipa vozi uspavano i jednolično, pa kad naleti na situaciju glava zna da nešto triba uradit al tijelo ne sluša.

Ok,ali npr.,ja se prvi puta vozim po ovoj dionici,i zavoji su vise manje isti,pod 90 i sl. ,i vec se pomalo uhodam,kojom brzinom otprilike uci u zavoj,nagib, i sl. ,kad odjedom zavoj pod 180,koliko god bio koncentriran na zavoje i cestu,usrat cu se ,znam :mrgreen: ,a mozda bih i flisnuo,jer mi se nepredviđeno zavoj zatvori ispred nosa.  :)

Kako to izbjeci?  Ili je iskustvo jedini odgovor? 

 
angelo.ma said:
kad se vozi kako bog zapovida nema puno iznenađenja, motor je napet, a vozač je spreman i refleksi su mu na radnoj temperaturi  (y). problem nastaje kad ekipa vozi uspavano i jednolično, pa kad naleti na situaciju glava zna da nešto triba uradit al tijelo ne sluša.
ovo sto si napisao stoji (y)
Ima sasmo jos jedna sitnica koja dovodi do velikih i pogubnih gresaka !!
Kad si covijek umisli da zna voziti i pokusava drzati tempo sa onim ispred sebe, ne znajuci koji ludjak ganja motorcek ispred tebe !!!!
Cisti primjer se vidi na ovom videu iz proslog posta

 
ICE TIGER said:
ovo sto si napisao stoji (y)
Ima sasmo jos jedna sitnica koja dovodi do velikih i pogubnih gresaka !!
Kad si covijek umisli da zna voziti i pokusava drzati tempo sa onim ispred sebe, ne znajuci koji ludjak ganja motorcek ispred tebe !!!!
Cisti primjer se vidi na ovom videu iz proslog posta
slažem se  (y)
 
angelo.ma said:
zalegni, ugodno ćeš se iznenadit. ne možeš ti koliko motor može  (y)
ž

Ok.  :) 

Mislim,tako i jesam dva puta na Plominki,jednom je strugala cizma(kasnije sam taj zavoj uredno prolazio sa struganjem cizme,i skuzio da i nije neki nagib,ali sam se prvi puta ukakio),a drugi put(u drugom zavoju), je slajder na koljenu dirao cestu,u tom slucaju sam,ipak,vise polegnuo motor. A oba puta sam pomislio kako ce mi motor odletit van ceste,ipak nije.  :)


Samo,mene je strah i druge stvari,na razno raznim videima se da viditi kako ekipa (koja zna vozit) lipo polegne motor,koljeno na cesti,i sve prođe kao podmazano.  A u drugom slucaju(isti zavoj) vidis pocetnika,slab polozaj na motoru,ne nagne se ni upola kao onaj prije,i svejedno flisne. 
Znaci da i sam vozac moze,svojim neznanjem,uzrokovati pad pri puno manjem nagibu nego sta su mogucnosti motora.
Eh,stvar je u tome da sam ja klasa "pocetnik" ,kuzis.  :mrgreen: 
Tj. strah me je mene.  :LOL: 
 
angelo.ma said:
  :shock: ahahaha, bando organizirana, nakeljili ste mi naljepnicu ispd nicka  :LOL: :LOL: :LOL: :skriven:

šalu na stranu ... ;)

svaka koju si ovdje napisao je pametna, samo što glupi neznaju pročitati ...  (y)
 
jelda će biti red obrisati cca 8 stranica gluposti ...  :mrgreen:
 
ICE TIGER said:
ovo sto si napisao stoji (y)
Ima sasmo jos jedna sitnica koja dovodi do velikih i pogubnih gresaka !!
Kad si covijek umisli da zna voziti i pokusava drzati tempo sa onim ispred sebe, ne znajuci koji ludjak ganja motorcek ispred tebe !!!!
Cisti primjer se vidi na ovom videu iz proslog posta
Na tom videu i jedan i drugi točno znaju koji je "luđak" ispred i nemaju problema sa držanjem tempa!
Video sam postavio sa oznakama vremena gdje se vidi u prvom videu zajeb vozača u tom zavoju i odlazak na široko skoro do zida.I tu ti ne pomaže nikakvo šaltanje u nižu,kočenje itd.(jer ako to napraviš znači da imaš vremena i nisi se toliko ni zajebo).Puštaš gas jer to ti dođe instiktivno i vučeš motor još više u nagib (jer uvik more jače i nije ti instiktivno),dok si to napravio več si na rubu asfalta i sad treba počet mirit oče li proklizit ili ne jer tu več more bit pijeska,šporkice itd.,pa se polako uspravljaš i imaš onaj osječaj vožnje "ko po jajima" i onda ili si prošo ili nisi!