Ne ubija ga toliko dizanje s kuplugom koliko prelazak s glatkog na abrazivni asfalt.info:
prednji lancanik se trosi cca 3x brze od straznjeg (normalno, rotira toliko puta vise od zadnjeg i svaki zub je 3x vise u kontaktu s lancem nego zubi na straznjem lancaniku).
Moguce je preskocit jednu izmjenu zadnjeg lancanika kod promjene lanca (ne sugeriram, samo kazem da je cesto moguce bez posljedica za novi lanac), ali, prednji lancanik nebi nikad ostavio kod promjene lanca nego bi i njega zamijenio. Zapravo, mijenjam uvijek cijeli set, ali, eto, samo kazem da se zadnji lancanik trosi cca 3x manje od prednjeg. Neko ko radi sa setom 30-50 tisuca km stvarno nebi trebao stedit na tome nego mijenjat set. Neko ko ubije lanac sa cestim dizanjem na zadnji sa kuplungom i lanac mu traje bitno krace, velika je sansa da je zadnji lancanik u vrlo dobrom stanju kad treba lanac mijenjat jer je lanac ubijen.
Nisam bas skuzio sto si htio rec (ako pricamo o "normalnoj" cestovnoj voznji).....Ne ubija ga toliko dizanje s kuplugom koliko prelazak s glatkog na abrazivni asfalt.
Ne priÄamo o "normalnoj" vožnji.Nisam bas skuzio sto si htio rec (ako pricamo o "normalnoj" cestovnoj voznji).....
I vazda piÅ”eÅ” vazda.š¤ÄenÄao sam par puta lanac vazda mi je bio prednji nov novcat dok se zadnji pak istrosio ali moglo se koristit opet ali fakat je mala razlika u cijeni ne stavit novi.....sve u kompletu vazda...ali htio sam reci da bi mi prednji vazda izgledao super
Nemoj vise tako radit (stavljat u brzinu) nego zaglavi zadnji kotac nekako (zadnja kocnica, ili sipka omotana krpom, ili neko drvo provuceno kroz zadnju elgu i uglavljeno u straznu vilicu).Ja imam vijak, mislim da je cak m8 sa vecom podloskom, stavio sam u brzinu i sve odpustio bez problema, isto i pritegnuo na tvornicki odredene momente.
Kuzim ja to, ali ovo je sarafic m8 koji se priteze na 5.5kg, to bi mogo i sa rukom skidat i pritezat. Tako sam i zadnji lancanik, kad mi je kotac bio na stolu stezao sam na nacin da sam ga jednom rukom drzao i drugom stezao moment kljucem, a ide na duplo jaci moment.Nemoj vise tako radit (stavljat u brzinu) nego zaglavi zadnji kotac nekako (zadnja kocnica, ili sipka omotana krpom, ili neko drvo provuceno kroz zadnju elgu i uglavljeno u straznu vilicu).
Idealno, odserafljivanje prednjeg lancanika bez ikakvog uglavljivanja i sa motorom u leru pa sa pistoljem otpusitit, a zategnut kilokljucem, ali tada treba zaglavit zadnji kotac (gornje opisanim metodama).
Cak, iako zapravo nije potrebno, ali, koristiti stari lanac za to, nek on trpi, pa kad se promijeni prednji lancanik, tek onda stavit novi lanac.
Da, ima raznih nacina kako se pricvrsti prednji lancanik, Kawasaki na primjer tvornicki brutalno steze maticu (iako je nazivno oko 140-150Nm) i udarni pistolj je daleko najjednostavnije rjesenje (cesto treba biti jak pistolj jer slabiji ne mogu), a i najsigurnije je pistoljem. Bilo slucajeva da je poluga od preko metra i covjekom na njoj rezultirala bez uspjeha, a to sigurno i nije najzdravija metodaKuzim ja to, ali ovo je sarafic m8 koji se priteze na 5.5kg, to bi mogo i sa rukom skidat i pritezat. Tako sam i zadnji lancanik, kad mi je kotac bio na stolu stezao sam na nacin da sam ga jednom rukom drzao i drugom stezao moment kljucem, a ide na duplo jaci moment.