Maglenke - upis u knjizicu / atest

E a kako ovaj prođe tehnički bez ijednog žmigavca?  :jesus: :mrgreen:
 

Attachments

  • Screenshot_20200522_170943.jpg
    Screenshot_20200522_170943.jpg
    329.5 KB · Views: 143
  • Screenshot_20200522_170932.jpg
    Screenshot_20200522_170932.jpg
    586.2 KB · Views: 121
toecutter said:
Kod nas na tehničkom u Labinu striktno gledaju auspuhe i maglenke i ako nemaš atest za to (odnosno upisano u knjižicu) ne prolaziš.
Od ove godine su počeli svih gnjaviti i s nosačima tablica...zezaju i vraćaju većinu koji imaju namontirane aftermarket nosače tablica...traže da se montira original plastični..
Lani recimo to nisu gledali i na žmigavcima im je bilo bitno da imaš oznaku E11/E10.
Uglavnom svake godine je gore i gore...
A koliko čujem manje više je situacija slična svugdje u Istri.
Ja više ne montiram ništa na motoru jer ih je pun k...c !
OK, a što ako ja ugradim spuh, upišem u knjižicu te nako 1000 km vratim orginal gore. Kaj bi trebo ići ponovno mjenjat knjižicu. Pa tko i sa promjenom gabarita/širine vozila radi upisivanja kofera. Onosno kad nemaš kofera motocikl nije po knjižici.  :undecided:
 
Znaci sad svi motoristi moraju ic uoisat maglenke
Jer ko to ima motor a nema maglenke


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Danijel 23 said:
OK, a što ako ja ugradim spuh, upišem u knjižicu te nako 1000 km vratim orginal gore. Kaj bi trebo ići ponovno mjenjat knjižicu. Pa tko i sa promjenom gabarita/širine vozila radi upisivanja kofera. Onosno kad nemaš kofera motocikl nije po knjižici.  :undecided:

To sve ide u napomenu. Standard (original) ostaje, a dodaci se upisuju u napomenu pa ako ih nemaš nikom ništa, a ako ih imaš opet si legalan.
 
seki22 said:
Znaci sad svi motoristi moraju ic uoisat maglenke
Jer ko to ima motor a nema maglenke

Ja od sad pozdravljam na cesti samo one s maglenkama :afro:
 
toecutter said:
Ja od sad pozdravljam na cesti samo one s maglenkama :afro:
Ja to radin vec godinama
Maxi skuterase sa dva cilindra i motore sa maglenkama
Drugi su neozbiljni pa ih ignoriran


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Momci, da ne otvaram posebnu temu jer ova je dovoljno blizu. Kako stoje stvari s aftermarket LED svjetlima, naravno neupisanim i bez oznaka? Prethodni vlasnik stavio kineski LED, nije neko smeće ali ne znam je li pametno tako zujati okolo... Tehnički nije problem, imam i original koji je gore u manje od 5 minuta, ali što kažu cesta i plavi prijatelji? :mrgreen:
 
Last edited:
Pa, mogu te poslat na izvanredni tehnicki koji kosta nesto novaca ako se pokaze da je opravdan, a i kazna slijedi ako se pokaze da nije tehnicki ispravno (a nije). Naglasak na "mogu".
Hvala, idem onda izgubiti onih "manje od 5 minuta" i vratiti stock gore... :mrgreen:
 
Momci, da ne otvaram posebnu temu jer ova je dovoljno blizu. Kako stoje stvari s aftermarket LED svjetlima, naravno neupisanim i bez oznaka? Prethodni vlasnik stavio kineski LED, nije neko smeće ali ne znam je li pametno tako zujati okolo... Tehnički nije problem, imam i original koji je gore u manje od 5 minuta, ali što kažu cesta i plavi prijatelji? :mrgreen:
Ovisi najviše o tome jel' ti motor ima leće, klasičan far sa sjenilom ili klasičan far sa sjenilom i narebranim staklom.
Ako su leće u pitanju onda bih rekao da u 99,9% slučajeva na cesti nećeš imati problema (čak možda i tehnički prođeš ako djelatnik STP-a ne cjepidlači), ako pak nemaš leće onda svakako malo više riskiraš iako niti na to se baš ne obraća previše pažnje pod uvjetom da ti far ima "čisto" staklo. I na kraju ako voziš neki stariji motor poput Yamahe XJR-a, Ducati Monstera i sl. onda bi mogao bit u problemu jer to dosta blješti zbog tog "narebranog" stakla na faru.
 
  • Like
Reactions: El Mravac
Kod nas na tehničkom u Labinu striktno gledaju auspuhe i maglenke i ako nemaš atest za to (odnosno upisano u knjižicu) ne prolaziš.
Od ove godine su počeli svih gnjaviti i s nosačima tablica...zezaju i vraćaju većinu koji imaju namontirane aftermarket nosače tablica...traže da se montira original plastični..
Lani recimo to nisu gledali i na žmigavcima im je bilo bitno da imaš oznaku E11/E10.
Uglavnom svake godine je gore i gore...
A koliko čujem manje više je situacija slična svugdje u Istri.
Ja više ne montiram ništa na motoru jer ih je pun k...c !
A situacija kad san ja upisiva auspuh na zx10 ,tip je jos malo pogleda po motoru ako ima ca zamjensko pa da sve pasa pod jedan atest,za vizir je reka da ni problema,i malo je bolje pogleda zamjenski nosac tablice(koji ima i zamjenske zmigavce sa E oznakom),a isto tako namontiran je i katadiopter,pa je zakljucija da to sve izgleda uredno,i da nema potrebe upisivati u knjizicu,da nece biti problema na teh. pregledu.
 
Kod nas na tehničkom u Labinu striktno gledaju auspuhe i maglenke i ako nemaš atest za to (odnosno upisano u knjižicu) ne prolaziš.
Od ove godine su počeli svih gnjaviti i s nosačima tablica...zezaju i vraćaju većinu koji imaju namontirane aftermarket nosače tablica...traže da se montira original plastični..
Lani recimo to nisu gledali i na žmigavcima im je bilo bitno da imaš oznaku E11/E10.
Uglavnom svake godine je gore i gore...
A koliko čujem manje više je situacija slična svugdje u Istri.
Ja više ne montiram ništa na motoru jer ih je pun k...c !
Kakva debilana o_O točno se pitaš da li ljudi koji provjeravaju e-oznake uopće znaju što one znače.
e-10 znači da su certificirani u... pazi sad - Jugoslaviji
e-11 da su certificirani u UK

Ja imam talijanski motor i gle čuda originalni žmigavci imaju oznaku e-13 (Luksemburg), aftermarket e-24 (Irska).... i ovo je već za u novine ali još bolji novinarski naslov bi bio da imaju oznaku e-25 (Hrvatska) i onda zbog njih da padneš na tehničkom.

Sve u svemu ma i ne čudi me ništa, kad je počela priča o nadzoru homologacije na moto kacigama policija je dobila popis e-brojeva koji "udovoljavaju" .... naravno da taj popis nije imao veze sa zdravom pameću.
 
Kakva debilana o_O točno se pitaš da li ljudi koji provjeravaju e-oznake uopće znaju što one znače.
e-10 znači da su certificirani u... pazi sad - Jugoslaviji
e-11 da su certificirani u UK

Ja imam talijanski motor i gle čuda originalni žmigavci imaju oznaku e-13 (Luksemburg), aftermarket e-24 (Irska).... i ovo je već za u novine ali još bolji novinarski naslov bi bio da imaju oznaku e-25 (Hrvatska) i onda zbog njih da padneš na tehničkom.

Sve u svemu ma i ne čudi me ništa, kad je počela priča o nadzoru homologacije na moto kacigama policija je dobila popis e-brojeva koji "udovoljavaju" .... naravno da taj popis nije imao veze sa zdravom pameću.


E-broj označava samo zemlju di je odobreno, one brojke nakon u homologaciju oznacavaju da li je svjetlo, zmigavac, auspuh...

Problem je kad nema homologacije...
 
  • Like
Reactions: MIK0
E-broj označava samo zemlju di je odobreno, one brojke nakon u homologaciju oznacavaju da li je svjetlo, zmigavac, auspuh...

Problem je kad nema homologacije...
Pa upravo o tome govorim .... označava zemlju di je to nešto dobilo homologaciju, s time da sve zemlje potpisnice EU direktive o trgovini unutar EU ekonomskog područja međusobno priznaju izdane certifikate.
Znači ako ima BILO KOJI e-broj kod nas je to legalan proizvod, odnosno udovoljava normama koje i kod nas vrijede.
 
Pa upravo o tome govorim .... označava zemlju di je to nešto dobilo homologaciju, s time da sve zemlje potpisnice EU direktive o trgovini unutar EU ekonomskog područja međusobno priznaju izdane certifikate.
Znači ako ima BILO KOJI e-broj kod nas je to legalan proizvod, odnosno udovoljava normama koje i kod nas vrijede.
Ja cu morat zaminit staklo na maglenkama koje imaju e broj jer trenutna stakla nemaju
Neman nista upisano u knjizicu ali maglenke su kupljene u EU pa imaju dodatak tih stakala sa e brojem
Mada neki mi govore da ako dodes sa ugasenim maglenkama da ih ne gledaju.nekako mi to nema veze.....onda ne bi to bia nikakav problem