Mrki
New member
Saa ovo si stvarno lijepo i detaljno razradio, ali uvijek se kod takvih putovanja mora ostavit malo vremenskog ''lufta'' za neke nepredviđene situacije kao one najbanalnije u vidu zbuene gume, zgorene svjećice i sl. a to se zna deavat....neke veće stvari nećemo ni spominjat i ovo je dosta.
Tako da bi bilo dobro mjestimično pojačat tempo vonje (ne puno, naravno) i eventualno skratit pauze ili izbjeć poneko zaustavljanje, tako da bude bar 1-2 sata ''vika'' vremena.
Evo simboličan primjer sa puta u Brno 2003.g je iza nekog doletio kamenčić i probuio kiler frendu na cbr-u starom 1g. To se desilo u Mađarskoj kod Gyora (između Budimpete i Beča) u subotu popodne, znači vie nita ne radi....srećom bila je mala rupa, pa smo vjetom improvizacijom to rijeili, ali smo izgubili vie od dva sata, to nam je dosta poremetilo cijeli koncept puta, pa smo i to morali reorganizirat na brzaka.....
Tako da bi bilo dobro mjestimično pojačat tempo vonje (ne puno, naravno) i eventualno skratit pauze ili izbjeć poneko zaustavljanje, tako da bude bar 1-2 sata ''vika'' vremena.
Evo simboličan primjer sa puta u Brno 2003.g je iza nekog doletio kamenčić i probuio kiler frendu na cbr-u starom 1g. To se desilo u Mađarskoj kod Gyora (između Budimpete i Beča) u subotu popodne, znači vie nita ne radi....srećom bila je mala rupa, pa smo vjetom improvizacijom to rijeili, ali smo izgubili vie od dva sata, to nam je dosta poremetilo cijeli koncept puta, pa smo i to morali reorganizirat na brzaka.....