Mali savjeti za motoriste

Ima od Valvolina za White Synthetic slično pakiranje u interspara, zapamtio sam jer ga nije bilo u normalnoj veličini nego samo toj mini jeboihpas.
 
imaš kakav link ili nešto da vidim kako otprilike izgleda postupak čišćenja s tom kredom...
 
Tole said:
imaš kakav link ili nešto da vidim kako otprilike izgleda postupak čišćenja s tom kredom...

ako treba link na engleskom-no problem :wink:

https://www.youtube.com/watch?v=bmHoYLqCfGA
 
Tole said:
S čim i kako očistiti/ispolirati cijevi od ispuha ???

prvo purol pasta i gruba strana spužvice za suđe, pa ovo:  http://centar-alata.hr/brusni-i-rezni-alat/wolfcraft-garnitura-za-poliranje-inoxa-aluminija-bakra-mesinga.html
 
Tole said:
imaš kakav link ili nešto da vidim kako otprilike izgleda postupak čišćenja s tom kredom...

    ...ima neki sprej iz Louisa koji od temperature poplavile i požutile grane dovede do tvorničkog sjaja. Ja ga koristio i odlično radi. Čak sam i slike stavio ovdje, ali se više ne mogu sjetiti gdje. Zna DADO+, čekaj da se javi  :wink: :mrgreen:
 
(y) OptiGlanz

... evo temica (za sada samo 5 stranica, pa kome treba nek' čita)

LINK: http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,220036.0.html

i tu su još neka sredstva:
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,236930.msg4072942.html#msg4072942

sve ovisi u kakvom su stanju grane i kako su održavane prije;
meni evo već 5 sezonu kao nove, a vozim se stvarno po svakakvim cestama/uvjetima ;)


... a što se tiče mini pakiranja za podmazivanje; meni je to taman bila mjera dok nisam imao
kofer kad prođem Bosnu od Sl. Broda, do neke destinacije na Moru, ( cca 400/700km + vozikanje po obali)
pa prije povratka nazad u Slavoniju podmažem i OK

... znači tko ide sam, bez ekipe ili npr. na nekoj sportivi samo s ruksakom,
a ne vuče mu se baš veliko pakiranje  (y)


edit: to pakiranje je taman za proći jednom dobro lanac - npr. na guranjac ako imaš samo bočnjak
 
... evo jedan mali savjet ( iz iskustva  :LOL: ) ne parkirajte blizu automobila i djece

https://www.youtube.com/watch?v=w6yH9cLfK3Y

kod prvog slučaja patite vi, a kod drugog - klinci se lijepe na auspuh 'ko muhe :mrgreen:
 
:misli: kako vrijeme i nije za neke dulje vožnje, već uglavnom samo brisuckam motor i maštam o sezoni,
tek toliko zbog nekih mojih starijih postova
  :mrgreen: izmjena je da sam stavio kofer i nabavio kacigu s unutarnjim vizirom za sunce

a on-topic  :mrgreen:  jučer vidim koliko su mi potrošene one gume na fuzićima i
polugicama, pa ih zamijenim/rotiram, jer ona od zadnje kočnice je kao nova
i stavim je na mjenjač, a isto tako i drugu na fuziću okrenem i stavim na desnu stranu  :D

… ne bih to ni skužio, ali vidio ove nove u ponudi koje su mi se svidjele  8)

mt07-fodhvilere.jpg


ali kako znam da je zbog vibracija, za dulje vožnje bolje imati one sa gumom,
iako su takve možda neugledne i manje sportske, ništa od šminke  :mrgreen:
 
Neznam dali je bilo, ali evo u kratko kako sam riješio vječni problem sa prebrzim radom ili neradom žmigavaca, kada se stave drugačiji.
U mom slučaju sam na FZS-a iz 2005, stavio manje žmigavce koji su na TDM-u i novijim Fazerima.
Razlika je u žarulji, što mi je prije bila 15W a sada je ona mala od 5W.

Znači prvi korak stari i dobri Ohmov zakon: I=U/R , znači napon (12V) je otpor kroz žarulju × jačina struje koja postaje problem. Jer kroz relej, različita jačina struje drugačije pali (ili ne pali) sklop u releju. Znači napon U je isti, 12V, a struja bi trebala biti ista i tome se sve namješta. Otpor kroz dva žmigavca je 1/R=1/R1+1/R2 ...
U mom slučaju, dvije žarulje od 15W, prebačene na dvije žarulje od 5W su dale da trebam dodatni otpor od 7,5 ohma i mislim 18W (ali tu nisam imao puno izbora pa sam uzeo šta je bilo).
Znači, ono što je mene prije bunilo je da taj otpornik (ili kako sam pokušavao prije, dodatnu žarulju) treba spojiti ''paralelno'', a ne u seriju kao što sam ja stalno mislio.
U Chipoteci uzeo 4 otpornika (od 6,8 ohma jer nije bilo drugih) i ubo ih na način kao niže na slikama.
Imate ispod kostur za računanje otpornika i kako sam ih namontirao.
Već sam ih namontirao i vozio se pa mi se nije dalo raskopavati, ali sam prikazao na istim spojevima koji su na većini (starijih) motora.  (y)
 
ako netko hoce slozit prednja svijetla da mu se ugase dok starta motor, moze lako slozit relejem, lemilicom, i malo zivaca. ( kod mene nema opcije gasenja svijetla i ne gase se za vrijeme pokretanja)

Zahvat je jednostavan, treba ukrast pobudu sa gumba za paljenje tako da okida relej dok stisneš gumb. Na pin 30 sam uzeo dolazni plus sa konektora za svijetla a na pin 87a odlaz u isti konektor koji ide na žarulju. Inace okidač sa gumba za paljenje je plus a minus mozes uzet sa bilo koje mase. Ja sam uzeo sa minusa od konektora na svijetla. Spajao sam se direktno lemljenjem na same stopice tako da nisam oštetio žice ili izolacije. Jedino sam morao prekinut plus na žarulju. Uzeo sam đek za relej sa instalacije od alfe i oko 20cm žice snjim. Relej je pristupačan i kao bonus mogu ga izvadit da uopce ne radi svijetlo ako trebam zbog nečeg imat kontakt upaljen.

treba bit ovakav relej, da ima pin 87a ali 12v

3710047001-3276__1-300x300xA.jpg

 
Ljubo_051 said:
Neznam dali je bilo, ali evo u kratko kako sam riješio vječni problem sa prebrzim radom ili neradom žmigavaca, kada se stave drugačiji.
U mom slučaju sam na FZS-a iz 2005, stavio manje žmigavce koji su na TDM-u i novijim Fazerima.
Razlika je u žarulji, što mi je prije bila 15W a sada je ona mala od 5W.

Znači prvi korak stari i dobri Ohmov zakon: I=U/R , znači napon (12V) je otpor kroz žarulju × jačina struje koja postaje problem. Jer kroz relej, različita jačina struje drugačije pali (ili ne pali) sklop u releju. Znači napon U je isti, 12V, a struja bi trebala biti ista i tome se sve namješta. Otpor kroz dva žmigavca je 1/R=1/R1+1/R2 ...
U mom slučaju, dvije žarulje od 15W, prebačene na dvije žarulje od 5W su dale da trebam dodatni otpor od 7,5 ohma i mislim 18W (ali tu nisam imao puno izbora pa sam uzeo šta je bilo).
Znači, ono što je mene prije bunilo je da taj otpornik (ili kako sam pokušavao prije, dodatnu žarulju) treba spojiti ''paralelno'', a ne u seriju kao što sam ja stalno mislio.
U Chipoteci uzeo 4 otpornika (od 6,8 ohma jer nije bilo drugih) i ubo ih na način kao niže na slikama.
Imate ispod kostur za računanje otpornika i kako sam ih namontirao.
Već sam ih namontirao i vozio se pa mi se nije dalo raskopavati, ali sam prikazao na istim spojevima koji su na većini (starijih) motora.  (y)

ili kupiš automat žmigavaca kojem možeš podešavati brzinu žmiganja i samo ubodeš ..  :mrgreen:
http://www.ebay.com/itm/CARCHET-Electronic-Flasher-Relay-for-Turn-Signal-Blinker-Light-Adjustable-New-/380898229899?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item58af4dbe8b
 
DADO+ said:
:misli: kako vrijeme i nije za neke dulje vožnje, već uglavnom samo brisuckam motor i maštam o sezoni,
tek toliko zbog nekih mojih starijih postova
  :mrgreen: izmjena je da sam stavio kofer i nabavio kacigu s unutarnjim vizirom za sunce

a on-topic  :mrgreen:  jučer vidim koliko su mi potrošene one gume na fuzićima i
polugicama, pa ih zamijenim/rotiram, jer ona od zadnje kočnice je kao nova
i stavim je na mjenjač, a isto tako i drugu na fuziću okrenem i stavim na desnu stranu  :D

… ne bih to ni skužio, ali vidio ove nove u ponudi koje su mi se svidjele  8)

mt07-fodhvilere.jpg


ali kako znam da je zbog vibracija, za dulje vožnje bolje imati one sa gumom,
iako su takve možda neugledne i manje sportske, ništa od šminke  :mrgreen:

ja imam "tvrde" fuziće i nije da me nešto jebu vibracije na dužim putovanjima ... :neznam:
 
... kao stari biker već si navikao, pa ne znaš za "luksuz"  :mrgreen:

bez obzira iako mi se sviđaju te - neću ih kupiti - nek' imam malo gripa 

(y)

 
strasilo said:
ili kupiš automat žmigavaca kojem možeš podešavati brzinu žmiganja i samo ubodeš .. 

Aaaaaa, upališ motorku.  :azn:
Nisam ni znao da postoji tako nešto...

Ali lako je tako. Treba dati malo duše, pa od ničega napraviti nešto ...

... i šta ti tu samo dođeš i onda tu nama ... nešto. Ubijaš nam veselje i optimizam.  :mrgreen:
 
Ljubo_051 said:
Aaaaaa, upališ motorku.  :azn:
Nisam ni znao da postoji tako nešto...

Ali lako je tako. Treba dati malo duše, pa od ničega napraviti nešto ...

... i šta ti tu samo dođeš i onda tu nama ... nešto. Ubijaš nam veselje i optimizam.  :mrgreen:

:LOL:
 
4FXpdx5.jpg


… za pakovanje kišnjaka, robe, etc. tko se vozika na dalje

ne uštedi puno prostora, ali ipak stane više  (y)

a i dobra zaštita za kišu, ako nekome npr. bisage/kofer propušta
 
To je kao onaj space bag sta su reklamirali u tv shopu? Na vakum?
 
zlogi said:
To je kao onaj space bag sta su reklamirali u tv shopu? Na vakum?

... ne znam kakvi su ti - nisam vidio, ali imaš i ove;

http://shop.eaglecreek.com/packit-compression-sac-set-sml/d/1065_cl_456

bitno je da ti ne treba usisivač kao za one velike, koji služe za spremanje deka,
zimskih jakni, posteljina i sl. u kućanstvu, već je čista mehanika  :D :mrgreen:

ovi što sam ja našao nemaju taj sistem kao link gore da 1. zatvoriš, pa 2. sprešaš istiskaš zrak samo,
već dok je otvoren smotaš - izbaciš zrak koliko možeš i onda provučeš onaj patent za zatvaranje
i tako ostane, ali su OK (nema potrebe ni ispravljati ih - tako srolani još i manji ;) )

evo imaš i YT za te druge kako šljakaju  (y)
https://www.youtube.com/watch?v=Qi0VF9BQ8A4


... još samo da nađem par manjih za dokumente, lijekove i sl. koje obično ne koristim, ali ponesem na put,
oprema mi je OK, ali prognozerima više ne vjerujem  :D