Mali savjeti za motoriste

policajac je uvijek u pravu i sve zna, a ti si  :D u principu glup,
diviš se, čudiš, šokiran  :shock: i željan znanja,
ali samo da ne platiš ili bar manje, ako je ikako moguće



:mrgreen: :LOL:
 
možda nekome pomogne,
ako ima male serijske fuziće iza, kad
se prebaci u blagi touring mod, pa nekoga
poveze i malo dalje :mrgreen:

lako se stavi i skine ako ti se ne sviđa,
jeftino (od Tomos-a je :LOL: )
kaže da joj je puno udobnije i čizmicom ima
sigurniji oslonac zbog gripa, jer na serijskima
nema gume


Nfoki3U.jpg

 
Da ne otvaram novu temu,

#1: jel bolje prek zime akumulator skinut sa motora ili ga na motoru spojenog stavit na održavanje?
#2: koji aditiv stavljate u gorivo kad stavljate motore u "zimski san" (ako uopće treba stavljat aditiv)?
 
madyo said:
Da ne otvaram novu temu,

#1: jel bolje prek zime akumulator skinut sa motora ili ga na motoru spojenog stavit na održavanje?
#2: koji aditiv stavljate u gorivo kad stavljate motore u "zimski san" (ako uopće treba stavljat aditiv)?

Sa skidanjem nisam ništa dobio. Čak i uz povremenu provjeru i nadopunjavanje - riknuo je.
Ako imaš karburatore, isprazni ih. Mislim da ti aditiv ne treba jer u našem gorivu još uvijek nema sranja od etanola u toliko velikoj količini (mada sam čuo da se i ovako zna "pokvariti", nisam nikad doživio problem). Ako te to toliko brine, imaš kojekakvih fuel stabilizer-a pa sipaj. Otkako sam preselio u Rovinj, nemam više tih muka jer se jednostavno vozim cijele godine (a nitko i tebi ne brani).
 
što se tiče aku:

gotovo sam siguran, jer sam ga jedne zime dok je snijeg i sol bila
dugo na cesti, držao skoro 2mj. na punjaču, s tim "pametnim"
što stalno dopunjava i zeznuo, a prije ga nisam koristio ni
na jednom motoru i sve bilo OK :?

uglavnom se provozam, a ako dulje nisam palio, prije vožnje ga
dopunim preko noći i to je to  (y)
 
Aku. se ne vadi.. ne puni, osim pred voznju 8)

Motor se ne paljka...


Rezervoar sto puniji da ostane manje mjesta za stvaranje kondenzata...
 
aku spojen na ctek cijelu zimu do početka vožnje, motor kupio novi 2009, oriđiđi yuasa još uvijek gore !
 
Nema karb-ove, FI je.

Kupio sam punjač koji ima funkciju održavanja pa bi ga priključio prek zime.
Ili da ga svako malo upalim u garaži pa nek radi 10-ak min (makar samo da ga čujem kak prede kad se već nebum mogel vozit  :mrgreen:)?



 
madyo said:
Nema karb-ove, FI je.

Kupio sam punjač koji ima funkciju održavanja pa bi ga priključio prek zime.
Ili da ga svako malo upalim u garaži pa nek radi 10-ak min (makar samo da ga čujem kak prede kad se već nebum mogel vozit  :mrgreen:)?

Sip ti je dao odličan savjet - motor se ne paljka. Ili ga voziš ili ga ostaviš dok se ne počneš voziti. Govorim iz iskustva jer ni ja nisam slušao. To ti vodi rikavanju svjećica, akumulatora (jer se ne napuni u to kratko vrijeme i onda opet stoji) i nakupljanju čađe u kompresijskom prostoru (jer u tih 10 minuta, 8.5 ti motor radi pod "čokom" - s bogatijom smjesom).
Akumulatori su mi najdulje trajali ako sam se povremeno vozio cijele godine ili ako nisam ni pipnuo motor cijele zime. Dopunjavanjem, skidanjem i tako time nikad ništa nisam dobio. Možda bih, da sam imao ultra super pametni punjač.
 
Uvijek izvadim akumulator preko zime i stavim ga u kucu na toplo. Kada dodje sezona, nadopunim ga i nikada mi kod verglanja nije "zavukao". Prakticirao na svim motorima i nikada problema
 
nostradamusbj said:
Uvijek izvadim akumulator preko zime i stavim ga u kucu na toplo. Kada dodje sezona, nadopunim ga i nikada mi kod verglanja nije "zavukao". Prakticirao na svim motorima i nikada problema
To ustvari dođe na isto ko da je motor u garaži na toplom.
 
madyo said:
Nema karb-ove, FI je.

Kupio sam punjač koji ima funkciju održavanja pa bi ga priključio prek zime.
Ili da ga svako malo upalim u garaži pa nek radi 10-ak min (makar samo da ga čujem kak prede kad se već nebum mogel vozit  :mrgreen:)?
Ma sa c tekom si miran. Nikakvo paljenje na 10 min. Ili voznja ili drzi na c teku
 
ROMANISTA said:
Ma sa c tekom si miran. Nikakvo paljenje na 10 min. Ili voznja ili drzi na c teku

Moj punjač nije CTEK, naletio sam neki dan u Kauflandu na sniženju za 120 novaca rvackih, videl sam da ima funkciju održavanja pa reko - za te pare neću propast.
 
vladof said:
To ustvari dođe na isto ko da je motor u garaži na toplom.

Uz duzno postovanje garazama, ali (barem u mojoj) nikako ne moze biti toplo kao kad ja njega uvalim medu knjige uz nocni ormaric. "Literatura" po P.S.-u :021:
 
ROMANISTA said:
Ma sa c tekom si miran. Nikakvo paljenje na 10 min. Ili voznja ili drzi na c teku
YUASA YTX9-BS made in Japan 2003-2013 10 godina,YUASA YTX9-BS made in China 2013-2018 5 godina , YUASA YTX9-BS 2018 made in EU ?????? , MOTOR ZX9R fergazer, akumulator nikad skidan s motora ,paljenje preko zime cca svaka 2 tjedna 10-15 min rada, stoji u garaži, temperature zimi ako je vani -10 u garaži je min - 5 , prevedeno ako je akumulator dobar,bude trajao ,ako ne,budne prdnuo kraj priče .
 
Znanstveno je dokazano da priča tek počinje  :proljece:
 
DADO+ said:
evo jedan mali savjet  :mrgreen:

manje čitajte forumske gluposti,
više se vozite (y)

:LOL:

Sta da ovi sto nemaju motore rade?

Ili klosari ko ja...
Koji jedva kupe motor, skupe za neku klos opremu i nemaju za gorivo?
 
dani83 said:
Sta da ovi sto nemaju motore rade?

Ili klosari ko ja...
Koji jedva kupe motor, skupe za neku klos opremu i nemaju za gorivo?

provocirajte baniranje, da moderatori imaju manje posla  (y) :LOL: