madyo said:Da ne otvaram novu temu,
#1: jel bolje prek zime akumulator skinut sa motora ili ga na motoru spojenog stavit na održavanje?
#2: koji aditiv stavljate u gorivo kad stavljate motore u "zimski san" (ako uopće treba stavljat aditiv)?
madyo said:Nema karb-ove, FI je.
Kupio sam punjač koji ima funkciju održavanja pa bi ga priključio prek zime.
Ili da ga svako malo upalim u garaži pa nek radi 10-ak min (makar samo da ga čujem kak prede kad se već nebum mogel vozit )?
To ustvari dođe na isto ko da je motor u garaži na toplom.nostradamusbj said:Uvijek izvadim akumulator preko zime i stavim ga u kucu na toplo. Kada dodje sezona, nadopunim ga i nikada mi kod verglanja nije "zavukao". Prakticirao na svim motorima i nikada problema
Ma sa c tekom si miran. Nikakvo paljenje na 10 min. Ili voznja ili drzi na c tekumadyo said:Nema karb-ove, FI je.
Kupio sam punjač koji ima funkciju održavanja pa bi ga priključio prek zime.
Ili da ga svako malo upalim u garaži pa nek radi 10-ak min (makar samo da ga čujem kak prede kad se već nebum mogel vozit )?
ROMANISTA said:Ma sa c tekom si miran. Nikakvo paljenje na 10 min. Ili voznja ili drzi na c teku
vladof said:To ustvari dođe na isto ko da je motor u garaži na toplom.
YUASA YTX9-BS made in Japan 2003-2013 10 godina,YUASA YTX9-BS made in China 2013-2018 5 godina , YUASA YTX9-BS 2018 made in EU ?????? , MOTOR ZX9R fergazer, akumulator nikad skidan s motora ,paljenje preko zime cca svaka 2 tjedna 10-15 min rada, stoji u garaži, temperature zimi ako je vani -10 u garaži je min - 5 , prevedeno ako je akumulator dobar,bude trajao ,ako ne,budne prdnuo kraj priče .ROMANISTA said:Ma sa c tekom si miran. Nikakvo paljenje na 10 min. Ili voznja ili drzi na c teku
DADO+ said:evo jedan mali savjet
manje čitajte forumske gluposti,
više se vozite
dani83 said:Sta da ovi sto nemaju motore rade?
Ili klosari ko ja...
Koji jedva kupe motor, skupe za neku klos opremu i nemaju za gorivo?