Mali savjeti za motoriste

Ja sam se preporodio otkako sam skinuo sranje od vizira,kad postane napeto malo zalegnes i dalje gassss....s tim sofersajbama nikakve srece jer zatrebaju i brisaci ponekad :mrgreen::ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: prpa
Hvala svima na odgovorima.
Vjerojatno kombinacija laganog motora (175kg), visoki položaj, mekani ovjes itd.... čini svoje.
Ali ja sam zadovoljan, uspio sam riješiti hrpu problema sa givi vjetrobranom+deflektor a preporod je bio kad sam stavio distance i odmaknuo cijeli vizir od motora (slučajno naletio na YT pa rekoh da probam).
Što se tiče turbulencija od auta, kamiona itd...; slažem se, ili drži razmak ili prestigni :).

Budući da sam tek početnik na motoru i sad bih da je to sve tiho i ugodno kao u autu :mrgreen:... da pitam vas koji imate teže/veće/stabilnije motore..

Koja je neka granica brzine na autoputu gdje se osjećate ugodno, bez pritiska vjetra, turbulencija i svih ostalih pizdarija ?
Pitam namjerno za autoput jer na lokalnoj cesti je situacija drugačija... Uglavno se cruise-a nekom optimalnom brzinom sa povremenim stiskanjima, a na autoputu je ipak neka konstanta pa vjetar sigurno prije zamara.
 
Ja se osjecam ugodno do nekih 130, max 140 na Versyu. Sve preko toga je van zone komfora ali se da trpiti.
Na Intruderu ni ne idem na auto put. Tj. jesam jednom da vidim koliki mu je max. Zamalo me otpuhalo sa motora na 180 :mrgreen:
 
Gotovo nikad nisam na autocesti, ali na Z900 obzirom da sam visok i blago nagnut naprijed, 130-140 km/h mi je najbolje jer mi vjetar drzi tijelo i osjecam se "bestezinski".
 
To je uglavnom najveći razlog zašto ne mijenjam motor, ovi novi stvarno imaju lošu ili nikakvu zaštitu od vjetra.
Motor Honda cbf600S sa maskom i vizirom, sve original tvornički, i zaštita od vjetra je odlična, ponekad kad sam u žurbi odem na obilaznicu i autocestu, i tu samo pomaknem dupe nazad do drugog sica i po gasu, čujem samo mašinu, a vjetar sve ide preko kacige koja je HJC karbonska za 600€ i teži 1200 g.
Uglavnom od mt versisa horneta nc750 niti jedan nema ovako dobru zaštitu i posloženu aerodinamiku, provozao sam ih i to kad pređeš stotku ubija vjetar.
Atocestom kad idem ugćavnom sam u žurbi i to grdoj, jer mrzim autoput i izbjegavam, no kad idem onda ga garim kolko ide jer sam u žurbi, ovisi o prometu naravno, no vrtim se od 150+
 
Ovih par puta što sam bio prisiljen voziti autoputom (zatvorena cesta zbog bure itd.) udobno 150 na stromčetu, jedino bi mašina bila sretnija na manjoj brzini jer na 150 vrti 6800 okretaja u 6. gdje je već prilično "zujava" :mrgreen:
 
Izbjegavam autoput, vrlo rijetko sam tamo. Kad jesam, 140, tempomat, nista se ne događa, doslovce možeš zaspat na motoru. Guzzi California 1400 Touring.
 
CBF 600 N, na autocesti preko 120 više nije lagodno, treba se držati za volan jer vjetar jako udara u prsa.
 
Ziko, 34 km/h nagnut do poda, naušnica struže po asfaltu, a mravi mi šapću na uho --- ne budi lud, uspori, poginit ćeš tako. Ipak, samo opušteno.

Brale, valjda su u tvornici izračunali nešto. Možda je za male rižojede, dodaš vizir sa još koji cm i to je to. Chuck Norrisi na nakedima koji voze 390+ su ionako u nekim svojim filmovima, smile i vozi dalje.
 
  • Like
Reactions: Dene
FJR po autoputu koliko god moze
 

Attachments

  • Screenshot_20230818_203342_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20230818_203342_WhatsApp.jpg
    771.9 KB · Views: 0
Pitanje za ljepljenje plexiglasa na alu poklopac kvacila, dal bi ovako nesto bilo dobro da drzi/ne pusta ili ipak nesto drugo?

Htio bi izbjeci vide, pa trazim neko jako ljepilo/brtvilo otporno na temp i ulje

Sa bisonom sam u vise navrata bio prezadovoljan, al nikad za ovako nesto
 

Attachments

  • 032721.jpg
    032721.jpg
    69.3 KB · Views: 0
Last edited:
Nazoveš Sika Croatia ili pošalješ mail i pitaš što imaju za ponuditi za te uvjete eksploatacije.