Malo sam se ponovio

To bi morao biti taj, našao sam ga u Zadru preko Tome Marića. Felge su magnezijske Marchesini 6", jedino što sam ga cijelog doslovno rastavio u šaraf i ponovno složio. Čak imam i sve dokumentirano fotkama, tekst je napisan i čeka objavu u MotoPulsu ali samo ako ga uzmem natrag. :mrgreen:
 
mate said:
To bi morao biti taj, našao sam ga u Zadru preko Tome Marića. Felge su magnezijske Marchesini 6", jedino što sam ga cijelog doslovno rastavio u šaraf i ponovno složio. Čak imam i sve dokumentirano fotkama, tekst je napisan i čeka objavu u MotoPulsu ali samo ako ga uzmem natrag. :mrgreen:

Imam i sam takve sklonosti prema motorima  :wink:

 
mate said:
To bi morao biti taj, našao sam ga u Zadru preko Tome Marića. Felge su magnezijske Marchesini 6", jedino što sam ga cijelog doslovno rastavio u šaraf i ponovno složio. Čak imam i sve dokumentirano fotkama, tekst je napisan i čeka objavu u MotoPulsu ali samo ako ga uzmem natrag. :mrgreen:

Više sam dosadan sam sebi , prepoznao sam ga po felgama . Jednu stvar neću nikad skužit , kad čovjek kupi takav motor zašto ga ide prodati . Dok je bio u ZD bio je u izvanrednom stanju što vjerujem da je i danas .
Osobno sam mišljenja da bi prodao sve prije nego motore .
 
jota said:
Više sam dosadan sam sebi , prepoznao sam ga po felgama . Jednu stvar neću nikad skužit , kad čovjek kupi takav motor zašto ga ide prodati . Dok je bio u ZD bio je u izvanrednom stanju što vjerujem da je i danas .
Osobno sam mišljenja da bi prodao sve prije nego motore .

To ti je zato što sve pretpostavljaš po samom sebi, a svi znamo da je pretpostavka majka svih zajeba. :mrgreen: Kad si već pokreno priču oko odličnog stanja, evo ukratko par detalja: dakle, navečer oko 10 zove Marić i kaže kako je kupio 916, rekoh, bravo majstore napokon si postao muškarac  :mrgreen: , i tako kroz razgovor kaže on da su dva frenda prodavala motore, on je uzeo običnog i ostao je još jedan SPS. Samo sam mu rekao da nazove lika i da me najavi za ujutro. U 8.30 sam bio u Zadru s prikolicom, naravno da nije mogao upalit i lik se malo uznemirio, ali samo sam mu rekao da tovari na prikolicu i ne brine ništa. Razlog prodaje je bio klasičan tovarski u to vrijeme: svi su prodavali sve i kupovali supermoto. Ali da se vratim na stanje motora. Znaš kako to ide kad počnu raditi telefoni i uglavnom je ispalo da je rađen u Italiji da bi kasnije saznao da je bio samo na jednom polu-servisu u Anconi a kad smo ga otvorili kod Tončija vidjeli smo da su još Tončijevi markeri na motoru, čak i na filteru ulja. Drugim riječima, nitko ga nije ni pipnuo. I sad dolazi to slaganje gdje je motor stvano bio generalno uređen i prebačen na more. Držao sam ga tamo samo za tih dva, tri vikenda godišnje ali imao sam ih još u Zagrebu pa mi nije bio bed. I tako od dosade pustim glas da ga prodajem i preko poznanika kupi ga susjed na moru koji se gotovo odmah razočarao i mislim da nije napravio niti 500 km u godinu i pol dana. Onda ga posudi jedan drugi frend i nakon dva dana ga prodaju trećem kod kojeg je, mislim, još uvijek. Sve se to događa u Vodicama. Prošlo ljeto sam ga malo gledao na parkingu i motor izgleda katastrofalno. Nije razbijan ali je tako odvratno prljav i neodržavan da ti se život zgadi, s tim da znam da nitko od lokalnih majstora nije na njega stavio ruku a kamoli da bi došao do Tončija. Idem uskoro na godišnji pa ću se malo raspitat, ali najiskrenije, iako me uvijek kopkaju ti SPS/R-ovi nekako me baš ovaj motor više ne privlači. Možda zbog stanja u kojem je i što znam šta bi me čekalo ako bi ga kupio jer bi to sve bila repriza, a s druge strane imam u garaži praktično isti motor koji je doslovno savršen i stalno bi ga uspoređivao s njim.

Btw, čisto da ne bude potpuni off, u vrijeme kad smo slagali SPS-a i ovaj od M900 je prošao vrlo sličnu torturu tako da znamo točno što je i kad rađeno s tim da je njegov vlasnik ipak vodio računa o motoru. :mrgreen: Zato sam i napisao da je dobro tržio.  :jesus:
 
Ma da ljudi kupe motore da bi ih kupili da selo priča , tu varijantu u Zd zovemo GRM racing ( nedjeljom se vozika oko Borika od kafića Gagica do Marexa i tako od kave do kave i onda cjelo selo priča kako taj i taj vozi Ducati ) kad treba bilo što uložiti : ulje filter, gume ili nedaj bože servis motor se prodaje .

Najgluplje je u cjeloj priči sljedeće , 78 sam ko klinac kupio E90 i upao u društvo koje je imalo 20 pa nadalje godina .
U cjelom ZD je motore vozilo 20-30 ljudi ( MZ, Tomos , Jawa-CZ i par japanaca veće kubikaže ) isti ljudi ( neki su se raselili neki su pokojni ali ne od motora ) voze i danas bez većih saobraćajki , sve ovo drugo +-=0 .
Jedan je čak i prvak USA u raznim kategorijama amaterskih utrka uglavnom na Suzukiju ( bili skupa u JRM Lora , pojeli smo toliko prstaca da mi ih više u životu netreba ni vidit ) .
 
alenRI said:
znači jednu sezonu ćeš vozit monstera,a sps će bit u garaži,pa drugu godinu obrnuto? sorry,ali to je debilno

Motor ne mora biti vožen u javnom prometu, a ipak može biti vožen  :mrgreen:

Naime ja na motoru zbog posla i drugih obaveza ne pravim preko 3000 km godišnje, imam pristojna primanja ali i proširenu obitelj tako da mi registracija dva motora godišnje zaista nema svrhe.

Kao što sam napisao i odavno prije u raspravama o kupovini motora, kupujem bez kompromisa kada procjenim da si to mogu priuštiti, a kad' nemogu pokrijem se ušima i šutim.

Dakle Monstera sam iskeširao i dovezao doma u pol zime i strpljivo čekao do proljeća da ga upalim i registriram, ali bio je u garaži i ja sam bio zadovoljan u to vrijeme mogao sam si za tu lovu kupiti Hondu CBR 900RR, ali nisam.

Oduvijek sam želio i 916 i već preko dvije godine sam u potrazi za nečim.
Naime pronašao sam nekoliko motora među kojima i dva 748 (2001. i 2002.)u HR koji su bili zaista usčuvani, ali to nije bilo to i na sreću tražili su više nego što sam tada bio spreman dati i jedan 748 s(1998.) u Sloveniji mi je nuđen za 4500 eura, ali dobio sam potpuno pouzdanu informaciju da u tvornici za Ducati stariji od 2000-te godine ne izdaju homologacijsku dokumentaciju, dakle zaboravite legalni uvoz Ducatija proizvedenog prije 2000.-te godine.
U Mađarskoj sam našao 748 (1997.) za samo 2800 eura i već su mi na pameti bile nemoralne misli, ali sam preozbiljan da bih se bavio time.
U HR su na prodaju bili dva 916(1994. i 1998.) i jedan 748 (1998.) sa uglavljenim agregatom od 916, svi su bili u stanju u kakvom sam ih bio spreman platiti max 5000 eura jer su zahtjevali dodatno ulaganje i rad, prosto rečeno ishareni i neusčuvani motori, ali njihovi vlasnici su tražili i po više od 1000 eura više nego što sam bio spreman dati.
I tako prije dva tjedna ponuđen je i ovaj SPS, nazvao sam vlasnika odmah početkom tjedna kada je izašao oglas i pitao dali mogu samo doći vidjeti motor u subotu.
Čovjek mi je rekao da će mi javiti jer su mu se već najavili kupci iz Istre, pa ako ne proda motor neka dođem.
U petak mi je javio da mogu doći , jer su kupci dobili prijedlog za nalijevo u krug i doma.Naime likovi su došli švanjiti motor i skidati cijeni igrom , a gle ovo,a gle ono, a gle motor je farban jer nema naljepnice na rezervaru(inače SPS '98 originalno ima samo dvije male DUCATI naljke na bočnim oplatama, a u bijelom polju na repu sitno piše 916 SPS i to je sve)

Kada smo se našli, preko sat vremena smo sjedili u garaži kraj motora i pričali o motorima, iskreno nisam išao kupiti motor, već ga samo vidjeti(Sjeo sam na monstera i napravio preko 200 km samo da vidim SPS-a)
Nakon više od sat vremena razgovora rekao sam čovjeku da je prodao motor (u sebi sam tokom razgovora odlučio da razum mora popustiti pred onim što moje srce traži) nakon toga smo još dva sata razgovarali na terasi i čovjek mi je svojevoljno nešto spustio cijenu i rekao mi je da će me i bez kapare čekati do kraja godišnjeg kada se polovicom kolovoza vraća u SAD na odlasku mi je dao ključ od motora i knjižicu vozila i rekao da je motor za njega prodan i da više ne izlazi iz garaže, a da, prije toga smo ga upalili i svaki napravili po krug od cca 1,5 km.
Uz motor sam dobio i dosta opreme i nešto potrošnog materijala.
Izvukao sam i zadnje rezerve novca i nešto posudio , a tjedan dana čekanja da idem po motor trajalo je čitavu vječnost.
I tako smo buraz i ja u prošlu subotu natrpali novac u kovertu, posudili prikolicu od kuma i sa starim Fordom iz 1991. se otkoturali bez klime put Zagorja na +33.
Tamo smo utovarili motor u prikolicu i ostalo u prtljžnik,isplatili čovjeka, sjeli ispričali se dobro i krenuli kući.
Možda ovo nekome zvuči patetično ili smiješno, ali kada sam na odlasku mahao kroz otvoren prozor, u retrovizoru sam vidio kako mi čovjek maše sa mosta i nakon toga pognute glave odlazi u dvorište.
I u prethodnim razgovorima mi je rekao da mu je žao što prodaje motor, ali da mu je drago što ga kupujem ja.
Nije to gluma niti sranje, jer u pitanju nije bila obična trgovina.
Mene sad čeka izmjena ulja,filtera i akumulatora, jer motor je ipak stajao dvije godine da nije vožen, no prije toga su poštelani ventili i izmjenjeno je remenje i španeri tako da sam što se toga tiče miran još bar 2-3 godine.

makazica said:
Prestrašno..... (y)

Jel se budiš noću i ideš vidit kak je? :mrgreen:

Jebo me pas, ništa do full size analognih čukica u spužvi...... (y)

A i cijena je vrlo, vrlo fer (ako je točna ona cifra ispod slike....).

A kaj bi nam malo posnimao zvuk kad će biti prilike?

Još jednom.... (y)

Da taj dan kada sam ga dovezao bio sam u gaćama u garaži u 1 sat u noći.

Motor je od tada jednom upaljen da doma čuju kak' radi i sada ništa do izmjene ulja i filtera.
Možda je nekome sve to debilno, ali baš me briga, u mojoj je garaži  :mrgreen:
 
Gusti su gusti  :wink:!

Danas bio, vidio, dodirnuo...i to je to.
Posto znam koliko kumu znaci taj motor i sama kupnja istog,(sjetim se svih nasih razgovora na tu temu u zadnje 2 godine, svih gledanja po oglasnicima, kalkulacija, zbrajanja i oduzimanja.... necu ga niti pokusati traziti krug.(uistinu i bez lazne skromnosti.. :wink: 8)!)
Ako netko razmislja o slicnom pothvatu imamo bazu svih koji su na prodaju sa pro i kontra bodovima... :wink:

Iskreno cekam taj motor na stazi, a ti kume ili fitness ili novi kombinezon, nekako mi se cini da ne stanes u stari!  :mrgreen:

Ostatku ekipe dobre volje...vidimo se u subotu !? (y)

Onima koji ne razumiju zasto je netko kupio stari motor i jos ga ne planira voziti????
Isto tako i ja ne razumijem zasto moj drugi kum hoda iskljucivo u brandiranoj garderobi, ali svejedno ne pljujem po njemu i njegovom odabiru....sto zena 200 sisa  :jesus:

 
flugo said:
Kolko je proizvedeno tih sps verzija?

Naravno..916 je prekrasan motor i želim ponosnom vlasniku puno gušta na njemu  (y)

 
Nemoj me sad pitati za detalje ali sjećam se da sam prije nekoliko godina analizirao ovu tablicu i našao neke greške. Sad samo da se stari mozak sjeti koje su bile...  :mrgreen:
 
mate said:
Nemoj me sad pitati za detalje ali sjećam se da sam prije nekoliko godina analizirao ovu tablicu i našao neke greške. Sad samo da se stari mozak sjeti koje su bile...  :mrgreen:

Kad se sjetiš ispravi, ja iskreno nisam ulazio u detalje  :?
 
M900 said:
Mene sad čeka izmjena ulja,filtera i akumulatora, jer motor je ipak stajao dvije godine da nije vožen....

ako trebaš kakav savjet o ulju, slobodno pitaj ....  :mrgreen:
 
M900 said:
Kad se sjetiš ispravi, ja iskreno nisam ulazio u detalje  :?

Ma ništa posebno bitno, ali imam ju već desetak godina i jednom mi je bilo dosadno pa sam išao u detalje. Ali ja brzo zaboravljam, osim brojčica. :mrgreen:
 
Hebo vas sve Ducati :mrgreen:

Cestitam kume! :mrgreen:




Srki
 
jota said:
Ma da ljudi kupe motore da bi ih kupili da selo priča , tu varijantu u Zd zovemo GRM racing ( nedjeljom se vozika oko Borika od kafića Gagica do Marexa i tako od kave do kave i onda cjelo selo priča kako taj i taj vozi Ducati ) kad treba bilo što uložiti : ulje filter, gume ili nedaj bože servis motor se prodaje .

Najgluplje je u cjeloj priči sljedeće , 78 sam ko klinac kupio E90 i upao u društvo koje je imalo 20 pa nadalje godina .
U cjelom ZD je motore vozilo 20-30 ljudi ( MZ, Tomos , Jawa-CZ i par japanaca veće kubikaže ) isti ljudi ( neki su se raselili neki su pokojni ali ne od motora ) voze i danas bez većih saobraćajki , sve ovo drugo +-=0 .
Jedan je čak i prvak USA u raznim kategorijama amaterskih utrka uglavnom na Suzukiju ( bili skupa u JRM Lora , pojeli smo toliko prstaca da mi ih više u životu netreba ni vidit ) .
u ljeto 81.god.smo kolega i ja došli motorima u zadar i prvo što nam je upalo u oči je bio čudan način sjedenja večine lokalnih motorista-izrazito pogrbljen položaj... objasnili su nam da tako vozi neki momak koji ima ducatija i to je to... 
 
lipo je kad se snovi ostvare, a još kad je ovako rijedak ducati.... ajme.
po meni najbolji dizajn od '90ih godina pa sve do danas.
 
zvonko situm said:
u ljeto 81.god.smo kolega i ja došli motorima u zadar i prvo što nam je upalo u oči je bio čudan način sjedenja večine lokalnih motorista-izrazito pogrbljen položaj... objasnili su nam da tako vozi neki momak koji ima ducatija i to je to... 

ISTINA
 
sonny said:
Ante, ti bi mogao u subotu prvo do mene na pivo, pa zajedno nastavimo do M900 u Viroviticu!?

Ajd može, taman ću ožedniti nakon jutarnje vožnje.  :mrgreen: Može u Hajduku?
Oko 11.30h ?
 
AnteK said:
Ajd može, taman ću ožedniti nakon jutarnje vožnje.  :mrgreen: Može u Hajduku?
Oko 11.30h ?

  Možda je malo rano, ali neka bude deal!!!