Marušiću, Marušiću...koji prometni stručnjak

Htio bi isto tak reci nekaj za ove mlade,recimo dok sam plahutal po klubovima i vozil u mladim godinama,po klubovima se uvijek odrzavalo korisnih diskusija.
Recimo da li ste svjesni da na 30m daljine vozac automobila ne vidi motoristu iza olovke,znaci ako se u gradu nalazite iza nekog predmeta kao sto je mirissni boric ili Krunica koja visi na retroviziro (paradoks) nema sanse da vam nebu uzel prednost,razmislite jer na zalost motorista MORA misliti i za druge (y)

Za preveliku brzinu ne zelim nis komentirat al sam protiv toga u gradu :palacdolje:
 
po meni najbitnija su dva problema...

prvi je taj kaj se kod nas osiguranje plaća po kubikaži, pa vas pitam ja jel to ima smisla  :?:
dal je isto voziti npr. Xt660 ili GSX-R 750? razlika je 100 KS  :shock:
kad bi davanja za ovaj slabiji bila puno manja, onda bi možda više ljudi kupilo takav motor jer im je dosta tih 50 ks, a ovak kad je rega ista (a i porez) koja budala si onda nebi kupila najjači mogući motor? bar ja tak razmišljam, iako sam daaaaleko od nekog "rejsera"...

drugi je problem kaj se motori stavljaju u posebnu košaricu, oni su vozilo kao i svako drugo...
e sad, to kaj su motori po performansama brži, bolje koče, manji, okretniji i slabije uočljivi, to nije problem samo nas motorista, to je problem i onih koji voze autije i kamione...
koliko puta mi se desi da uočim da je mene na motoru uočio vozač auta, ali jednostavno mu se "nije dalo" pustit me, ipak je on "jači", a koliko puta mi se dogodilo u autu da mi isto napravi neki kombi ili kamion, a zapravo najviše neki SUV (kojeg vozi tetkica) ? tu je problem kaj smo mi balkanci, i za sve nam je kriv netko drugi...
ne voze svi R motore, ima masa onih koji imaju motor od 70-100 KS i voze normalno, ali ovaj debil od Marušića (koji je siguran sam kupio Dr. diplomu) će izlobirati namete koji će najviše štetiti upravo tu grupu motorista, jer ove budale na R motorima ionako neće regati iste (već sad se ne regaju i skrivaju se tablice), a pogotovo neće stat murji...
po meni, trebali bi za R motore biti puno veći nameti nego na neke "normalne", a isto tako, što je najbitnije, bi trebali biti i puno veći nameti za sportske automobile, jer ekipa u M3 ili Brabus nečemu sigurno ne vozi sporo (a da ne spominjem tatine sinove u GTIu ili neki dan kaj sam vidio u Octaviji RS)...


a bila je i jedna tema na kojoj sam predložio da se sva, al baš sva vozila ograniče na 130 km/h brzine, i zanimljivo, popljuvali su me svi VOZAČI AUTOMOBILA
 
Jer je gore big brader,murija sve vidi i taj čas se stvore kadd god mogu koji € inkasirat. odnosno ljudi rade nešto.
 
Nisam na motoru napravil neku veču kilometražu nekih godinu i pol pa sam možda malo zišel iz štosa.  :misli:

Jučer sam skoro skinul motoristu po Marušičevom receptu. I sada kaj da velim? Ima lik pravo o uzrocima, malo ga hebe kaj napraviti s time  :mrgreen:
 
High 46 said:
ajde ne suditi pio svom laktu  :wink:

ima budala koje registriraju R motore ,koji ne skrivaju tablice i koji staju muriji.........i kako sad dalje  :misli:

dobro, sorry, nisam mislio generalizirati, ali ovdje se piše o "budalama" koje rade sranja, voze prebrzo i ne poštuju zakone...
na te sam budale mislio...
 
Igoreta said:
dobro, sorry, nisam mislio generalizirati, ali ovdje se piše o "budalama" koje rade sranja, voze prebrzo i ne poštuju zakone...
na te sam budale mislio...
sve 5 ... ja sam napisao moj primjer,ali........

svaki dan kad idem na posao ( 5 km u jednom pravcu ) napravim prekršaja za XXXXX tisuća kuna i dosta dana bježim ko srndać po cesti da me "lovci" na motoriste ne pogode na kakvom raskršću i sl. i sad su krivi SAMO oni  :misli: e pa nisu u doooooosta slučajeva sam JA taj  (y)

samo treba biti iskren i priznati da je tako  8)
 
Bandit said:
Ne, nije.
Žalosno je da čovjek kao ti, koji radi na radnom mjestu kao i ti, izjavi ovakvu glupost (gore citiranu).
Da ti moždane vijuge još rade, shvatio bi što je to g. Marušić htio reči.
moja mozdane vijoge delajo sasvim pristujno h vala  :mrgreen:
pratim rad cijenjenog majstora samopromidžbe dugi niz godina i bolje mi je da se ne upustam u raspravu jer bih stvarno mogao reci previse tak da cu ipak sutjeti.
nista u toj izjavi nije na mjestu, a ako je zelio reci nesto drugo - ona je to mogao reci drugacije. nije kvantna fizika sastaviti smislenu recenicu.

Brzina moze biti kriva samo onda kad nije prilagodjena uvjetima. Buduci je na vozacu da tu brzinu prilagodi uvjetima, brzina sama po sebi ne moze biti kriva. Sto je sigurno ili prihvatljivo rizicno, odredjuju sigurnosne okolnosti, a ne prometni znakovi. Brzina je relativna, kao i opasnost koja iz nje proizlazi. Ovako grubo pojednostavljivanje i fasisticki pristup vrlo slozenoj problematici je vrlo dobar pokazatelj stanja u kojem se nasa drzava nalazi.

U cijeloj toj sprdacini na kraju je jedino bitno da se nesto dogadja. Da netko nesto sere, da se mlati prazna slama i stvara privid o tome koliko je sustav zatrovan. Neka izgleda da netko nesto rad i da to radi onaj koji stvari razumije.

Ima puno ljudi koji znaju, mogu i hoce, ali kome je to, zaboga, uopće bitno?

Prvo trebamo puzati, da bismo znali hodati. Puzati pred drugima nije lako, to mogu samo rijetki. Stoga neka nas ne cudi sto toliko malo ljudi uopce zna hodati, kamoli trcati.
 
Srki said:
dajmo šta????

ti si puko skroz

imaš posao? uzmi lovu odi na stazu, ko ti brani? uzmi kredit, izgradi stazu ko ti brani? Potpiši papir na Grobniku (ili bilo gdje drugdje) i luduj razbijaj se i utrkuj s kim hoćeš.

daj mi pokaži di su to sve kaj pričaš mladima DALI?????

Srki

Eto Hrle ti je odgovorio di toga ima :wink:

Ali da nema nigdje, ne znaci da mi ne bi trebali pokusati.

Kazes imam posao i da uzmem lovu i idem na stazu, e pa imam posao i da nemam obitej koja mi pomaze ne bi nikad vidio ni S od staze. Toliko o nasim uvjetima :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:

Neoboriva cinjenica i nek se javi kome je drugacije. Ko god se utrkuje, ganja, vozi po stazi, o hooo ho svoju voznju smanjuje po cesti :wink:
 
dali taj prometni strucnjak vozi motor koliko dugo i koji ? nemogu se otet dojmu da su svi njegovi clanci i istupi u javnosti sto se motocikala tice prepisani i malo doradjeni covjek negovori iz 1. ruke a to me najvise smeta kod njega...mislim da prati ovaj forum 100% :mrgreen:
 
cRuNk said:
Ja se apsolutno ne slazem  :palacdolje:

Odmah u prvom dijelu se spominje smrt dvojice motociklista na neregistriranom motoru i bez kacige... Na koji nacin bi taj
dodatni porez utjecao konkretno na ovu skupinu kada ne placaju ni osnovne namete?

Opisivati motocikl kao mrtvacki kovceg je krajnje bezobrazno a kupnju istoga opisuje kao neozbiljnu odluku...

Nadalje, mozda mu je pimpek mali i ne pase mu sto njegov autic ne razvija (kako on navodi) 160km/h u prvoj i 200 u drugoj,
pa ga redovno djeca ostavljaju na semaforima a njemu opada rejting kod maloljetnica  :misli:

Smanjiti davanja na skutere (kao da ih vec sada nemamo previse kineskog otpada na cestama) a povecati na motocikle jer
kako on kaze uz razmjerno niska davanja  :misli: kada vec usporedjuje sa automobilima neka usporedi i tu stavku, koliko je koji
moguce godisnje koristiti...


Po mom misljenju jos samo jedan u nizu od nacina opravdanja naplate jos vecih nameta bez ikakvog interesa poboljsanja ili
rijesenja tih istih problema o kojima se ovdje toliko raspravlja.  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:



čest razlog mladih za kupnju motora. jesi ti mlad?

Marušić sigurno ima A kat i može vozit motor, tak da prvo pogle svoj pimpek a onda gledaj njegov


Motor je mrtvački kovčeg, malo je legalnih stvari koje s tako opasne


Davanja na motore su po meni puno premala. Svaki neodgovorni kenjac kojem se to hoće, može danas doći do prejakog motora.

Jasno mi je da gledaš iz svoje perspektive, pa ti motor osim za vožnju služi i za povećanje važnosti, ali pital bum te za 15 godinad,da li bi ekipi od 18-23 godine olakšao ili otežao nabavku motora?




Srki

 
mozda nije mjesto ni vrijeme, no moram se zapitati....

kad biste bili sto posto sigurni da vas policija nece copiti, odnosno da nikakve kazne niti financijske pljuske nece biti, koliko bi vas, briznih samaritanaca odgajatelja, registriralo motore? aute? biste li pili i vozili? biste li vozili brzo? koliko brzo? duplo vise od ogranicenja? troduplo?

a koliko bi vas, briznih samaritanaca odgajatelja, vozilo brzo, jako brzo - kad biste znali kako?

znam da nije tema, ali zeludac mi se okrece svaki put kad slusam prodike od takvih. fizicki mi dodje muka. a mene jako malo stvari smeta.  :mrgreen:
 
Problem je sto svima smetas (u gradu) ukoliko vozis po propisima, ugrozavas sam sebe jer se bojis da ce iz grmlja iskociti policajac sa
uplatnicom dok ti se nakupina metala i hrdje stara 15-20godina lijepi na manje od metar od zadnjeg kotaca... nisam se jednom nasao
u takvoj situaciji  :palacdolje:

Nemojte me pogresno shvatit, ne podrzavam prebrzu voznju u gradu ali i sam se jos uvijek dvoumim sto da radim po gore navedenom
pitanju
 
Orion said:
Brzina moze biti kriva samo onda kad nije prilagodjena uvjetima. Buduci je na vozacu da tu brzinu prilagodi uvjetima, brzina sama po sebi ne moze biti kriva. Sto je sigurno ili prihvatljivo rizicno, odredjuju sigurnosne okolnosti, a ne prometni znakovi. Brzina je relativna, kao i opasnost koja iz nje proizlazi. Ovako grubo pojednostavljivanje i fasisticki pristup vrlo slozenoj problematici je vrlo dobar pokazatelj stanja u kojem se nasa drzava nalazi.
Ti si najebao na obilaznici, svi znamo zbog čega. Ajmo reči da nsi prilagodio brzinu uvjetima na cesti. Tj. nisi poštivao postavljeni prometni znak, i vozio si bar 2,5 puta brže od odzvoljenoga. Sama sreća htjela je da je priseban vozač kamiona uspio zagraditi te od jurečih automobila, i sama sreća je da se netko nije zaletio u njega.

Hvala Ti, prometni znalče. Meni se u prometnu ne vozi na sreću.
I u takvom slučaju, nakon utvrđenih činjenica, kazna bi bila ona koja je predviđena puta onoliko koliko si vozio brže od propisanoga.
I nije to jedini puta da si najebao zbog svoje greške. I ti onda pričaš da je brzina relativna? Pa tebi je - jer ne veli se bez veze da Bog čuva bedake i pijance. Sam si odaberi grupu.
Još x takvih koji su razmišljali kao ti ima - na groblju.
 
Orion said:
mozda nije mjesto ni vrijeme, no moram se zapitati....

kad biste bili sto posto sigurni da vas policija nece copiti, odnosno da nikakve kazne niti financijske pljuske nece biti, koliko bi vas, briznih samaritanaca odgajatelja, registriralo motore? aute? biste li pili i vozili? biste li vozili brzo? koliko brzo? duplo vise od ogranicenja? troduplo?

a koliko bi vas, briznih samaritanaca odgajatelja, vozilo brzo, jako brzo - kad biste znali kako?

znam da nije tema, ali zeludac mi se okrece svaki put kad slusam prodike od takvih. fizicki mi dodje muka. a mene jako malo stvari smeta.  :mrgreen:
Sumnjam da bi bilo neke razlike, ukoliko bi ostale iste posljedice kod prometne nezgode. Odgovornost je grda stvar...no kome ja to pričam?
Misliš da vozim motor zato da glumim "čovek đule"? Ili mi fali adrenalina? Pa treba malo misliti i na sebe i na druge u prometu. Jbg, ipak nisi sam.
 
cRuNk said:
Problem je sto svima smetas (u gradu) ukoliko vozis po propisima, ugrozavas sam sebe jer se bojis da ce iz grmlja iskociti policajac sa
uplatnicom dok ti se nakupina metala i hrdje stara 15-20godina lijepi na manje od metar od zadnjeg kotaca... nisam se jednom nasao
u takvoj situaciji  :palacdolje:

Nemojte me pogresno shvatit, ne podrzavam prebrzu voznju u gradu ali i sam se jos uvijek dvoumim sto da radim po gore navedenom
pitanju
Nitko ne veli da se striktno moraš voziti 50 u gradu (gdje nije drugačije propisano). Ali ne i da između automobila na Vukovarskoj juriš 150...treba imat mjeru...a ne ko neki...
 
Srki said:
čest razlog mladih za kupnju motora. jesi ti mlad?

Marušić sigurno ima A kat i može vozit motor, tak da prvo pogle svoj pimpek a onda gledaj njegov


Motor je mrtvački kovčeg, malo je legalnih stvari koje s tako opasne


Davanja na motore su po meni puno premala. Svaki neodgovorni kenjac kojem se to hoće, može danas doći do prejakog motora.

Jasno mi je da gledaš iz svoje perspektive, pa ti motor osim za vožnju služi i za povećanje važnosti, ali pital bum te za 15 godinad,da li bi ekipi od 18-23 godine olakšao ili otežao nabavku motora?




Srki

Podrav Srki  :LOL:

Pa mislim da jesam mlad ali mi motor sluzi kao stroj za uzivanje i tako ga i koristim  :wink:
To sto ima A-kategoriju i moze voziti motor (imam i ja pa sta) ne daje mu za pravo da pljuje po svemu redom i generalizira...
Ne kuzim na koji nacin ti motor moze povecati vaznost...

Slazem se da klinci (a stariji jos jednostavnije zbog direktnog upisa A-kategorije, a i oni su tema rasprave jer se povecanje davanja
i njih tice) olako mogu doci do stroja, ali to nije problem jer nemamo zakonom propisane odredbe pa nam trebaju jos strozije vec se
i ove koje imamo jako jako tesko provode  :(
 
Srki said:
čest razlog mladih za kupnju motora. jesi ti mlad?

Marušić sigurno ima A kat i može vozit motor, tak da prvo pogle svoj pimpek a onda gledaj njegov


Motor je mrtvački kovčeg, malo je legalnih stvari koje s tako opasne


Davanja na motore su po meni puno premala. Svaki neodgovorni kenjac kojem se to hoće, može danas doći do prejakog motora.

Jasno mi je da gledaš iz svoje perspektive, pa ti motor osim za vožnju služi i za povećanje važnosti, ali pital bum te za 15 godinad,da li bi ekipi od 18-23 godine olakšao ili otežao nabavku motora?

ne kužim zbog čega smo mi vredniji (ili manje vrijedni) od naših potomaka?
pa kaj nisu hipijevcima branili drogu, a sad ti isti brane nama? ne kužim tu njihovu logiku, ja smijem, a netko drugi nesmije... :palacdolje:
ja bi definitivno olakšao nabavku motora, ali onih "normalnih", a svom djetetu nikako nebih kupio R motor, pa niti od 125 ccm...

al sam siguran da masu drugih ljudi razmišlja drugačije, hebeš ga, 100 ljudi, 100 čudi...

ja se samo pitam, po čemu su neki "jednakiji"?