live-for-ride
Active member
prvo da se osvrnem na text u slobodnoj. Pa nije toliko glup koliko izgleda ako prvo pročitaš komentare. Prijedlog i je malo glup jer...ajmo se ne vozit autima pa ćemo manje ginuti u njima. Po meni to nije pristup rješavanju problema. No, napisano je dosta istine.Bullet1275 said:u tome šta se vozače motora prikazuje ko najveće mangupe i kriminalce, dok se tzv. "prometni stručnjak" uopće ne osvrće na vozače auta koji ne poštuju prednost i sl. alacdolje: alacdolje: alacdolje:
ne znam koliko je to vidno polje ako neko ne može primjetit motor, a mora ga čut ako ne vidi, ko ne može primjetit nadolazeće vozilo, jebiga, nije za vozačku....
čuj, ja imam motor kojem triba cili dan do 100 km/h, u svim rizičnim situacijama su mi izlićali vozači auta i/li oduzimali prednost, je li u tom slučaju snaga motora presudna.
jedini argument mu je prebrza vožnja, ko da je to jedini razog nesreća
2 Bullet....malo si zabrijao. U večini slučajeva (velikoj) u autu ne možeš čuti motor koji dolazi (dok se uključuješ na glavnu cestu). Prije nešto sitno vremena Saša je stavio na portal zanimljiv tekst o tome tko je ustvari kriv za stradavanje. U njemu se dotaknuo i primjera koji je naveden u Slobodnoj. Činjenica je da masa motorista na otvorenioj cesti (ni ja se ne izdvajam) vozi puno većom brzinom od dozvoljene i činjenica je da prilikom uključenja u promet, a pogotovo gdje je vidno polje ograničeno na 20-30 metara prevelika brzina na motoru skoro je pa jedini razlog za nesreče.