Masterbike test 2009

cRuNk said:
Stvar ukusa, ja ga ne bi odbio ali pored provjerenog fireblade-a ga ne bi nikada uzeo  :)

Od Honde su makar ukrali ono RR u oznaci  :LOL:
 
Prednja maska mu izlgeda ko da je Pliva testirala ljekove na njoj!  :LOL:
 
Osobno mi je ljepsi od pola motora u toj klasi a to sto bavarci imaju muda napraviti nesto novo i potpuno drugacije od ostalih imaju od mene  (y)
 
ma oni su sve lijepo uradili pogotovo zadnji kraj al su usRRali sa prednjom maskom iz ne znam kojeg raloga. ovako djeluje ko da ima paralizu face i da mu je desna strana sira ili po onom kad neko nije uspio nabaviti dva ista fara pa hajde daj sta das samo nek popuni drugu polovinu :mrgreen:
 
RideHard said:
ma oni su sve lijepo uradili pogotovo zadnji kraj al su usRRali sa prednjom maskom iz ne znam kojeg raloga. ovako djeluje ko da ima paralizu face i da mu je desna strana sira ili po onom kad neko nije uspio nabaviti dva ista fara pa hajde daj sta das samo nek popuni drugu polovinu :mrgreen:

Eto guraju svoju asimetričnost, meni osobno nit je lijepo (volim simetriju) nit mi toliko smeta. Ali nisu mi lijepi ni simetrični motori kojima gori samo jedan far....

Ipak izgled mi je nebitan, ako zadovoljava moje potrebe i očekivanja a uklapa se u fin. konstrukciju uzimam. V4 mi je najljepši, CBR ima možda najbolje vozne osobine i dobra je platforma za nadgradnju, ali ja se na R-u volim provozat u dvoje (svojih sportski odvoženih 200-600 km) a to je na V4 nemoguče :(, i da uzimam danas ponovio bi Suzu....

.... da imam dva tri motora....
 
Mislim da je nemoguće pogoditi dizajn, vozne karakteristike i tehničke karaktersistike prema ukusu i željama svakog od nas. Ja osobno bih na svakome nešto promijenio, a smatram da bi i velika većina ljudi napravila isto. Kupujem ono što se meni osobno sviđa i što mi je u okviru mojih mogučnosti. A i ovaj test za cestovnog vozača, kakvih nas je puno više od trkača, mislim da ne znači ništa, ipak su to premala vremena za cestu.