Masterbike test 2009

strasilo said:
još davnih tamo negdje s kraja 80ih je moj ćaća vozio trke ... i kao i svi ostali šminkeri tRRkači odlučio je uložiti nešto para u svoj motor i kupi (za tadašnje vrijeme) najbolju Brembovu (nekakvu Gold) seriju kočnica za svoje prometalo .... Nakon dva treninga i jedne utrke je to skinuo i vratio original nissensa ... i nikad više nije kupovao za svoj trkaći motor tako nešto ...

I ja se sad jednostavno pitam da nije i moj ćaća bio plaćen od strane nekih novina da to napravi ..  :misli:


Ne znam sto je bilo 80-ih ,ali danas cijeli MotoGp koci Brembom kao i dobra vecina SBK-a.A to sigurno nesto znaci.  :wink:

btw. nije gold serija ,nego serie ORO 8)
 
kakvi god rezultati bili moj bi prvi i jedini izbor bi bio Ducati...ne mora u ničem biti najbolji ali za mene je jedini...
 
triple_9 said:
Ne znam sto je bilo 80-ih ,ali danas cijeli MotoGp koci Brembom kao i dobra vecina SBK-a.A to sigurno nesto znaci.  :wink:

btw. nije gold serija ,nego serie ORO 8)

znači da se brembo dobro reklamira, velika večina voze ARAI kacige, i to isto to znači....
 
NRas said:
znači da se brembo dobro reklamira, velika večina voze ARAI kacige, i to isto to znači....

Edwards - Arai
Gibbernau - Arai
DeAngelis - Vemar
DePuniet - Shark
Dovi - Vemar
Canapea - Suomy
Capirossi - Suomy
Hayden - Arai
Kallio - Shoei
Lorenzo - X-lite
Melandri - Nolan
Stoner - Nolan
Takahashi - Arai
Toseland - Airoh
Vermulean - Shoei
Rossi - AGV

Nije baš velika večina za Arai ;)
 
NRas said:
znači da se brembo dobro reklamira, velika večina voze ARAI kacige, i to isto to znači....


To stvarno nema veze s reklamom... Kao sto nisi u pravu ni s kacigama .
 
Eno oce u BSB i IDM da istjeraju Yamahu sa R1 iz prvenstva  :paper:
U BSB od 6 utrka(dansa dvije vozene) 5 su R1 pobijedile i to sa razlicitim vozacaima a u IDM od 4 utrke hebiga sve 4 utrke R1 pobijedila  :?
Neznam sta ce reci Master bike strucnjaci  :LOL:
 
Ajd se jednom pustite sbk i gp jer nemaju veze sa životom, pogledajte si TT, 24h ili stock, pa usporedite rezultate ovih i onih kompenenti, možda nešto naučite...
 
NRas said:
Ajd se jednom pustite sbk i gp jer nemaju veze sa životom, pogledajte si TT, 24h ili stock, pa usporedite rezultate ovih i onih kompenenti, možda nešto naučite...

De matereti prosvijetli me/nas sta je to TT ili 24h i koji motori to voze  :?
 
Sip said:
Tako je :mrgreen:

Ti testni vozaci, to ko baletani, a ne prave muskarcine. Prvo 100+ kila i tri pive u sebi i da vidim je li ne koci :mrgreen:

Ma pravi koče adidaskama po gumi..kakve crne kočnice..došao si vozit a ne se parkirat :mrgreen:
Ono na četvrtoj stranici je pravi test..a ne ovi "ljuta sam na hondu pa ce biti zadnja" testovi u časopisima.. :LOL:
 
Ma ekipi je samo žao, ipak se yamaha trudila dosta...prije su imali barem dobar izgled, ali ove godine nema ni toga  :LOL: :LOL:
 
kako god i ko god po ovim testovima i u SBK, BSB, Moto GP... pobjedjivao i da je Honda uvijek zadnja ja da imam lovu jednostavno bi opet kupio prije novu Hondu nego bilo koji drugi motor jer volim Hondu na 2 i na 4 tocka. A sto jest jest boli kad na ovim trkama svjetskih prvenstava pa cak i BSB-a honda kaska. Eh sta bi bilo da Honda nema tvrdoglavu politiku i da je Rossi ostao u Hondi.... :misli:
 
Sinna said:
nije dobro prošao, jer Ducati treba znat vozit, a pitanje je tko ga je vozio? :misli: nije isto vozit 2 ili 4 cilindra, zar ne? ipak treba vremena za naviknit se na Ducati (neki se nikad nisu navikli, a vrhunski vozači - Melandri i Hayden)! :wink: :LOL:

eh uporedjivat Moto GP masinu i serijsku ili SBK Ducati masinu nije isto ipak u SBK dosta vozaca se dobro snalazi na Ducatiu bez problema, a u ostalom to takodje ne znaci da svako ko kupi Ducati odma zna dobro da vozi i vlada Ducatiem kao Stoner  :wink:
 
marko88 said:
pa niko nije reko da kupujes ono kaj novinari vele  :wink: ja kad sam kupovao bolila me briga za masterbike i ostale testove a jos vise za to ko pobijeđuje u supersportu a to kaj je u to vrijeme r6 pobijeđivala na testovima mi je bilo sam lijepo za čut :wink:

A ja pod svoju usporedbu s sbk nisam mislio na to jel se zbog tog prodaje vise R1 ili ne nego sam reko da se nemre govorit da je to najbolji motor u klasi zato kaj tam pobjeđuje pošto sa serijskom r1 nema apsulutno nikakve poveznice i sbk motor košta ko cjelo jato serijskih r1 :mrgreen:

http://londonbikers.com/news/1203/honda-cbr600rr-bike-magazines-machine-of-the-year-2007   :LOL:
 
šteta što je 1198 prošao lošije nego što sam htjeo, sad me zanima kako bi izgledalo da su imali S
mislim da 1198 nema traction control dok S ima pa bi i to pomoglo u ispucavanju iz zavoja, također velika većina test vozača privatno se utrkuju na 4 cilindra i onda normalno da im je sve nekako čudno kad sjednu na 2
 
mv_agusta said:
također velika većina test vozača privatno se utrkuju na 4 cilindra i onda normalno da im je sve nekako čudno kad sjednu na 2

A kako to?

Mazohizam?  :misli:
 
Fakat steta kaj je dukac tak lose prosao, ali mislim da ne pije vodu to kaj se testni vozaci vise voze na 4 cilindra, jer je KTM dva mjesta iznad dukca, mozda si nisu znali namjestiti traction control tak da izvuku jos bolja vremena :D
 
ovisi i na kojim gumama su vozili
mislim da je dukac vrlo specifićan stroj
 
Ma ja to nista ne "pusim". Ducati nikad nije bio ravnopravniji sto se tice konja,kila,momenta pa sad odjednom kasni cijelu svjetlosnu godinu za konkurencijom. Jos kad pogledam neke testove gdje sve motore vozi jedan vozac, a dukca drugi vozac,nije uopce za raspravu...Ionako dukca ne kupujes zbog konja i sekundi po krugu,nego zbog neceg drugog 8) Btw. sto se tice ove 1098 linije ,pa to je cudo jedno,bio danas kod Tončija ,A jedno 6 komada u dvorištu, e sad me zanima jel se ti motori toliko kvare ili ih je prodano ko devetnaestki semaforaša  :LOL:
 
znam da sam negdje citao, mislim da je bio motorrad-ov test, onaj na 100k kilometara ili je bilo 50k, ali znam da su unutar testa morali mijenjati klip ili klipnjacu, uglavnom morali su raskopati cijeli motor, kaj je najbolje imali su srece kaj su se u servis vratili s kombijem i motorom unutra jer da su ga vozili sve bi se razletilo do servisa