Metzeler Z8 fan club

Sip said:
Nisam probao Z8, ali Z6 po kisi sam tero preko nekoliko puta i bolesno ide ;)
A pazi Sipe sad ovo... prema ovom testu, Z6 je gut.... Z8 je zer gut... popušiš prvo rezultat testa, pa Metzelerov marketing (koji veli da je guma savršenstvo), staviš Z8 nakon Z6 i umjesto istih ili poboljšanih performansi dobiš drek... proklizavanje, nesigurnost.... i još sol na ranu - guma traje i traje...  :shocked:


To se meni dogodilo, al ja nisam mogao čekati da ju potrošim pa sam ju skinuo s motora sa 4000km... montirat ću ju kad budem išao na put oko svijeta il barem oko Europe...  ;) 
 
moover said:
Napisao sam svašta kao komentar na test, na kraju obrisao jer ne želim beskonačne rasprave.  ;)


Samo mogu reći da sam probao Z6 i Z8 i da me Z6 nikad nije iznenadila za razliku od Z8, a pogotovo po kiši (po ovom testu je Z8 bolja po kiši)...  :shock:

Nebitno sad rasprave ili ne, ali recimo , mislim da je ovo šta si prije napisao bilo realno skroz  (y)

" Pa ne bih baš rekao da su opisi dijametralno suprotni... svi smo se složili da je Z8 dugotrajna touring guma. Izdržat će minimalno 15.000km bez beda na teškoj natovarenoj kravi od motora, ako ju se ne siluje... Ovisno o kvaliteti vozača, može i po suhom, grubom asfaltu priuštiti i zadovoljstva, ali ne treba pretjerivati... Po kiši treba sa svakom gumom voziti oprezno, a ja sam ju u tom djelu usporedio sa Z6 i rekao da se Z6 puno bolje (meni) ponašala po kiši (također i u svim ostalim režimima vožnje)...

Al mislim da će Z8 trajati duže od Z6, što je Metzeleru i bio cilj... i nitko mu to neće zamjeriti, osim onih koji su očekivali više sport a manje touring performanse...
icon_smile.gif
  "

 
moover said:
A pazi Sipe sad ovo... prema ovom testu, Z6 je gut.... Z8 je zer gut... popušiš prvo rezultat testa, pa Metzelerov marketing (koji veli da je guma savršenstvo), staviš Z8 nakon Z6 i umjesto istih ili poboljšanih performansi dobiš drek... proklizavanje, nesigurnost.... i još sol na ranu - guma traje i traje...  :shocked:


To se meni dogodilo, al ja nisam mogao čekati da ju potrošim pa sam ju skinuo s motora sa 4000km... montirat ću ju kad budem išao na put oko svijeta il barem oko Europe...  ;)
Prvo je stvar u tome koji motor se vozi, pa i na testu je to važno jer što meni koji vozim FJR od 300 kg znači test na motoru od 600 ccm i 200 kg s perolakim vozačem kad ja imam 120 kg i nakrcam motor s ženom i njenom prtrljagom pa sve skupa ima500 kg.
Dalje je ovako iz iskustva:
motor došao s batllaxom 021(dosta dobar pa čak i po gradu/Split je katastrofa/izdržao 8500 km, dosta neutralan ali nekako tup bezosjećajan, na kiši bez osobina -općenito guma koja vrijedi ali se brzo troši i nema povratnih informacija dok voziš);
nakon njega pilot road 2ct(na kiši perverzija,vožnja kao po suhom i bez  straha, na suhom odlična ali preoštra za ovaj motor-prebrzo pada pa na sporim zavojima treba se borit s volanom- u zavojima sve nemirnija što se više troši,izdržala nepunih 9000  i dobila krasnu kocku na sredini koju nikakvi zavoji nisu mogli ujednačit
nakon nje Z6 interact u običnoj verziji (guma puno mirnija na pravcu i u zavojima od pr2ct,također puno sporija u padanju u zavoj ali na ovakvom motoru to je skoro prednost,ravnomjernije trošenje i bolje zadržavanje svojstava i oblika kako se troši,((jedino ne može parirat pr2ct na kiši,mich. je jednostavno svijet za sebe)), Z6 je prvi set nakojem se  prije potrošila stražnja guma, osobno prezadovoljan i uspio sam je dovuć do 11000 km)
sad je na motor stavljen Z8 interact Cvarijanta za teškaše(danas stavljenao) o utiscima kad bude napravila par tisuća
dakle osnovna stvar kod usporedbe bi trebalo biti da se radi o istom ili barem vrlo sličnom motoru.
moji frendovi koji imaju pr2 ct na fazeru 1000 kažu da bolju nisu vozili ali on je puno lakši od fjr-a itd itd...
 
još sam nešto zaboravio - što bi trebala bit sport vožnja na sport-turing motoru pa da guma to zadovolji?????
pa moj ima 145 ks i ideeeeeee kolko hoćeš, ali valjda tamo gdje se može
 
Ako mene pitaš, sori, neću voditi beskonačne rasprave... napisao sam sve što sam imao za napisati, svoje iskustvo i usporedbu sa Z6...


Guma mene osobno nije zadovoljila, što ne znači da neće druge... samo sam htio da stoji i drugačije iskustvo od onog s početka teme, gdje je guma nahvaljena do jaja i preporučena za sport-touring s naglaskom na sport...


Uostalom, napisao si kilometarski post o svemu osim o Z8... nju si samo na kraju spomenuo i rekao da si ju tek danas stavio... tko zna, možda budeš imao ista iskustva kao ja...  ;)


EOD što se mene i Z8 tiče...  :bananapivo:
 
za sve ostale koje interesira ovo je moje osobno  iskustvo
za teškaša kao što je fjr
pr2 ct lošije podnosi težinu,puuuno bolja na kiši od Z6 i 021,ali puno agilnija guma,Z6 stabilnija mirna do kraja korištenja
po testovima  nekih tamo ljudi Z8 bolja na kiši od Z6,u ostalim uvijetima odlična.pa nadajmo se da je tako i da će i u ostalome premašit Z6, preći glatko preko 10000km jer ove druge kod mene nisu ni blizu tih km,



 
zokx said:
Postao sam ovo nekidan kad je guma imala 4000. Oni markeri potrošenosti bili su vidljivi ali jedno 3-4 mm utisnuti. Računao sam na još barem 3-4000. Otiđoh na trodnevni vikend po Istri i guma odeee  :letim:  . Umjesto još 3-4 soma napravio sam 1200, što je ukupno 5368 što je u prosjeku klase. Interesantno je da je tih zadnjih 1500 potrošnja bila znatno jača nego na početku. Iako je žica izvirila držala je do kraja, i dalje tvrdim da je najbolja guma koju sam imao.  (y)

Da ne otvaram temu...

Ja imam 10 tkm i malo više na M5, ali sam očito laganije startao, bio manje natovaren itd pa mi se tek sad naziru žice... s gumama sam prošao Alpe (2000km), nekoliko puta Senj- Starigrad, Plominku, itd. Uglavnom, vrijeme je za promjenu pa sam razmišljao o Z8, ali kad čitam od hornetaša da su im se najbolje pokazale roadsmart, a tu su mišljenja podjeljena o Z8, sad sam malo nesiguran. Uglavnom, na hornetu su M5 odlično odrađivale posao, ali hladne i po gradu su varljive. Također sam se sa vrha Stelvia spuštao po pljusku i ok su odradile posao sa opreznijom vožnjom. Ipak tražim touring gume kao opciju jer želim produljiti koju tisuću sezonu, ali opet ne pod cijenu kvalitete.

I onako za kraj, za sad sam u nabavki za Roadsmart ili ponovno M5.
 
gledam onaj test  :misli: što je glavni kriterij klasifikacije, trajnost ili karakteristike,  vjerovatno omjer. Nidje mi ne kaže u odnosu na trajnost koja je težina motora na kojem su testirane i koliko kilometara je dobro, a koliko zadovoljavajuće.

Nisam probao Z8 pa neznam, ali vozim već drugi komplet Roadsmart-a i izuzetno sam zadovoljan (po mom skromnom mišljenju često  i "pretjerujem" u vožnji)
Za Dunlop u testu kažu da je vrlo dobra (jako dobra) u svemu a u trajnosti zadovoljavajuća. To zadovoljavajuće je na mom motoru i sa mojom vožnjom cca 9000 km, meni sa tim karakteristikama ocjena 4 (gut) za trajanje bi bila puno adekvatnija, a onda bi i ukupna klasifikacija Roadsmart-a bila puno bolja.

Ali to je samo moje mišljenje.

Volio bi vidjeti komentar nekoga ko je vozio na Roadsmartu i na Z8 ili Z6.
ispričavam se ako već postoji takva usporedba.


 
Eto ja sam na RT 1200 u svibnju stavio Z 6. Do sada imam 14500 km otprilike pola autoput pola magistralne ceste. Zanima me da li se Z 8 manje troši po sredini kod vožnje autocestom? Z 6 mi se tri puta ritnuo na istarskom asfaltu, na ostalim cestama drži za moje potrebe jako dobro. Magistralu je zakon voziti sa ovim gumama.
 
Ja ću sada , recimo na kraju sezone, i kada sam skupio više povratnih informacija povući jednu crtu, odnosno dati moje mišljenje o ovoj gumi, a usput razriješiti određene nedoumice.

Roadtec Z8 kada je izašao, svi su , poučeni odličnim iskustvom za Z6, kupili naravno Z8. U tom dijelu je kod određenih ljudi došlo do određenog razočarenja, ali u većini se radilo o onima koji se voze brže. Razlog tome je ležao u činjenici da je Z6 iako sport-touring guma, zadovoljavala itekako dobro i vozaće koji su se vozili i čisto sportski, dok se Metzeler sa Z8 okrenuo više prema touringu. Oni koji su Z8 kupovali za putovanja i duže vožnje su bili i više nego zadovoljni.

Prije dva mjeseca, izbačen je na tržište ( za sada u dimenzijama 120/70-17, 180/55-17 , 190/50-17  i 190,55-17, a od iduće godine biti će dostupan u svim dimenzijama ), nadograđeni model, sa dodatnom oznakom M za prednju i O za zadnju gumu. Razlika je u tome šta M/O specifikacija koristi dvokomponentnu tehnologiju i određene su manje promijene u konstrukciji prednje gume.

Prodalo ih se dosta, svi naši kupci, bez obzira na način vožnje su oduševljeni tom gumom, pobijedila je na apsolutno svim testovima, i na kraju je od MCN proglašena gumom godine.

http://www.motogume.com/motogume/novosti/22-gume/72-mcn-guma-godine-metzeler-roadtec-z8-interact

U cijeloj priči, ono šta je bitno, za sada Z6 i dalje ostaje u ponudi po odličnoj cijeni ( 1780,00 kn set 120/180 ), i idealna je onima koji traže sportske performanse a uz to veliku trajnost, te Z8 M/O kao vrhunska sport-touring guma, ali u skladu s time i cijena je nešto veća, ali ja bi i dalje rekao u granicama normale, odnosno na razini konkurencije. ( 120/180 2207,00 kn )  (y)
 
posto mi se cini da ste iskusniji da vas priuptam! vozim bmw k75rt iz 92-ge godine,i ima 248kg,koja je guma najbolja za taj model,mislim na metzeler,dali lasertec ili neki drugi model,a sa naglaskom na trajnost?
ako ima šta bolje recite,čak i ako nije metzeler! s tim da su mi sa motorom dosle nekakve maxis gume koe su malo je reć sranje,da izvinete!
 
zoki-op said:
ima kakva naznaka da će se prestat proizvodit z6?

Za sada ne. Ove godine je bio standardno u ponudi, znaći u službenom cijeniku za Europu, a po datumima proizvodnje se i dalje rade.

Po tom pitanju, sa sigurnošću mogu nešto tvrditi u toku studenog ili prosinca, kada izlaze cijenici za iduću sezonu, a tada dobijemo i sve nove informacije po pitanju asortimana, gašenja nekih modela, uvođenja novih itd.
 
mali_zmaj said:
posto mi se cini da ste iskusniji da vas priuptam! vozim bmw k75rt iz 92-ge godine,i ima 248kg,koja je guma najbolja za taj model,mislim na metzeler,dali lasertec ili neki drugi model,a sa naglaskom na trajnost?
ako ima šta bolje recite,čak i ako nije metzeler! s tim da su mi sa motorom dosle nekakve maxis gume koe su malo je reć sranje,da izvinete!

100/90-18
130/90-17

Dunlop arrowmax GT
Na suhom ok, malo se teže grije, velika trajnost i to značajno veća u odnosu na druge, mokro loše

Michelin Pilot Activ
Dobra guma, odlično izbalansiranih karakteristika u svim uvjetima i režimima upotrebe

Metzeler Lasertec
Isto kao i Michelin izvrsno izbalansiranih karakteristika. U odnosu na njega mala prednost po pitanju kilometraže i suhoga

Bridgestone BT45
Najsportskija guma od navedenih, odlična na suhom, dobra na mokrom, ali se nešto i brže troši

S ostalim proizvođaćima u ovom segmentu ( Continental, Maxis, Avon itd... ) , nemam iskustva i sigurnih povratnih informacija da bi ih komentirao  (y)
 
Z8 mi je prva guma koja mi je izdrzala cilu sezonu na zadnjem kolu 11000km i gotova je sa z8 sam napravija 9000km.Meni je z8 draza kisu izbjegavam na z6 me uhvatija povodanj i odradile posal vrhunski na z8 nisam bija te srice i samo jos da dodam vozim stalno udvoje ja 110kg cura 65kg i dodaj opremu skupi se :mrgreen:
 
ekipa, upravo sam u procesu kupnje spomenutih guma i zbunjuje me masa podmodela, one oznake O, M , C, K, F ...    :misli:

može pomoć ?