Ja ću sada , recimo na kraju sezone, i kada sam skupio više povratnih informacija povući jednu crtu, odnosno dati moje mišljenje o ovoj gumi, a usput razriješiti određene nedoumice.
Roadtec Z8 kada je izašao, svi su , poučeni odličnim iskustvom za Z6, kupili naravno Z8. U tom dijelu je kod određenih ljudi došlo do određenog razočarenja, ali u većini se radilo o onima koji se voze brže. Razlog tome je ležao u činjenici da je Z6 iako sport-touring guma, zadovoljavala itekako dobro i vozaće koji su se vozili i čisto sportski, dok se Metzeler sa Z8 okrenuo više prema touringu. Oni koji su Z8 kupovali za putovanja i duže vožnje su bili i više nego zadovoljni.
Prije dva mjeseca, izbačen je na tržište ( za sada u dimenzijama 120/70-17, 180/55-17 , 190/50-17 i 190,55-17, a od iduće godine biti će dostupan u svim dimenzijama ), nadograđeni model, sa dodatnom oznakom M za prednju i O za zadnju gumu. Razlika je u tome šta M/O specifikacija koristi dvokomponentnu tehnologiju i određene su manje promijene u konstrukciji prednje gume.
Prodalo ih se dosta, svi naši kupci, bez obzira na način vožnje su oduševljeni tom gumom, pobijedila je na apsolutno svim testovima, i na kraju je od MCN proglašena gumom godine.
http://www.motogume.com/motogume/novosti/22-gume/72-mcn-guma-godine-metzeler-roadtec-z8-interact
U cijeloj priči, ono šta je bitno, za sada Z6 i dalje ostaje u ponudi po odličnoj cijeni ( 1780,00 kn set 120/180 ), i idealna je onima koji traže sportske performanse a uz to veliku trajnost, te Z8 M/O kao vrhunska sport-touring guma, ali u skladu s time i cijena je nešto veća, ali ja bi i dalje rekao u granicama normale, odnosno na razini konkurencije. ( 120/180 2207,00 kn )