:shock: :shock:A rs250 said:Nakon Continetal Coti Sport Attack kupio Pilot Power 2010g,potpuno razocaran!Jednostavno guma mi puno klizi,i cim je zagrijem imam osjecaj kao da je izduvala..... alacdolje:
:misli: pa kako se inace pumpaju gume za tvoj motor :misli: ak je 2,5 + 2,9 preporuka za motor onda ti je 2,6 malo :wink:A rs250 said:2,6 je sad!
Podicu jos pritisak pa viditi kako ce se ponasati!
Frend ima 2,9 nazad 2,5 naprijed i kaze da je ok!
na koliko ti propisuje proizvodac tvog motocikla ( ne kuzim kaj uopce vozis :misli :wink:A rs250 said:evo sad sam mjerio prednja je 2,4 zadnja 2,5 trenutno!
Sad cu dic prednju na 2,5,a zadnju na 2,9 pa cemo viditi situaciju!
Zapru said:na koliko ti propisuje proizvodac tvog motocikla ( ne kuzim kaj uopce vozis :misli :wink:
na Mani je odradila zadnja cca 9.000 - 10.000kma na Tuona jos nisam stavio al ide gore kad poderem ovaj par Dunlopica :wink: pricam o PP a ne 2CT tak da za 2Ct nis neznam :wink:bullitt said:Zapru,koliko ti uopće kilometara izdrži PilotPower,namjeravam je uzet.
Zapru said:na Mani je odradila zadnja cca 9.000 - 10.000kma na Tuona jos nisam stavio al ide gore kad poderem ovaj par Dunlopica :wink: pricam o PP a ne 2CT tak da za 2Ct nis neznam :wink:
Mana je V2 ali ne udara po gumi zbog prijenosa (E-CVT)tak da ... :misli: inace joj je bila mana da je znala malo zamjesit (Mana) pri agresivnijoj voznji zbog ovjesa, medutim kad sam stavio PP ... :shock: mjesila je i dalje ali guma ne pustabullitt said:Jako dobra kilometraža,ipak je to V2 na Mani.,PP obični me i zanima,nadam se da bi i meni onda barem do 8000km dogurao,M3 ako mi izdrži cijelih 5000km bit će fenomenalno.
Zapru said:na koliko ti propisuje proizvodac tvog motocikla ( ne kuzim kaj uopce vozis :misli :wink:
Zapru said:Mana je V2 ali ne udara po gumi zbog prijenosa (E-CVT)tak da ... :misli:
thule_5689 said:evo, čisto radi usporedbe:
na VFR-u 800, BT-016 su izdržale cca 5500 km, dok je PP2ct odvozio cca 7000 km. Osjećaj besprijekoran uz redovitu kontrolu pritiska.
Neznam kamo dalje, Bimba mi preporuča Pirelli, Metzeler M5, ja sam nekako htio probat Dunlop sportsmart, ali nema još nikakvih povratnih informacija u pogledu trajanja.
PP je puno šiljastiji od BT-016 pa je samim time kontaktna površina u vožnji po pravcu manja što je rezultat lelujanja pr velikim brzinama(ovisi od motora do motora)jota said:Imam PP sad gore ali ću se vratiti na BT016 više mi se sviđa a i kod PP me nervira što volan iznad 180 ide stalno lagano ljevo desno , kod BT016 mir .
da li je moguć neki poremećaj u balansu? meni ne mrda niti iznad 200 km/h ili je pak tolika razlika PP i PP2ct?jota said:Imam PP sad gore ali ću se vratiti na BT016 više mi se sviđa a i kod PP me nervira što volan iznad 180 ide stalno lagano ljevo desno , kod BT016 mir .
nema veze sa balansom gume,najviše je to izraženo kod naked motora gdje te vjetar šamara pa nesvjesno mrdaš sa volanom,u nekim slučajevima ima veze sa pritiskom u gumama,u nekim pak sa ovjesomthule_5689 said:da li je moguć neki poremećaj u balansu? meni ne mrda niti iznad 200 km/h ili je pak tolika razlika PP i PP2ct?
MALI BERO said:nema veze sa balansom gume,najviše je to izraženo kod naked motora gdje te vjetar šamara pa nesvjesno mrdaš sa volanom,u nekim slučajevima ima veze sa pritiskom u gumama,u nekim pak sa ovjesom
Moja CB ima tvornički poluoklop , to se nije događalo ni sa Dunlopom ni sa BT016 , možda ima veze s tim što na svim motorima vozim Bridgestone a prema svemu drugom sam sumnjičav , jedino što sam prije 10ak godina bio oduševljen Metzlerom ME1 CompK mješavina , ta guma mi je sjela ko budali šamar .MALI BERO said:nema veze sa balansom gume,najviše je to izraženo kod naked motora gdje te vjetar šamara pa nesvjesno mrdaš sa volanom,u nekim slučajevima ima veze sa pritiskom u gumama,u nekim pak sa ovjesom