Michelin Pilot Power - proklizava?

Nakon Continetal Coti Sport Attack kupio Pilot Power 2010g,potpuno razocaran!Jednostavno guma mi puno klizi,i cim je zagrijem imam osjecaj kao da je izduvala..... :palacdolje:
 
A rs250 said:
Nakon Continetal Coti Sport Attack kupio Pilot Power 2010g,potpuno razocaran!Jednostavno guma mi puno klizi,i cim je zagrijem imam osjecaj kao da je izduvala..... :palacdolje:
:shock: :shock:

napumpana kak treba  :misli:
 
2,6 je sad!


Podicu jos pritisak pa viditi kako ce se ponasati!


Frend ima 2,9 nazad 2,5 naprijed i kaze da je ok!
 
A rs250 said:
2,6 je sad!


Podicu jos pritisak pa viditi kako ce se ponasati!


Frend ima 2,9 nazad 2,5 naprijed i kaze da je ok!
:misli: pa kako se inace pumpaju gume za tvoj motor :misli: ak je 2,5 + 2,9 preporuka za motor onda ti je 2,6 malo  :wink:
 
evo sad sam mjerio prednja je 2,4 zadnja 2,5 trenutno!

Sad cu dic prednju na 2,5,a zadnju na 2,9 pa cemo viditi situaciju!
 
A rs250 said:
evo sad sam mjerio prednja je 2,4 zadnja 2,5 trenutno!

Sad cu dic prednju na 2,5,a zadnju na 2,9 pa cemo viditi situaciju!
na koliko ti propisuje proizvodac tvog motocikla ( ne kuzim kaj uopce vozis  :misli:)  :wink:
 
Zapru said:
na koliko ti propisuje proizvodac tvog motocikla ( ne kuzim kaj uopce vozis  :misli:)  :wink:

Zapru,koliko ti uopće kilometara izdrži PilotPower,namjeravam je uzet.
 
bullitt said:
Zapru,koliko ti uopće kilometara izdrži PilotPower,namjeravam je uzet.
na Mani je odradila zadnja cca 9.000 - 10.000kma  na Tuona jos nisam stavio al ide gore kad poderem ovaj par Dunlopica  :wink: pricam o PP a ne 2CT tak da za 2Ct nis neznam :wink:
 
Zapru said:
na Mani je odradila zadnja cca 9.000 - 10.000kma  na Tuona jos nisam stavio al ide gore kad poderem ovaj par Dunlopica  :wink: pricam o PP a ne 2CT tak da za 2Ct nis neznam :wink:

Jako dobra kilometraža,ipak je to V2 na Mani.,PP obični me i zanima,nadam se da bi i meni onda barem do 8000km dogurao,M3 ako mi izdrži cijelih 5000km bit će fenomenalno.
 
bullitt said:
Jako dobra kilometraža,ipak je to V2 na Mani.,PP obični me i zanima,nadam se da bi i meni onda barem do 8000km dogurao,M3 ako mi izdrži cijelih 5000km bit će fenomenalno.
Mana je V2 ali ne udara po gumi zbog prijenosa (E-CVT)tak da ...  :mrgreen:  :misli: inace joj je bila mana da je znala malo zamjesit (Mana) pri agresivnijoj voznji zbog ovjesa, medutim kad sam stavio PP ...  :shock: mjesila je i dalje ali guma ne pusta  (y)

Na tuonu ak bu drzala min. 7 - 8.000 km bilo bu  (y)
 
Zapru said:
na koliko ti propisuje proizvodac tvog motocikla ( ne kuzim kaj uopce vozis  :misli:)  :wink:


CBR1000RR 05 model!
 
evo, čisto radi usporedbe:
na VFR-u 800, BT-016 su izdržale cca 5500 km, dok je PP2ct odvozio cca 7000 km. Osjećaj besprijekoran uz redovitu kontrolu pritiska.
Neznam kamo dalje, Bimba mi preporuča Pirelli, Metzeler M5, ja sam nekako htio probat Dunlop sportsmart, ali nema još nikakvih povratnih informacija u pogledu trajanja.
 
Zapru said:
Mana je V2 ali ne udara po gumi zbog prijenosa (E-CVT)tak da ...  :mrgreen:  :misli:

Znam to,ali čitao sam neke testove i brzo je jela te njihove testne gume :neznam:,thanks za info (y)

thule_5689 said:
evo, čisto radi usporedbe:
na VFR-u 800, BT-016 su izdržale cca 5500 km, dok je PP2ct odvozio cca 7000 km. Osjećaj besprijekoran uz redovitu kontrolu pritiska.
Neznam kamo dalje, Bimba mi preporuča Pirelli, Metzeler M5, ja sam nekako htio probat Dunlop sportsmart, ali nema još nikakvih povratnih informacija u pogledu trajanja.

Svaka čast ovo mi jako puno govori,iskustvo usporedbe 2 različite gume na istom motoru iz prve ruke (y),M3 je po potrošnji tu negdje kao i BT-016.

Pa nastavi s istom gumom kada si bio jako zadovoljan,jedino ako želiš probat malo i druge,sportsmart obećava nešto veću kilometražu uz navodno izvrsno držanje,samo još nisam naišao na neka iskustva iz prve ruke.
 
Imam PP sad gore ali ću se vratiti na BT016 više mi se sviđa a i kod PP me nervira što volan iznad 180 ide stalno lagano ljevo desno , kod BT016 mir .
 
jota said:
Imam PP sad gore ali ću se vratiti na BT016 više mi se sviđa a i kod PP me nervira što volan iznad 180 ide stalno lagano ljevo desno , kod BT016 mir .
PP je puno šiljastiji od BT-016 pa je samim time kontaktna površina u vožnji po pravcu manja što je rezultat lelujanja pr velikim brzinama(ovisi od motora do motora)
 
jota said:
Imam PP sad gore ali ću se vratiti na BT016 više mi se sviđa a i kod PP me nervira što volan iznad 180 ide stalno lagano ljevo desno , kod BT016 mir .
da li je moguć neki poremećaj u balansu? meni ne mrda niti iznad 200 km/h ili je pak tolika razlika PP i PP2ct?
 
thule_5689 said:
da li je moguć neki poremećaj u balansu? meni ne mrda niti iznad 200 km/h ili je pak tolika razlika PP i PP2ct?
nema veze sa balansom gume,najviše je to izraženo kod naked motora gdje te vjetar šamara pa nesvjesno mrdaš sa volanom,u nekim slučajevima ima veze sa pritiskom  u gumama,u nekim pak sa ovjesom
 
MALI BERO said:
nema veze sa balansom gume,najviše je to izraženo kod naked motora gdje te vjetar šamara pa nesvjesno mrdaš sa volanom,u nekim slučajevima ima veze sa pritiskom  u gumama,u nekim pak sa ovjesom

  Dijelimo mišljenje (y)
 
meni napred PP mrda konstantno lagano levo desno dok je hladna, i to na manjim brzinama, naravno to se vidi i osjeti samo dok maknem ruke s volana i nije ništa strašno, ali ipak čovjeka smeta :misli: vidli bumo kak bude se sportsmart ponašao..
 
MALI BERO said:
nema veze sa balansom gume,najviše je to izraženo kod naked motora gdje te vjetar šamara pa nesvjesno mrdaš sa volanom,u nekim slučajevima ima veze sa pritiskom  u gumama,u nekim pak sa ovjesom
Moja CB ima tvornički poluoklop , to se nije događalo ni sa Dunlopom ni sa BT016 , možda ima veze s tim što na svim motorima vozim Bridgestone a prema svemu drugom sam sumnjičav , jedino što sam prije 10ak godina bio oduševljen Metzlerom ME1 CompK mješavina , ta guma mi je sjela ko budali šamar .