Michelin Pilot Power - proklizava?

MOONSHIELD said:
to ja nisam rekao
ali moguće da su smanjili kvalitetu starog modela dok su došli novi (power one i power pure..)..ne bi bili ni prvi ni zadnji, prije se nitko nije žalio na te gume...a znam i iz prve ruke jer vozim od frenda motor dosta često i gume drže jako dobro iako su vjerojatno proizvedene 2006. pošto je on motor kupio 2007...i sada broje prek 10 tkm..mislim da nije nikada provjeravao pritisak u njima u tih 3 godine (štoviše siguran sam u to)
sumnjam, vi ste najpametniji..
je, neko je tam u tvornici zavrnul pipu kod izrade smjese, jbg, recesija je pa se treba sparat  :LOL: :LOL: :LOL:

sacuvaj boze, nije nam ni na kraj pameti  :LOL:
 
3alfa3 said:
Hoce reci da je smjesa gaznog sloja identicna osim sto su rubni dijelovi (oni po kojima se vozis kad si u nagibu) meksi kod 2CT.
Bimba je pisao o tome, jedino sto nisam zapamtio da li je i ostatak gume identican (karkasa itd), ali zakljucak je bio da osim u vrlo velikim nagibima, razlike medju tim gumama nema
(y) sto se tice smjesa, bimba je tak napisao! i zato i je cudno da se, po izjavama dosta ljudi, pokazalo da je 2CT losija od PP  :misli:
 
ma postavil sam to pitanje jer sam videl da prije netko govori o tome da ne govorimo o istim gumama a po meni su bile iste osim na rubovima a to ionak osim na stazi, sljemenu ili grossglockneru niti ne dotaknemo...cast izuzecima koji idu na koljeno na obicnoj cesti!!!ja nisam taj...isprika ako ne napisem sve do kraja ali malo malo sef uleti pa onda mijnjam screen na kompu!  :LOL:
inace postojala je tablica za taj pp kak se pumpa i znam da je pisalo da za stazu zadnja ide na 2,2 ako vozis sam mislim da je bilo 2.7 a ako ste 2 na motoru onda na 2,9...ako tko zna nek stavi...to su bile michelin preporuke i ja sam se toga drzal i fakat guma ne pusta niti na samom rubu na stazi..doduse marof je spor i zatvoren e a sad vidim da je bilo rijeci o grobniku mada mislim da bi tam nakon 3 kruga ostala samo smola od nje...ali po meni nema bolje gume za sport touring voznju! pozz....
 
fazer7 said:
ma postavil sam to pitanje jer sam videl da prije netko govori o tome da ne govorimo o istim gumama a po meni su bile iste osim na rubovima a to ionak osim na stazi, sljemenu ili grossglockneru niti ne dotaknemo...cast izuzecima koji idu na koljeno na obicnoj cesti!!!ja nisam taj...isprika ako ne napisem sve do kraja ali malo malo sef uleti pa onda mijnjam screen na kompu!  :LOL:
inace postojala je tablica za taj pp kak se pumpa i znam da je pisalo da za stazu zadnja ide na 2,2 ako vozis sam mislim da je bilo 2.7 a ako ste 2 na motoru onda na 2,9...ako tko zna nek stavi...to su bile michelin preporuke i ja sam se toga drzal i fakat guma ne pusta niti na samom rubu na stazi..doduse marof je spor i zatvoren e a sad vidim da je bilo rijeci o grobniku mada mislim da bi tam nakon 3 kruga ostala samo smola od nje...ali po meni nema bolje gume za sport touring voznju! pozz....
ak se ne varam, a to je i bimbina preporuka, gume pumpas po naputku proizvodaca motocikla koji vozis  :wink:
 
smjesa je meksa na bokovima a ne na rubu, dakle od nekog srednjeg nagiba vec vozis po meksoj smjesi, sredina je tvrdja da bi se smanjilo trosenje gume,
ne mjesati bok i rub gume
 
da prestanete s filozofijama evo slikice http://www.wickedthunder.com/stores/wickedthunder/images/thunder/2007311_SBFP_PilotPower2CT.jpg pa sad jel to rub ili bok tak svejedno :jesus:
 
prvi put čujem da guma ima i rub i bok :LOL: :LOL: :LOL:
i to još michelin...vaaaaaaaaaaaauuuuuuuuu
 
..e kakvo je vrijeme vidim da nije bilo sexa a neki mastaju o sexu s gumama!!!...nhf!...znaci zakljucak je da je guma odlicna...i pp i 2ct....a sad bumo vidli kaj nova nudi...nadam se da ce netko vec nesto napisat o njoj...dosta zajebancije petak je vrijeme za kafice i krcme i naravno... :drunk: :drunk: :banana2: :banana2:....pozz svima...vozili po sredini, rubu ili kuku...najbolje je medju sisama!!!!!! ;)
 
Incredible said:
da prestanete s filozofijama evo slikice http://www.wickedthunder.com/stores/wickedthunder/images/thunder/2007311_SBFP_PilotPower2CT.jpg pa sad jel to rub ili bok tak svejedno :jesus:
za neke po slici bi to bio ekstremni nagib,tako da im uzalud 2ct  :mrgreen:
 
Zapru said:
je, neko je tam u tvornici zavrnul pipu kod izrade smjese, jbg, recesija je pa se treba sparat  :LOL: :LOL: :LOL:

sacuvaj boze, nije nam ni na kraj pameti  :LOL:
ha ha :|
pogledaj si samo dunlop d207 od pred 5 godina i ovaj koji danas prodaju
ko ti garantira da danas koriste istu smjesu kao i pred 4 godine dok su ju počeli izrađivati i dok je bila top model u ponudi michelin cestovnih guma??
ja ne velim da je...ali tko zna..
ja imam isto napred PP i sasvim sam zadovoljan :)
 
vi ode filozofirate ovo ono,guma ko guma na litnjem asfaltu drzi svaka kad se zagrije a jos najbolje da PP nece drzat,uostalom pola vas se nevozi kako spada pa i da stavite drljotinu guma ce drzat nevidin razlog vase brige a ako vas je straj onda se drzi onoga koliko para toliko muzike pa kupite nesto sta je najbolje na trzisu
 
MOONSHIELD said:
ha ha :|
pogledaj si samo dunlop d207 od pred 5 godina i ovaj koji danas prodaju
ko ti garantira da danas koriste istu smjesu kao i pred 4 godine dok su ju počeli izrađivati i dok je bila top model u ponudi michelin cestovnih guma??
ja ne velim da je...ali tko zna..
ja imam isto napred PP i sasvim sam zadovoljan :)

D207 stari model i novi nemaju nikakve veze. Ime je isto, šara ista ali se ne radi o istoji gumi. Dunlop je tu išao na igru rijeći. Napravio je novu gumu ( totalno jeftinu , totalno tvrdu i lošu ) , koja se nakon pola sezone prestala proizvoditi, što dovoljno kaže o kvaliteti. Da ne zaboravim bitno. Ova "nova" je imala oznaku D207E, i drugi IPC kod, dakle radi se o totalno drugoj gumi koja nema veze sa "onim" D207. Dunlop je po meni, računao na to, što mu je u određenom dijelu i uspjelo, da će većina pomisliti da se radi o istom modelu, a stavljanjem slova E uz oznaku se zakonski ogradio.  :wink:
 
Šta se tiče Pilota power i Pilota Power 2CT.

1. Pilot Power je uvijek isti, cijena je niža zbog izlaska novog modela na tržište ( Power Pure ) što je automatski izazvalo promijenu cijena na sljedeći naćin. Pilot Sport se prestao proizvoditi, Power Pure ima cijenu od PP 2CT prošle godine, PP 2CT od Pilota Power, a Pilot Power od Pilota Sport.

Da bi bilo jasnije, objasniti ću jednu bitnu stvar kada su gume u pitanju. Kolićina je ta uvjetuje cijenu gume. Trošak materijala za izradu određene gume je presmiješen i mislim da za jedan Pilot Power u 180/55-17 nije veći od 5-6 eura. Međutim , trošak razvoja, ispitivanja, testiranja, proizvodna linija itd.  to strahovito puno košta. U praksi to izgleda otprilike ovako, Kada se izbaci novi model gume, u recimo prvih pola godine, proizvođać je u debelom minusu na svakom komadu, u drugoj polovici je na nuli, u drugoj godini počinje zarađivati, a u trećoj se bogati na svakom komadu. Iz tog razloga, nakon određenog perioda na tržištu određeni model znatno pojeftini, jer je već amortizirao troškove razvoja i trošak proizvođaću je jedino materijal. I onda taman kada bi gume trebale biti mukte, radi konkurencije i novih modela, izađe novi model itd.itd. Ovo je isto razlog zašto su neke egzotićne dimenzije dosta skupe, jer se rade u malim kolićinama.


2. Ukoliko uspoređujemo PP i PP2CT, radi se o potpuno istim gumama u svakom pogledu ( 100% karkasa i 80% gazećeg sloja ) , jedino PP2CT u rubovima ( samo kod maksimalnih nagiba ) ima 20% mekšu smjesu u odnosu na obićni PP.

3. Šta se tiče puštanja PP-a, ne znam , ja sam ga osobno vozio , nisam siguran ali pretpostavljam da je ova prednja na Zapru-vom motoru moja ( DOT 2007 ja odradio 7000 km ). Guma je odradila svoje fer i korektno, bez iznenađenja i u svim uvjetima. Možda svi očekuju moj neki " pametni" komentar , ali ga ne mogu dati. Činjenica je da se guma prodavala uvijek, da se pogotvo sad prodaje od kad je cijena niža, i da je 90% korisnika i više nego zadovoljno. Isto tako , činjenica je da je stvarno osjetljiva na pritisak i ako je niži ne funkcionira baš dobro. I da ne zaboravim, PP spada u " finije" gume i ako se koristi na Grobniku , pogotovo ljeti, ne odmah ali u kratkom roku se osjeti, i više ne funkcionira kao prije.
 
Zapru said:
(y) sto se tice smjesa, bimba je tak napisao! i zato i je cudno da se, po izjavama dosta ljudi, pokazalo da je 2CT losija od PP  :misli:

Tu je problem sljedeći. PP i PP2CT su parktički iste gume, i prednost mekše smjese u rubu će rijetki osjetiti. Dakle, komentari da je PP bolji od PP2CT su iz razloga što je većina očekivala od PP2CT da je punoooo bolji od PP-a a nije, onda dolazi do razočarenja i takvih komentara. Drugo, dijelom po meni i zbog krivih specifikacija samog Michelina, svi su PP 2CT svrstavali u klasu sa Racing Street gumama ( BT-003RS, Racetec K3, Dragon Supercorsa Pro itd... ) i očekivali takve performanse, a PP2CT je klasićna sportska guma.

PP2CT ima svojih prednosti u odnosu na obićni PP, ali to je i dalje klasična sportska guma i kao takva ima svoja ogranićenja, kako kod upotrebe na stazi, tako i na tisućicama na cesti kod pretjerano agresivne vožnje.
 
bimba said:
Šta se tiče Pilota power i Pilota Power 2CT.

1. Pilot Power je uvijek isti, cijena je niža zbog izlaska novog modela na tržište ( Power Pure ) što je automatski izazvalo promijenu cijena na sljedeći naćin. Pilot Sport se prestao proizvoditi, Power Pure ima cijenu od PP 2CT prošle godine, PP 2CT od Pilota Power, a Pilot Power od Pilota Sport.

Da bi bilo jasnije, objasniti ću jednu bitnu stvar kada su gume u pitanju. Kolićina je ta uvjetuje cijenu gume. Trošak materijala za izradu određene gume je presmiješen i mislim da za jedan Pilot Power u 180/55-17 nije veći od 5-6 eura. Međutim , trošak razvoja, ispitivanja, testiranja, proizvodna linija itd.  to strahovito puno košta. U praksi to izgleda otprilike ovako, Kada se izbaci novi model gume, u recimo prvih pola godine, proizvođać je u debelom minusu na svakom komadu, u drugoj polovici je na nuli, u drugoj godini počinje zarađivati, a u trećoj se bogati na svakom komadu. Iz tog razloga, nakon određenog perioda na tržištu određeni model znatno pojeftini, jer je već amortizirao troškove razvoja i trošak proizvođaću je jedino materijal. I onda taman kada bi gume trebale biti mukte, radi konkurencije i novih modela, izađe novi model itd.itd. Ovo je isto razlog zašto su neke egzotićne dimenzije dosta skupe, jer se rade u malim kolićinama.


2. Ukoliko uspoređujemo PP i PP2CT, radi se o potpuno istim gumama u svakom pogledu ( 100% karkasa i 80% gazećeg sloja ) , jedino PP2CT u rubovima ( samo kod maksimalnih nagiba ) ima 20% mekšu smjesu u odnosu na obićni PP.

3. Šta se tiče puštanja PP-a, ne znam , ja sam ga osobno vozio , nisam siguran ali pretpostavljam da je ova prednja na Zapru-vom motoru moja ( DOT 2007 ja odradio 7000 km ). Guma je odradila svoje fer i korektno, bez iznenađenja i u svim uvjetima. Možda svi očekuju moj neki " pametni" komentar , ali ga ne mogu dati. Činjenica je da se guma prodavala uvijek, da se pogotvo sad prodaje od kad je cijena niža, i da je 90% korisnika i više nego zadovoljno. Isto tako , činjenica je da je stvarno osjetljiva na pritisak i ako je niži ne funkcionira baš dobro. I da ne zaboravim, PP spada u " finije" gume i ako se koristi na Grobniku , pogotovo ljeti, ne odmah ali u kratkom roku se osjeti, i više ne funkcionira kao prije.
e više nije :mrgreen:
onak za izaći u disko s njima :jesus: