mišljenje FZ6S2 VS CBF600S

floyd said:
razlika u snagi nije prevelka...a u registraciji je...veeeelika...


Razlika u snazi je tolika da ti i kad se voziš u dvoje ne treba više snage što za ovog cbf 600 nije slučaj! A potrošnja u dvoje na putu od 1750 km prosjek 5,5 l. A za gušt sta pruža ni registracija nije prevelika! Osim toga kod 1000 je motor od CBR-a fireblade prilagođen za Sport turing vožnju.

(y) Tako treba , informacija iz prve ruke , pa 1000 je da ga je..š bolje od 600!
 
floyd said:
Razlika u snazi je tolika da ti i kad se voziš u dvoje ne treba više snage što za ovog cbf 600 nije slučaj! A potrošnja u dvoje na putu od 1750 km prosjek 5,5 l. A za gušt sta pruža ni registracija nije prevelika! Osim toga kod 1000 je motor od CBR-a fireblade prilagođen za Sport turing vožnju.


:misli: u dalekoj voznji (do ohrida) se moj mali dragi cbf 600 pokazao kao tesko uhvatljiv za V-stroma 1000  (oboje ful natovareni), a potrosnja ide i ispod 5 l :)

:misli: i mali ima masinu od cbr-a malog prilagodjen za st voznju...

sjedni pa vidi, kaj ti paše... i razmisli ponovo o stvarnoj namjeni motora
za touring voznju preporucam cbf 600, a za letenje avion ili slicno.., nase su ceste katastrofalne (cast pojedinim dionicama) za pražnjenje 100-njak konja a i ak to budes uspio ispražnjavati onda te zena / djevojka mora jako voljeti a i silni koferi ak ih budes metao...
pozdrav
 
2A said:
:misli: u dalekoj voznji (do ohrida) se moj mali dragi cbf 600 pokazao kao tesko uhvatljiv za V-stroma 1000   (oboje ful natovareni), a potrosnja ide i ispod 5 l :)

:misli: i mali ima masinu od cbr-a malog prilagodjen za st voznju...

sjedni pa vidi, kaj ti paše... i razmisli ponovo o stvarnoj namjeni motora
za touring voznju preporucam cbf 600, a za letenje avion ili slicno.., nase su ceste katastrofalne (cast pojedinim dionicama) za pražnjenje 100-njak konja a i ak to budes uspio ispražnjavati onda te zena / djevojka mora jako voljeti a i silni koferi ak ih budes metao...
pozdrav
Jako interesantno :eek:hne: