liberty
Well-known member
Malo ću se ubaciti u vašu diskusiju što se tiće udobnosti touring vožnje - sad prošli tjedan sam bio par dana na Krku i Crikvenici - uglavnom put dugačak 400 km iz Pule. Na svom X9 250, ja i djevojka, zajedno težine 170 kg (ona lagana ja ne) - ta vožnja, prva izvan Istre me bacila u razmišljanje. Naime mislio sam nakon skutera kupiti motor tipa cbf/fazer ili nešto slično namijenjeno touringu, ali sad više ne znam da li će to tako biti. Na skuteru sam imao komoditet i prostor za stvari kojeg je teško ostvariti na motoru, osim što mi je mašina naravno bila preslaba (niti ne toliko, jer sam tek početnik na 2 kotača - 15000 km sa skuterom 50 ccm i 8000 km sa skuterom 250 ccm).
Taj izlet me doveo do pitanja - da li je možda maxi skuter veće zapremnine pametnije rješenje od motora jer se na njemu dvoje ugodnije osjećaju i praktičniji je.
E sad - moje je pitanje: maxi skuter 400 ccm na više ili honda Cbf 600 S ili yamaha fazer 600.
Koji je toliko važan razlog zašto bi odabrao motor? Brzina kretanja me ne zanima jer su i sa skuterima ostvarivi solidni prosjeci ( s mojim Pula-Rijeka je putni kompjuter pokazivao prosjek 90 kmh, a po cestama tipa Rijeka-Krk, Krk Crikvenica, po Krku i starom cestom Rijeka Pula u rasponu od 55 do 70 kmh prosječno)
Nadam se da će moje razmišljanje pridonijeti temi.
Taj izlet me doveo do pitanja - da li je možda maxi skuter veće zapremnine pametnije rješenje od motora jer se na njemu dvoje ugodnije osjećaju i praktičniji je.
E sad - moje je pitanje: maxi skuter 400 ccm na više ili honda Cbf 600 S ili yamaha fazer 600.
Koji je toliko važan razlog zašto bi odabrao motor? Brzina kretanja me ne zanima jer su i sa skuterima ostvarivi solidni prosjeci ( s mojim Pula-Rijeka je putni kompjuter pokazivao prosjek 90 kmh, a po cestama tipa Rijeka-Krk, Krk Crikvenica, po Krku i starom cestom Rijeka Pula u rasponu od 55 do 70 kmh prosječno)
Nadam se da će moje razmišljanje pridonijeti temi.