Moralne dileme (budućeg?) vlasnika motora

moralne dileme? 🤔hmmm

čuj,
ti previše filozofiraš,
to ti je kao u sexu: prvo voziš, onda se kaješ, nema tu razmišljanja puno,

hoću li pasti? ...pa naravno

živiš ili ne živiš i opet umreš,

eto, jel' ti sad lakše?😁

ti i Skejo hebete okolo?🤣🤣🤣





Srki
 
Mrvtvi kut na motoru uvijek i kod svakog manevra, spasilo glavu bezbroj puta....
Sve ostalo je lako, sretno.
Motor minimalno 500ccm kad već polažež A, no neka sredina je meni odlična 600-750 ccm
 
  • Like
Reactions: WraGG
vidio bi te da voziš tdm-a, tracera ili po novom cfmoto da li bi provjeravao mrtvački kut
 
  • Wow
Reactions: go-go
Ja cu odg samo na br.3= susjed ima harly i sina pedera(gay po moderni),vrlo vjerojatno i nezna sto je motor.

Autoskola je i meni glupavo al moras po njihovu ako oces legalno.
125 mos i bez vozacke,kad te vide ionako ce se smilovat.
Mozda start neki maxiskut iako i to izbjeci. Nesto malo jace sigurno i onda si makar 2-3god miran dok odlucis pazarit litRRu.
Over and out 🍻
 
  • Like
Reactions: Octane
Ja cu odg samo na br.3= susjed ima harly i sina pedera(gay po moderni),vrlo vjerojatno i nezna sto je motor.

Autoskola je i meni glupavo al moras po njihovu ako oces legalno.
125 mos i bez vozacke,kad te vide ionako ce se smilovat.
Mozda start neki maxiskut iako i to izbjeci. Nesto malo jace sigurno i onda si makar 2-3god miran dok odlucis pazarit litRRu.
Over and out 🍻
Znaci i on je peder 🤔
 
  • Haha
Reactions: Igor28
E da sam ovo znao ranije uzeo bi 125icu i vjezbo, a onda i aš za koji godinu :mrgreen:

Hvala svima na odgovorima, pogotovo drbodul, lijepo je vidjet da nisu svi ovdje motoristi rođeni na motoru(y)
Nije nitko,samo se lazemo..

ja vise km napravija bez vozacke nego s njom 🥲
Nije za pohvalu al eto,uvik zbog sugave as odgadja. Da nisam u DE uspija nekako nebi nit polaga nit vozija vise
 
Preporuka za motor, koji ce ti i kao pocetniku biti super - Nesto iz Hondine NC serije sa DCT getribom. Ja sam nedavno kupio Integru 750 (NC750D), koja je u stvari NC750X u skuter formi i apsolutno sam odusevljen sa time sto je Honda napravila. Odusevljenost ide do te mjere da samo nju jos vozim, a moj "dream bike" M1800R nisam ove godine ni 500km vozio sve skupa. Jadan stoji u garazi, ali jednostavno mi ga nije gust voziti kao ovu Hondu. Nemoj da te uplasi ovih 750 kubika jer se radi o niskoturaznoj masini sa svega 54 konjske snage, koja je u kombinaciji sa DCT mjenjacem izrazito pitoma i lako vozljiva cak i apsolutnim pocetnicima.
 
Preporuka za motor, koji ce ti i kao pocetniku biti super - Nesto iz Hondine NC serije sa DCT getribom. Ja sam nedavno kupio Integru 750 (NC750D), koja je u stvari NC750X u skuter formi i apsolutno sam odusevljen sa time sto je Honda napravila. Odusevljenost ide do te mjere da samo nju jos vozim, a moj "dream bike" M1800R nisam ove godine ni 500km vozio sve skupa. Jadan stoji u garazi, ali jednostavno mi ga nije gust voziti kao ovu Hondu. Nemoj da te uplasi ovih 750 kubika jer se radi o niskoturaznoj masini sa svega 54 konjske snage, koja je u kombinaciji sa DCT mjenjacem izrazito pitoma i lako vozljiva cak i apsolutnim pocetnicima.
bas san tia napisat
ili NC 750X ili Xadv ili jos najbolje Forza 750
nakon 2,3 godine ode na Africu .DCT...motor se vozi ka bicikla.
samo je problem ukrudba....zna bit neugodno kad ti se u voznji pocne dizat
 
  • Like
Reactions: WraGG
1. U autoskoli sam bio sa 13 i pol god. tad polagao za 50 ccm , mislim da je to tad bila H kategorija i onda sa 16 god.za A kategoriju ( odnosno A1 , al se s 18 samo otislo na mup da se upise A)... da se nesto naucilo u autoskoli i ne ... vec smo i prije polaganja benavili i vrtili se u krug i cimali na zadnji pa su te osmice i sto se vec radilo bile pic..n dim... teze je bilo zapamtit provjere i stat na stop 😁

2. Trzaj imam na ovoj novoj / staroj Ninji za stazu jer mi quickshifter ne radi bas kako treba 😁

3. U uzoj/siroj familiji samo je dida pokojni imao par godina motor ( NSU250) i to je imao u periodu cca 1962-1965 godine i po nekoj prici je to bio 3 motor u Senju... kasnije kad je prodao nikad posle nije nista uzeo... a caca ni itko s majkine strane nije ni volio nit imao motore.... a ja sam se od malena na njih navukao ko lud i sam se tako rec ucio vozit... i na jedvite jade uspio nekako svoje nagovorit za prve mopede i kasnije skutere... 😁 sa 18 je u garazi vec bio GSX-R 600 😁 tad su vec odustali od prigovaranja jer su vidili da nema pomoci...
Rekla mater jednom prilikom pred xy godina da da je znala da cu tako lud bit s motorima da mi nikad ne bi ko malome ni biciklic sa dva kotaca kupila 😁
E sad dal bi volio da mi mali vozi motore... pa bas i ne, al da volim sad dok je jos mali pa kad s menom cisti motore i po garazi visi mi je fora... i dok se s menom vozika tuda po naselju je lipo a sad kasnije ce bit problema ga odvojit od toga... s obzirom da je u garazi redovno 3 - 4 motora

4. Koji motor za pocet... nema pravila... iman frendova koji su poceli sa prvim motorom R1000 , jer ga ko mladi nisu mogli priustit i onda kad jesu preskocilo se 5 stepenica i odma uzelo tako nesto... al na kraju je sve u glavi... bilo ih je koji su isli nekim redoslijedom pa sa 125 skoro ostali bez glave... al kao sto je neko vec i prije napomenuo neki naked od 500-750 kubika s obzirom na godine je sasvim ok... ovo ispod sve dosadi brzo (osim starih cvaja 125 😁)
 
Preporuka za motor, koji ce ti i kao pocetniku biti super - Nesto iz Hondine NC serije sa DCT getribom. Ja sam nedavno kupio Integru 750 (NC750D), koja je u stvari NC750X u skuter formi i apsolutno sam odusevljen sa time sto je Honda napravila. Odusevljenost ide do te mjere da samo nju jos vozim, a moj "dream bike" M1800R nisam ove godine ni 500km vozio sve skupa. Jadan stoji u garazi, ali jednostavno mi ga nije gust voziti kao ovu Hondu. Nemoj da te uplasi ovih 750 kubika jer se radi o niskoturaznoj masini sa svega 54 konjske snage, koja je u kombinaciji sa DCT mjenjacem izrazito pitoma i lako vozljiva cak i apsolutnim pocetnicima.
Vozio sam od sina NC700S (sinova A2 faza) i meni malo fali baš onaj krajni šut na pretjecanju. Doduše ja sam 190/120 u proporcijama pa je možda i to otežavajuća okolnost. Kod tog NCa mi se baš jako svidjelo ono spremište umjesto rezervara.
 
Ja sam skoro pa istih gabarita kao i ti, i meni nista ne fali. Naravno da uvijek moze vise i brze i jace, ali ovo nije motor za gasanje i za Grobnika. Ovo kod mene konkretno je skuter i za jedan skuter je fenomenalan. Fenomenalno se vozi, fenomenalno ubrzava, polozaj sjedenja je odlican... Naravno, ako cemo to usporediti sa npr. Versysom 1000 koji sam imao prije Integre, to je 3 klase ispod, ali to je i za ocekivati. Meni je ovo zabavan i praktican mix motora i skutera i meni za sada ne treba bolje. Eventualno kroz koju godinu uzeti Forzu 750, ali za sada ne vidim nekih prednosti Forze koje bi opravdale 4-5k€ nadoplate na Integru.
 
1) Autoškola te nauči neke osnove,dalje sam učiš sa iskustvom.Ja osobno sam već vozio motore i prije autoškole pa sam u prometu već vozio bez problema,al mislim da mi je vježbanje slaloma i osmica pomoglo bolje upravljat s motorom.
2) Mislim da se i to popravi sa iskustvom.
3) Mislim da se za to baš i ne moraš brinut.Ove mlađe generacije rođene od 2000. mi ne djeluju toliko fascinirane motorima kak smo mi od 30+ bili kao klinci.Prije oko 15 i više godina vidit tinejđere na kineskim skuterima i starim Tomosima je bilo normalno,tko je imao neki RS50 ili TZR50 je već bio faca,a onaj tko bi imao nekaj tipa RS125, NSR125 ili starog MZ-a 250 je bio kralj u kvartu.Danas bi prije vidio nessie i bigfoota nego tinejđera na dva kotača (osim možda na biciklu il električnom romobilu).
4) Ako nemaš nekog iskustva osim autoškole,preporučio bi nekaj do 500 kubika za prvi motor.Mislim da bi nekaj tipa Duke 390, ER5 ili CB500,ili ako voliš sportive Ninja 400 ili RC390,ili ako više voliš choppere EN500, Virago 535 ili Rebel 500,bilo dovoljno jako i za grad i izvan grada,a opet ne prejako za neiskusnog vozača.
 
  • Like
Reactions: FlatusIgnition
Ja sam skoro pa istih gabarita kao i ti, i meni nista ne fali. Naravno da uvijek moze vise i brze i jace, ali ovo nije motor za gasanje i za Grobnika. Ovo kod mene konkretno je skuter i za jedan skuter je fenomenalan. Fenomenalno se vozi, fenomenalno ubrzava, polozaj sjedenja je odlican... Naravno, ako cemo to usporediti sa npr. Versysom 1000 koji sam imao prije Integre, to je 3 klase ispod, ali to je i za ocekivati. Meni je ovo zabavan i praktican mix motora i skutera i meni za sada ne treba bolje. Eventualno kroz koju godinu uzeti Forzu 750, ali za sada ne vidim nekih prednosti Forze koje bi opravdale 4-5k€ nadoplate na Integru.
ma daj
4,5 iljada eura....sta je to......Forza top svemira